Hyvää iltaa, mitä mielessä?

°○H○°

Väsyttävää ikävää...

59

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m @ n

      Mitäpä muuta kuin ikävää.

      Haluaisin häntä helliä ja paijata luonani...

      • °○H○°

        Kuulostaa mukavalta. (Haavekuvia)


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta. (Haavekuvia)

        Onhan ne haavekuvia mitä suurimmassa määrin.

        Jotenkin kai estynyt olen mieheksi, kun en oikein uskalla lähestyä ikävöimääni naista...


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Onhan ne haavekuvia mitä suurimmassa määrin.

        Jotenkin kai estynyt olen mieheksi, kun en oikein uskalla lähestyä ikävöimääni naista...

        Ymmärrän. Se ei ole aina helppoa. Kannattaa kuitenkin yrittää :) Toivoisin itse että toinen lähestyisi...


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Ymmärrän. Se ei ole aina helppoa. Kannattaa kuitenkin yrittää :) Toivoisin itse että toinen lähestyisi...

        Niin varmasti toivot, kai melkein kaikki naiset toivoo miehen tekevän aloitteen.

        Kun niin kuuluu tehdä ja sata muuta perustelua päälle...


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Niin varmasti toivot, kai melkein kaikki naiset toivoo miehen tekevän aloitteen.

        Kun niin kuuluu tehdä ja sata muuta perustelua päälle...

        Ei oo pakko. En vaan itse uskalla...


      • m @ n
        m @ n kirjoitti:

        Niin varmasti toivot, kai melkein kaikki naiset toivoo miehen tekevän aloitteen.

        Kun niin kuuluu tehdä ja sata muuta perustelua päälle...

        Ja sehän johtunee paljolti psykologisista syistä. Menettääkö jopa itsekunnioituksensa, jos joutuu itse lähestymään miestä?

        Vai oliko se niin, että kun mies lähestyy häntä, hän saa selville, kuka eniten häntä haluaa ja eniten uskaltaa?

        Ja lisäksi jos varattu mies lähestyy, on syy silloin miehen eikä naisen...

        Siis perusteluja on vielä vaikka kuinka monta, mutta tuossa kai yleisimmät...


      • H-mies mielessä.
        °○H○° kirjoitti:

        Ei oo pakko. En vaan itse uskalla...


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Ja sehän johtunee paljolti psykologisista syistä. Menettääkö jopa itsekunnioituksensa, jos joutuu itse lähestymään miestä?

        Vai oliko se niin, että kun mies lähestyy häntä, hän saa selville, kuka eniten häntä haluaa ja eniten uskaltaa?

        Ja lisäksi jos varattu mies lähestyy, on syy silloin miehen eikä naisen...

        Siis perusteluja on vielä vaikka kuinka monta, mutta tuossa kai yleisimmät...

        En ole miettinyt moisia...ainut syy miksi miehen pitäisi on vain se ettei muuten tapahdu mitään, kun itse en uskalla... :)


      • mielessä on täälläki
        H-mies mielessä. kirjoitti:

        No sepä se...


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        En ole miettinyt moisia...ainut syy miksi miehen pitäisi on vain se ettei muuten tapahdu mitään, kun itse en uskalla... :)

        No voi harmi. Sama täällä.

        Ei tästä sitten kai mitään tule. Kun niin harvoin ja satunnaisesti nähdäänkin, koskakohan seuraavan kerran...


      • sivusta..
        m @ n kirjoitti:

        Ja sehän johtunee paljolti psykologisista syistä. Menettääkö jopa itsekunnioituksensa, jos joutuu itse lähestymään miestä?

        Vai oliko se niin, että kun mies lähestyy häntä, hän saa selville, kuka eniten häntä haluaa ja eniten uskaltaa?

        Ja lisäksi jos varattu mies lähestyy, on syy silloin miehen eikä naisen...

        Siis perusteluja on vielä vaikka kuinka monta, mutta tuossa kai yleisimmät...

        Kyllä miehen pitää sen verran uskaltaa... En halua miestä, joka ei uskalla.


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        No voi harmi. Sama täällä.

        Ei tästä sitten kai mitään tule. Kun niin harvoin ja satunnaisesti nähdäänkin, koskakohan seuraavan kerran...

        Niin, sitä en osaa varmaksi sanoa koska hänet näet...omasta näkemisestä saattaa olla jokin aavistus... Kuka sinä olet?


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Niin, sitä en osaa varmaksi sanoa koska hänet näet...omasta näkemisestä saattaa olla jokin aavistus... Kuka sinä olet?

        Ai kuka olen?

        Olen mies joka ikävöi naista. Ja asutaan samalla paikkakunnalla.


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Ai kuka olen?

        Olen mies joka ikävöi naista. Ja asutaan samalla paikkakunnalla.

        Ok. Sehän selvensi paljon.


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Ok. Sehän selvensi paljon.

        Hyvä sitten...;)!

        No, taisi olla sarkastinen vastaus sinulta.

        Eihän täällä VOI kovin paljoa kertoa, ethän itsekään kerro sitä vähääkään, mitä minä...


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Hyvä sitten...;)!

        No, taisi olla sarkastinen vastaus sinulta.

        Eihän täällä VOI kovin paljoa kertoa, ethän itsekään kerro sitä vähääkään, mitä minä...

        Onhan kirjain ja sukup. Tiedossa ;)


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Onhan kirjain ja sukup. Tiedossa ;)

        Kirjain, siis H. Mutta kun luin kaikki viestisi, niin ei niissä sukupuolesi tullut esille.

        Asiayhteydestä vähänkin tavallista fiksumpi tosin osaa päätellä, että todennäköisesti olet nainen?


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Kirjain, siis H. Mutta kun luin kaikki viestisi, niin ei niissä sukupuolesi tullut esille.

        Asiayhteydestä vähänkin tavallista fiksumpi tosin osaa päätellä, että todennäköisesti olet nainen?

        Luultavasti päättelykykysi on terävä. BINGO!


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Luultavasti päättelykykysi on terävä. BINGO!

        Mutta tieto lisää tuskaa ja mieleen tulee lisää kysymyksiä.

        Kuten asuinmaakuntasi?


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Mutta tieto lisää tuskaa ja mieleen tulee lisää kysymyksiä.

        Kuten asuinmaakuntasi?

        Sanotaan nyt että eteläsuomenläänissä vaikutan...


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Sanotaan nyt että eteläsuomenläänissä vaikutan...

        Sama lääni meillä ainakin on. Mutta...kuka niistä noin 100 000:sta olet?


      • sivusta..
        °○H○° kirjoitti:

        Sanotaan nyt että eteläsuomenläänissä vaikutan...

        Huomio: Etelä-Suomen lääni!


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Sama lääni meillä ainakin on. Mutta...kuka niistä noin 100 000:sta olet?

        Hyvä kysymys. 99% varmuudella en kukaan tuntemasi. :) Voisit kertoa jotakin vuorostasi.


      • °○H○°
        sivusta.. kirjoitti:

        Huomio: Etelä-Suomen lääni!

        Niin on. Halusin vain varmistaa onko tarkkoja ihmisiä linjoilla ;)


      • sivusta..
        °○H○° kirjoitti:

        Niin on. Halusin vain varmistaa onko tarkkoja ihmisiä linjoilla ;)

        Hyvin kommentoitu! Pistää heti silmään virheet, en voi sille mitään... ;D


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Hyvä kysymys. 99% varmuudella en kukaan tuntemasi. :) Voisit kertoa jotakin vuorostasi.

        Asun yksin omassa asunnossa pienehkön kaupungin laitamilla. Harrastan monipuolisesti liikuntaa ja lukemista. Muiden muassa.

        En seurustele, enkä tapailekaan ketään tällä hetkellä. Olen tummahko lyhythiuksinen mies.


      • °○H○°
        sivusta.. kirjoitti:

        Hyvin kommentoitu! Pistää heti silmään virheet, en voi sille mitään... ;D

        Ota rennosti, me ollaan nyt suomi24:n ikävä palstalla. Tää ei oo niin justiinsa, relax.


      • sivusta..
        °○H○° kirjoitti:

        Ota rennosti, me ollaan nyt suomi24:n ikävä palstalla. Tää ei oo niin justiinsa, relax.

        Perusluonne, no can do! ;)


      • m H n
        °○H○° kirjoitti:

        Hyvä kysymys. 99% varmuudella en kukaan tuntemasi. :) Voisit kertoa jotakin vuorostasi.

        Länsi-suomi taitaa osua


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Asun yksin omassa asunnossa pienehkön kaupungin laitamilla. Harrastan monipuolisesti liikuntaa ja lukemista. Muiden muassa.

        En seurustele, enkä tapailekaan ketään tällä hetkellä. Olen tummahko lyhythiuksinen mies.

        Niitäkin löytyy varmasti monenkin pienenkin kaupungin laitamilta. Ja mikä on kenellekin pientä... :) Kaikki on suhteellista.


      • °○H○°
        sivusta.. kirjoitti:

        Perusluonne, no can do! ;)

        Pää asia että olet mitä olet. :)


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Niitäkin löytyy varmasti monenkin pienenkin kaupungin laitamilta. Ja mikä on kenellekin pientä... :) Kaikki on suhteellista.

        Totta, niinhän se on.


      • sivuista
        °○H○° kirjoitti:

        Pää asia että olet mitä olet. :)

        Pääasia on muuten yhdyssana!


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Totta, niinhän se on.

        Mikä on sinun kirjaimesi?


      • °○H○°
        sivuista kirjoitti:

        Pääasia on muuten yhdyssana!

        OHO! Lipsahti.


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Mikä on sinun kirjaimesi?

        J jos tarkoitat kutsumanimeni etukirjainta?


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        J jos tarkoitat kutsumanimeni etukirjainta?

        Mitäpä muutakaan. Nyt olen melko varma etten minä ainakaan 99.9% tiedä kuka sinä olet :)


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Mitäpä muutakaan. Nyt olen melko varma etten minä ainakaan 99.9% tiedä kuka sinä olet :)

        Tuo tuskin tuli yllätyksenä kummallekaan meistä. Eikä kenellekään muulle.

        Täällä tosin on ihan oikeita ikävöijiä, mutta ne oikeat eivät täällä kohtaa toisiaan.

        Se nyt on selvä...


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Tuo tuskin tuli yllätyksenä kummallekaan meistä. Eikä kenellekään muulle.

        Täällä tosin on ihan oikeita ikävöijiä, mutta ne oikeat eivät täällä kohtaa toisiaan.

        Se nyt on selvä...

        Niin, tottahan tuokin on. Mutta olishan se hauska sattuma, jos niin kävisi. Aina voi haaveilla. :)


      • m @ n
        °○H○° kirjoitti:

        Niin, tottahan tuokin on. Mutta olishan se hauska sattuma, jos niin kävisi. Aina voi haaveilla. :)

        Haaveiluksi se tällä palstalla aina jääkin.

        Eikös se liene tarkoituskin?


      • °○H○°
        m @ n kirjoitti:

        Haaveiluksi se tällä palstalla aina jääkin.

        Eikös se liene tarkoituskin?

        Niin kai...purkamista ja kasailua tämä kai on. :)


    • semmonenveijari

      No, sehän se mielessä mut näitä tulin silti tänne lukemaan.

      • JAMUISTASITTENSE

        Ja täällä ei sitten puhuta rumia eikä edes kaksimielisiä, ETTÄS TIEDÄT!!!


      • °○H○°
        JAMUISTASITTENSE kirjoitti:

        Ja täällä ei sitten puhuta rumia eikä edes kaksimielisiä, ETTÄS TIEDÄT!!!

        Ei kai se täällä anonyymillä palstalla niin vakavaa ole, jos jotain lipsauttaa. Kunhan ei pahoita kenenkään mieltä :)


      • JAMUISTASITTENSE
        °○H○° kirjoitti:

        Ei kai se täällä anonyymillä palstalla niin vakavaa ole, jos jotain lipsauttaa. Kunhan ei pahoita kenenkään mieltä :)

        Joku (kuten minä) voi niin kovin pienestä pahoittaa mielensä.

        Siksi on turvallisinta pysyä tiukasti annetuissa rajoissa!

        Seksistä kuka haluaa jutella, menköön seksi-palstalle tai muualle.


      • °○H○°
        JAMUISTASITTENSE kirjoitti:

        Joku (kuten minä) voi niin kovin pienestä pahoittaa mielensä.

        Siksi on turvallisinta pysyä tiukasti annetuissa rajoissa!

        Seksistä kuka haluaa jutella, menköön seksi-palstalle tai muualle.

        Totta, mutta enhän minä sellaisia puhele?


      • JAMUISTASITTENSE
        °○H○° kirjoitti:

        Totta, mutta enhän minä sellaisia puhele?

        Et sinä tähän asti ainakaan vielä ole puhellut, mutta asenteesi tuntuisi sallivan sellaisen.

        No, voihan niissä vapaamielisissäkin olla muuten ihan kunnollisia, kai...?


      • yks pienistä piireistä
        °○H○° kirjoitti:

        Totta, mutta enhän minä sellaisia puhele?

        Millainen on ikävöimäsi nainen tumma, vaalea, lyhyt, pitkä? Kerro jotain hänestä.


      • °○H○°
        JAMUISTASITTENSE kirjoitti:

        Et sinä tähän asti ainakaan vielä ole puhellut, mutta asenteesi tuntuisi sallivan sellaisen.

        No, voihan niissä vapaamielisissäkin olla muuten ihan kunnollisia, kai...?

        Sitä en osaa sanoa. ;) Luulen että näin on, mutta varma en ole. Tulee ennemmin sellainen vaikutelma että sinulla olisi tarvetta avautua?


      • °○H○°
        yks pienistä piireistä kirjoitti:

        Millainen on ikävöimäsi nainen tumma, vaalea, lyhyt, pitkä? Kerro jotain hänestä.

        Keneltä kysyt? Olen nainen, ja hetero, en ikävöi naista.


      • JAMUISTASITTENSE
        °○H○° kirjoitti:

        Sitä en osaa sanoa. ;) Luulen että näin on, mutta varma en ole. Tulee ennemmin sellainen vaikutelma että sinulla olisi tarvetta avautua?

        Kyllä useinkin on tarvetta avautua ja silloin avaudunkin.

        Mutta en täällä.

        NEVER, EVER!!!


      • °○H○°
        JAMUISTASITTENSE kirjoitti:

        Kyllä useinkin on tarvetta avautua ja silloin avaudunkin.

        Mutta en täällä.

        NEVER, EVER!!!

        Harmi, olisi ollut kiinnostavaa kuulla mitä sanottavaa sinulla olisi ollut.


      • JAMUISTASITTENSE
        °○H○° kirjoitti:

        Harmi, olisi ollut kiinnostavaa kuulla mitä sanottavaa sinulla olisi ollut.

        Valitan, tuntemattomille en KOSKAAN avaudu, EN KOSKAAN!!!

        Jo ajatus siitä kauhistuttaa!!!

        Ja miksi muka olisi parin viestin perusteella KIINNOSTAVAA lukea sanomisiani, HÄH???


      • °○H○°
        JAMUISTASITTENSE kirjoitti:

        Valitan, tuntemattomille en KOSKAAN avaudu, EN KOSKAAN!!!

        Jo ajatus siitä kauhistuttaa!!!

        Ja miksi muka olisi parin viestin perusteella KIINNOSTAVAA lukea sanomisiani, HÄH???

        Kuulostat niin kovin mukavalta ;)


      • JAMUISTASITTENSE
        °○H○° kirjoitti:

        Kuulostat niin kovin mukavalta ;)

        Enkä pelkästään kuulosta, vaan myös OLEN MUKAVA. ERITTÄINKIN!!!

        PAITSI niille en ole mukava, jotka kiusaavat minua. Heille saatan olla erittäin EPÄMUKAVA!!!


      • °○H○°
        JAMUISTASITTENSE kirjoitti:

        Enkä pelkästään kuulosta, vaan myös OLEN MUKAVA. ERITTÄINKIN!!!

        PAITSI niille en ole mukava, jotka kiusaavat minua. Heille saatan olla erittäin EPÄMUKAVA!!!

        Kuka kiusaa mukavaa ihmistä? Ellei sitten leikkimielisesti kiusoittele... ;) Olen kuullut sanottavan että v*ttuilu on välittämistä...voihan sekin pitää kutinsa.


      • JAMUISTASITTENSE
        °○H○° kirjoitti:

        Kuka kiusaa mukavaa ihmistä? Ellei sitten leikkimielisesti kiusoittele... ;) Olen kuullut sanottavan että v*ttuilu on välittämistä...voihan sekin pitää kutinsa.

        On niin MONENLAISIA ihmisiä ja MONIA syitä kiusata.

        KILTTEJÄ useimmiten kiusataan. Hyväntahtoisia, kaikista hyvää uskovia... Ja heitä, jotka ovat jotenkin viiteryhmässään älykkäimpiä.

        Monenlaista syytä ja aihetta siis löytyy.

        Ja edellisestä viestistäni jäi kaksi olennaista ja minua kuvaavaa sanaa pois: tai ketä tahansa!

        Osaat varmaankin sijoittaa ne oikeaan paikkaan?


      • °○H○°
        JAMUISTASITTENSE kirjoitti:

        On niin MONENLAISIA ihmisiä ja MONIA syitä kiusata.

        KILTTEJÄ useimmiten kiusataan. Hyväntahtoisia, kaikista hyvää uskovia... Ja heitä, jotka ovat jotenkin viiteryhmässään älykkäimpiä.

        Monenlaista syytä ja aihetta siis löytyy.

        Ja edellisestä viestistäni jäi kaksi olennaista ja minua kuvaavaa sanaa pois: tai ketä tahansa!

        Osaat varmaankin sijoittaa ne oikeaan paikkaan?

        Oivoi...Elämä on toisinaan epäreilua. No täytyy jaksaa uskoa parempaan, johonkin hyvään ja nauttia niistä asioista jotka ovat hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe