ikäero

mietteliäSvili

Olan tapaillut minua 3vuotta vanhempaa naista.olen itse 19vuotias ja nainen 22vuotias.käytökseltään olen mielestäni sopivankypsä mutta onko silti niin ettei voisi mitenkään tulla mitään vakavampaa koska kuitenki sen verta ikäeroa. Vai onko niin että numerot ovat vain numeroita? Kiitos!

7

77

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee tuö hyvin

      Koitas nyt jätkä opetella nukkumaan yösi, TYP alkaa kohta ja silloin pitää nousta jo klo 04.00. jotta ehdit suorituspaikallesi fillarillasi kauheessa pakkasessa.

    • ameli89

      Kukaan täällä ei osaa valitettavasti lukea naistuttusi ajatuksia, joten emme tiedä mitä mieltä Hän asiasta on. Asiasta on varmasti monenlaisia mielipiteitä, omasta mielestäni tuollainen ikäero ei haittaa jos se ei juuri hänen mielestään tunnu tuossa iässä liian nololta...

      Eiköhän hän sen mielipiteensä sinulle ilmaise/kerro. Sinänsä itse olen mieluummin itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa, kuin että seurustelisin keskenkasvuisen kanssa.

    • hope hope

      Siis nainenhan on ikäisesi. Olet niin nuori, että kolmen vuoden ikäero saattaa tuntua suurelta, mutta ei tuo ole mitään. Jos muuten synkkaa, niin ei huolta.

    • miesvm_1967x

      Tuossa iässä tuo 3 vuotta voi noin päin tuntua isolta ikäerolta mutta minun iässäni se on naurettavan mitätön :D Ehkä siinä vaiheessa kun olette 22/25 niin hoksaat itsekin ettei sillä ole mitään merkitystä. Viimeistään 3kympin korvilla tajuat asian.

    • Margareeta

      Kolmen vuoden ikäero on todella, todella mitätön! Se, että kysyt asiaa, voi ehkä olla merkki, että et ole täysin kypsä suhteeseen.

    • höpsistä

      Sinua tod. näköisesti vaivaa se, mitä YMPÄRISTÖ suhtautuu!?
      Numerot on numeroita ja kirjaimet on kirjaimia. Niistä voi muodostella kivoja lauseita ja matemaattisia tehtäviä.
      Ikäero vaikuttaa silloin, kun toinen elää täysin eri kypsyyden vaihetta siitä numerosta huolimatta.
      Jos sinulla on hyvä ja hänellä on hyvä, jos olette täysi-ikäisiä ja suhde perustuu molempien vapaaseen tahtoon.....?
      Annatko yleisten ennakkoluulojen ja tuomion määrätä kenen kanssa elämääsi jaat?

    • älämietiliikaa

      Odotin jotain oikeaa ikäeroa... Joo niinku muutkin täällä sanoneet, vaikeahan sitä on kenenkään toisen neuvoa, millä lailla juuri se sinun mielitiettysi suhtautuu asiaan. Ilmeisesti kuitenkin olette jo tapailleet, eli eipä ainakaan karkuun juokse.

      Seurusteletko mielestäsi ihmisen iän vai sen ihmisen persoonan kanssa? Taitaa häiritä vähän ympäristön suhtautuminen enemmän kuin mikään muu... Mutta jos siis oikeasti tykkäät hänestä, et edes mieti hänen ikäänsä. Nimimerkillä "naimisissa 19 vuotta vanhemman kanssa".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe