Pelkällä ulkoilmassa

tiedät kuka

olemisella pienenee ja sinuun rakastuminen on yhtä helppoa. Sattuu niin vietävästi:( Olet yhtä myrkyllinen ja huumaava kuin sienet. Sienistä en pidä, mutta sua rakastan. Tahdon "maistaa" ja saada myrkytyksen susta. Maiskuttaisin oikein kunnolla ;)

14

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heräsin ihmettelmään

      mikä pienenee?

      • ap.

        Paino putoaa vain ulkoilmassa olemalla. Ja helppoa ei todellakaan ole ollut tämä häneen rakastuminen. Nytkin niin hirveä ikävä, että tahtois laittaa viestin. Mut tydyn katselemaan hänen kuviaan facesta ja whats apista....


      • What´s up doc?
        ap. kirjoitti:

        Paino putoaa vain ulkoilmassa olemalla. Ja helppoa ei todellakaan ole ollut tämä häneen rakastuminen. Nytkin niin hirveä ikävä, että tahtois laittaa viestin. Mut tydyn katselemaan hänen kuviaan facesta ja whats apista....

        Laita viestiä siellä whats apissa?


      • Häh?
        ap. kirjoitti:

        Paino putoaa vain ulkoilmassa olemalla. Ja helppoa ei todellakaan ole ollut tämä häneen rakastuminen. Nytkin niin hirveä ikävä, että tahtois laittaa viestin. Mut tydyn katselemaan hänen kuviaan facesta ja whats apista....

        Ei mun kuvia ole siellä...


      • tiedät kuka
        Häh? kirjoitti:

        Ei mun kuvia ole siellä...

        On siellä se profiilikuva:)


      • tiedät kuka
        What´s up doc? kirjoitti:

        Laita viestiä siellä whats apissa?

        Laittaisin jos voisin:(


    • ????????????

      Onko viestissä vihjeitä, vai mistä tietää?

    • Eat me darling man

      No, sulla on mun numero, tekstaa tai soita. Mitä tulee sieniin - söin niitä tänään. Herkkutatteja. Ja tiedän mihin katsoit tänään minussa. Tykkäsitkö niistä?
      En halua että saat myrkytyksen. No, onneksi olen myrkytön.

      • tiedät kuka

        Tämä aloitus naiselta miehelle. Enkä todellakaan ole tänään syönyt sieniä, enkä harmikseni nähnyt häntäkään. Niin ja ????????? kysymykseen vastaan, että sisältää montakin vihjettä.


      • tietäisinpä kuka
        tiedät kuka kirjoitti:

        Tämä aloitus naiselta miehelle. Enkä todellakaan ole tänään syönyt sieniä, enkä harmikseni nähnyt häntäkään. Niin ja ????????? kysymykseen vastaan, että sisältää montakin vihjettä.

        en tiedä kuka, mutta haluaisin aavistaa... no voithan olla kuka vain..harmi..


      • ap.
        tietäisinpä kuka kirjoitti:

        en tiedä kuka, mutta haluaisin aavistaa... no voithan olla kuka vain..harmi..

        Hän tietää kyllä, jos muistelee yhteistä työvuoroa


    • ap.

      Sydän heti aamusta huokaa,
      ikäväänsä valittaa ja narisee,
      lämpöä viereltäs hamuaa,
      kaipuuta tuskaa polttavaa.

      Soittaa kun voisi,
      viestin lähettää,
      tavata tahtoisin,
      sulattaa ikijään,
      katseesi lämmittää,
      läheisyytesi heikottaa,
      viereesi tahtoisin,
      suudelman antaisin.

      Hyvää huomenta rakas,
      en ikävöimästä lakkaa

    • ap.

      Voi piru .....

    • ap.

      Vaikka olen missä, aattelen vain sua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe