Miltä peppuseksi tuntuu?

Epävarma T18 :/

Onko täällä tyttöjä(tai poikia, ihan sama xD), jotka on kokeillut anaaliseksii? Oon siis 18v tyttö ja mun kundikaveri, jonka kans oon kyl seksii muuten jo harrastanu useempii kertoja, ehdotti et kokeiltais sitä, mut mä en oo ihan varma :/ Siis ei sillä, ei mua ällötä se ajatus, mut miltä se tuntuu? Ja en kysy nyt sattuuko se, sillä kyl mä tiedän, että se sattuu jos sen tekee iha väärin...

19

779

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17v :)

      Me ollaan poikaystävän kanssa harrastettu anaaliseksiä toisinaan. En oikeen osaa kuvailla miltä se tuntuu, mutta ite ainakin tykkään, koska poikaystävä osaa sen homman hyvin. Ite myös tuun aivan heti kun poikaystävä työntää takaa ja hieroo samalla klittaa :)

      • analqueen

        tykkään kun mun perseesee laitetaa kermavaahtoo ja pierasen ne mun isän naamalle


    • tuu jo

      meillekkin

      • miksi odotella turhaan

        Kivaa se on ja tuntuu tosi ihanalta. Mun poikaystävällä on aika pitkä ja ohut, jotain 3,5-4,0 paksu niin se on kaikkein paras koko.
        Me on harrastettu sitä kymmeniä kertoja ja aina se on antanu makeet orkut ja klitoriksen kiihottaminen siinä kädellä on ihan taivaallista.

        Suosittelen kokeileen, on tosi ihanaa. Molemmat tykätään siitä.
        Me ollaan molemmat 16v.


      • kyselijä
        miksi odotella turhaan kirjoitti:

        Kivaa se on ja tuntuu tosi ihanalta. Mun poikaystävällä on aika pitkä ja ohut, jotain 3,5-4,0 paksu niin se on kaikkein paras koko.
        Me on harrastettu sitä kymmeniä kertoja ja aina se on antanu makeet orkut ja klitoriksen kiihottaminen siinä kädellä on ihan taivaallista.

        Suosittelen kokeileen, on tosi ihanaa. Molemmat tykätään siitä.
        Me ollaan molemmat 16v.

        Tyydyttäminen liimatuubilla vasta onkin nautinto. Pistäppä vie elmukelmu päälle.


      • kiva tietää
        kyselijä kirjoitti:

        Tyydyttäminen liimatuubilla vasta onkin nautinto. Pistäppä vie elmukelmu päälle.

        Missä asennossa olette olleet?


      • miksi odotella turha
        kiva tietää kirjoitti:

        Missä asennossa olette olleet?

        Ollaan oltu ihan lähetyssaarnaajassa ja laitettu ekaks pimppaan ja sit kun molemmat on jo fiiliksessä, niin sit mä oon laittanu sen kakkoseen.
        Ekaks ykköseen , ett hormoonit lähtee hyrrään, ja sit on pakko saada kakkoseen.
        Ollaan yleensä noin 15 min näin ja sitten mä käännyn mahalleen pylly oikeen pystyssä, niinkö konttaus asennossa ja poikkis tulee ihanan viettelevästi .

        Kiihottaa klitorista ja sen ympäristöö ja laittaa ensin vain sentin kaksi ja mä oon jo ihan orkussa ja yritän saada sen sisääni , mutta poikaystävä kiusoittelee hieroo mut melkein hulluuden tilaan ennenkö tulee lujaa ja täysillä ja mä saan joskus jopa kymmeniä aivan uskomattoman voimakkaita ja ihania orgasneja, joita en ole koskaan voinut edes kuvitellakkaan.
        Poikaystävä sanoo saaneensa myös uskomattoman mahtiorkun, mutta pojathan eivät pysty kuin yhteen, ei ainakaan mun poikkis.
        Mä ennosaa olla enää ilman peppuseksii, kun tuntuu, et ilman sitä ei oo saaunu mitään koko hommasta.
        Todellakin suosittelen, mut opeta poikaystävä tekeen kaikki juuri niinkun sä haluut.
        Älä ikinä päästä jätkää vaan naimaan sua peppuun,sillä se ei oo hyvä juttu.


      • illuminati420blazeit
        kiva tietää kirjoitti:

        Missä asennossa olette olleet?

        lähetyssaarjaana


    • poikarakkaus

      Kyllä se ihanalta tuntuu kun poikakaverin kyrpä hieroo eturaiuhasta ja samalla runkkaa minun kyrpää. Se on aika nopea laukeaminen.

      • kyselijä

        Onko terveellistä hinkata eturauhasta?


      • poikarakkaus
        kyselijä kirjoitti:

        Onko terveellistä hinkata eturauhasta?

        No miten sinä luulet että se muuten onnistuu? Tiedätkö edes missä eturauhanen sijaisee? Tottakait kullinnuppi siihen koskeen.
        Tässäpä hieman anatomian kertausta sinulle. On tainnut jäädä ne tunnit paitsioon? Nii-n, pitihän se arvata, on pitänyt olla kova jätkä ja lintsata koulusta.
        http://media.ranneliike.net/artikkelikuvat/teema/h10k00Zi91f_th2.jpg


      • JASKAN MUTSI
        kyselijä kirjoitti:

        Onko terveellistä hinkata eturauhasta?

        ei oo saattaa tulla ihottumaa


    • illuminati420blazeit

      illuminati confirmed illuminati likes anal sex and raping 7 year old little girls. your next

    • Samalta,.

      Kun tulis sonnat housuihin ja myöhemmin ne tulee housuihin kun peräsuoli ennen pitkää vaurioituu.

      • Kokeile

        Turha luulo, ei peräsuoli normaalista yhdynnästä mitenkään vaurioidu. . Erijuttu jos sulkijalihaksia tahallaan revitään. Peräpukamaleikkauksissakin joudutaan peräsuolta
        venyttämään, jotta päästään tekemään hoitotoimenpiteitä.
        Poikaparithan monesti naivat vuosikymmeniä, eikä löydy haittoja.


    • jovaen!

      Ri kuules huolta ei hättää! Sanot isännäles että nyt kuules käytetää kumekseja ja sluikatia ni alkaa homma toimimaan. Alotakaa sillä että isäntä hieroo persposkia ja jalkoja hetken aikaa ku oot mahallas. Sillo paikat rentoutuu ja sitte voi ruveta kumeksin pääle liukastetta sutiloimaa ja antaa kumin palaavaan ;) eka kerta voi alussa aristaa mutta kuha tarpeeks varovadti alotelee ni avot B)

    • jakorasiakolmelle

      Musta tuntuu hyvältä saada peppuun.
      Mites te muut?
      Annatteko peppua vai saatteko peppuun?

    • peppu2

      Sulkijalihaksen jälkeen "löysän vitun" kaltaista jyystämistä !!! Mut se sulijalihas ON TIUKKA,ja hyväilee kullin vartta ihanasti !!!!!

    • Minävaa00

      Tuo vaihtelua seksiin, eli olen kokeillut ja tykkään. Poikakaveri sanoo että tuntuu todella hyvältä ja tiukalta. Ja kumia ei tarvi käyttää. Liukkaria vaan ja menoks. Ei tarvi pelätä raskaaksi tulemista, kunhan varoo ettei valu pilluu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe