SUURIN KUSETUS. Autokaupan hyväksi.

pahuus1

Uutisista kuulin merkillisiä. Autoni, joka elää viimeistä leimaansa ja tammikuussa päättyy sen matka, arvo on vuoden alusta, kokeilumielisestä lakimuutoksesta johtuen 1500€. Yli 10 vuotta vanhan auton kun vie romutettavaksi niin saa 1500€ palkkiota. Huhhuh, mä olin budjetoinut -96 nissanin romutuksen maksavan jotain. Nyt saan kunnon auton tilalle tuolla 1500€. Kyllä on lainsäätäjä mennyt autokauppiaiden narussa melko tukevasti. Valmiiksi köyhtyvä valtiomme menettää tuossa pelissä hirmu läjät rahaa, jotta maamme autokanta uusiutuisi ja kansamme voisi näennäisesti paremmin. Mielestäni nyt pitäisi säästää kuluissa ja helpottaa vanhojen autojen katsastus määrityksiä, jotta vanhalla kalustolla selvittäisiin pidempään, kansakuntana. Luuleeko se lainsäätäjä nyt, että kansa voi paremmin jos autot on uudempia?
Samalla julkiset palvelut ja valtion ylläpitämä infra rappeutuu ja pian kaikenlainen huolto pitää ulkoistaa asiansa osaaville yrityksille. Juuri tuohan on heidän perimmäinen tarkoituksensa. Tehotuotantoon koko kansa.
Moraalittomat yritysmaailman yksilöt on lapsesta asti opetettu ja koulu on koulinut heistä voittoa ja vain voittoa tavoittelevia yksilöitä, heistä on koulutettu moraalittomia, eivätkä he ymmärrä tekevänsä mitenkään väärin, he tekevät vain työtään. Kuten teki Hitlerillekin, alaisensa.
Silti se viisas on se lainsäätäjää ohjaava koura. Antaa kansalle armopaloiksi rahaa, jonka samassa tulouttaa itsellensä. Autot vähenee, pakosti menee uusia kaupaksi, jotta kapasiteetti säilyy. Vain valtio häviää, ei haittaa, kohta sitä ei enää ole.
Nyt heidän ehdoillaan ja moraalisilla näkemyksillään säädetään lait uusiksi ja suunnitellaan jo varmasti maamme infran ja päätöksen teon hallintaa.
Luin iltapäivä lehden lööpistä yhtenä päivänä. SÄÄNTÖ SUOMI!!
Anarkisti kivittävät ikkunoita ja ajavat valtiota alas, he jotka voisivat aatteellaan tehdä hyvään. Pelleilevät ja tekevät lapsellisia tihutöitään. Kerran sitten kun anarkisti kutsutaan tv ohjelmaan niin sinne laitetaan viherpipertäjä, joka ei ole älykkyydeltään kovinkaan korkealla, mutta sentään aatteen puolesta on ja tietää ketkä ovat vihollisiaan. Voivoi sentään. Hekin voisivat yrittää saada aateellaan oikeita vivahteita yhteiskuntaan, eikä yrittämällä taistella vihollista vastaan. Hienoja ajatuksia on anarkisteilla.

Wikipedia:
Anarkismi ei välttämättä tarkoita mitään vakiintunutta poliittista ideologiaa. Filosofisena aatesuuntana se voi myös tarkoittaa vapautta ”ajatella omilla aivoillaan”, olla oma itsensä ja sanoa, mitä oikeasti ajattelee. Joillekin anarkismi kuvastaa puhtaasti vapautta.

Kukaan ei tee mitään väärää, kaikki ihmiset vaan hoitaa työtänsä. Ihmiset ovat kuitenkin kaikki koneiston osia. Koneiston joka kalvaa yhteiskunnan rappio pisteeseen ja ottaa VALLAN!

3

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuri puhallus

      - ei kukaan saa mitää 1500 e
      - se on markkinoinri fuulaa vaan. Ne uuden auton hinnat nousee 1500e, ja kun viet romutus lipun ostaessasi uuden auton, saat sen 1500 alennusta.
      Raha ei siis liiku, eikä kukaan saa mitään rahaa.
      Romuttaja voi saada halvalla varaosa-auton jolla tekee sitten bisnestä.
      Asiakas ei voita mitään.

      • bk.hv

        Näin on.


    • pahuus1

      Kyllä olisi pahalta tuntunutkin valtiolta lunastaa rahaa siitä hyvästä että toimintakuntoinen auto hajotetaan.


      Taisi olla jo otsikossa.

      SUURIN KUSETUS. Autokaupan hyväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe