HÄVTTÄÄ OLLA OLLA SKEPTIKKO

skitso skeponen

KYLLÄ MINUA HÄVETTÄÄ OLLA TÄLLAINEN PALSTAN PERVO SKEPTIKKO.
MUTTA EN VOI MITÄÄN ITSELLENI, SILLÄ OLEL SKITSOFREENIKKO.
JOSKUS ON SELVIÄ ELI VALOISIA HETKIÄ JA SILLOIN YMMÄRRÄN, ETTÄ OLEN TOISAALTS SAIRAS PERVO SKEPTIKKO JA RASITTEEKSI MUILLE IHMISILLE JA YHTEIKUNNALLE.
ANTSKAA ANTEEKSI!!!,
,SILLÄ OLEN SAIRAS SKITSO PERVO SKEPO

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ïhåuohåouhå

      Muu pitää ihan kutinsa, mutta eihän sinusta skeptikkoa saa. Valehteleva vaihtari joka lääkkeensä unohdettuaan mölisee maailmantuskaansa Caps Lock päällä.
      Yritys esiintyä skeptikkona kuuluu taudinkuvaan oleellisena osana.

      • jhklöä

        Skepo on liittynyt capslock kerhoon ja ulvoo kuin susi pahaa oloaan ja himoaan vainota toisinajattelijoita.
        Eikö skeposusi ole saanut saaliksi vaihtoehtoilijoita viime aikoina, kun on noin nälkäinenja vihainen.


      • Jakopää.
        jhklöä kirjoitti:

        Skepo on liittynyt capslock kerhoon ja ulvoo kuin susi pahaa oloaan ja himoaan vainota toisinajattelijoita.
        Eikö skeposusi ole saanut saaliksi vaihtoehtoilijoita viime aikoina, kun on noin nälkäinenja vihainen.

        Sinulla jakomielitautisella on monta persoonaa.


      • Autoasentaja Kari
        Jakopää. kirjoitti:

        Sinulla jakomielitautisella on monta persoonaa.

        Audifinssin puolellakin ollut keskustelua, että oulun seudulla olevissa autoissa on ollut jakopäämurheita, varsinkin TDI koneissa kuluttaa hammaspyörät huonoon kondikseen liian aikaisin..
        Ite koin tuon tiistaina kun BKD koneesta hajos hihna täyskaasukiihdytyksessä. Hajalle meni kaikki pakokeinuvivut, venttiilit ovat ok. Alkuperäinen hihnasarja, ajettu 100 tonnia / vajaa kolme vuotta. vaihtoväli on 120 tonnia. Auto ollut uutena tampereella mutta myöhemmin oulun suunnalla sittemmin.

        En löytänyt keskustelua täältä, tässä linkki audifinssiin.

        http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=109981

        Onko tullut vastaan?

        Kuvia vahingosta
        https://plus.google.com/u/0/photos/106134538899699737204/albums/5725740238706489409


      • Jakopääsi
        Jakopää. kirjoitti:

        Sinulla jakomielitautisella on monta persoonaa.

        Jakopääsi:

        https://www.google.fi/search?q=jakopää&rlz=1C1AVNA_enFI574FI576&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Kh6PVLHgN-T4ywP7-4CgAQ&ved=0CCQQsAQ


      • BUAHAHAHAAA
        Jakopääsi kirjoitti:

        Jakopääsi:

        https://www.google.fi/search?q=jakopää&rlz=1C1AVNA_enFI574FI576&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Kh6PVLHgN-T4ywP7-4CgAQ&ved=0CCQQsAQ

        BUAHAHAHAHAAA
        PÄIVÄN PARAS
        SKEPOSEN JAKOPÄÄ ON TÄYSIN SEKAISIN
        REMMI KATKENNUT JA RATTAAT RUTUSSA


      • vajakki kakki taas
        BUAHAHAHAAA kirjoitti:

        BUAHAHAHAHAAA
        PÄIVÄN PARAS
        SKEPOSEN JAKOPÄÄ ON TÄYSIN SEKAISIN
        REMMI KATKENNUT JA RATTAAT RUTUSSA

        Voi vajakki hyvä, kun ei ne rattaat ruttuun mene, vaikka remmi katkeaa. Venttiilit voivat vaurioitua ja mäntien päät.


      • skepokakkia
        vajakki kakki taas kirjoitti:

        Voi vajakki hyvä, kun ei ne rattaat ruttuun mene, vaikka remmi katkeaa. Venttiilit voivat vaurioitua ja mäntien päät.

        Ja näin kommentoi palstan itseään sivistyneenä pitävä skeponen.


    • toivoa on

      Hyvä, että osaat hävetä!
      Ehkä sinusta saa vielä koulutettua ihmisen!

    • savonukkeli

      Häppee vuan iha raahassa.

    • Vanelllus

      Olen Vanellus ja olen myös skeptikko ja minua hävettää olla smeptikko, mutta en voi asialle mitään, koska olen niin typerä ja hölmö.

      Terveisin Vanellus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe