Millaisen naisen pitää nykyaikana olla jotta mies suostuu suhtee

Maria_83

seen??

Vaikka nainen jopa tarjoisi miehelle ruuan jossain, ei mies välttämättä silti suostu suhteeseen. Vaikka nainen kysyis usein kuulumiset ja tälleen, ei mies välttämättä suostu suhteeseen.
Alan tuohtua miehiin! Menee siis suomeks hermot!
Olen tämän koko vuoden 2014 aikana yrittänyt suhdetta yhteensä 5:n eri miehen kanssa. Yksi jopa pitkitti parisuhde pyyntöön vastaamista, siten että vastasi joskus 5 päivän päästä vasta myöntyvästi siihen.
Yhdellä toisella taas kesti 2 päivää aikaa miettiä haluaako suhteen vai ei. Sitten lopulta ei halunnu , hohhoh ;S
Yhden kanssa nähtiin 2 kertaa, ja kun en antanut seksiä heti kolmansilla treffeillä, mies itse lopetti yhteydenpidon kokonaa :D

Yhden miehen kanssa tavattiin kerran hänen kaupungissa, ja siinä kävi niin että itse lopetin koko suhteen, koska hän ei suostunut (vastavuoroisesti niin kuin hyviin käytöstapoihin kuuluu) tulla mun kaupunkiin jotta multa ei menisi rahaa matkoihin.

Yksi mies väitti että haluaa kyllä vakavampaa suhetta ,mut sit kun kyselin yhteenmuutosta ja voidaanko hakea yhdessä yhteistä asuntoa jotta molempien arki toimisi paremmin, niin mies ei suostunu ollenkaa yhteistoimintaan

Enää en edes etsi ketään, se oikea tulee kyllä sit vastaan jos tulee..
Aion silti nauttia mun elämästä, käydä laivalla vaikka ihan yksikseni, kuunnella musiikkia ja käydä salilla. Kyllä sitä ilman äijää tulee toimeen täällä Suomessa, kunhan omistaa lujan luonteen ja vahvan asenteen. Monet naiset on Suomessa yllättävän heikkoja koska kaikki täällä on liian helppoa, eivätkä tule toimeen ilman miehiä täällä, sitä kutsutaan heikkouden merkiksi jos takertuu mieheen eikä osaa olla yksin.

19

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samuli79

      VASTAAN kysymykseesi, nainen voi olla ihan normaali ainakin minulle . Minä olen yli 30v joten en ehkä vaadi niin paljon kun nuoremmat äijät vaativat?? En tiedä kun en ole niin nuori enää.

    • tiimbba

      normaali sopii mulle kans...

    • keddu

      Pitää olla oma itsensä, koska feikeistä harva normaali ihminen tykkää.

      Hakeudut vaan vääränlaiseen seuraan. (?)

    • 23434tsd

      Millainen? :) No sellainen sopiva.

    • hyväkö?

      Oliko tuo sarkasmia? Eiks tuollasia miehiäole kans.
      Etsivät naista suhteeseen ja sitten vaikka on ihan ateria tarjottu ja kaikki, niin nainen ei vain millään tule järkiinsä vaan haluaa tietenkin miehen joka lyö ja pettää, kun ei hyvä mies kelpaa joka sentään tarjosi ruuat ja kaikki.

    • cjccjkvcj

      Mikä ihme on parisuhdepyyntö? Johon pitäisi suostua?... Palkinnoksi lounaasta?

      Ap kirjoittaa kuin kaupankäynnistä. Eivät ihmissuhteet niin toimi. Pitää ihadtua ja rakadtua toisiinsa ja välittää aidosti jne. Onkohan ap hieman tunnevammainen ja sosiaalisesti kyvytön samalla tavalla kuin ns peräjammarin pojat?

      • 1+1

        En minäkään tajua, että mikä ihmeen parisuhdepyyntö? Kyllä mun suhteet on ihan vaan alkaneet luonnostaan olla ilman sen kummempia pohdintoja. Joku päivä vaan ne hammasharjat on olleet vierekkäin ja yhteinen osoite. Nykyinen parisuhde tosin hassusti päätettiin, koska satuin olemaan omalla tahollani naimisissa. Korrekti 4 päivää kiinni jäännin jälkeen julkistettiin suhde. Taas on hammasharjat yhdessä. Mä en kyllä ole mitään kauppaa käynyt. Mies itse haluaa syöttää ja juottaa ja maksella mun juttuja. Lähettää rakkausviestejä ja linkittää youtubesta rakkauslauluja. Palvoo mua ja kohtelee kuin kuningatarta. Mä olen käsittänyt että väkisin tekemällä ei saa mitään hyvää ja todellista. Kyllä parasta ja tärkeintä on henkinen yhteys. Kaikki muu on sälää ympärillä. Siksi tuo ap:n tapa on jotenkin todella tökerö ja törkeä ja täysin tunteeton ja kylmä.


    • Kakkosmies

      Ei taida olla ihan penaalin terävin kynä tämä aloittaja...

    • Siis mitä? :o Parisuhdepyyntöjä ja keskustelua yhteen muuttamisesta ennen kuin ollaan edes seurusteltu? :DDD

      • hätäilijälle nou

        Tuli minullakin kiireily mieleen ensimmäisenä. Helposti tulee sanottua ei niskaan huohottajalle, jolle päämäärä on tärkeämpi kuin hetkestä nauttiminen. Uskoakseni moni nainen ajattelee samoin.


    • 2 + 4

      Jep, vähän tuli sellainen viba, että ap:lla ei kaikki inkkarit souda samaan suuntaan..

      • Kohta erakkonainen

        Olen tavannut kolme erilaista miestä v.2014.
        Ensimmäisen kanssa lenkkeiltiin ja kahviteltiin ja tehtiin risteily. Kun 3 kuukauden jälkeen mies ehdotti sänkyä,suostuin oitis. Oli mahtavaa.
        Siihen se loppui. Mies soitti ja sanoi,unohda koko juttu.
        Toinen mies oli kovin kiireinen. Kokoajan reissussa. Tapailtiin väliaikoina. Ei toiminut.
        Kolmas mies on asiallinen,fiksu. Ei ehdottanut vielä mitään.
        Olen tullut siihen tulokseen,että miehet ovat kyllästyneitä heissä roikkuviin naisiin. He haluavat pitää vapautensa, haluavat seuraa silloin tällöin. Ei vakituista,ei vakavaa.
        Siihen on tyytyminen. Tai sitten alkaa erakoksi.


      • sehvi 1973
        Kohta erakkonainen kirjoitti:

        Olen tavannut kolme erilaista miestä v.2014.
        Ensimmäisen kanssa lenkkeiltiin ja kahviteltiin ja tehtiin risteily. Kun 3 kuukauden jälkeen mies ehdotti sänkyä,suostuin oitis. Oli mahtavaa.
        Siihen se loppui. Mies soitti ja sanoi,unohda koko juttu.
        Toinen mies oli kovin kiireinen. Kokoajan reissussa. Tapailtiin väliaikoina. Ei toiminut.
        Kolmas mies on asiallinen,fiksu. Ei ehdottanut vielä mitään.
        Olen tullut siihen tulokseen,että miehet ovat kyllästyneitä heissä roikkuviin naisiin. He haluavat pitää vapautensa, haluavat seuraa silloin tällöin. Ei vakituista,ei vakavaa.
        Siihen on tyytyminen. Tai sitten alkaa erakoksi.

        Hei..Olemme tapaiset kohta 8 kk ja se on jo pitkä aika näinä aikoina..suhde toimii kunhan ei tyrkyttää itseään..tavataan kun tavataan..kummallakin oma asunto ...en käyttäisi häntä hyväkseni eikä hän minunkaan. .en minä enää ala asumaan kenenkään kanssa en ala leikkimään kotia tms..Näin on hyvä tässä ja nyt..huomenna ei tiedä mitä tuo tullessaan vaikka alitajuisesti toivon että juuri hän on se oikea...


      • 10+6
        Kohta erakkonainen kirjoitti:

        Olen tavannut kolme erilaista miestä v.2014.
        Ensimmäisen kanssa lenkkeiltiin ja kahviteltiin ja tehtiin risteily. Kun 3 kuukauden jälkeen mies ehdotti sänkyä,suostuin oitis. Oli mahtavaa.
        Siihen se loppui. Mies soitti ja sanoi,unohda koko juttu.
        Toinen mies oli kovin kiireinen. Kokoajan reissussa. Tapailtiin väliaikoina. Ei toiminut.
        Kolmas mies on asiallinen,fiksu. Ei ehdottanut vielä mitään.
        Olen tullut siihen tulokseen,että miehet ovat kyllästyneitä heissä roikkuviin naisiin. He haluavat pitää vapautensa, haluavat seuraa silloin tällöin. Ei vakituista,ei vakavaa.
        Siihen on tyytyminen. Tai sitten alkaa erakoksi.

        Mä en tajua. Jos mä saan miehen sänkyyn asti niin siitä ei sen jälkeen pääse eroon. Ei millään. Ne sekoo ihan totaalisesti. Ylistetään maasta taivaisiin ja haukutaan koko seksielämä ennen mua. Mitä ihmettä tekee nainen jolle mies ei halua puhua seksin jälkeen ja olla missään yhteydessä?


    • 5tetsewrsed

      Siis oikeastiko olet jo 3-kymppinen nainen?

      Aika pahasti puurot ja vellit sekaisin, ei voi muuta sanoa!
      Mistähän olet saanut päähäsi, että parisuhteet alkavat vain simppelisti kysymällä about saman tien, kun toisen on nähnyt ensimmäisen kerran?
      Ymmärrätkö, mikä on parisuhde?

      Ei ihme, että miehet ympärilläsi kaikkoavat - kertomasi perusteella sinusta saa... Anteeksi vaan, mutta kuvan kahelista takertujasta, joka haluaa epätoivon vimmalla "jonkun".

      • 8+6

        Painotus sanalla kaheli. Oikeasti. Kuulostaa pelottavalle tuollainen ihminen.


    • lfkjsl jslfj

      Nykymaailma on tämmöinen, että miehet ei tarvitse parisuhdetta seksiä saadakseen, siksi yhä yleisemmin pitävät vapautensa ja lentelevät kukasta kukkaan, ilman mitään panostusta..

    • nyt en tajua

      Mä en nyt tajua. Parisuhdepyyntö? Yhteenmuuttaminen parin tapaamis kerran jälkeen? Mies ei suostu suhteeseen vaikka sä ruokaa hänelle tarjoat? Mun mielestä sä olet aika erikoinen tyyppi. Oletat, että kaikki miehet joita tapaat sen muutaman kerran haluaa sut parisuhteeseen. Se ei vaan toimi noin oikeassa elämässä.

    • I'm sorry

      n. 20 vuotias ja neitsyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe