Olet edelleen mielessäni

13+14

..vaikka ei ollakaan nähty pitkiin aikoihin. Joka päivä katselin sinua pitkään ja kiihkeästi ja niin sinäkin minua. Ei vain uskallettu sanoa sanaakaan. Myöhemmin ei enää nähty. Katseet kertoivat enemmän kuin tuhat sanaa, mutta kumpikaan ei niitä uskaltanut pukea sanoiksi. Olen varma, että sinäkin olet asiaa miettinyt. Mietitkö vieläkin? Minä mietin päivittäin. Kunpa voisin kääntää kelloja taaksepäin... tekisin kaiken toisin. Nähtäisiinkö vielä sattumalta jossain, voisin korjata virheeni.

Olet mielessäni aina. Kunpa sinut saisin omakseni.

18

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee selkoa

      Oliko tämä nyt naiselle vai miehelle? :)

      • 13+14

        Naisellehan tuo, jäi mainitsematta, pahoittelut


      • katsellut myös
        13+14 kirjoitti:

        Naisellehan tuo, jäi mainitsematta, pahoittelut

        Missä päin tapahtui tämä?

        Itse mietin ihan samoja juttuja ja olen nainen. No kyllä me kohdataan!
        Itselläni pkseutu, entä siellä?


      • Tiedän
        13+14 kirjoitti:

        Naisellehan tuo, jäi mainitsematta, pahoittelut

        Voi kunpa... Jos vain...hän...


      • 13+14
        katsellut myös kirjoitti:

        Missä päin tapahtui tämä?

        Itse mietin ihan samoja juttuja ja olen nainen. No kyllä me kohdataan!
        Itselläni pkseutu, entä siellä?

        Pääkaupungin lähistöllä myös, olisitko hän?


      • kulunut nyt?
        13+14 kirjoitti:

        Pääkaupungin lähistöllä myös, olisitko hän?

        Hei, kauanko sitä aikaa on


      • 13+14
        kulunut nyt? kirjoitti:

        Hei, kauanko sitä aikaa on

        Vuosia... Noin 5-6 kun häntä päivittäin näin. Sen jälkeen ollaan nähty vain satunnaisesti ja sattumalta.


      • Kohdataan
        katsellut myös kirjoitti:

        Missä päin tapahtui tämä?

        Itse mietin ihan samoja juttuja ja olen nainen. No kyllä me kohdataan!
        Itselläni pkseutu, entä siellä?

        Todellakin :)


    • kintaalla

      Ole sinä rohkea mies, kenties saat naisesi, kuka ties.
      vain rohkea rokan syö,
      peloille kintaalla lyö.

      • 13+14

        Kunpa vain löytyisi rohkeutta ottaa suoraan yhteyttä...


      • mietityttää
        13+14 kirjoitti:

        Kunpa vain löytyisi rohkeutta ottaa suoraan yhteyttä...

        Miehet varmaan paljastavat ihastuksensa kiehnäämällä naisen ympärillä.Lahjojen antaminen heti osoittaa jo isoa ihastumista.
        Moni nainen elää yksin,koska on syvästi ihastunut määrättyyn mieheen ja rehellisyyden nimissä ei voi olla toisen miehen kanssa.Luulen olevan paljon tälläisia ihmisiä.
        Kauhistuttaa sellainen läheisriippuvuus,että on vaan suhteessa omaa turvallisuuttaan tuudittaen.Se on valehtelua kumppanilleen.Rakkaudetonta.


      • 13+14
        mietityttää kirjoitti:

        Miehet varmaan paljastavat ihastuksensa kiehnäämällä naisen ympärillä.Lahjojen antaminen heti osoittaa jo isoa ihastumista.
        Moni nainen elää yksin,koska on syvästi ihastunut määrättyyn mieheen ja rehellisyyden nimissä ei voi olla toisen miehen kanssa.Luulen olevan paljon tälläisia ihmisiä.
        Kauhistuttaa sellainen läheisriippuvuus,että on vaan suhteessa omaa turvallisuuttaan tuudittaen.Se on valehtelua kumppanilleen.Rakkaudetonta.

        Näin on. En oikein voi ottaa askeleita muiden naisten suuntaan. Haluaisin ensin tietää, tulisiko tästä mitään. Olisipa tämä helpompaa...


    • katseet kertovat

      ihastuin, ja tahtoisin ainoastaan hänet. (miehelle) ei olla nähty tai törmätty sattumalta pitkään aikaan =( yyyh!

    • Ikävää tämä

      Sama täällä. Nainen olen. Miten en saa häntä mielestäni? Hänellä on numeroni, mutta en tiedä haluaako hän samaa. Kuukausi sitten tapasin ja meni ajatukset ihan uusiksi. Asutaan molemmat Helsingissä, joten vahingossa on hankala törmätä.

    • sähkäriinihastunut

      Huhh ihan puna nousi poskille kun kuulosti niin pelottavan tutulta

    • 13+14

      Tunnistat kyllä itsesi, ihana nainen, tuosta ensimmäisestä viestistä, jos vain satut sen lukemaan täältä. Anteeksi, että olin niin ujo, etten pystynyt tulla juttelemaan. Minun olisi pitänyt tehdä siitä aloite, sillä sinä aloitit ne hurmaavat katseet. Ymmärsin vihjeen, mutta en vain ollut tarpeeksi uskalias. Saisinko vielä yhden mahdollisuuden? Lupaan tehdä kaikkeni.

    • <a>

      Tunnistaisin tästä itseni, jos kyseessä olisi vain yksi viikonloppu muutaman kuukauden takaa :/

    • ??=

      www.v2load.com/videos/M6EK9YntZ0k/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe