Valerauha kahden vuoden sisällä?

Ajanmerkki tämäkin. Palestiinalaishallinto pyrkii lopettamaan miehityksen 2 vuoden kuluessa. Käsittääkseni tempauksen pitää tapahtua ennen 7-vuotisen "rauhan" vahvistamista. Perustan ajatukseni siihen, että morsiamen täytyy poistua maan päältä ennenkuin se tietty antikristus voi tulla näyttämölle.

Mitä siivet tarkoittavat tässä yhteydessä? Voisiko kyseessä olla liitonarkin enkelien siivet? Oletteko seuranneet liitonarkin "seikkailuja"? Onko luultavaa, että se tultaisiin siirtämään piilostaan pian rakennettavaan temppeliin? Tässä vuoden 1776 käännös:

Dan 9:27 Mutta hän monelle liiton vahvistaa yhdessä viikossa; ja puolessa viikossa lakkauttaa uhrin ja ruokauhrin; ja siipien tykönä seisoo hävityksen julmuus*, ja on päätetty, että se loppuun asti pitää hävitetty oleman.

> The Palestinian Authority (PA) announced on Sunday that the draft resolution to the United Nations Security Council that would set a two-year deadline for Israel to “end its occupation” will be submitted on Wednesday.

"The Palestinian leadership took a decision to go to the Security Council next Wednesday to vote on their project to end the occupation," senior Palestine Liberation Organization (PLO) member Wassel Abu Yussef told AFP after a meeting in Ramallah.

The Israeli foreign ministry declined to comment ahead of Monday's meeting in Rome between Israeli Prime Minister Binyamin Netanyahu and U.S. Secretary of State John Kerry.

Kerry arrived in Italy Sunday amid a European-led drive to push moves towards Palestinian statehood, with officials saying he sought to learn more about the European position.

In the past the United States has consistently used its UN veto power to block moves it sees as anti-Israel, but U.S. officials said they drew a distinction between a unilateral step, and an effort to draw up a multilateral resolution at the UN Security Council, which would have the backing of many nations.

The PA has been threatening for months to go through with its unilateral draft solution at the UN Security Council, a move that is contradictory to the Oslo Accords to which it is signed.

The move has been accompanied by threats, with PA Chairman Mahmoud Abbas having recently threatened to cut ties with Israel if his latest unilateral move at the UN fails.

Fatah leader Nabil Shaath recently threatened Israel with a “political war” if there is a negative response to Abbas’s steps at the United Nations. <
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/188655#.VI9F9Pl_sim

35

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ei millään pahalla, mutta se päivä yllätää kaikki - "tulen kuin varas yöllä".

      • yes sir


      • -jarmo-

        Jaa, tai sit ei yllätä kaikkia...

        1. Tess 5:3-6 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
        Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas; sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
        Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.

        Valvominen ei tarkoita sitä että mä täällä kirjotan klo 2 yöllä vaan sitä että etsin joka päivä Jeesuksen tulemusta. Odotan sitä päivää, eikä se tule yllättämään ainakaan minua. Kaikki pilkkaajat ja muut se kyllä toki yllättää.


      • ...
        -jarmo- kirjoitti:

        Jaa, tai sit ei yllätä kaikkia...

        1. Tess 5:3-6 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
        Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas; sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
        Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.

        Valvominen ei tarkoita sitä että mä täällä kirjotan klo 2 yöllä vaan sitä että etsin joka päivä Jeesuksen tulemusta. Odotan sitä päivää, eikä se tule yllättämään ainakaan minua. Kaikki pilkkaajat ja muut se kyllä toki yllättää.

        Kyllä, Jarmo yllättää sinutkin...


      • ... kirjoitti:

        Kyllä, Jarmo yllättää sinutkin...

        Miksi päivää ja hetkeä ei voi tietää? Koska pallo on pyöreä:)
        https://www.youtube.com/watch?v=82p-DYgGFjI
        Kuvasta voimme päätellä, että tempausaika asettuu Suomen, Kreikan ja Israelin aikavyöhykkeelle. Ai miksi? Koska meillä on sinivalkoiset liput :D
        http://www.physicalgeography.net/fundamentals/images/world_time2.gif

        Kreikka
        http://www.psifiakiellada.gr/files/news/23d14e048c8f42293dd6682a059b7daf.png

        Muut
        https://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg
        http://jarmo10.org/jouni.htm


      • Tiedossa on!
        ... kirjoitti:

        Kyllä, Jarmo yllättää sinutkin...

        Ei yllätä. Jarmo sanoi että valerauha solmitaan 9.1.2015. Päivä on lukkoon lyöty.


      • ...

        ...


      • -jarmo-
        Tiedossa on! kirjoitti:

        Ei yllätä. Jarmo sanoi että valerauha solmitaan 9.1.2015. Päivä on lukkoon lyöty.

        No eikä ole mikään lyöty mihinkään kiveen...

        Olen varsin selvästi ilmoittanut että on kaksi aika varmaa päivää vuosittain, jossa tapahtuu ylösotto ja Israelin rauha. Molemmat perustuvat Raamatun ilmoitukseen.

        Rauha rikotaan 1290 päivää sen syntymisestä ja se rikotaan vuoren varmasti juutalaisten temppelinhävityspäivänä Tisha be Av, joka löytyy kalenterista joka vuosi eri päivinä keskikesän tuntumassa.

        Ylösotto taas määräytyy 3. Mooses 23:15-17 mukaan Omerin laskennsalla, joka myös on joka vuosi eri päivinä kesän kynnyksellä, jota vahvistaa Laulujen laulu 2:10-13


    • Myöskin

      Seuratkaa aikain merkkejä.

      • Amen.

        Matt:
        16:1 Ja fariseukset ja saddukeukset tulivat hänen luoksensa ja kiusasivat häntä pyytäen häntä näyttämään heille merkin taivaasta.
        16:2 Mutta hän vastasi ja sanoi heille: "Kun ilta tulee, sanotte te: 'Tulee selkeä ilma, sillä taivas ruskottaa',
        16:3 ja aamulla: 'Tänään tulee rajuilma, sillä taivas ruskottaa ja on synkkä.' Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa.
        16:4 Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.
        16:5 Kun opetuslapset saapuivat toiselle rannalle, olivat he unhottaneet ottaa leipää mukaansa.
        16:6 Ja Jeesus sanoi heille: "Varokaa ja kavahtakaa fariseusten ja saddukeusten hapatusta."
        16:7 Niin he puhuivat keskenään sanoen: "Emme ottaneet leipää mukaamme."
        16:8 Mutta kun Jeesus sen huomasi, sanoi hän: "Te vähäuskoiset, mitä puhutte keskenänne siitä, ettei teillä ole leipää mukananne?
        16:9 Ettekö vielä käsitä? Ja ettekö muista niitä viittä leipää viidelletuhannelle ja kuinka monta vakallista otitte talteen,
        16:10 ettekä niitä seitsemää leipää neljälletuhannelle ja kuinka monta vasullista otitte talteen?
        16:11 Kuinka te ette käsitä, etten minä puhunut teille leivästä? Vaan kavahtakaa fariseusten ja saddukeusten hapatusta."
        16:12 Silloin he ymmärsivät, ettei hän käskenyt kavahtamaan leivän hapatusta, vaan fariseusten ja saddukeusten oppia.
        16:13 Kun Jeesus tuli Filippuksen Kesarean tienoille, kysyi hän opetuslapsiltaan sanoen: "Kenen ihmiset sanovat Ihmisen Pojan olevan?"
        16:14 Niin he sanoivat: "Muutamat Johannes Kastajan, toiset Eliaan, toiset taas Jeremiaan tahi jonkun muun profeetoista."
        16:15 Hän sanoi heille: "Kenenkä te sanotte minun olevan?"
        16:16 Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika."
        16:17 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.


    • Missä Raato

      Liiton arkki on muistaakseni Jumalan luona Taivaassa. Joko Leo Melleriltä, Raamatusta tai jostain muualta oln lukenut tai kuullut.

      Kuuntelen netissä muutaman päivän aikana Danielinkirjan ja kommentoin sen jälkeen tähän ketjuun, jotta saisi kuvaa kenen tai minkä siivistä on kysymys. Jos on kotkan siivet niin silloin kyseessä olisi USA. Toivon mukaan siihen mennessä tästä ketjusta löytyy oikea vastaus mieleviin kysymyksiisi.

      En ole aivan tuoreen muistin varma näissä vastauksissani, mutta näin muistelen.

      • Kiitos Missä... Johannes taisi nähdä liitonarkin taivaassa, mutten tiedä onko se jo siellä.

        Ilm. 11:19
        Ja Jumalan temppeli taivaassa aukeni, ja hänen liittonsa arkki näkyi hänen temppelissään, ja tuli salamoita ja ääniä ja ukkosenjylinää ja maanjäristystä ja suuria rakeita.
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ilm.11.html


    • offi10001

      Siivet !

      Eikö Raamattua voi kääntää virheellisesti ?

      Dan 9:27 kertoo ;
      Syyrian kuninkaan Antiokhos neljäs Epifaneen vainosta hallitsi n, 175-163 eaa.
      Ja sikojen uhraamisesta Jesusalemin Taivaan Jumalan temppelissä ZEULLE !

      Eikö kristitty voi valehdella ?

      Entä seota , kuin esim, Meller?

    • Juice L.

      yurki, yurki, älä tyrki, yurki tee joskus miehen työ...

    • Mikä on se mekanismi, jolla temmatut kumoavat painovoiman? Rakettimoottori? Ainuttakaan todistettavaa levitointiakaan ei ole tapahtunut.

      Mihin nämä temmatut päätyvät? Jotta matkasta täältä sinne selvittäisiin, niin happivaraston täytyisi olla todella iso. Siellä matkakohteessakin täytyisi olla happea, mutta kun lähinkin paikka, mistä löytyy happea on valovuosien päässä. Miten selvitään matkasta, kun ilman suojavarusta matka on tappava?

      Valonnopeutta pidetään alkeishiukkasten nopeusrajana, joten temmatujen täytyisi liikkua todella nopeasti. Tapahtuuko matka vakionopeudella vai vaihtelevalla vauhdilla? Miten laskeutuminen matkakohteeseen hoidetaan? Miten törmäykset vältetään matkanaikana?

      • Mikä on kirkastusruumis?


      • yurki1000js kirjoitti:

        Mikä on kirkastusruumis?

        Joh 20:
        19. Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
        20. Ja sen sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Niin opetuslapset iloitsivat nähdessään Herran.
        21. Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
        22. Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
        23. Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."
        24. Mutta Tuomas, jota sanottiin Didymukseksi, yksi niistä kahdestatoista, ei ollut heidän kanssansa, kun Jeesus tuli.
        25. Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran". Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko".
        26. Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
        27. Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".
        28. Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
        29. Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
        30. Paljon muitakin tunnustekoja, joita ei ole kirjoitettu tähän kirjaan, Jeesus teki opetuslastensa nähden;
        31. mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessänsä.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Mikä on kirkastusruumis?

        Mikä mahtaa olla se mekanismi, jolla kehosta tulee kirkastusmusruumis? Jotta voitaisiin puhua ruumiista, sillä on oltava fysikaalinen perusta. Mistä alkeishiukkasista kirkastusruumis koostuu?
        Muussa tapauksessa kirkastusruumiille ei voida osoittaa ominaisuuksia. Ruumiilla on oltava mitattava ja todennettava olomuoto ja ei-materiaalista substanssia ei vaan ole olemassa.
        Eipä osaanut Jyrki vastata tempausta koskeviin kysymyksiin. Entä muut?


      • netpunk kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla se mekanismi, jolla kehosta tulee kirkastusmusruumis? Jotta voitaisiin puhua ruumiista, sillä on oltava fysikaalinen perusta. Mistä alkeishiukkasista kirkastusruumis koostuu?
        Muussa tapauksessa kirkastusruumiille ei voida osoittaa ominaisuuksia. Ruumiilla on oltava mitattava ja todennettava olomuoto ja ei-materiaalista substanssia ei vaan ole olemassa.
        Eipä osaanut Jyrki vastata tempausta koskeviin kysymyksiin. Entä muut?

        Nettimies. Mistä sinä puhut? Olet haastanut itse Zakkarias Toppeliuksen, muttet taida pärjätä Hikka Pemaselle :D
        http://www.evoluutio.com/?o=108&a=0&st=0


      • riutt

        uyiei


    • Pasi Toivonen

      >>Miksi päivää ja hetkeä ei voi tietää? Koska pallo on pyöreä:)>>

      Maa on kiekko kuten Raamattu selvästi sanoo. Halkaisija on ehkä 30 000 km. Jeesus kulkee taivaalla 3 000 kilometrin nopeudella. Joten matka kiekon reunalta toiselle kestää about 10 tuntia. Siksi toisella reunalla on yö ja toisella reunalla päivä.

      Yksinkertainen selitys.

    • Pasi Toivonen
    • Täyttä Paskaa

      Eikö liiton arkki varastettu egyptiltä jonka takia maan armeija lähti varkaiden perään,heitähän ei ollut niin monta kuin kerrotaan,liioittelu kun on niin mukavaa saada ihmiset uskomaan vaikka mihin.He eivät löytäneet varkaita mutta eivät tuhoutuneet veden alle vaan kokivat kuleman rangaistuksena itse tehden.
      Egyptistä siis vietiin jotain ja sen jälkeen maa alkoi mennä huonompaan suuntaan rauhattomuuksien lisäännyttyä.

      • Täyttä. Mihin pyrit? Mikä on tietolähteesi?


      • -jarmo-

        Täyttä Paskaa kommentoi sitä itteensä... :D ei mitään uutta auringon alla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe