Joukossa tyhmyys tiivistyy!

marttiluukas

450 000X1100X12 =. Arvaatteko mikä summa tuosta tulee. Lisättynä Suomen ulkomaan apu, EU:n jäsenmaksu, Mamujen vaatima elatussumma. Keski-Euroopan velkamaiden auttaminen EVV IMF ym. elinten kautta menevä summa.!
Se on tämän maan surma. Summa on monta miljardia. Tämä ensimmäinen luku on tämän hetken työttömyys luku 450 000 kerrottuna 1100 joka on alin köyhyysrajan summa /kk ja se kerrottuna kuukausilla12/vuosi.

On aivan sama mistä työttömät sen 1100 rahan saavat, se on poissa meiltä, tavalla tai toisella.

On aika saada stoppi monelle asialle. Ei nykysuomen päättäjät ole niitä jotka edes pystyisivät siihen, että tuo jatkuvasti nouseva, niin avustus kuin lahjoitusrahastokaan, saisi loppusinettiä.

Nyt kun on katseltu muutama vuosi eteenpäin, ja katselee eduskunnan kyselytuntia, siellähän on puolueita, joilla ei ole mitään eteenpäin vievää ajatustakaan.

Tänä hetkenä saa jäädä syrjään kaikkinainen miestenkeskeinen naittaminen, sillä se varmaankin ei ole se tärkein pointti tänä päivänä.

Kun esimerkkinä Arhinmäki saa puheen vuoron, se kääntyy Soiniin päin ja latelee mitä sylki suuhun tuo. Ei tämä ole viisaan valtiomiehen ominaisuus.

Te kirjoittajat varmaankin muistatte Soinin sanat, jotka se lausui, kun 2011 eduskunta valittiin. Se sanoma ei mennyt perille ja nyt seuraamukset ovat aika lyhyellä aikavälillä arvaamattomat ja yhä syvemmälle vajotaan. Miten voi ihminen olla niin tyhmä, että kuvittelee suomalaisten nielevän yhä jatkuvaa alaspäin menoa.

Nyt lisäksi tuo Venäjä buumi on täysin järjetön. Vienti takkuaa joka suuntaan ja Venäjä viha kasvaa sen myötä. Siinä olen keskustalaisten kanssa samaa mieltä, että tuo 1300km raja sitoo meidät tulevaisuudessakin vahvasti Venäjään, tahdomme sitten tai emme.

Tuomalla Naton Venäjän porstuaan lisäämme jänniteitä ja olemme siinä itse se porstua (ETEINEN) jonka ovea Venäjä kolkuttaa. Ei meillä ole mitään syytä vihata länttä eikä itää. Vaikka osa kansasta yhtyy Stubbin käteen ja kiittää häntä siitä, että meillä alkaa olla kiristyneet välit idän suuntaan.

Kokoomus on ollut ja tulee olemaan Idän vihollinen ja lännen ystävä.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halla-ahon äänestäjä

      Katos MarttiLuukas kuina Paavo panee parastaan
      kuin YYA-kaudella Venäjän puolesta

      Paavolle ei pysty olemaan vihainen kun hän on itse tullut
      vanhemmiten leppoisaksi

      mutta kyllä tässä näkee miten Venäjä-myönteinen Keskusta-Maalaisliitto
      on
      ja miten suuren virheen ne tekivät henkiselle perinnölleen kun päästivät
      Ahon ja Hintsan isännän Heikki Haaviston viemään
      suomen EU:hun

      Nyt IPU on ottanut maalaisliiton paikan vaikka kyllä Paavokin osaa

      http://www.paavovayrynen.fi/2014/12/15/keskusta-on-sinivalkoisella-kokoomus-ruskealla-vyohykkeella/

    • 40-47 ja arvaa

      mitä tuohon väliin sopii.
      No siihen väliin sopii marttil. kengännumero ja se on paljon.
      Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että jos aikansa turpaan kerjää niin saa.
      Nämä entiset itä-blokin maat, ja tuonti amerikkalainen, yhdessä tämä ulkoministerinsä kanssa lietsovat vihaa ja jenkkisijoittaja saa parhaat voitot aseteollisuudesta.
      Nato kun tulee Suomeen voimme sanoa jo aiemmin, että hyvästi se aika jota kesti yli 70 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe