Qruiserin hiljaisuus

Hiljaisuus pois

Monet ihmettelevät kovasti miksi qruiserissa vain käydään katsomassa toisen profiilia kuitenkaan sanomatta sanaakaan.

itsekin kaunis nainen ja luonteeltani helposti lähestyttävä joten siitä tuskin ainakaan voi olla kiinni, vaan mistä sitten ?

Tai juurikin tämä kakkosvaihtoehto; jos ihmiset sitten kuitenkin alkavat juttelemaan siellä, juttu kuihtuu ja kuolee pois ihan hetkessä.

Tää on tosi harmillista, ja kun tulee sellanen tuputettu olotila jos kirjoittaa jotain niin valitettavan monet vastaa vaan muutamalla sanalla, esimerkiksi jos mä nyt laitan; heippa mitä kuuluu sinnetännetonnesuomeen ja toinen vastaa hyvää ilmoja on pidelly
-ja se siitäkin sitten. :D

Mistä tämmöinen harvasanaisuus, johtuuko siitä et ollaa "juroa suomen kansaa" ;D vai mistä ?

6

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo-ohh

      Jaa-a.

    • Jay Z

      Olen viestitellyt qruiserissa lukemattomia kertoja eri ihmisten kanssa pitkin viestein, yleensä viestittely on johtanut tapaamiseen. Muutaman kanssa olemme vain FB-kavereita, vaikka omana pyrkimyksenä onkin tavata kiinnostavat ihmiset mahdollisimman pian kasvokkain. Sivun ulkoasu on kökkö, mutta kyllä siellä keskustelua saa aikaan. Kannattanee lisätä viestiin jokin henkilökohtaisempikin huomio kuin vain "Hei mitä kuuluu?"

    • 11+2

      Minulla oli siellä tai on vieläkin profiili mutta en enää käy siellä.. 3kk olin siellä aktiivinen, minulla oli jopa kuva siellä, kirjoittelin, flirttailin.. ei vastauksia..sit otin kuvan pois :D ei sekään auttanut .. en nyt mielestäni niin kauhea ole , kunhan testasin.
      Olisi ihan mukava löytää edes samanhenkisiä ystäviä.. ihmiset on kadonneet mun elämästä , ihan omasta syystä.. rakastuin ja en pitänyt yhteyksiä jne, no nyt olen
      ihan vapaa ..toisaalta muutama on muuttanut pois stadista..
      Kyllä mä nyt iteksenikin pärjäilen, läheisyys olisi kyllä ihanaa (naisen).

    • Blomster

      Itse olen tällä hetkellä siellä tyhmän tyhjän profiilin kanssa ja käyn korkeintaan välillä tunnustelemassa omaa valmiuttani eron jälkeen solmia uusia tuttavuuksia tai lähteä treffeille. Vielä en ole valmis.

      Minusta on tärkeää tosiaan, että keskustelunavauksissa on jokin "koukku" mihin tartttua ja mistä keskustelu oikeasti voi käynnistyä. Sää ei ole erityisen persoonallinen aihe ja siksi voin kuvitella, että se aika pintapuoliseksi jää eikä koskaan lähde lentoon. Säähän on aihe josta keskustellaan kun ollaan hiljaisuudesta kiusaantuneita, eikä viisasta sanottavaa ole. Avaus on tärkeä.

    • jepajeeeeee

      Mä olen ollut Qruiserissa nyt jo jonkun aikaa, eilen innostuin kun inboxiin näkyi tulleen viesti - Qruiserin ylläpidolta. Ehkä oon ruma, epäkiinnostava ja tylsä.

    • Mä lähdin qruiserista pois, kun ei siellä ole kuin noita tai sitten kaiken maailman vedättäjiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe