Miehen käytös

Mietteliäs2

ihmetyttää. Hän on viime aikoina pitänyt puhelinta usein äänettömällä, jotta se ei häiritsisi minua... Myös näyttöpuoli alaspäin pöydällä. Kiinnitin tuohon huomiota ja hänen nukkuessaan aamulla luin viestejä puhelimesta.
Siellä oli melko tuttavallista ja flirttailevaakin viestittelyä erään naisen kanssa, joka on vanha tuttu.
Joskus hän on tästä naisesta minulle muutamalla sanalla maininnut, mutta en olisi arvannut, että heidän välinsä ovat niin läheiset.
Nainen nimittelee miesystävääni mm. muruksi, ja kaikki viestit ovat tyyliä "oot ihan paras" jne. Ilmeisesti naisella on tai on ollut kuitenkin miesystävä ja nyt jättänyt tämän.
Miesystäväni on poistanut lähes kaikki tälle naiselle lähettämänsä viestit, mutta näin siis naiselta tulleita viestejä.
Jotenkin tuli paha mieli, sillä minun kanssani mies ei juurikaan viestittele tai sitten kyse on jostain arkisesta.
Olenko liian mustasukkainen, jos pahoitan mieleni tuollaisesta. Itse varmasti potisin huonoa omaatuntoa, jos jonkun toisen miehen kanssa olisi tuollaista. Tai sitten ainakin avoimesti kertoisin, että hän on hyvin läheinen ystäväni, mutta ei sen kummempaa.
Ihan varmaa on, että jos kysyn asiasta, niin hän ei varmasti tunnusta mitään.

12

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimi2

      Vaara vaanii, jos kerran nainen on hiljattain eronnut. Koettaa saada miesystäväsi kiinnostumaan ja kiinnostus taitaa olla molemmin puolista.

    • HelpingUSis

      Huhhuh.. Itse samassa tilanteessa mutta "toisen naisen" kannalta...
      Sanon sinulle yhden neuvon - muruksi ei sanota ystävää, siinä on jtn muuta. Jos haluat pitää miehesi kysy, vain kysy älä tiuski sillä muuten mies saattaa ruveta puollustautuessaan valehtelemaan. Mutta koska hän myös valehtelisi muussakin tilanteessa ehdotan vaikka sanomaan - "Jarmo, kun tekstailette sen Anitan kanssa miksi hän kutsuu sinua muruksi? Jos kerta olet varattu mie" itselläni edelliseen mieheen tuo sai valehtelemisen vaikeaksi...
      Kerro toki miten teillä kävi!

      • Ikkremimin

        Tämä on hyvä neuvo.

        Mutta mistä tiedät paneeko mies jo häntä? Ja jotain todella seksuaalista hän on tekstaillut naiselle, koska on poistanut viestit.

        Käyvät ehkä jo treffeillä tai siis ystävä-tapaamisilla...

        No mies on häneen selkeästi ihastunut. Haluatko olla vielä yhdessä?

        Kerro miten tilanne kehittyy.


      • 18ja1

        Samoin minä sain selville oman exäni uuden suhteen. No, minä paiskasin puhelimen äijän päähän :) Pikkusen hörähdin HelpingUSis tekstistä kun oman paskamieheni nimi oli Jarmo ;);)


    • uohuiöh

      No ei tuo ihan viattomalta vaikuta... Sitä on vaikea sanoa, mikä on vakavuusaste. Mutta sinuna keskustelisin rauhassa mutta vakavasti miehesi kanssa. Kysy että haluaako mies todella sitoutua uskollisesti sinuun, vai onko mielessä jotain muuta. Kerro että olet itse valmis saamaan asiat kuntoon (siis jos olet?). Ja sano että sinulla on erittäin paha mieli näistä miehesi viestittelyistä, etkä koe niitä vähääkään soveliaina. Sekin että mies on poistanut lähettämiään viestejä on jo aika outoa. Muista myös pyytää anteeksi mieheltä, että luit viestit salaa. Sinun olisi pitänyt pyytää siihen lupa.

      Teidän suhde ei ole kunnossa. Jos haluatte sen kuntoon, on molempien puhuttava avoimesti ja tehtävä töitä suhteenne eteen. Sano että mies menettää sinut, mikäli asiat eivät muutu.

    • pettäjän ex

      Mietteliäs2.. mitkä ovat sun miehen nimikirjimet? eikai vaan JW tai VW ja ikä 37 v?

      • Mietteliäs2

        Ei ole.


      • ???

        Pettäjän ex, oletko EW?


      • pettäjän ex
        ??? kirjoitti:

        Pettäjän ex, oletko EW?

        En ole..


    • Jenniina

      Erittäin tyypillinen esimerkki pettämisestä on kännykän muuttunut käyttö: äänettömällä pito, kännykkä aina mukana, näyttö alaspäin, salaisia tekstiviestejä... Ihan aina ei ole kyse juuri pettämisestä, mutta jostain salattavasta asiasta kuitenkin.

      • BEM

        Jenniinan kanssa samaa mieltä. Nuo ovat merkkejä, että miehellä on salattavaa vaikka hän sanoisi mitä. Tämä on niin klassinen esimerkki, miten salasuhde paljastuu.


    • tsemppiä

      Kysyisin ihan pokkana, kun räplää kännykkäänsä, että se muruko se siellä taas tekstaisee sinulle... asia on sellainen että kysyisin suoraan ilman tunnontuskia siitä, että olisin kännykkää lukenutkin... Selittäisin jotain, että on huolettanut kun käyttäytyminen on muuttunut ja salailee kännykkää toisin kuin ennen... ihan sama vaikka räjähtäisi siitä, totuus olisi saatava kuitenkin ulos että elämää pystyy jatkamaan normaalisti... mikä on kamalampaa kuin jatkuvassa epävarmuudessa eläminen...?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe