Pelimiehen kanssa

Minde91

Mitä ihmettä mä teen, mieheni tunnusti tänään olevansa peliriippuvainen, mutta ei aijo hakea apua ja kertoi samalla että ei ole maksanut 3kk laskuja ja piilottanut laskujen maksumuistutukset, kun on pelannut kaikki rahansa. Joka kuukausi "häviää" 1400e rahat mitä on lainaillut.. Ja kaikki laskut on siis minun nimissäni. Kuulemma viimeviikolla mennyt n.800e pelikoneisiin. Itse olen vielä kodinhoidontuella joten tuloja ei paljoa ole ja nyt ilmoitti että on loppukuukaudeksi 2euroa ruokaan!!! Pitäisikö vaan lopettaa suhde tähän ( mennyt muutenkin viimeset 6kk aika huonosti).,, tuntuu välillä vaan siltä, että olen meidän lapsen takia tässä suhteessa. Jos ajattelet omalta kantiltasi asiaa, niin antaisitko mahdollisuuden vai päättäisitkö suhteen tähän?

5

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihme ja kumma

      Miksi sinä et ole pyytänyt rahoja mieheltä ja maksanut laskuja itse, jos ne ovat sinun nimissäsi?

      • Minde91

        mä luulin että laskut on maksettu, niinkun aina ennenkin.. Ei olisi tullut mieleenkään epäillä mitään tollasta, kun viimeset 4vuotta kuitenkin on hoitanut asiansa..


    • pyörryttää.

      Varmista, ettei mies pääse rahoihisi, lompakkoosi, tilillesi enää mitenkään. Ja hän hankkii omat tuet tai rahansa. Juttele äitisi tai isäsi (tai kaverisi) kanssa tilanteesta HETI miten saatte hoidettua sulle tulleet laskut. Koska jos et tee nyt ajoissa asialle jotain, siitä voi tulla vuosien velkaongelma korkojen kanssa. Sitä et halua. Sovi velkojien kanssa mahdollisimman pian (selitä tilanne) tai/ja velkaneuvonnan. Älä lainaa kenellekään rahaa. Ei enää kotona hoitamassa lasta, vaan töihin miehen vuoksi ja velkoja maksamaan..? Vai voiko ne hoitaa velkajärjestelyllä tai vanhempiesi avulla. Paljonko velkaa on nyt sun nimissä? Miten hän sai ne nimiisi ?? Missä hänen omat rahansa ovat? Joudutko tekemään rikosilmoituksen? Maksavatko miehen vanhemmat töppäilyn? Ei olisi kiva puuttua miehen asioihin varmaan. Mutta lankeaako muuten kaikki sun niskaan?

      Onko sulla säästöjä tai osakeasunto jonka voi myydä ja sillä maksaa laskut. Muuttaa eri asuntoon samalla. Auton myynti? Olisiko parempi että hoidat itse laskunmaksun, etkä luota miehiin raha-asioissa?

      • tai siis

        Niihin velkapaikkoihin joutuu soittamaan joka tapauksessa ja sopimaan miten toimitaan. Ja että tietävät miksi on myöhässä jne.


    • adasfasdfsd

      Käänny 180 astetta ja JUOKSE.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe