päästin lopullisesti irti

golibri

Yli puoli vuotta sun erotessa sanomat sanat piti mulla toivoa yllä sisälläni. Tänään näin sut käsi kädessä kulkemassa jonkun toisen kans. Olisit aikoinasi sanonut suoraan ettet enää halua mitään oikeasti. Jätit mulle toivon kipinän sisään kytemään. Se kipinä sammui nyt. Estin numerosi, facebookkisi kaikki mahdolliset yhteydenpitokanavat. Tuntuu pahalta, en koskaan halunnut että tähän olisi pitänyt mennä. Rakastin sinua enemmän kuin koskaan ketään muuta. Etkä koskaan edes kertonut miksi en sinulle kelvannutkaan. Nyt et kuitenkaan enää kuulu mun elämään, enkä usko että voit enää koskaan tulla kuulumaankaan.

11

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pälvisti

      Olen samassa tilanteessa kuin olet ollut. Rakastan enemmän kuin ketään muuta olen ikinä tähän mennessä rakastanut ja tulin jätetyksi niin että toivo yhteen palaamisesta jäi. Kirjoitinkin siitä tuonne toiseen ketjuun. Tää on ihan hirveän kuluttavaa ja kamalaa kuin en pysty päästämään toivosta irti ja menemään eteenpäin vaikka järjellä ajateltuna tiedän että se olisi mulle hyväksi.

      Olen miettinyt että mullekin voisi olla kaikkein parasta nähdä entinen jonkun muun kanssa niin pystyisin päästämään oikeasti kunnolla irti tästä perkeleen toivosta ja jatkamaan mun elämää. Sattuu varmasti kamalasti mutta olen silti puolestasi onnellinen että voit jatkaa nyt eteenpäin ilman tätä hirveetä epävarmuuden tunnetta ja toivoa siitä että se toinen palaa vielä takaisin.

      • golibri

        Ei tää olo silti hyvä ole. Tuntuu niin pahalta ja lopulliselta kaikki. Tuntuu niin pahalta se, ettei me olla ihan missään tekemisissä enää. Toista rakasti niin paljon. Niin hyvin viihdyin hänen seurassaan. Tuo facebookista kavereista poistaminenkin tuntuu pahalta. Järjellä ajateltuna sekin kait on hyvä, etten sielläkään voi häntä nähdä nyt enää. En edes ymmärrä, että miten tässä meni näin. Kaikki niin päinvastoin kuin puhuttiin ja mitä toivoin ja halusin. Olo on aivan uskomattoman huono. Ja jostain syystä vielä ajattelen, että enhän tehnyt nyt häntä kohtaan väärin. Viimiseen asti sydän haluaa ajatella toisen parasta ja tehdä hänelle vain hyvää. Rintaa puristaa, ahdistaa. Tuntuu, että olen toiminut tässä ihan väärin, vaikka ei tämä mun käsissä tietenkään oo yksistään ollut. Mietin, että laittaisinko hänelle vielä viestiä, että miksi estin hänet kaikista yhteydenpitokanavista? En halua, että hän ajattelee mun tehneeni niin ilkeyttäni vaan itseni parasta ajatellen.


      • ei yhtä oikeaa
        golibri kirjoitti:

        Ei tää olo silti hyvä ole. Tuntuu niin pahalta ja lopulliselta kaikki. Tuntuu niin pahalta se, ettei me olla ihan missään tekemisissä enää. Toista rakasti niin paljon. Niin hyvin viihdyin hänen seurassaan. Tuo facebookista kavereista poistaminenkin tuntuu pahalta. Järjellä ajateltuna sekin kait on hyvä, etten sielläkään voi häntä nähdä nyt enää. En edes ymmärrä, että miten tässä meni näin. Kaikki niin päinvastoin kuin puhuttiin ja mitä toivoin ja halusin. Olo on aivan uskomattoman huono. Ja jostain syystä vielä ajattelen, että enhän tehnyt nyt häntä kohtaan väärin. Viimiseen asti sydän haluaa ajatella toisen parasta ja tehdä hänelle vain hyvää. Rintaa puristaa, ahdistaa. Tuntuu, että olen toiminut tässä ihan väärin, vaikka ei tämä mun käsissä tietenkään oo yksistään ollut. Mietin, että laittaisinko hänelle vielä viestiä, että miksi estin hänet kaikista yhteydenpitokanavista? En halua, että hän ajattelee mun tehneeni niin ilkeyttäni vaan itseni parasta ajatellen.

        "Mietin, että laittaisinko hänelle vielä viestiä, että miksi estin hänet kaikista yhteydenpitokanavista? En halua, että hän ajattelee mun tehneeni niin ilkeyttäni vaan itseni parasta ajatellen."

        Et kai kuitenkin toivo tuolla tavalla hänen tajuavan kuinka paljon hänestä välität ja haaveilet, että hän tajuaisi minkä virheen on tehnyt ja ottaisikin sut takaisin? Viisas, elämää nähnyt kyllä ymmärtää miksi poistetaan yhteydenpitovälineistä. Harva sen kai ilkeyttään tekee. Pääset kyllä yli surustasi, löydät ihmisen joka rakastaa vastavuoroisesti......................................


      • 5+3
        ei yhtä oikeaa kirjoitti:

        "Mietin, että laittaisinko hänelle vielä viestiä, että miksi estin hänet kaikista yhteydenpitokanavista? En halua, että hän ajattelee mun tehneeni niin ilkeyttäni vaan itseni parasta ajatellen."

        Et kai kuitenkin toivo tuolla tavalla hänen tajuavan kuinka paljon hänestä välität ja haaveilet, että hän tajuaisi minkä virheen on tehnyt ja ottaisikin sut takaisin? Viisas, elämää nähnyt kyllä ymmärtää miksi poistetaan yhteydenpitovälineistä. Harva sen kai ilkeyttään tekee. Pääset kyllä yli surustasi, löydät ihmisen joka rakastaa vastavuoroisesti......................................

        Noin kuukausi sitten tulin jätetyksi ihan omaa hölmöyttäni. Tai no ei kai ole edes yksimielisyyttä kumpi edes oli lopulta se jättäjä. No sanoin huonolla hetkellä huonossa mielentilassa pahoja asioita, mitä on todellakaan oikeasti tarkoittanut. Anteeksi en kuitenkaan saanut ja ainoa, mitä tarjottiin oli "armopaloja" mahdollisuuden ystävyyden merkeissä. "Saattaa tulla joskus ikäväkin", minulle sanottiin. Jäi vain tosi kova kaipuu ja suuri tyhjiö ja monta kysymysmerkkiä. Minä poistin hänet fb kavereista, poistin kännykkänumeron, kuvat hänestä jne., mutta en siksi, että vihaisin vaan siksi, että en halunnut näiden asioiden muistuttavan minua hänestä. Tavallaan nuo poistamiset oli siinä mielessä turhia, että hän on mielessä muutenkin koko ajan. En koskaan olisi uskonut rakastuvani keneenkään niin nopeasti. Sisäistin tämän tunteen lopullisesti vasta eroamisen myötä. Ehkä juuri siksi rakastuin, kun se tuntui olevan juurikin vastavuoroista kaikkine huomionosoituksineen. Ei olla mitään teinejä, vaan tahoillamme eronneita "lapsellisia". Aikahan se korjaa tämänkin asian, mutta en haluaisi toivoa vielä menettää. Kuten jo sanoin, hetki oli silloin huono ja sitä vasten tavallaan ymmärränkin hänen reaktion. Kai sitä jonakin oljenkortena pitää sitä, että aika toisi mukanaan armollisuutta meitä kohtaan ja soisi mahdollisuuden uuteen alkuun.


      • golibri
        ei yhtä oikeaa kirjoitti:

        "Mietin, että laittaisinko hänelle vielä viestiä, että miksi estin hänet kaikista yhteydenpitokanavista? En halua, että hän ajattelee mun tehneeni niin ilkeyttäni vaan itseni parasta ajatellen."

        Et kai kuitenkin toivo tuolla tavalla hänen tajuavan kuinka paljon hänestä välität ja haaveilet, että hän tajuaisi minkä virheen on tehnyt ja ottaisikin sut takaisin? Viisas, elämää nähnyt kyllä ymmärtää miksi poistetaan yhteydenpitovälineistä. Harva sen kai ilkeyttään tekee. Pääset kyllä yli surustasi, löydät ihmisen joka rakastaa vastavuoroisesti......................................

        Ei siitä enää mitään tulis. En vain halua, että hän kuvittelee mun olevan hänelle vihainen. Tai että haluaisin kostaa hänelle jotenkin tai olevani muuten sekopää. Haluaisin vain, että hän ymmärtäisi ja ettei vihaisi minua. Kyllä mulla vielä joku pieni ääni sisällä haluaa, että voitaisiin edes jonkunlaisissa väleissä olla joskus.


      • joskus vielä
        golibri kirjoitti:

        Ei siitä enää mitään tulis. En vain halua, että hän kuvittelee mun olevan hänelle vihainen. Tai että haluaisin kostaa hänelle jotenkin tai olevani muuten sekopää. Haluaisin vain, että hän ymmärtäisi ja ettei vihaisi minua. Kyllä mulla vielä joku pieni ääni sisällä haluaa, että voitaisiin edes jonkunlaisissa väleissä olla joskus.

        Minä olen vastaavassa tilanteessa saanut rauhan sillä että sanon itselleni että uusi mahdollisuus tulee jos niin on käydäkseen ja jos ei niin ei me kuuluttu yhteen. Ja sen jälkeen uskonut myös tähän lauseeseen. Silloin minun ei tarvitse miettiä eikä murehtia asiaa etukäteen. Se tapahtuu joskus jos tapahtuu. Tiedän toki että moni haluaisi tässä ja nyt heti. Mutta rakkautta ei voi pakottaa, se tulee kun se tulee.. ja ei sitä tiedä koska tai kuka..


      • täti...
        golibri kirjoitti:

        Ei siitä enää mitään tulis. En vain halua, että hän kuvittelee mun olevan hänelle vihainen. Tai että haluaisin kostaa hänelle jotenkin tai olevani muuten sekopää. Haluaisin vain, että hän ymmärtäisi ja ettei vihaisi minua. Kyllä mulla vielä joku pieni ääni sisällä haluaa, että voitaisiin edes jonkunlaisissa väleissä olla joskus.

        Itse asiassa teit juuri päinvastoin kuin sanoit haluavasi. On aika lapsellista ja mielenosoituksellista poistaa toinen Facebookista jne., vain sen takia, että olet nähnyt hänet toisen kanssa, kun kerran jo olette eronneet puoli vuotta sitten. Tsot tsot tyttö, ei näin!


      • kane123
        täti... kirjoitti:

        Itse asiassa teit juuri päinvastoin kuin sanoit haluavasi. On aika lapsellista ja mielenosoituksellista poistaa toinen Facebookista jne., vain sen takia, että olet nähnyt hänet toisen kanssa, kun kerran jo olette eronneet puoli vuotta sitten. Tsot tsot tyttö, ei näin!

        Eiköhän AP:lle ollut itselleen parempi, että poisti exän facebookista, jos se tuotti hänelle liikaa tuskaa?? Miksi ihmeessä olisi jättänyt exän sinne roikkumaan kavereihin ja muistuttamaan hänestä. Helpompaa kait se on unohtaa, jos ei jatkuvasti voi olla näkemässä toista vaikka virtuaalisesti. Poissa silmistä, poissa mielestä.


      • 5+3
        kane123 kirjoitti:

        Eiköhän AP:lle ollut itselleen parempi, että poisti exän facebookista, jos se tuotti hänelle liikaa tuskaa?? Miksi ihmeessä olisi jättänyt exän sinne roikkumaan kavereihin ja muistuttamaan hänestä. Helpompaa kait se on unohtaa, jos ei jatkuvasti voi olla näkemässä toista vaikka virtuaalisesti. Poissa silmistä, poissa mielestä.

        Minäkin ajattelin "poissa silmistä, poissa mielestä". Mutta jos toinen on sydämmessä, niin siinä ei auta silmien ummistaminen.


      • kane123
        5+3 kirjoitti:

        Minäkin ajattelin "poissa silmistä, poissa mielestä". Mutta jos toinen on sydämmessä, niin siinä ei auta silmien ummistaminen.

        Tottahan se on, että jos toinen on syvälä sydämessä niin kyllä se muistoissa pysyy ja pitkään. Itsekin olen sen kokenut, mutta ehkäpä se vähäsen helpottaa, ettei tarvitse päivittäin olla näkemässä kuvia toisesta. Tsemppiä jokaiselle, joka tällaisen asian kanssa joutuu kamppailemaan. Ei ole helppoa, tiedän :)


      • 5+3
        kane123 kirjoitti:

        Tottahan se on, että jos toinen on syvälä sydämessä niin kyllä se muistoissa pysyy ja pitkään. Itsekin olen sen kokenut, mutta ehkäpä se vähäsen helpottaa, ettei tarvitse päivittäin olla näkemässä kuvia toisesta. Tsemppiä jokaiselle, joka tällaisen asian kanssa joutuu kamppailemaan. Ei ole helppoa, tiedän :)

        Ja pysyykin siellä sydämmessä, kun harva se päivä itsestään jollakin viestillä muistuttaa. Täytyisi kai tehdä vain stoppi koko hommalle ja keskittyä irtaantumaan rakkaudesta. Tiedän kyllä kuinka paljon se sattuu, mutta liikaa menee energiaa tällaiseen yksipuoliseen rakastamiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe