Mitä tekisit jos tyttö näkis sut alasti

randompoju14

Eli jos olisit esim. pukuhuoneessa ja tyttö avaisi oven ja näkis sut alasti. Peittäisitkö ittes vai et? Ite varmaan peittäisin jos se kattois mua inhoten, mut jos se kattois mua kiinnostuneena nii ehkä en. :D

19

1594

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakuna joooo

      hahaaa. oon 14. kundi ja mulla varmaan alkais mun penis jäykistyä. Vähän nolo juttu sillä oon just sheivannut karvat pois. Ja penis vain 10cm kovana.

      • randompoju14

        Haha :D niinki vois käydä


    • tyttönen

      Ite oon tyttö nii ei ne tytöt yleensä tuu poikien puolelle mut on ärsyttävää uima haleissa kun ne venäläiset tuo kaikkee teini poikia esim 11-18.vuotiaita poikia nii nolottaa hirveesti riisuuntuu yleen sä riisuunnun sitte vessas

      • tyttönen

        Oon 13.w


      • tyttönen

        Oon 13.w


      • hjuytfrvbnj

        LOL
        Etkösää ny suomessa voi edes olla alasti, ku se on ihan normijuttu. Et edes pukuhuoneessa!"?!?!? Uggghhh!


      • wertuers

        Miksi et uskalla olla alasti? Kyllä aika liioittelua tollainen...


    • tissien tirkistelijä

      No kyl mä annan tyttöjen kattella.

    • Eipä siinä mitään, kun itsekin tyttö olen... Tosin minulle muiden naisten kanssa alasti oleilu (esim. uimahallin pukkarit) on kiusallista. Ja siis nimenomaan muiden näkeminen alasti.

    • Asdfghjklöä

      Ootki ihan vitullinen rotta.

    • mitä tekisin?

      Kysysin tietysti et otatko suihin

    • fhyjf

      olisihan se ihan kiva jos joku tyttö näkisi minut alasti. voisin heilutella sitten tytön nähten vehjettäni.

    • niin se vain nyt on

      jännittäisin ja muna surkastuisi kolmesenttiseksi joten saisin minumunan maineen

    • gayy

      kattoisin silleen mitä vittua sä mulkkaat ja lähtisin pois. oon gay btw

    • oonvaanpelkkähaaveilija

      varmaa menisin hämilleen ja sit jälkeenpäin aattelisin että ois pitäny kysyä jotain tyyliin: Onko kivat maisemat? / Moi, kiva nähä, onks sun kaapin ovi mun vieressä?

    • munmielikuvat

      Entiiä mistä tää tuli ja joo tyttö oon mut tuli sellane mielikuva et ku avaan oven ja poika on siinä nii sit se alkaa vaa laulaa et: Hey, is it me you looking for? Kukaa ei varmaa tiiä tota biisii ja anteeks jos aiheutin traumoja mut tuli vaa mielee xD

      • knup

        Et säkää varmaa tienny sitä biisii ku sii sanotaa Hello eikä Hey


    • Antaisin katsoa. Mikäs siinä.

    • wertuers

      Riippuu miten kattoo, jos kattoo innoissaan niin jättäisin vehkeet vapaaksi mutta jos säikähtäisi niin peittäisin kyllä. (Todennäköisempää on se että ne säikähtäisi)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe