Levoranta, kuka ostaa täältä?

Autokaupoilla

Aika erikoinen autokauppa tämä levoranta.
Kävin viime viikolla kyseisessä kaupassa kun huomasin netistä mielenkiintoisen auton, tosin se oli vähän ylihinnoiteltu, mutta ajattelin, että voisin osan summasta ottaa rahoitukseen kun heillä tarjotaan edullista korkoa maksulle.

No, meninpaikalle ja kun kysyin autoa niin ensimmäinen ei tiennyt autosta mitään ja ohjasi seuraavalle, tämä ei tiennyt, mutta meni tietokoneelta katsomaan.
Tämän jälkeen meni tovi ennenkuin auto löytyi.

Tutkin autoa ja totesin, että talvikumeissa ei ollut nastoja ja kesäkumit olit lähes loppuunajettu, no tämä ei olisi minua haitannut kovinkaan paljon jos vain väliraha olisi ollut sopiva ja nämä olisi siinä huomioitu.

Myyjä kysyi omaa mielipidettäni välirahasta ja ajattelin, että minunko se nyt pitäisi tietää, no heitin sitten jotain kun tuntui, että homma ei etene ennenkuin sanon jotain.

Tämän jälkeen myyjä totesi, että kyllä hänen mielestä väliraha pitäisi olla tälläinen.
Kysyin vielä korosta sisältyykö siihen kaikki kulut eli mikä olisi todellinen vuosikorko, no sehän tuplaantu melkein siitä mitä mainostavat eli mainos oli siltä osin harhaanjohtava. Käsittääkseni noin ei saa edes mainostaa kun pitäisi olla se pieni tähti ja sitten erotella mitä kuluja tulee koron päälle, no tälläistä levoranta ei ilmoita.

Kauppoja ei syntynyt ja kotiin päästyäni kuvasin autoni ja kirjoitin auton tiedot ylös.
Lähetin sähköpostilla kuuteen autokauppaan tarjouspyynnön samanlaisesta autosta mikä oli levorannassa myynnissä ja kaikissa lähtöhinta oli edullisempi ja parin päivän aikana kaikki kuusi vastasivat ja tekivät oman tarjouksensa välirahasta.
Jokainen hyvitti enemmän kuin levoranta, 1500-3500€ enemmän, samalla kun ottaa huomioon, että lähtöhinnat oli jokaisella levorantaa halvemmat, keskimäärin 2500€
Jouduin auton hakemaan 150km päästä, mutta paikanpäällä tarjottiin lounas ja tankkiin oli laitettu 40l bensaa eli kyllä autokauppaankin voi tehdä nykyisin helposti netissä ja säästöt ainakin omassa tapauksessani oli tuhansia euroja.

Olin levorannassa yli puolituntia ja tänä aikana ei näkynyt muita asiakkaita ja myyjiä ja huoltomiehiä oli paljon, kuinkakohan kauan tuollaisella tyylillä vielä kauppa pysyy pystyssä?

391

16480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffffffffffjjjjjjjjjj

      Firmat ostaa ja vaihtaa autonsa säännöllisesti leasingit. yms.

      • Qpåå

        Eivät pääse kuulemma firmastaan enään kauppoihin ja monet lähialueen transitit on ostettu muualta.


      • eiainaisestikelvotonkaan

        Yli 20 Transittia on ollut eikä yhtään Levorannasta ja huollonkin olen hoitanut
        muualla,kunnes kysyin välirahaa uuteen Loimaalta Porista ja Tampereelta 14000-
        15000€.päätin jo ajaa noin vuoden vanhalla,mutta vanhalla korimallilla.Mentiin
        kahville Levorannan autonäyttelyyn ja tarjosivat 9000€välirahaa,kaupat tuli heti.


      • eiymmärrä

        Kannatti varmaan vaihtaa jos toiset tarjos 15000e ja levoranta 9000e vaihdossa


      • eiainaiestikelvotonkaan

        välirahasta oli kyse


      • Uusuusu
        eiymmärrä kirjoitti:

        Kannatti varmaan vaihtaa jos toiset tarjos 15000e ja levoranta 9000e vaihdossa

        Ootko oikasti noin tyhmä?


      • Anonyymi
        eiainaiestikelvotonkaan kirjoitti:

        välirahasta oli kyse

        Raha ratkaiseep


    • 3245

      levorannassa, kyllä ne tietää, mitä pyytävät, kovat pyynnit, ja vaihtoautosta eivät maksa mitään, kallit uudet liiketilat yms.
      yksi henkilö kysyi vaihtoa, levorannassa täysin vastaava auto myynnissä, sama vm. samat km, levoranta tarjosi 1/3 hinnan vaihdokista siitä mitä heillä oli sen vastaavan pyynti.
      levorannasssa ne tekevät autokauppansa, joilla tietämys ja kaupantekokyky vähäistä ja kai ne uusia myy, rahoituksella.
      mutta automies ei saa siellä kauppaa aikaiseksi ja varsinkin kun ne pyynnit ovat mitä ovat.

    • taidettajataunuksia

      Sieltä mistä saa kalliimman auton halvimmalla kuukausierällä(kalliimman kuin naapurilla),sieltä"ostetaan".

      Jos taunuskauppias harrastaisi hyväntekeväisyyttä ei silloin olisi varaa harrastaa korkeaa kulttuuria,millä rahalla tauluja ostettaisiin jos ei olisi autoista ylihintaa maksavia kaikki kauniit myyntipuheet uskovia hölmöjä.

    • vieläfoord

      Suhteellisen asiallista keskustelua mielenkiintoisesta aiheesta! Varmaan osittain tottakin muutamat kommentit tai arvelut siitä miten autokauppaa paikkakunnallamme hoidetaan sen johtavan autoliikkeen toimesta? Tavallisen kuluttajan (ei fimat) kannalta, kannattaa varmaan tehdä hyvinkin laajoja hakuja ja etsiä harkiten itselleen sopivaa ajokkia, niin uutta, kuin varsinkin käytettyä, autovaihtoineen, ennenkuin kävelee vanhasta tottumuksesta paikallisen autoliikkeen myyntitiskille ja tekee niin ikään vanhasta tottumuksesta vain kaupat ja se oli siinä! Onhan paikallisuudella hyvätkin puolensa, mutta jos hintaerot alkavat olemaan edellä esitettyjen kaltaisia, niin kenen tahansa yksityishenkilön kannattaa tarkistaa oma kantansa, ennenkuin ryhtyy perusteettomasti rikastuttamaan paikallista yrittäjää! Kai se kysynnän ja tarjonnan laki pätee niin autokaupassa kuin yleensä kaikessa muussakin!

      • automies2

        Olen myynyt oman autoni suoralla kaupalla Levorantaan kolme kertaa ja joka kerta olen saanut useamman tuhat euroa paremman hinnan kuin mitä olisin Tampereelta saanut vaihdossa. Kyllä siellä hyvää kauppaa tehdään. Älkää aina kitiskö!
        Taitaa olla vanhojen katkeroituneiden myyjien juttuja!

        Ps. Ja huollot pelaa hienosti.


      • Näinon
        automies2 kirjoitti:

        Olen myynyt oman autoni suoralla kaupalla Levorantaan kolme kertaa ja joka kerta olen saanut useamman tuhat euroa paremman hinnan kuin mitä olisin Tampereelta saanut vaihdossa. Kyllä siellä hyvää kauppaa tehdään. Älkää aina kitiskö!
        Taitaa olla vanhojen katkeroituneiden myyjien juttuja!

        Ps. Ja huollot pelaa hienosti.

        Nyt taitaa kirjoitella Levorannan oma väki. Matalakatteisella alalla kyseinen temppu, varsinkin useasti toistettuna, on mahdoton.


      • E350eGS450
        automies2 kirjoitti:

        Olen myynyt oman autoni suoralla kaupalla Levorantaan kolme kertaa ja joka kerta olen saanut useamman tuhat euroa paremman hinnan kuin mitä olisin Tampereelta saanut vaihdossa. Kyllä siellä hyvää kauppaa tehdään. Älkää aina kitiskö!
        Taitaa olla vanhojen katkeroituneiden myyjien juttuja!

        Ps. Ja huollot pelaa hienosti.

        Kertoisitko vielä meille täysin ulkopuolisille, mitä syytä niillä vanhoilla myyjillä sitten on olla katkeroituneita?


      • Anonyymi
        Näinon kirjoitti:

        Nyt taitaa kirjoitella Levorannan oma väki. Matalakatteisella alalla kyseinen temppu, varsinkin useasti toistettuna, on mahdoton.

        Tätä voidaan tehdä kun toisilta otetaan ja toisille annetaan.


    • vieläkinfoord

      Tuskin nyt ihan pitänee paikkaansa? Että on myynyt autonsa kyseiselle autoliikkeelle suoralla kaupalla ja etenkään että on saanut useamman tuhannen (euroa) paremman hinnan myymästään autosta kuin mistään muualta? Vähän sentään totta maar juttua peliin! Ensinnäkään, on epätodennäköistä, että kyseinen autokauppa noin vain ostelee käytettyjä autoja yleensäkään, kun tontti pullistelee uusiean autojen kaupankäynnin johdosta tulleita vaihtoautoja ja että joku autokauppias vielä maksaisi enemmän suoraan ostamastaan autosta kuin mitä maksaa vaihtoautona tulleesta autosta? Ja mitä autokauppias tekee tuollaisella suoraan ostamallaan autolla, pelkkä riesa sellainen vain on, varsinkin kun kauppaa tehdään jo tuollaisessa laajuudessa kuin ko. autokaupassa sitä tehdään? Katuvarsijobbarien kanssa tyyli on ihan toinen, Helsingissä? Ja vielä lopuksi. Saanut useamman tuhat euroa paremman hinnan kuin muualta olisi saanut? Pitää olla ollut kaupan varsin kalliimman luokan ajopeli, jos hintaerot olisivat olleet muutamia tuhansia euroja kun kyseessä on sentään ollut käytetty auto? Ja miksi autoliike ostaisi kalliimman luokan autoja pihaan seisomaan suoralla ostolla, kun sen vaihtoautoinakin saamien kalliimman luokan ajopelien jälleenmarkkinointi on tuskan takana? Uusikin auto on aina helpompi myydä kuin tuollainen kallis vaihtoauto? Taitaa olla kitisijällä ittellään vähän noin niinkuin laskelmien tarkistamisen aika, tai mistä sen tietää miten kaukan itse kullakin rahat riittää, tehdä vaikka minkälaisia autokauppoja ja missä vain tekeekin?

      • automies2

        Kuule vieläkinfoord! Se mitä kerroin niistä suoran kaupan hinnoista ja eroista pitää täysin paikkansa. En tiedä mikä besserwisseri sinä luulet olevasi, mutta kyllä minä omat kauppani tiedän. Et sinä voi tietää minkälaisia kauppoja on tehty, vaikka esitätkin suurta tietäjää. Se vain on niin, että Tampereen liikkeet eivät ole päässeet minun kanssani lähellekkään Levorannan hintoja. Tämä on fakta, vaikka mitä inttäisit!


      • Corollat dx
        automies2 kirjoitti:

        Kuule vieläkinfoord! Se mitä kerroin niistä suoran kaupan hinnoista ja eroista pitää täysin paikkansa. En tiedä mikä besserwisseri sinä luulet olevasi, mutta kyllä minä omat kauppani tiedän. Et sinä voi tietää minkälaisia kauppoja on tehty, vaikka esitätkin suurta tietäjää. Se vain on niin, että Tampereen liikkeet eivät ole päässeet minun kanssani lähellekkään Levorannan hintoja. Tämä on fakta, vaikka mitä inttäisit!

        Onko nyt kyse jostakin tonnin teiniautosta.


      • E350eGS450
        automies2 kirjoitti:

        Kuule vieläkinfoord! Se mitä kerroin niistä suoran kaupan hinnoista ja eroista pitää täysin paikkansa. En tiedä mikä besserwisseri sinä luulet olevasi, mutta kyllä minä omat kauppani tiedän. Et sinä voi tietää minkälaisia kauppoja on tehty, vaikka esitätkin suurta tietäjää. Se vain on niin, että Tampereen liikkeet eivät ole päässeet minun kanssani lähellekkään Levorannan hintoja. Tämä on fakta, vaikka mitä inttäisit!

        Totta kai SINÄ itse TIEDÄT omat mahdolliset kauppasi, eihän sitä kai kukaan epäile saati intä, mutta me muuthan emme voi TIETÄÄ sinun kauppojasi, me voimme korkeintaan uskoa, mitä kerrot.


      • E350eGS450
        automies2 kirjoitti:

        Kuule vieläkinfoord! Se mitä kerroin niistä suoran kaupan hinnoista ja eroista pitää täysin paikkansa. En tiedä mikä besserwisseri sinä luulet olevasi, mutta kyllä minä omat kauppani tiedän. Et sinä voi tietää minkälaisia kauppoja on tehty, vaikka esitätkin suurta tietäjää. Se vain on niin, että Tampereen liikkeet eivät ole päässeet minun kanssani lähellekkään Levorannan hintoja. Tämä on fakta, vaikka mitä inttäisit!

        Ja meillähän ei siis ole mitään kokemusta sen enempää Fordista kuin tästä Levorannastakaan, ei positiivista eikä siis tietenkään negatiivistakaan. Itse asiassa taisin ensimmäisen kerran kuulla koko liikkeestä vasta huomatessani heidän alkavan myydä Alfa Romeota Tampereella. Niitä heidän jossain mainittuja Aamulehden ilmoituksiaankaan en ole Helsingin Sanomien lukijana muistaakseni koskaan nähnyt.

        Kyse onkin vain siitä, että netissähän kukaan toinen ei voi käytännössä juurikaan TIETÄÄ, kuka kirjoittaa mitäkin tai mikä kommentti on luotettava. Sitä voi vain itse kukin yrittää arvioida enemmän tai vähemmän hyvin onnistuen.

        Ja sinun kommenttisi luotettavuuttahan minulla ei toki ole mitään syytä epäillä, kuka sitten lienetkin, mutta kysehän on vain uskomisesta, ei meille ulkopuolisille todistetusta tiedosta. Tokihan sinulla on kuitit, kuten siis kaikilla muillakin auton ostaneilla, mutta me muuthan emme niitä tai muiden liikkeiden tarjouksiakaan ole nähneet - eikä todellakaan tarvitsekaan nähdä, asia ei kuulu muille. Siten me emme kuitenkaan voi tietää vaan ainoastaan uskoa - sanat tietää ja uskoa kun eivät tarkoita täsmälleen samaa, vaikka lopputulos voi sama ollakin, kuten varmasti tässäkin.

        Yleensähän kuitenkin isommissa kaupungeissa vaihtohyvitys todellakin lienee hieman pikkukaupunkeja pienempi, ja eihän tuo muutaman tonnin ero nyt mitenkään erikoisen isolta kuulosta. Olisimme itsekin saaneet melko selvästikin Helsingin seutua paremman vaihtohyvityksen jostakin "maalta" ostaessamme (no, Tampereelta samantasoisen kuin Espoosta tai Helsingistä), mutta silti ainakin meitä pikkukaupunkeja enemmän miellyttävä palvelu ja ennestään tuttu myyjä asiantuntemuksineen pääkaupunkiseudulla ratkaisivat asian, kuitenkin loppujen lopuksi varsin epäoleellisesta muutamien tonnien hintaerosta huolimatta. Kyseessä ei siis toki ollut millään tavoin Levoranta tai edes Ford tai Alfakaan, mutta ei myöskään toisaalta mikään 300 tuhannen hintainen edustusauto vaan melko tavallinen ylemmän keskiluokan perheauto.


    • Sierra 1.8 TDI

      Mulla ei ole kun hyvää sanottavaa Levorannasta.Esimerkkitapaus varaosapuolelta.Tampereelta kivitilasta ei löytynyt Sierraan paisuntasäiliöö , vaan olisi pitänyt tilata ruotsista , mutta Levorannasta löytyi hyllystä 1 kpl tosi halvalla.

    • Leka 2

      No hei,mikä sai sinut ensin kysymään Tampereelta?

    • 1,3stocmann turbo

      Levorannasta on löytynyt hyllystä osia sierraan viimeksi 90-luvulla,elätkö sierramies sinäkin vielä siellä?
      Kaikki vanhat osat sieltä hävitetään romulavalle,ensin ne tietysti rikotaan ettei kukaan vaan pääse hyötymään niistä.
      Sellainen talo se Levoranta on.....voorttimiehen taivas.

    • vain 15%

      Pepulleen menee, joulukinkunrasvat munille, veritulppa, katkeroitunut lapsuus, alkoholisti vanhemmat, pohjakosketuksia, raamit kaulassa,

      • äääääö

        Täällä kommentoi enemmän tai vähemmän luuserit, jotka eivät ole omassa elämässään saaneet aikaan yhtään mitään. Kateellisten panettelua. Hyvää joulua kaikille!


      • röllitheman
        äääääö kirjoitti:

        Täällä kommentoi enemmän tai vähemmän luuserit, jotka eivät ole omassa elämässään saaneet aikaan yhtään mitään. Kateellisten panettelua. Hyvää joulua kaikille!

        Osuiko pahasti?


      • Ex607
        äääääö kirjoitti:

        Täällä kommentoi enemmän tai vähemmän luuserit, jotka eivät ole omassa elämässään saaneet aikaan yhtään mitään. Kateellisten panettelua. Hyvää joulua kaikille!

        Eli mitä sitten pitäisi päätellä?


    • WV-mies

      Toyota on Suomen eniten omistettu automerkki, mutta ei Sastamalassa. Johtuukohan huonosta kauppiaasta? Ei tarvi väitellä. Voitte tarkistaa tilastoista.

      • E350eGS450

        Tarkistin nyt kuitenkin ensin kiinnostavampana asiana Toyotan nettisivuilta sen, että Sastamalassa ei näyttäisi edes olevan Toyota-kauppiasta, joten tuskin se sikäläisen Toyota-kauppiaan huonommuudesta johtuu, koko kauppiaan puuttumisesta ehkä merkittävästi enemmänkin, loogisesti päätellen.


    • juoponpoika

      AY liike jyllää, niskatukea tarvitaan, ejakuloida ei osata,

    • yhäedelleenfoord

      Ei oo ihan kaikki muumit kotona muutamilla "nimimerkeillä" tällä palstalla? Eihän kukaan järjellinen fksu ihminen tollasia kommenteja kirjoittele julkisuuuteen, ei nimellään eikä edes nimettömänä? Kannattaisiko muuttaa nimimerkkinsäkin vielä jonkin muun pojaksi, kuvaisi aiempaa paremmin omaa tilaa ja tilannetta? Ja hätää?

    • montafordia

      Olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Jos on tämän yhteiskunnan kansalainen ja haluaa kehittää tätä maata ja jättää jälkipolville toimiva maa, ei kirjoittele kateellisia ja herjaavia kommentteja kunnollisista ja menestyvistä kansalaisista. Täytyy olla paha olo!

      • ehhe heh..

        foortti ei ole auto, eikä sen kuski immeinen.


    • Ei levoranta

      Itsellä käynti Huittisissa säästi autokaupoissa 4500€, levorannan vaihtohyvitys oli lähinnä vitsi. Ehkä uudet hienot tilat tekevät tuon tilanteen, että eivät hyvitä vaihtoautoista oikeastaan kuin murtoosan mitä muut.

    • anus ja taunus

      eikö levoranta todella maksa mitään vaihtoautosta? esim jos auton arvo on vaik nettiauton mukaan 5000 ja levis heittää 2800 peliin niin kuka helvate tekee kauppaa, kattokaa nettiautosta hinta niin siitä relevanssi mitä pitää omasta koslasta suunnileen saada!


      entä jos tinkii uuden hintaa alemmaksi niin lyödäänkö vaihdokin hinta alemmaksi samalla? kannattaako siis antaa vaihtista ollenkaa liikkeeseen, vai pitää kosla peltoautona/myydä varaosina/ myydä itse naapurille?

    • yhävaanfoordilla

      Niin kertokaahan hyvät lukijat mielipiteitänne tänne, eli onko tuo ihan totta noin niinkuin periaatteellsesti, että paikallinen autoliike tarjoaa vaikkapa nettiauton hintasason mukaisesta 5000 e hintaisesta vaihtoautosta vain 2800 euroa? Pitää tietysi myös ajatella mihin vaihtohinta perustuu? Onko kauppaamassa autoaan suoraan ostettavaksi liikkeeseen ja rahat omaan käteen, vai antamassa ajokkiaan vaihtoautona kalliimpaan vaihtoautoon, jonka aikoo ostaa samasta liikkeestä itselleen? Vaiko jopa tarjota omaansa vanhaa vaihdokkina uuteen, iskemättömään koslaan liikkeestä ostaen? Sellaisest nimimerkit tai paremminkin tänne kirjoittelijat kuin "AY liike jyllää, niskatukea tarvitaan tai foortti ei oo auto, jne..." voivat kyllä pitää ne kädet sielläomalla puolellaan ja keskittyä paremmin siihen mitä osaavat, siis tuskin mitään? Vain asiallisista kommenteista ja arvioista on hyötyä lukijoille, kysynnän ja tarjonnan laki pitäisi saada balanssiin, jos kerran on epäilyjä, että paikallisen autoliikkeen vaihtohinnat ovat pahasti pielessä noin niinkuin valtakunnallisesti tai maakunnallisestikin ajatellen?

      • Anonyymi

        Siinä on autoliikkeellä melkoinen riski ottaa se 5000 pommi mitä ei voi edes laittaa pihaan myyntiin vaan myydä suoraan pienemmälle jälleenmyyjälle. 5000 pommista ei yksikään autoliike hyvitä kuin vähän yli puolet. Levorannan pihassa ei ole yhtään ton hintaluokan räpsiä.
        Monta autoo olen sieltä ostanut ja olen ollut tyytyväinen. Takuut toimii. 5000 pommiin on perävalotakuu...


    • fgjwsgr

      Kaksi kertaa olen Levorannalla käynyt ja molemmilla kerroilla on kaupat jääneet tekemättä. Molemmilla kerroilla oli haussa n. 30t€ käytetty auto ja molemmilla kerroilla hyvitystarjous vaihtoautosta oli melkein 3000€ vähemmän kuin mitä Tampereella sain kun kaupat tehtiin...

      Kolmatta kertaa en enää edes viitsi mennä käymään.

    • wqwwqsss

      En suosi välirahan kysymistä vaan kysyn vaihtoautoni arvon sillä se on sen arvo. Hinnasta tingitään ja keskustellaan kun sopiva auto löytyy ja vaihtoauto lyödään sitten mukaan. Tosin kovin vaikeaa sen auton arvon hinnoittelu monelle autoliikkeelle on.

      En tiedä miten muiden kokemus on mutta herkästi on niin että jos kauppa on kovin edullinen asiakkaalle niin mahdollisissa takuuasioissa päistetään. Kun taas hivenen kalliimpi kauppa asiakkaalle saattaa tuoda paremman takuun. Juu, tiedän että väitätte takuun olevan aina sama lain mukaan, muttei se niin mene vaikka luulisi.

      On myös niin että jotkin automerkit eivät joillakin alueilla mene kaupaksi joten eipä niistä silloin kovin hyvitetäkkään.

      Pitää muistaa myös pärstä- ja asenne, miten ne kohtaavat, sillä kun on vaikutusta. Harva jaksaa rutinoffia kuunnella, puolin ja toisin.

      Suomi on vapaa maa joten auton voi hakea mistä lystää, jopa ulkomailta.

    • veritulppa

      RAUTAVEDEN AJOTAITO OSTI UUDEN VW POLON.

      KYLLÄ AYTÄ V I T U T T A A

      • yhätiyhätifoord

        Käyppä onnittelemassa Rautaveden Ajotaitoa ja hakeudu liotushoitoon veritulppasi kanssa, se on vaarallinen hoitamattomana? Tohon viimeksi mainittuun ei hoitoa lienee ulkopuolisilta liikene? Autokauppakeskusteluun eivät em. veritulppa ja veetutus liity mitenkään? Ei ainakaan meillä fiksuimmilla ihmisillä.


      • E350eGS450

        Autokoululla, jossa itse aikoinaan harjoittelin ajamista, oli ainakin jossakin vaiheessa yhtenä autona Volvo S80 2.5T, uutena ostettu myös. Olisiko lie aiheuttanut vielä Poloa pahemman reaktion täällä päin? No, toisin kuin jossain väitetään, savolaisia ei todellisuudessa onneksi kateus yleensä vaivaa - näin kuitenkin sukujuuriltaan länsisuomalaisen ja suurimman osan elämästään muualla kuin itäisessä Suomessa asuneen puolueettomana huomiona.


    • röllitheman

      Olen myynyt oman autoni suoralla kaupalla Levorantaan kolme kertaa ja joka kerta olen saanut useamman tuhat euroa paremman hinnan kuin mitä olisin Tampereelta saanut vaihdossa. Kyllä siellä hyvää kauppaa tehdään. Älkää aina kitiskö!
      Taitaa olla vanhojen katkeroituneiden myyjien juttuja!

      Ps. Ja huollot pelaa hienosti.)

      TAIDAT OLLA PÄÄLLIKÖN VÄVYPOIKA!!! HEPPU PAUKUTTELEE HENKSELEITÄÄN, EIKÄ OSAA MAKSAA PALKKOJA OIKEIN. VAI VOIKO TYÖSOPIMUKSIA MUUTTAA ILMAN TYÖNTEKIJÄN SUOSTUMUSTA? TOIVOTTAVASTI PAIKKA MENEE KONKKAAN!!!!

      • hyrkille

        Tämmösiä palstoja, joilla huudellaan puskita älyttömyyksiä ei pitäisi ollenkaan ylläpitää. Poistakaa nyt jo tämä ketju. Vaikka kai joku tanopää sen heti aloittaa uudestaa. Nää on sairaita tyyppejä, jotka tänne kirjoittelee hävyttömyyksiä!


      • pistetty poikalle
        hyrkille kirjoitti:

        Tämmösiä palstoja, joilla huudellaan puskita älyttömyyksiä ei pitäisi ollenkaan ylläpitää. Poistakaa nyt jo tämä ketju. Vaikka kai joku tanopää sen heti aloittaa uudestaa. Nää on sairaita tyyppejä, jotka tänne kirjoittelee hävyttömyyksiä!

        Postettu paikalle? Saamen kieltäkö? Jos on noin huono kielitaito, kannattaa jättää kirjoittaminen kokonaan. Kokeile vaikka pitsin nypläystä!


      • Nyrkille
        hyrkille kirjoitti:

        Tämmösiä palstoja, joilla huudellaan puskita älyttömyyksiä ei pitäisi ollenkaan ylläpitää. Poistakaa nyt jo tämä ketju. Vaikka kai joku tanopää sen heti aloittaa uudestaa. Nää on sairaita tyyppejä, jotka tänne kirjoittelee hävyttömyyksiä!

        Sää olet sairas tanopää.


      • hiphei4

        Meinasin tuolilta pudota naurusta. Puljussa tosiaankin taitaa olla henkilö joka ostaa firmalta auton ja vuoden päästä se ostetaan takaisin kalliimmalla. Voi toki olla että olen väärässä...


      • BalaahBlaahBlaah
        hyrkille kirjoitti:

        Tämmösiä palstoja, joilla huudellaan puskita älyttömyyksiä ei pitäisi ollenkaan ylläpitää. Poistakaa nyt jo tämä ketju. Vaikka kai joku tanopää sen heti aloittaa uudestaa. Nää on sairaita tyyppejä, jotka tänne kirjoittelee hävyttömyyksiä!

        Suoli24 kirjoittajat nyt ovat....


      • Pitsinnypläys
        pistetty poikalle kirjoitti:

        Postettu paikalle? Saamen kieltäkö? Jos on noin huono kielitaito, kannattaa jättää kirjoittaminen kokonaan. Kokeile vaikka pitsin nypläystä!

        "Pitsinnypläys" on yhdyssana. Muuten tämä keskustelu ei kiinnosta millään tavalla.


      • Onniinmustaa

        Mitä tänne sit kommentoit... ettet vaan ole yksi "taivaanrannanmaalari"


      • Pitsinnypläys
        Onniinmustaa kirjoitti:

        Mitä tänne sit kommentoit... ettet vaan ole yksi "taivaanrannanmaalari"

        Lainaus "Jos on noin huono kielitaito, kannattaa jättää kirjoittaminen kokon..." vuoksi - tietenkin. Ei muuta.


      • Pehmyt1234
        Nyrkille kirjoitti:

        Sää olet sairas tanopää.

        Pehmeeseen huoneeseen.


    • levon mulkku15

      hyvä et joku kertoo totuuden. järjetöntä jos levoränni yrittää kusettaa.. tosin komeesti saa veelania käyttää siellä.. kuka helvete sitten sinne menee nettiin kun myyjä kihisee niskan takana ja kysyy mikäs auto teille pannaan?

      mutta kusettajiahan koko autoala on... ja pakko olla auliksella on taidetta miljoonien eurojen edestä ja pojjaat puhuu et olis asunnotkin ostettu jo lasten lapsille... mutta jos samaa osaatte ja viittitte tehä niin ei kun kusettaan ja kilpailkaa levopersie konkkaan!

    • röllitheman

      Auliksen vävy, siinäpä hieno "mies". Ei se myyjien vika ole että, joutuvat myymään yli hintaisia kotteroita. Kyllä se taitaa olla näiden kahden koijarin syy. Henkilöstö johtamisesta ei ole heillä tietoakaan. Verottaja voisi tutkia firman kultit ja raha liikenteen.

      • Ex607

        Erityisesti kiinnostaisi tietää, mitä KULTTEJA kyseisellä firmalla muka on ja mitä edes tarkoittaa, että mielestäsi "raha voisi tutkia liikenteen"...


    • Surkeeta on tommosillakin ihmisillä, joilla ei ole elämässä muuta kuin nimettömänä huutelu, toisten haukkuminen ja irvisteleminen.

      Onneksi Suomi24:llä luovuttaa viranomaisille näiden tiedot!

      • Teppo Järvinen

        Missä sun nimeä näkyy?


      • E350eGS450

        Varmaan käytännössä kaikki ihmiset ovat samaa mieltä kanssasi, mutta ihmetyttää kyllä, miten vähän täysin asiattoman näköisiä viestejä täältäkin poistetaan, ja se nyt olisi kai se oleellisin asia näiden "keskusteluiden" valvomisessa!


    • Kuulapää

      OLen ostanut 8 auto levorannasta. Kaupat on onnistunut aina helposti . Takuuasiat myös. Ymmärrän että toisten elämä melkein kaatuu sataseen tai tonniin . Onneksi mulla ei ole sellaista ongelmaa. Aina kun asioin levorannassa niin siellä on paljon mun tuttuja . Meillä on varaa käydä siellä.
      Turhaan te täällä itkette menkää tampereelle tai jonnekkin.
      Olisi parempi että levoranta ei enään ottaisi , tai ainakaan maksaisi vaihdokista mitään . Sen jälkeen siellä ei enään kävisikään muita kuin minä ja mun hyvät kaverini.

    • röllitheman

      Hei kuulapää. Mahdatkos olla levorannan koijareiden sukulainen? Hienoa ettei sun elämäs kaadu tonniin, ei myös mun. Onko sullakin lentänyt kinkkurasvat pippelille?

      • voi rölliparkaa

        Röllin elämä on tiettävästi jo kaatunut moneen kertaan, kun ajattelee vaan vaivaisella alapäällään ja laukoo turhia.


      • röllipeikko
        voi rölliparkaa kirjoitti:

        Röllin elämä on tiettävästi jo kaatunut moneen kertaan, kun ajattelee vaan vaivaisella alapäällään ja laukoo turhia.

        Hei röllipeikko! Ootko koskaan kuullu semmoisesta kuin sarkasmi. Katso wikipediasta! Eihän peikolta nyt voi kauhalla vaatia...


      • aatos virtanen
        voi rölliparkaa kirjoitti:

        Röllin elämä on tiettävästi jo kaatunut moneen kertaan, kun ajattelee vaan vaivaisella alapäällään ja laukoo turhia.

        Ei sullakaan taida kaikki palikat olla kohdillaan.


      • pgex
        aatos virtanen kirjoitti:

        Ei sullakaan taida kaikki palikat olla kohdillaan.

        Eikö aatos riittänyt?


      • Eki suominen
        voi rölliparkaa kirjoitti:

        Röllin elämä on tiettävästi jo kaatunut moneen kertaan, kun ajattelee vaan vaivaisella alapäällään ja laukoo turhia.

        Onneksi joillain on toimiva alapää.


      • dwijy
        Eki suominen kirjoitti:

        Onneksi joillain on toimiva alapää.

        Huono!


      • jpeg
        dwijy kirjoitti:

        Huono!

        Osuko?


      • ryuok
        jpeg kirjoitti:

        Osuko?

        Säälittävää!


      • jpeg
        ryuok kirjoitti:

        Säälittävää!

        Taisi osua...


      • grsv
        jpeg kirjoitti:

        Taisi osua...

        Sarkasmia, sarkasmia...


    • Veli Heikkonen

      Mitä te mitään Levorannasta tiedätte? Kommenteistanne päätellen ette vielä edes ole ajokortti-iässä puhumattakaan että omistaisitte auton. Odottakaa nyt pojut kärsivällisesti muutama vuosi!

      • heli veikkonen

        Mitä sä mistään tiedät?


      • Veli Heikkonen
        heli veikkonen kirjoitti:

        Mitä sä mistään tiedät?

        Osuiko? Upposiko? Näköjään ja lujaa!


    • levor

      Eipäs ajauduta ulos aiheesta, levoranta on hanurista!!!!

      • Spyyke

        näin on.


    • yt-neuvottelut
      • tuskapaatti

        Linkki tuskin liittyi levorantaan mitenkään?


    • Ellivuoressanahkamuija

      Alkavat myymään Jeeppiä, Fiatia, Alfa-Romeota, osinkoa ei jaeta, tukikaulusta on pakko vahvistaa.

      • E350eGS450

        Ihan hyvähän se on, että joku niitä myy taas Tampereellakin, huoltohan Autokeskuksessa on sentään ollut koko ajan ja on nähtävästi jatkossakin. Vaikka kyllähän sen Jeepin tai Fiatin, tai kaiketi mieluiten Alfa Romeon, hyvinkin mielellään Catamountin Niittykummun tai Herttoniemen liikkeestäkin ostaa ja heillä vaikka huollattaakin - kunhan vain ensin saavat Alfa Romeolta edes vähän nykyisiä pikkuautoja isommat mallit myyntiin jossain vaiheessa.


      • Escalade-300C

        Leporanta näkyy myös ainakin aluksi olevan toinen vain kahdesta suomalaisesta FordStoresta, josta voi ostaa uuden Mustangin, aika hyvä siis? Ostaisiko tuolta vai Laakkoselta?! Hmmm...


      • Escalade-300C
        Escalade-300C kirjoitti:

        Leporanta näkyy myös ainakin aluksi olevan toinen vain kahdesta suomalaisesta FordStoresta, josta voi ostaa uuden Mustangin, aika hyvä siis? Ostaisiko tuolta vai Laakkoselta?! Hmmm...

        Tai Levorantahan se nimi sentään on. Itselle on vain täysin vieras liike nimeltäänkin, liekö sitten uusi Ford-kauppias, pahoittelen joka tapauksessa virhettä.


      • Ex607
        Escalade-300C kirjoitti:

        Leporanta näkyy myös ainakin aluksi olevan toinen vain kahdesta suomalaisesta FordStoresta, josta voi ostaa uuden Mustangin, aika hyvä siis? Ostaisiko tuolta vai Laakkoselta?! Hmmm...

        Autonhan varmaan tämä Levoranta ja Laakkonen myyvät kumpikin ainakin suunnilleen yhtä lailla, mutta tietenkin esimerkiksi Tampereelta kaupungissa, siis Helsingissä, käyntiin voi aina yhdistää muitakin asioita kuin pelkän auton oston, jotkut toki Vammalassa käyntiinkin.

        Lisäksi, mainostamatta ketään tai etenkään ottamatta mitenkään kantaa meille tuntemattomaan Levorantaan tai mihinkään muuhunkaan liikkeeseen, edes Raision Laakkoseen, ainakin Herttoniemen Laakkosella on aina ollut erittäin miellyttävä ja vaivaton käydä. Myynnin ja huollon henkilöstön lisäksi myös autotalon johtaja kuuluu varmasti Suomen mukavimpiin, jos vaikka hänen apuaan sattuisi joskus tarvitsemaan.


      • Ex607

        Niin, niitä Mustangeja edustavia Ford-liikkeitähän tosiaan näkyy siis olevan jo näin alussa kolme eli Laakkosen liikkeet Herttoniemessä ja Raisiossa sekä tämä Levoranta.


      • Ex607
        Ex607 kirjoitti:

        Niin, niitä Mustangeja edustavia Ford-liikkeitähän tosiaan näkyy siis olevan jo näin alussa kolme eli Laakkosen liikkeet Herttoniemessä ja Raisiossa sekä tämä Levoranta.

        Toivottavasti jatkossa myös ainakin Veho Tampereella ja Olarissa sekä Autokeskus Konalassa, miksei Tampereellakin, tulevat mukaan. Ainakin Ristipellontiellähän Arolla on jo valmiiksi pitkä kokemus kilpailevien konsernien amerikkalaisista autoista, ja Vehollahan asiat sujuvat kokemuksemme mukaan aina erinomaisesti niin pääkaupunkiseudulla kuinTampereellakin - kokemuksemme Vehosta toki perustuu täysin saksalaiseen päämerkkiinsä, mutta oletettavasti sama pätee myös amerikkalaismerkin kohdalla.


      • qaswedfr

    • Levorannasta

      Eipä valittamista Levorannan automyynnistä tai huollosta! Tyrvääläiset nyt itkee kaikesta kuuluu Satakuntalaiseen luonteeseen!

      • E350eGS450

        Monestihan se valituksen aihe lähtee tosiaan ainakin yhtä paljon itsestä kuin siitä toisesta osapuolesta, ihan noin yleisellä tasolla. Missään Levorannan liikkeessä en siis ole koskaan käynyt, mutta monessa muussa kylläkin, niin kehutuissa kuin myös useammassakin valitusvirsien kohteena olevassa merkkiliikkeessä niin pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Jyväskylässä, Turussa kuin Savossakin, ja meillä kaikki asiat ovat sujuneet niin myynnissä, huollossa kuin muutamissa pienissä takuuasioissakin aina erittäinkin hyvin ja ennen kaikkea hyvin ystävällisessä ilmapiirissä.


    • Josolisrahaa

      Mä ostaisi

    • edustussauna

      Väki vaihtuu. Kylä täyttyy muista merkeistä. Ei riitä vaikka voorteja jakaisi ilman. Ihmiset haluaa ajaa autolla. (lentopallistitkin).

    • Alfaromeot

      Menikö kummipelaaja vaihtoon?

    • kiljunkeittäjä

      Huippuliike hyvä palvelu vaihtoautosta parempi hyvitys kun Rinta-joupista .Ei mitään huonoa sanottavaa. Seuraavakin auto ostetaan sieltä. Kiitos Levoranta. Ford Focus Ecoboost 2015 ostettu maaliskuussa.Ainaiset valittajat voisivat olla hiljaa....

      • 535dA

        Valitettavasti juuri turhat valittajat ovat nykyään aina äänessä joka paikassa! Onneksi perusteettomasti muita syyttävän valittajan tunnistaa yleensä asiattomasta kirjoitustyylistä, jolloin pienellä viestien suodatuksella voi ainakin yrittää löytää sen oikean totuuden tai taustan mahdollisiin ongelmiin.


      • Kiljunkeittäjä

        Niinpä niin ja usein sellaiset kirjoittavat joiden oma käytös on hyvinkin
        epäasiallista ja kuvittelevat oman autonsa maailman parhaaksi ja saavat jotain
        kummallista hyvänolon tunnetta kun saavat autoliikettä mollata. Usein se peiliin
        katsominen on kova juttu....Jokainenhan saa kuitenkin valita mistä autonsa ostaa
        ja Levoranta vaan on niin hyvä autoliike!!!!!!!! EI VAAN VOI MITÄÄN......


    • skoodaneljäpyörääjaloora

      Minulla on alla Levorannasta ostettu pikkuauto. Se on toiminut niin hyvin kuin voi ja hinta oli erittäin edullinen. Parhaillaan teen sillä oman arvioni mukaan Suomen halvimmat kilometrit-ennätystä kun lähtöhinta oli halpa ja bensaa menee minimaalisesti (verrattuna entiseen koslaan).

    • Civhkvvcig

      Olen aivan samaa mieltä edellisten kanssa. Edukkaita kauppoja ja huollot pelaa sekä todella ystävällinen palvelu.

      • Kiljunkeittäjä

        Ostin elämäni ensimmäisen autoni Levorannasta muuten on aina ostettu pohjanmaalta Kauhajoelta,mutta sieltä loppui Fordin edustus niin saatiin sieltä hyvä vinkki että menkää Levorantaan Sastamalaan siellä on ystävällinen palvelu ja hyvä hyvitys vanhasta. Ja piti kyllä täysin paikkansa.


      • Kiljunvaanmuuten

        Kiljunkeittäjän kommentti haiskahtaa vähän sisäsiittoiselta mainokselta? Jo toinen puoltolausein ryyditetty kommentti Levorannan puolesta kahden päivän aikana samalta nimimerkiltä? Se tietenkään puolla tai kiellä sitä onko kyseinen autokauppa sitten maailman- tai edes paikkakunnan paras autoliike? Voipi ollakin, kuka tietää?


    • Kiljunkeittäjä

      Tuosta sisäsiitoisuudesta en kyllä tiedä! Sen verran kaukana pirkanmaalta asun........yli kolmekymmentä vuotta autoilleena ja muutamankin Fordin ostaneena
      en kyllä aivan tietätön autokaupoista kuitenkaan ole.......

    • kumiseisokki

      Kuka nyt sieltä ostais. Kun tj:llä ei oo kuin, lukiokoulutus millä koittaa liikettä pyörittää. Sit kun hallituksen pj:n selkä katkeaa niin kaatuu puljukin.

      • Kiljunmuutenvaan

        Kyllä menestystarinoita kylässämme lukiopapereillakin on historiassa useita! Jopa toripöydän takaa alkaneita, vaatimattomasti? Jos on oman alan ammatillinen pätevyys, riittävä kaupallinen peruskoulutus, vaadittavat johtamistaidot ja nöyrä yrittämisen filosofia hallussa, niin tie on auki taivaisiin asti! Just sain ite eilen yleisen tekstaritarjouksen levorannalta! Viälä en oo ehtinyt hyville kaupoillen. Ans kattoo milloin ehdin?


      • erikäsitysnöyryydestä

        Miten vaadittavat johtamistaidot ja nöyryys liittyy tähän firmaan?


    • Muijapaneemuita

      Alkaako pian ale kun toimari saa kenkää?

      • näinseon

        Toimari on siellä ketä antaa kenkää, tarvittaessa kenelle vaan. Puristusote aivan valtava.


      • Eimaalainen

        kekä eikä ketä


    • kskjfdkwefj

      Oikeinko monikossa? (23.2.2016 18:15)

    • MunarikastaPääsiäistä

      Osta UBARUTANG Levosta ja liity kaikkiruokaisiin!

    • TrelaisetKöyhiäLevolle

      Nimim. köyhätharmina kirjoittaa treen palstalla:
      Käytetyssä autossa on käytetyt renkaat, täytyy ostaa uusi jos haluaa uudet renkaat, mutta ulinastasi päätellen olet tyhmä, perseaukinen luuseri, joka osti sen netin halvimman(sattui olemaan levonrannalla) 0-käsirahalla.

      Miten saatanassa suomessa on niin tyhmää ja köyhää porukkaa ja paljon.

      • mitäautokauppiashaluaa

        Onko autokauppiaan mielestä niin, että tyhmää ja köyhää porukkaa on liikaa. Mutta hulluja saisi olla enemmän?


    • jhtfdgv

      Juu, älkää tulko ostaan Levorantaan autoo jos ootte tyhmiä ja köyhiä.

      • Eihiekkaalattialle

        Johan on meno muuttunut, kauankohan alkuperäiset "oikeat" omistajat tuota nykyistä touhua viitsivät katsella. Ovat sentään hyvä maineista sukua.


    • suosittelenmuillekin

      Hyvä autokauppa Levoranta on ja ystävällinen palvelukin, kun olen ostanut sieltä vuosien mittan kolme autoa. Ja se mikä on nytkin erinomaista on edullinen rahoituskorko. Olen oikein tyytyväinen ja ostan sieltä jatkossakin autoni ja suosittelen muillekin.

      • Ylimielistä

        Varmasti olette ostanut. Olet selkeästi maksettu trolli.


      • Jgdfui
        Ylimielistä kirjoitti:

        Varmasti olette ostanut. Olet selkeästi maksettu trolli.

        Trolleja ovat kaikki ne, jotka täällä mollaavat hyvää autoliikettä. Entisiä katkeria työntekijöitä tod. näk. Levoranta myy eniten fordeja Suomessa, vaikka te rassukat täällä kuinka paljon tahansa mollaisitte. Olen ostanut monta autoa ja tulen ostamaan jatkossakin. Saan paljon paremman tarjouksen kuin mistään muualta. Ja turha rääpiä tätä. Fakta on faktaa.


      • LevorannassaTuulee

        Osta ihan rauhassa voorttis mistä haluat. Myyjäthän voi vaihtua mihin vaan. Ihmetyttää, mistä tulee "entisiä KATKERIA työntekijöitä", kun Levo kaikin puolin niin timantti...


    • fordrules

      Aika säälitävää nostattaa paskan firman olematonta egoa! Hinta vertailu on kiva juttu ja jokainen voi verratta hintoja ja näkee totuuden! Yritystä voi lähestyä "kokeilevalla" autokaupalla tarjota omaansa vaihdossa niin totuus iskee silmille! Ei se niin vaikeaa ole katos! ;) näköjään myyjät käy trollaamassa työpaikkansa uhalla paskaa hyväksi ja sitä rataa..... ÄLKÄÄ TUKEKO TÄTÄ LIIKETTÄ!

      • Persjalkakonnat

        Herrat liikkeessä kääntävät omat virheensä aina muiden syyksi. Eivät myönnä tehneensä itse väärin koskaan.


    • Parasautokauppa

      Kannattaa ostaa Levorannasta, olen tehnyt monta kauppaa sieltä. Palvelu on huippuluokkaa ja korko lähitienoon edullisin.

      • Rahallasaatrolleja

        Tainneet sossuntätit tulla linjoille vai mennäänköhän arvauskeskuksen puolelle.


      • LevonKukkaHattuja

        Et sitte uskonu, ettei sinne köyhät saa mennä! Mitä sua muuten korkotasot hetkauttas, jos olis nyffeä käsilaukussa! Sponsoroitu case?


    • Hyvätkaupat

      Juurikin tein kaupat Levorannassa. Ja olen tyytyväinen niin kaupantekoon kuin autoonkin. Auliksen kanssa on mukava asioida ja vaihdokista saa aina paremmin kuin esim. Tampereella.
      Näistä kateellisista ei kannata juuri välittää. Netissä huutelevat kun muuhun eivät pysty

      • säälitrolli

        ja tulit säälittävänä huuteleen kuitenkin hahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahah


      • LevossaHyvässäHoidossa

        Puoltava näkökulma: autokaupan yhteydessä saa ihan ilman näkyvää eriveloitusta autotohtorin psykiatrista keskusteluaputerapiaa. Lähete pakkohoitoon voi tulla silti yllätyksenä...


      • Kauppaitsensäkanssa

        Juu itsensä kanssa on varmasti mukava asioida ja saa hyvän hinnan. Tosin varmaksi en tiedä kun en tosiaan tuollaiseen pysty. Siksi huutelevan täällä.
        Taas tuli diagnoosi autotohtorilta, oletpa hövelillä päällä kun niitä tulee nykyään ilmaiseksi.


    • Hyvätkaupatsain

      Ostin tänään upean Auton Levorannasta.

      Sinne kannattaa mennä kaupoille!

      • KukkaHattujaLiikkeellä

        Kuka kukkahattutäti ostaa UPEAN Auton? "Hyvätkaupat"-täti unohti juuri Aulilta ostaneensa? Teitkö ihan tj:n kanssa tämän toisen kaupan?


    • Röllitmetsäs

      Upeaa paskaa sieltä saa. Ja peräkontin täyteen valheita.

    • Tamperelainenostaja

      Erityisen hyvä Autokauppa se Levoranta, kannattaa lähteä kaupoille kauempaakin. Olen tyytyväinen!

      • Guiou

        Luuserit tällä haukkuu hyvää autoliikettä. Hyvä vaihtovelotus ja huolto pelaa. Tietty jos ei ole rhaa ja edellinenkin autolaina on vaiheessa...


      • missämoraalinneon

        Ford on ford, ostaa sen mistä hyvänsä. Eikä itse Levorannassa mitään vikaa olekaan. Monta asiallista myyjää, toimiva huolto ja huoltotiskillä varsinkin osaavaa henkilökuntaa. Mutta ikäviä asioita kuulee korkeamman johdon edustajien tehtailleen. Ja varsin sopimattomasti ovat kohdelleet nuorta naista, jolta kepulikonstein koetettu omia lapsia viedä. Moraalitonta touhua vaikka kauppiasmaailmassa pitäisi kunnioittaa ja korostaa luottamusta, reiluutta ja rehellisyyttä.


      • Kyykkyyn

        Liikkeessä huolto pelaa aivan loistavasti. Myyjätkin pääosin hyviä, mutta joillakin on noussut päähän ja se näkyy ja kuuluu. Kokevat, että voivat tehdä aivan mitä tahansa. Tyylillä muut kyykkyyn.


    • Rte2014

      Kuinka hyvin se kauppa käy? Onko uhrina oleminen tuonut lisää kauppoja? Suututaanko edelleen sukulaisille jos menee auton muualta ostamaan? Sympatiseeraaa..

      • aikainenkevät

        Ovat panostaneet jo puutarhaankin tänään kun ohi ajoin ihmettelin et ompa kevät aikaisessa. Narsissimaa oli jo kukassa sieltä erottui selkeästi pitempi ja lyhyempi kasvi, keltaiset terälehdet oli auki.


    • MyydäänmuutakinkuinF

      Levorannasta ostanut pari autoa ja niin tulen tekemään jatkossakin. Tuntuu muutamalla lapsella olevan kova katkeruus, tyhmyydestä tai köyhyydestä johtuen. Ainoa autokauppa koko kylässä!

      • hyvävhyvä

        Niin samoilla linjoilla - hyvä autokauppa tuo Levoranta.


      • Onkohantaasihannäin

        Onko "asiakas" ottanut oppia vai mistä kyse. Tässäkin näyttäs olevan melkoinen diagnoosi: lapsella katkeruus johtuu tyhmyydestä tai köyhyydestä?
        Eikös siellä joku muukin autokauppa ole?


    • bussiolishalpa

      Autokauppaa en ole vielä onnistunut tekemään Levorannassa. Autot kalliita ja vaihdokista saa heikon hinnan, kun ei ole oma asiakas. Tosin ajan Saksalaisella takuu päästöautolla ja toinen on Ruåtsista. Autoja on ollut toistakymmentä ja seuraavan haen suoraan Saksasta. Nyt ei ole kysymys rahasta vaan eri asioden arvostuksesta, kun ei ole arvostettu asiakas entuudestaa, ei saa hyvää palvelua, ellei kuulu kunnan vaikutushenkilöihin. Audi, Volvo tai Bmw vaan on vetävämpi auto kuin Ford.
      Enkä ymmärrä taulutaiteesta tuon hönkäsen pöläystä, joten en kannata sitäkään, toki sitä Sammaljoen Galleriaan varmaan jatkossa paljon mahtuu. Kai sitä sitten on tyhmä kun maksaa liikaa, mihin sitten kukin syyllistyy, ostat sitten mistä vaan.
      Yleensä ostaja on omiin kauppoihin tyytyväinen, muutenhan sitä olisi se tyhmä asiakas ja sitä ei haluta tunnustaa. Auto arvalla olisi paras vaihtoehto, mutta kun ei ole onnea, pelkkiä tyhjiä arpoja vaan tulee.

      • kantaasiakas

        Tietääkseni Levorannan Autoliike ei omista montaakaan arvotaulua (tosin en ole katsonut millaisia tauluja siellä seinillä on). Eikös se Sammaljoen Galleria ole yksityistä omistusta eli jokainen voi palkallaan ostaa mitä lystää. Myös taidetta. Voi voi tuota ihmisten kateutta.


      • mainejakunniakatoavaista

        Ei teitä ketään asioista tietävä enää kadehdi. Lapsi vedet menee pesuveden mukana.


      • bussiolishalpa

        Niin se taitaa olla ettei Autokaupalla ole tauluja seinillä. Pääoma tulot yhtiöstä, vaan on sinnepäin siirtoa ja johtaja poseeraa lehdissä, tuli reissuköppiä ja kehuja paikkakunnan taiteellisesta kehityksestä, taisi olla maininta jostain Aleksin Galleriastastakin. Ei näitä pelkillä palkkatuloilla taideta hankkia vai uskotko myös joulupukkiin. Rahaa tehdään bisneksillä ja haaveillaan palkkatuloilla. Lottovoittajia ei viime aikana ole kylille tullut ( miljoonia).


      • Hfdhkk

        Kun on hyvä kate ja rahaveivi niin hynää tulee ! Ostakaa vaan ja autokauppias hykertelee. Ei siinä lottoa tarvita.


      • veivilläkösuominousuun

        Voitko avata hieman tuota rahaveiviä?


      • Kinkkurulla

        Veiviä veijaa johtajat, pieni palliset pettäjät.


    • F00-F99

      Kevään kunniaksi siellä alkaa kuulemma HULLUT PÄIVÄT. Kannattaa siis tulla kauempaakin. Kaikki diagnoosit tosi edullisesti ja varusmieskorttia näyttämällä tuntuva alennus. Ammattitaitoinen "vikakoodin luku" auttaa!

      • Tfhjffjk

        Kerrankin on liike johon hullut päivät tosiaan sopii !


      • HuolestunutNaapuri

        On tohon naapurille ilmestynyt jo kolmas Ford-merkkinen kulkuneuvo putkeen. Onko syytä huolestua? Onko tälle ICD-koodia? Tyytyväiseltä se tosin vaikuttaa...


      • Eivoitietää

        Kysy kauppiaalta. Ei muut ihmiset pysty näitä näkemään eikä päättelemään kenessä vikaa. Henkilö saattaa olla päälleppäin ihan kunnossa, mutta silti tulee äkkilähtö.


    • hyvävalikoima

      Asiallista palvelua siellä Levorannassa saa ja autoja on kaikenmerkkisiä.
      On mistä valita.

      • OnMistäValita

        Koodivalikoima lähetteissä on sitten suppeahko; pika-, äkki- , hätä-, heti- ja pakkolähtölähetteet. Hiljakseen hiipuvat ei kiireelliset köyhät: älkää vaivautuko.


      • palvelupelaa

        Juu ja kaupan päälle tulee vielä hakupalvelu ja autoon nousu varmistetaan.


    • Laakkonenrules

      Eihän sieltä kukaan osta..

      • rulesrules

        Hm. tosiaan, sieltä? Erikoinen on aloittajan kysymyskin; kuka ostaa täältä? Ihan kuin kysymys olisi tehty firman sisältä. Siis kysyjä olisi ko. yrityksen työntekijä tms.


      • mistätuleekatkeratyöntek

        En pidä pirkanmaalais-satakuntalaisessa puhekielessä ollenkaan itsestäänselvänä, että tulkinta sisäpiiriavauksen tekijästä olisi oikea, mutta sehän on aika vakio ratkaisu syyttää työntekijöitä tai ainakin entisiä "katkeria" työtekijöitänsä epämiellyttävistä kommenteista.


    • Neveragain2

      Ostin uuden ladan levolta ja oli jo valmiiksi ruosteessa. Reklamoidessa selvisi, että oli jäänyt ruostesuojaus tekemättä tehtaalla.

    • vapausvalita

      Parikin autoa sieltä ostettu ja hyvällä hinnalla ja palvelu erityisen hyvää ollut aina. Jos totta nuo puheet, niin joku yksittäinen huono kokemus ja tapaus sitten sattunut. Vaihtaa sitten firmaa jos ei miellytä.

    • turhaahuutoa

      Meitä on paljon sellaisia, jotka ostamme Levorannasta ja olemme tyytyväisiä.
      Sitä ei muuta näiden palstalla kirjoittelevien pahansuopien rääväsuiden metelikään.

      • turhaakohuuteleva

        Varmaan onkin tyytyväisiä Levon asiakkaita - teitä tai teidän läheistä ei ole lähetetty valheellisella pakkohoitolähetteellä (eikä ole kysymys "terveeltä näyttävästä" vaan terveeksi itsensä lääkärintodistuksella todistamaan joutuneesta ) psykiatriseen sairaanhoitoon eivätkä teidän vanhempanne ole hylänneet teitä sen vuoksi, että ette ole alistuneet heidän tahtoonsa pysyä mahdottomaksi käyneessä parisuhteessa. Parisuhteen jättämisen jälkeen ette ole tullut leimatuksi hulluksi ja pettäjäksi ja vanhempanne eivät ole osoittaneet jättämällenne vävylle tahi miniälle kaikkea tukeaan manipuloiden myös liitossa synytyneitä lapsianne teitä vastaan. Eivätkä vanhempanne ole yrittäneet polkea teitä julkisesti haukkumalla epäihmiseksi. Eivätkä vanhempanne tai jättämänne puoliso ole olleet ko. liikeyrityksen vastuuhenkilöinä. Vai ovatko??? Näitä elävässä elämässä tapahtuneita asioitahan eivät kaikki tahot lue pahansuopaisuudeksi!? Ilmoittaudu heti, jos olet itse käynyt tällaisen prosessin läpi tai tiedät jonkun muun tällaista kokeneen!


      • puurotjavellitsekasin

        Ilmoittaudu ny nopeesti ihan ite - terapiaan!


      • Mitätehdään

        Mitä sitten teet ellen suostu itse menee terapiaan?


      • Tykkimies-

        Jos tuun ostaan sierran saanko hullun paperit kaupan päälle?


      • HFord
        Tykkimies- kirjoitti:

        Jos tuun ostaan sierran saanko hullun paperit kaupan päälle?

        Ei, saat poskisuudelman ja joulukinkun


      • acutaanvaankaikkihullut
        puurotjavellitsekasin kirjoitti:

        Ilmoittaudu ny nopeesti ihan ite - terapiaan!

        Kävin acutassa - sanoivat teidän lähettäneen vain yhden potilaan kautta aikain ja sekin piti todeta terveeksi, vaikka monen hengen voimalla ihan muuta oli ohjeistettu.


    • Uudisasukas

      Kauheasti on firmassa entiisiä katkeria työntekijöitä ?????? Miks näin???
      Tj kirjottaa noi kehukommentit, on niin naiveja. Eihän kukaan usko että siellä pelkästään idiootteja asioi. Autokauppaa tehdään voitto maksimoimalla tietysti. Onks toi ns tj jotenkin lapsellinen tyyppi??joku sano et on lipevä. En oo nähnyt kun tulin tähän kylään vasta. Mut ei kai tää oo se tyyppi jolla on linja auki pöpitohtorille???

      • Hkkftik

        Miten entinen työntekijä voi olla firmassa töissä? Ilmeisesti suuri osa mollaavista kirjoittelijoista on jossain aineissa. Aika paljon olis muuten kaupungin urheilijat ja urheiluseurat saaneet vähemmän rahaa ilman A:n tukea. Vuosien aikana on lahjoittanut hyvän hyvyyttään kymmeniä tuhansia euroja nuorison hyväksi. Täällä keskenkasvuiset pieksee suutansa.


      • Kukaoikeestimaksaa
        Hkkftik kirjoitti:

        Miten entinen työntekijä voi olla firmassa töissä? Ilmeisesti suuri osa mollaavista kirjoittelijoista on jossain aineissa. Aika paljon olis muuten kaupungin urheilijat ja urheiluseurat saaneet vähemmän rahaa ilman A:n tukea. Vuosien aikana on lahjoittanut hyvän hyvyyttään kymmeniä tuhansia euroja nuorison hyväksi. Täällä keskenkasvuiset pieksee suutansa.

        Meinaatkos, että tämä "A" omilla rahoillaan näitä urheilijoita tukee? Osalla väestä on hieman väärä käsitys siitä kenen rahalla "A" touhuaa.


      • Hkkftik
        Kukaoikeestimaksaa kirjoitti:

        Meinaatkos, että tämä "A" omilla rahoillaan näitä urheilijoita tukee? Osalla väestä on hieman väärä käsitys siitä kenen rahalla "A" touhuaa.

        En minä ainakaan pysty kenenkään muun rahoja lahjoittelemaan.


      • Äimänkäki2

        Ooks sää tyhmä!!!! Eihän siellä kukaan omia rahojaan lahjoita, firmasta. Voi äimänkäki mitä uunoja täällä asustaa. Ei se ukko anna mitään ilmaseks. Jätäpä Ford ostamati niin ei tuu firmasta tukea!!!


      • Tkcxyl
        Äimänkäki2 kirjoitti:

        Ooks sää tyhmä!!!! Eihän siellä kukaan omia rahojaan lahjoita, firmasta. Voi äimänkäki mitä uunoja täällä asustaa. Ei se ukko anna mitään ilmaseks. Jätäpä Ford ostamati niin ei tuu firmasta tukea!!!

        Sinä olet tyhmä, etkä näköjään ymmärrä yrityksistä mitään. Tottakai ne rahat on pois yrityksen omistajilta, kun tukena pois jaetaan.Täällä huutelee tosi uunot, joka ei osaa muuta kuin mollata ihmisiä. Osinkoina ja palkkoina yrittäjä saa palkkansa. Kyllä se firman kassasta on pois ja samalla yrittäjältä, joka firman omistaa. Pässi!


    • hyvintoimiiii

      Loistava palvelu! Asioinut jo vuosia ennen aina Tampereella nykyään Levoranta!
      Pitäähän perus Tyrvääläisten olla kateellisia sehän on normaalia Vammalasa!

      • Alamäkeenkovaavauhtia

        Ei tarvi enää kadehtia. Toivottavasti omistajat uskaltavat näyttää näille kahdelle renkille kaapin paikan.


      • kirvesmiesveljineen

        Nää kaks renkiveljestä mustamaalaa kaikki keskusteluketjut täällä palsatalla.
        Antaa niitten huutaa, ei niiltä voi muuta odottaakaan.


      • Mielisairaalaan

        Jaa, ei se ollu renkiveli kun mulle levossa kerto kovin levottomia juttuja. Mietin kumpi meistä ny kuulus piirille??


    • hyväkauppa

      Huomenna mennään hakemaan uusi auto Levorannasta!
      On se niin hyvä kauppapaikka.

      • Hffh

        Samoin ajattelin tehdä minäkin. Tod. näk. saan taas hyvät kaupat niinkuin ennenkin.


      • Asiakkaidenparhaaksi
        Hffh kirjoitti:

        Samoin ajattelin tehdä minäkin. Tod. näk. saan taas hyvät kaupat niinkuin ennenkin.

        onneksi siellä on niitä fiksuja ja ammattitaitoisia myyjiä, muuten kun se touhu on nyt niin hakoteillä! Saatte asiallisia kauppoja ja hyvää palvelua kaikesta huolimatta.


      • Hienoo
        Asiakkaidenparhaaksi kirjoitti:

        onneksi siellä on niitä fiksuja ja ammattitaitoisia myyjiä, muuten kun se touhu on nyt niin hakoteillä! Saatte asiallisia kauppoja ja hyvää palvelua kaikesta huolimatta.

        Tää uus kampanja on vissiin tuottanut hyvää tulosta kun herrojen toimistot on pimeenää aamulla ja hyvissä ajoin iltapäivälläkin. Hyvä et kerkiää antaa perheellekkin aikaa.


      • kyttäätvaan
        Hienoo kirjoitti:

        Tää uus kampanja on vissiin tuottanut hyvää tulosta kun herrojen toimistot on pimeenää aamulla ja hyvissä ajoin iltapäivälläkin. Hyvä et kerkiää antaa perheellekkin aikaa.

        Mitääs se sulle kuuluu.


      • Morjenstataas
        kyttäätvaan kirjoitti:

        Mitääs se sulle kuuluu.

        :) :) :) :) :) :) :). Koita nukkua, että jaksat mainostaa.


      • Työnsäpuolesta
        Hienoo kirjoitti:

        Tää uus kampanja on vissiin tuottanut hyvää tulosta kun herrojen toimistot on pimeenää aamulla ja hyvissä ajoin iltapäivälläkin. Hyvä et kerkiää antaa perheellekkin aikaa.

        Ne on kiireisiä kun pitää hoitaa niitä sairaalaan toimitettavia ja haeskella pitkin kyliä. Ei siellä perusmyyjät oo mittään sopimatonta tehny. Mutta johto pysyy kiireisenä, on noita sotkuja, kestäneekö päivänvalon, toivottavasti kaupanteko ei kärsi sillä kyllä sieltä tavallinen työntekijä ensiks irtisanotaan ja se on kurjaa, eivät oo semmosta ansainneet.


    • Hyväänautokauppaan

      Upea, aurinkoinen aamu - hyvää mieltä kaikille!

      Olemme lähdössä autokaupoille Levorantaan.

      • Liikaakomyynytjo

        Mustangi oltaisiin ostettu, mutta valtuutettu tj. myyjä ei taaskaan ollut paikalla. Missä luuraa.


      • Oikeaatietoa

        Puhut lööperiä, mä tein kauppa juuri johtajan kanssa!
        Ja kaikkia muitakin halukkaita näyttin siellä palvelevan tiuhaan tahtiin.

        Hyvä palvelu, sopivat hinnat ja hyvitykset vanhasta.


      • missätj

        Onkohan tj jo mennyt Japaniin. Siellä varmasti saa mitä haluaa.


      • Liikaakomyynytjo
        Oikeaatietoa kirjoitti:

        Puhut lööperiä, mä tein kauppa juuri johtajan kanssa!
        Ja kaikkia muitakin halukkaita näyttin siellä palvelevan tiuhaan tahtiin.

        Hyvä palvelu, sopivat hinnat ja hyvitykset vanhasta.

        Kenestähän johtajasta on kysymys, kun kaikkia halukkaita tiuhaan oikein palveli? Tuliko tj heti paikalle lähdettyämme vai etkö tunnista tj:tä siittä toisesta samannäköisestä sliipatusta geelimannekiinista? Ennätysnopeaa kaupantekoa, vaikkei näy paikalla... Taitaa olla muut myyjät sitten ihan vaan sisustusta.


      • Toivuthan

        Nyt on oikeesti ollu jo 3 kk vaikee tavoittaa tj:tä. Paikalle ei oo sattunu mutta on siellä hyvät muut tyypit. Joku sano että se tj ei ehken voi hyvin ja väitti pj:n sanoneen niin. Paranemista sulle, toivu pian. Ei oo kiva jos pj tj:n sairauksista huutelee. Me on haluttu aina ostaa tuolta sulta,


      • Vastaanotolle

        Juu diagnoosi on aina varma, mut ei sitä itselle kerrota vaan seuraavalle asiakkaalle. Diagnoosit vaan on kovin suppeita ihmiskehoa ajatellen, aina on vikaa ylä tai alapäässä.


    • Khfdhklkhg

      En uskalla ostaa mitään kun ei tiedä lähetetäänkö sieltä suoraan suljetulle osastolle jos ei auto kelpaa.

      • Hkkhjiki

        Hyvä kauppa. Hyvä hyvitys vanhasta. Hyvä ystävällinen palvelu.


    • tyytyväinenasiakas

      Joka tapauksessa asiakkaina olemme tyytyväisiä, vaikka joku ilkeämielinen häirikkö täällä yrittää monin tavoin mustamalata ketä kulloinkin.

      Hyvä kauppa, fiksut johtajat ja myyjät sekä laatumerkit!

      • eioonämäjohtajatfiksuja

        Mitä ihmettä fiksut johtajat? Ei he kyllä fiksuja ole muutakuin silloin kun feikkaavat.
        Vai onko johtajat jo laitettu kiertoon?


      • MitkäFiksutJohtajat

        Jos fiksuudella yhtäänkään tarkoitetaan jonkin sortin älykkyyttä, niin ainakin osamäärät on tullu hyvin luovasti käyttöön viime viikkojen siviilirohkeudessa tehdä tuiki omavaltaisia ja rohkeaksikin katsottavia päätöksiä toisen yksilön vapauteen ja itsemääräämisoikeuteen puutuen. Ja sen jälkeen kun temppu ei onnistunutkaan, kohde koetetaan selittää kaikin puolin kelvottomaksi. Se "kelvoton" on vanhempiensa kasvatuksen tulos ja puolisonsa "parisuhdeterapian" muokkaama, mutta ei murtama. Ette sitten ole huomanneet, että kerrotte samalla itsestänne parjatessanne tätä pienten lasten äitiä, joka ei enää kestänyt teitä!


    • Autokauppaa

      On tainneet johtajat lähtee.. kumpaakaan ei ollut paikalla tänään kun kaupoilla kävin. Ihmeellistä omistaja porukkaa kun antavat ay:n ja al:n olla poissa töistä samaan aikaan.

    • Levorantaonhyvä

      Täällä kai keskustellaan autokaupoista :-)

      olen tyytyväinen Levorantaan, sen tuotteisiin, palveluihin, johtajiin, huoltomiehiin ja kaikkiin siellä toimiviin.

      Teen kauppaa jatkossakin Levorannassa.

      • OnLevorannassahyvääkin

        Täällä keskustellaan autokauppiaista ja ihmetellään, että millaisilla eettisillä periaatteilla ja kuinka rappeutuneilla moraalikäsityksillä varustetut henkilöt autokauppiaina toimivat paikkakunnallamme. On Levorannassa varmasti hyviä myyjiä ja huoltohenkilöstöä - eihän se muutoin olisi näin pitkälle päässyt.


      • hassuäijä

        Joko on teejiillä valo syttynyt?


    • Kiitoshyvästäkaupasta

      Levoranta on ollut täällä niin paljon esillä, että minäkin kiinnostuin liikkeestä.
      Tänään kävin siellä tekemässä onnistuneet autokaupat!

      • AjanOmallaAutolla

        Et sää mitään ostanu. Sää ajelet Levorannan autoilla.


    • Vanhankansankauppa

      Aikoinaan täällä kaupassa saattoikin käydä kun myyjät ja myytävät autot olivat kansanomaisia. Saatoin ostaa kahden tonnin auton ja taas vuoden päästä toisen. Enää heitä ei kiinnosta kyseiset kaupat. Mennyt toiminta liian boheemiksi.

    • Oikearekkakallu

      Huijareita. Veronkiertäjiä. Valehtelijoita. Mustamaalaajia.

    • oikearekkakallu2

      Pitää olla perusteet veronkiertäjiin, eli määrittele huijaus jos näin ilmoitat.
      Alv:n maksattamattomuus näkyy, ei aihetta valitukseen.
      Huijaruus on hölynpöty termi, ilman selitystä.
      Valehtelija on selitys, sopii myös ostajaan.
      Mustamaalaaja on kukin kirjoittaja kerrallaan.
      Elikka täyttä paskaa koko juttu, niin edellinen kuin tämäkin.

      • Miettisitvielä

        Turhaan kiristät


    • Ptovo

      Se on sama myykö nakkeja vai autoja, samaa hommaa kumpikin.

      • Gjlöo

        Hyvin myy autoja Levoranta. Hyvä palvelu ja kunnon hyvitys vaihdossa!


      • Subarufani

        Koska on subaruhallin avajaiset?


    • Opelkuski65

      Niin ja tuleeko oopeliksi vai aapeliksi vai viekö Järvinen?

    • tökötökö

      Kuulin kylillä että ootte perustamassa jumppakerhon, minkä ikäisille suunnattu ja missä?

      • 4lapsenäiti4

        Menikö jumppakerho jo? Meidän piti lapsemme sinne ilmoittaa. Järjestetäänköhän sellaista muualla? Isovanhemmatkin olisivat kiinnostuneita lapsia sinne kuljettamaan.


    • jghio

      Ei se oo kun humppakerho. Musiikkia kaikille mussukoille j pullaa...

    • HyväAutokauppa

      Upean Mustangin sain sieltä ostaa.
      Kannatti ajaa ostoksille pääkaupunkiseudulta!

      • Korkeasaareen

        Sää oot sitten ihan juuri muuttanut kehille, älä pliis muuta takaisin. Morjens.


      • Khffhkk

        Saa nähdä pääsetkö sillä takas kotiin vai jääkö virumaan tienposkeen. Mutta polliisi auttaa.


      • valeostoksilla

        En oo vielä ikinä kellekkään ilmotellu, että SAIN auton ostaa. Ilmottasin kyllä, jos pakotettas, että ihan sain ostaa - tähän asti olen ihan vaan ostanut tai vaihtanut...


      • näinsemenee

        Hyvä huomio, pitäiskö palkata parempia trolleja halvalla ei saa hyvää.


    • uusiaomistajia

      Rekkakallu ja kirvesmies tehnyt tarjouksen ko. firman 15 % osuudesta, kauppa sinettiä vaille.

      • autojamäfiksailen

        mitä tehdään rengille jää 50 ekua vuokran ja fiatson lyhennyksen jälkeen?myydään sille moottoripyörä,ja tää on totta


      • EtteiTarttisiKatua

        Jättäkää nyt helvetissä kaupat sinetöimättä, jos vielä mahdollista! Ei sieltä saa kuin ikuisen hammasten kiristyksen ja nahkurin orsille joutuu etuajassa!


      • Eijäterahojapaikallisill

        Kaikkien kaveriako tarkoitat rekkakallulla finsk...


    • Katkeruusvaivaa

      Mitä helvettiä kukaan ees tekis ton firman osuudella. Hyi helvetti.

      • kauppaseonmikäkannattaa

        Noin ninku bisnesmielessä kannattaisi olla osuus on firma takonut vuodesta toiseen hyvää tulosta. Tulevaisuudesta ei niin tietoo, nykyinen kukkoilu ja ylimielisyys näkyy jo kauas ja vaikuttanee myös ajan kanssa tulokseen.


    • autokupoille

      Joko te kirjoittajat ja vastaajat ootte päättäneet aloittajan kysymykseen viitaten, että kuka ostaa täältä vai kuka ostaa sieltä? Onko kysymys asetettu tarkoituksellisesti liikkeen sisältä, henkilö on liikkeessä töissä oleva tms. ja kysyy: kuka ostaa täältä? Eihän ulkopuolinen voi näin kysyä?

      • VoiVoiKunVoi

        Otsake alkaa erisnimellä, jota seuraa siihen viittava kysymyslause; näin voi siis kysyä sekä ulkopuolinen että erisnimen määrittämässä yhteisössä "sisällä" oleva taho.


      • autokupoille
        VoiVoiKunVoi kirjoitti:

        Otsake alkaa erisnimellä, jota seuraa siihen viittava kysymyslause; näin voi siis kysyä sekä ulkopuolinen että erisnimen määrittämässä yhteisössä "sisällä" oleva taho.

        Hah hah, oikein suomenkielen maisteri? Alkaa erisnimellä, Levoranta, ja sekö määrittelee sen miten voi kysyä ja miten ei? Heh ja heh.


    • TöissäTampereella

      Näkyypä Tampereen suunnallakin vähän isompienkin virmojen uudet pakut olevan peräisin Levorannasta. Huoltoon ajellaan Sastamalaan Porista saakka... Taitaa se paikallisten perisynti elikkäs pieni kateellinen mieli olla tämän keskustelun peräänantamaton taustavoima. Ei täällä saa mitään toisella olla, ja heti ollaan kyselemässä jos jollain sattuu oleen jotain vaikeuksia. Varsinaisia maailmankansalaisia. Hyi!

      • enolemaailmankansalainen

        Täällä syntisenä pienenä kateellisena kysyn voitko hieman avata mitä vaikeuksia "näillä" on?


      • Lahdentakaasateessa

        Tuli käytyä kaupoilla, tuntui kuin kotiin olis mennyt. Niin ystävällistä palvelua ei ollenkaan ylen katsomista vaikka yli ensin katseltiin. Heti tuntui kuin kotona olis, yhtä lämmin miehen syli vastassa.. parrasta en niin välittänyt, tunteet kuohus ja kaupat synty. Ei epäilystäkään etteikö tuo vilkku silmä sais myytyä autoja meile vähemmistön edustajille :).


    • TampereellaTöissä

      Kommentissani tein suoria linjanvetoja tämän paikkakunnan asukkaiden kateustaipumuksen ja keskustelun sävyn välille. Kommentit saattavat olla sarkastisia, muttei se muuta sitä totuutta että tyrvääläisen on vaikea niellä toisen menestymistä. Vaikeuksista osataan kyllä ilakoida, mutta omalla vaivalla saavutettu menestys tuntuu olevan karvasta kalkkia. Lukekaa lehtiä, edes kaupungin miehet eivät saa käydä työmaalla rauhassa jonkun kateellisen naurettavilta yleisönosastokirjoituksilta. Lisää esimerkkejä kateuden aiheuttamista lieveilmiöistä Vammalassa löytyy kyllä. Antakaa ahkerien yrittää, Levoranta työllistää paikallisia melko paljon ja talossa on pitkiä työsuhteita monilla! Ei ole ainakaan minulta pois se.

      • Helsingissätöissä

        Tampereella töissä.. ja hah. Voi sinun yks työpistees olla siellä. Sisäpiirin siittäjä.


    • rokok

      Tuntuu näitä "kielimiehiä" riittävän kommenttien perusteella. Nuolkaa, nuolkaa....

    • Laypj

      Nuolkaakin kunnolla kun muuten teillä paikat heiluu. Tekaistuilla papereilla... ja niin ollaan kuin ei mitään.

    • mitäänjärkee

      Joko se on aloittajalle selvinnyt, että kuka ostaa täältä, vai kuka ostaa sieltä? Missä kysymys on asetettu, Levorannassa vai jossakin sen ulkopuolella?

      • missämoraali

        Tarkoittaako kysyjä, että onko palstalle kommentoitu liikehuoneiston sisä- vai ulkopuolella? Vai onko kysyjän mielessä epäilys tämän palstan omistajuudesta? Ostaja ostaa mistä ostaa - ei Fordia merkkinä pilaa yksi kyseenalaisella johtajuusetiikalla varustettu liikkeenjohdon edustus. Omistajatahot kyllä saisivat herätä korjaamaan asioita, kun euronkiilto silmissä ilman moraalia ajaa väistämättä jossain vaiheessa karille.


    • Myyitsesi

      Kova haku päällä. Kolmea myyjää oikein.

      • KohtaEntinenFordisti

        Moniko on saanut kevään mittaan kenkää? Vaihtuu myyjät nopsempaa kuin kebabinpitäjät startupeissa!


      • Dkkhkfi

        Tottakai ovat saaneet kenkää kun ovat vastustaneet johdon toimia. Harva tekee tyttärestään ja vaimostaan hullua.


    • Jgdfui

      Hyvin myy ja nissan sekä opel vielä tulee uuteen rakennukseen. Hienoa Aulis ja kump. Koirat haikkuu ja karaavaani kulkee

      • Gjufdvhj

        Ei sun karavaanis kulje laaksossa. Vieläkin kun kehtaat naamaasi näyttää, narsisseille se tuntuu olevan ominaista.


    • YritetäänEdesYmmärtää

      Ketjun otsikko; Levoranta, kuka ostaa täältä? Ketjun eka kirjoitus alkaa; Aika erikoinen kauppa tämä Levoranta. Joko aloittaja ja muut innokkaat keskustelijat ovat päättäneet mielessään, kuka ostaa täältä Levorannasta, vai sieltä Levorannasta? Onko tämä koko ketjun kirjoittelu aloitettu Levorannasta? Siis liikkeen ja yrityksen sisältä? Joku henkilökunnasta, omistajista jne.? Kyllä aloittajalla on suurin vastuu selvittää ja selittää nyt seuraavaksi, kuka ostaa ja mistä ostaa ja mitä?

    • HyvätKaupatTeinkin

      Minäkin olen ostanut auton Levorannasta ja olen tyytyväinen ašiakas!

      • Findus

        Kävikö kirvesmies suakin tuuppaamassa?


    • sdhfsdfvbvbdf

      Saas nähdä. Julkisuudella tulee olemaan vielä sanaa tähän asiaan.

      • vähäselvyyttä

        Voitko vähän avata ymmärrystäsi? Julkisuudella tulee olemaan vielä sanaa tähän asiaan? Minkä asian tai kenen henkilön julkisuudella? Mitä sanaa? Etenkin mitä tarkoitetaan sanalla, sanaa? Ja lopuksi vielä, mihin asiaan?


    • hfdyjukkiu

      Levoranta on hyvä autokauppa ja valikoima senkun lisääntyy!!!

    • Hiiyeeyjo

      Trollipuhuu

    • epäkohtiakorjaava

      Koska Levorannassa tehdään henkilöstökysely. Käsittääkseni hyvinvoiva työyhteisö parantaa tulosta merkittävästi. Ja nimettömällä kyselyllä saataisiin epäkohdat esiin ja korjattua.

    • Hilpiäää

      Kirvesmies panee takaapäin.........................................

      • Ihmehöpöttäjiä

        Miten tämä liittyy, ketjun aiheeseen?


      • IinesHopo

        "Hessulla" kun on kaikki maailman tieto ja tässä kohtaa sisäpiiritietokin, niin se tietää tämänkin liittymiset ketjun aiheeseen.


    • Gyrrckiiin

      Heinäkuun tarjoukset.

    • Harkitsenvakavasti

      Onko mustangien myynti tänään(kään) paikalla?

    • Hjkll

      Mustangien myynti paikalla? Mikä ihmeen hörhö tämäkin kirjoittelija on? Yrittää ilmeisesti nälviä, mutta kukaan ei ymmärrä. Uudelleen kansakouluun poju!

    • petyin

      Kävin vammalan lasipalatsissa tinkaamassa, ja olihan siellä komeita kärryjä. Valitettavasti coupe taunusta ei saanut dieselinä, niin päädyin audiin...

    • 60lukuinen

      Ei löytynyt angliaa.

    • Pirnesheikki

      Saaks sieltä raktoreita ?

      • Hferyunjk

        Juur niitä. Ja lissää tulloo.


      • Thjkihg

        Ei saa. Sieltä jos ostaa niin saa paskoja ja ylihintaisia autoja silmälasikäärmeeltä.


    • Findus

      Tj taitaa saada pian fudut kun raksamies antaa tj:n vaimolle lemmenkeppiä.

      • Hävinnyt

        Taitaa olla kepit jo nurjahtaneet ja kirveen pää lentänyt nurkkaan...


    • Lyla

      Töitä tarjolla. Ajatelkaa kuinka hyvältä tuntuu myydä itsesi meille, parempaa et voi saada. Työpaikkana aivan täydellinen, kaikki otetaan huomioon, ketään ei koskaan haukuta seläntakana ja kaikki sastamalaiset ovat kavereita. Alkaen kehutuista paikallispoliitikoista aina itseämme rikkaampiin. Koskaan ei ylistetä itseämme eikä tuoda esiin että oltaisiin muita ihmisiä parempia. Tule meille töihin. Me annamme sinulle kaikkemme. Edestä tai takaa.

      • Töihin

        Mä ainakin haen tuenne kuulostaa niin täydellliseltä.


    • Hopola

      Minä ainakin ostan.

      • Fhoooopoojhh

        Olen ostanut monta autoa ja saanut erinomaista palvelua sekä myynnissä, että huollossa. Jos jollakin työntekijällä on omia murheita, ei sitä tarvi autoliikkeen syyksi laittaa😃😃😃😃


      • AutokaupoilleKaupoilla
        Fhoooopoojhh kirjoitti:

        Olen ostanut monta autoa ja saanut erinomaista palvelua sekä myynnissä, että huollossa. Jos jollakin työntekijällä on omia murheita, ei sitä tarvi autoliikkeen syyksi laittaa😃😃😃😃

        Ilmeisesti juuri työntekijällä, koska aloituskirjoitus on tehty todennäköisesti yrityksen sisältäpäin? Toisaalta joku ulkopuolinenkin, äidinkieltään taitamattamaton aloittaja on voinut tehdä aloituskirjoituksen otsikokkona, Levoranta, kuka ostaa täältä? Olisi pitänyt sanoa Levoranta, kuka ostaa sieltä? Tai onhan tuon kysymyksen voinut esittää joku mamu? Häneltä ei suomenkielen osalta voine vaatia samaa kuin meiltä kansa- ja peruskoulun vähintään käyneiltä. Tässäkin kirjoituksessa voi olla virheitä, en sitä kiellä, suomalaisena.


    • räatjiuåwämgbwäjyäw

      Että epäilevällä kannalla vai ? Tässä nähdään kuinka rapautunutta on nykyään kansalaisten oikeinkirjoitus ja ilmaisu, huolimatta koulusivistyksen saannista.
      Olen monta kertaa miettinyt sitäkin , että kun yo-tutkinnossakin annetaan luki-häiriöisille jotakin huojennuksia - niin siihenhän se on johtanut, että esim. vastaanottaja voi esim. virkapostissa saada kirjeen muodossa "olette valittaneet" , vaikka kyseessä on teitittelymuoto ja sen tulisi kuulua "olette valittanut"
      Samaten kunnon kielioppikoulutuksen aikanaan saanutta suorastaan raivostuttaa
      esim. kun tämän nuoremman sukupolven, jopa maisterintutkinnon suorittaneet
      käyttävät esim. muotoa "sinun auto" - töksähtäähän se, ja pahasti, kun senkin tulisi olla muotoa "sinun autosi". Tämä tästä, vaikka poikkesihan se alkuperäisesta ketjun aiheesta.

    • Hemulias54

      Viimeinen mahdollisuus, työpaikkahakemuksen voi jättää vielä tänään isälle tai pojalle. Näin pääset sisään aktiiviseen myyntitiimiimme ja voimme yhtyä toisiimme ja olla lojaaleja toisillemme.

    • Kaikkiruokainen666

      Noniin pirkanmaan legoukot ja akat. Alueviesti käteen ja lukemaan juttu minusta. T.lalleri666

      • VainGourmeeKelpaa

        Luulekko että ketään kiinnostaa egosi? Tuskin.


    • TyytyväinenAsiakas

      Kiitokset hyvästä palvelusta ostaessani Levorannan Autoliikkeestä auton!

      • Toimitusjohtaja52

        Eipä kestä, kuulun itsekkin seksuaalivähemmistöön niin tiedän miltä tuntuu olla kaapissa.


    • Pjtj

      Jos viime viikolla jäi juttu huomaamatta, niin tällä viikolla kaupoille. Ollaan me vaan nii kovia kauppiaita.

    • Tjpjtipitii

      Joko ootte päättäneet, kuka ostaa täältä, vai ostaako joku sieltä? Asioilla on ihan selkeä ero. Missä aloittajan kysymys on asetettu? Levorannassa, vai ihan jossakin muualla? Kyllähän tuo nyt pitäisi ensi selvittää, ennenkuin alkaa mitään mielipiteitään tässä kirjoitusketjussa lisää esittelemään, tai olisi alkuunkaan alkanut niitä esittään?

    • Mälayl

      Myyjänä voin vakuuttaa että ainakin vähemmistö kansalaiset käyvät meillä kaupoilla.

    • Itsekäs

      Nyt löytyy peliä että menopeliä.

    • Bgfdweyjk
    • edfjefrejgr

      Eipä oo tullut käytyä.

    • klopt

      Sastamalan paras palvelu täällä, ostaisin!

      • kloptkopkoplyötyhjääkö

        Mutta kuka ostaa "sieltä"? Voisiko joku jo vastata siihen, ei tähän? Aloittajalla ollut suomenkielen hallinta mamutasolla, tahi ellei sitten vaihtoehtoisesti ole tämän, ei sen, yrityksen sisällä toimiva henkilö, eli agentti?


    • Eivittumitä

      Epäammattimaista kaupankäyntiä. Luulevatko todella että heiltä ostetaan sen jälkeen kun ensin puhuvat paskaa kilpailijoistaan ja juoruavat mielensä mukaan pullakuskista missä milloinkin on muka nähty... Ja kuitenkin istutaan kyseisen henkilön kans veijoessolla ja esitetään niin kaveria hänelle. Aukaiskaa ihmiset silmänne.

      • RASVAA

        Kohta on joulu, se tietää kuumottavaa tunnetta genitaali alueella.


      • Koulunkäyntikunniaan
        RASVAA kirjoitti:

        Kohta on joulu, se tietää kuumottavaa tunnetta genitaali alueella.

        Genitaalialue on yhdyssana.


      • Siatsäkissä

        Mikseis kinkkuja enää jaeta? Aah rasvat munilla ja siat on viisaampia kuin nämä kaksi "johtajaa", jotka luulevat että kaikki kumartavat heitä Sastamalassa.


      • Emakk0

        Kaikilla lähitienoon possuillakin on jo M1 lähete, niin ei voi sairasta elukkaa ihmisravinnoks teurastaa. Löytyiskö esim. Vampulasta possua Sastamalaankin? Kenties samalla myös potentiaalisia "auton" ostajiakin? Montako possua saa yhdellä fordilla? vai toisinpäin?


    • Kääpiötöissä

      Musta perjantai...

      • kauppaa

        ja kauppa käy kaikilla yrittäjillä


      • huorakatu

        Itseäsikö myyt?


    • Persettäherroille

      Nyt meille töihin saat myydä itsesi.

    • Halleri666

      Kaikki meiltä ostaa. Meillä on mitä myydä. Kunhan luotat meihin niin kaikki sujuu kuin vaimonvaihto. Ensin koeajetaan, tingitään, jälleen koeajetaan ja tehdään kaupat. Pidetään kahta autoa ainakin pari vuotta, sit kaadetaan vanhan auton syyksi kun pettää tiellä. Eikä huomata että itse on ajettu kahdella jo monta vuotta. Mutta saadaanpa syyttää vanhaa autoa. Ja vielä kerrotaan kavereille että oli se vanha aika saatanan tielle jättäjä, vaikka itse on tullut ajettua kahdella jo pidemmän aikaa.

    • Mistermustang

      Mielenkiinnosta haluaisin tietää, onko pääjehun tytär saanut jo M1 lähetteen? Löytyisikö aviomieheltä vielä paria keinoa saada vaimo hoitoon?

    • Ilmana

      Tj ajelee väkisin koeajoja.

    • KivaOstaaSieltä

      Paljon työllistävät ja hyviä autoja myyvät.

    • Psykiatrintarpeessa

      Ei sattuis mitään maanista ongelmaa olemaan?

    • Kupataan

      Kauppa käy.

    • JokoOnSelvinnytKuka

      Tai siis kuka ostaa, sieltä? Ei täältä?

    • Kurpitsameri

      Rikkaat ostaa.

    • JokoSelvinnyt

      Tai siis, kuka ostaa sieltä....

    • vakituinenasiakas

      Kaikki ne ostaa, jotka haluaa tehdä hyvät kaupat!

    • Eikestä

      Muuuuuahahaaaaa.

    • Istunpallilla

      Minä muaaahahaaaa.

    • Kuga_

      Kai se toisilla ottaa koville, kun rahat ei riitä edes osarilla hankittuun Taunukseen. Vanhassa vaihdokissakaan ei oo muuta omaa kuin tuulettajan hihna. Vähemmästäkin muuttuu katkeraks, kun kylällä tulee uutta Fordia kokoajan vastaan. Pitää kyllä myöntää, että harmittaa muakin kun oon joutunut omaa vignalea odottaan jo pari kuukautta. Toivottavasti on hintansta väärti.

      • Nautisiitä

        Hyvää kannattaa odottaa, Vignaale on upea!


    • Gallenkallelaalainaten

      Lehdissä haluamme viikottain olla, omaatuntoamme sillä kohotamme. Jottei kukaan huomaisi kuinka asiamme todella ovat. Piiloudumme parran ja mustienlasien taa. Sitä kautta haemme sympatiaa. Imago kun kukoistaa se meidän pääasia on. Yhdessä suunnittelemme ja juonimme ihmisten päät sekoitamme. Jos tahtoomme taivu et, käsi ei enää ylösnouse. Kauppa meillä kuulu tehdä muuten teidät haukumme ja myyntiämme sillä kohotamme.

    • 3ff

      Eikä ole mikään uusi ilmiö tuo ettei tervehditä, jos heillä ei kauppaa tee.

    • deffi

      Kovat on omien nenien puhdistuskuurit. Kiillottavat omaa minäkuvaansa minkä kerkiävät. Pääsevätköhän 460 000 tulppaanin joukkoon tulevana vuonna, vai valuuko pesurinojaan.

    • esiintyjä

      muuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • persesukset

      Nylpyttäjä palannut toimistoonsa.

    • dresmanni

      Ei ajanut murhaaja levon autolla, vaikka yhtä hullu olikin.

    • Saatanantulet

      Sitä jota oikeuslaitos ei maanpäällä rankaise, niin helvetissä helvetintuli omansa korjaa.

    • Ruskeenreijänritareita

      Vesilahden kirkonkylällä kirkkoa vastapäätä on parkissa jatkuvasti Levorannan mainoksilla varustettu auto. Olen kuullut että joku levorannan kaveri asustelee siinä toisen miehen kanssa vakituisessa parisuhteessa ja aina on hieno Foorti parkissa talonedustalla.

      • olenrobotti

        Osu ja uppos. Ovat herran parhaita "kavereita". Lisäävät kyseisen liikkeen myyntiä vähemmistöille. Yhteiskuviakin heistä löytyy levorannan yhteisösivulta.


      • Foordihintit

        Tarkenna miltä sivulta haluan nähdä heidät puppelipojat yhteiskuvassa kakanvärisine foordeineen.


    • ritarit

      Istuin Valepan peliä katsomassa ja tuli seurattua herrojen toimintaa. Kyl kävi selväksi että isä ja poikahan siellä istuivat, uuden miniänsä kanssa. Ei näkynyt vilaustakaan muista. Näin se selkä käännetään.

    • Tyrfhjk

      63v hulluna tuli täyteen.

    • srfgdsrhyjhj

      Levorannasta olen saanut aina parhaan hyvityksen vaihtoautolle. Olen myös myynyt suoraan ja saanut enemmän tai saman verran kuin Tampereella vaihdossa. Sitten käteisalennuksella sieltä auto!

    • Turuust71

      Viisi auto ostanut perätysten Levorannasta ja tähän asti ollut ihan tyytyväinen, varsinkin Sastamalan liikkeestä. Tampereen liikkeestä jäi hiukan outo kuva, kun yritti heti kusettaa. Nyt kun Sastamalan Levoranta on laajentanut niin onhan uusia myyjiä tullut ja osa lähtenyt , niin palvelu on jotenkin heikentynyt. Varsinkin nuorten myyjien kohdalla. Istuvat koneella jne..... Mutta autoista joita olen ostanut sieltä, niin olen ollut ihan tyytyväinen, Kuudetta autoa ehkä hommaan täältä Turusta jatkossa...kun jäi viimekertainen asiakaspalvelu (kaksi viikkoa sitten) mietityttää, ennen sentään laitettiin tankkikin täyteen....

    • fsdfrehyjthnt

      On hullut heränneet itseään kehumaan jälleen!

    • lipeäkalaa

      Vauhti vaan kiihtyy lipevillä.

    • Mainonta

      Perin säälittäviä levorannan mainokset.

    • Kurtistapitkään

      Mahtoiko valepa tietää kenen saappaisiin astui.. Suomessa ainutlaatuinen...

      • Kurtistapätkääsi

        Mikä ainutlaatuinen? Että joku urheilujoukkue esiintyy kansallisella tai kansainvälisellä tasolla jonkun bisnesnimen suojassa? Muun muassa rovaniemeläinen PerPo on esiintynyt lappilaisen rautakaupan nimissä mestaruusliigassa jo vuosien ajan?


    • Lestad

      Avainhenkilöä äänestämään, äijällä omanpäänsä avaimet hukassa. Saatanaako palvoo mustilla laseillaan ja ylimielisellä asenteellaan.

    • Tukikaulus

      Näkyy tulleen liikkeeseen ehkä huonompia ja korjattavia autoja koska nettisivuilla näkyy olevan projekteille oma yhteyshenkilö.........................

    • peräähanuristinkanssa

      Kyllä projekteille tarvitaan oma yhteyshenkilö, jotta autotohtori kerkiää kirjoittaan lähetteitä pakkohoitoon. Projekteilla koordinoidaan ne kelle niitä kirjoitetaan ja tohtori sit kirjoittaa. Yle juuri uutisoi että pakkohoitolähetteet ovat lisääntyneet.

    • tukielin

      Projektit ovat loppuneet.

    • fhewuifhuierhvuierguir

      Alfa tv ja kurkkukaula itse siellä. Kehuu "työntekijöitään" ketä uskoo. Muistakaa Fordeja ostaa yli 40v hyvinvoivat ihmiset. Ja itse herra ajaa myös fordilla.. ei sovi lauseeseen. Vankilasta tutun poika itse.

    • Raksamaster

      TJ ei halunnut myydä autoa, tarjosin M1 lappua, suuttui tuo mokoma.

    • Niskatuki

      Ei niin iso, että uskaltaisi itse savustaa särkensä. Vaikka rasvaisista munista nauttii.

    • Ohikulkutie

      Sarankulmassa tyhjää. Ei oo jeeppiä, ei fiattia eikä oikein muutakaan. Lopunalkua?

    • nooobelis

      Tiputettiin hintoja :) Ja syytä on.

    • Karsintaa

      Oli sit loppunut levorannan oma huolto sarankulmasta. Ja hallista ei löytynyt kuin muutama hullu subaru...

    • boisboisbois

      Auttaakohan lääkkeet?

    • Vapaaehtoista

      Se on PAKKO ostaa L rannasta kun ajotaito ei riitä Tampereelle, Poriin, Turkuun jne. Lauttakylä juuri ja juuri. Ja jos pääsee liikkeen pihaan, moni tärisee pelosta valmiiksi kuin haavan lehti, mitä myyjä sanoo . . Jos se sanoo vähän kovemmalla äänellä päivää, on jo housuissa jotain . . Kaupat tulee, niikuin myyjä sanoo, sanoo se sitten mitä sanookin . . . Hinnalla ei ole väli kuin vasta parin päivän päästä kotona . . kallis kauppa

    • VelatonLada
    • Auringonlaskussa

      Vävy sano kerran, "voitais myydä", mutta tämä auto on Rinta-Joupilta myyntitilissä ?

    • Lapsensaunohtanut

      Istuu täysin kyllä tj:n toimintaan. Ex-vävy on opiskelija ja kihlannut uuden morsiamensa ja elää legendaarista liitoelämäänsä.

    • kesähäät2018

      Vinguttelin aamulla kumia.

    • Kiljunkeittäjä

      Noin vaan taas tuli tehtyä hyvät kaupat levorannasta..... Ja hyvä hyvitys tuli vanhasta.. Ja uusi Focus tilaukseen.... Auliksen kanssa on mukava kauppaa tehdä... Ei mitään pahaa sanottavaa...

    • Hesan-romut

      Levoranta imuroi Helsingin alueelta kaikki vanhat pas-kat autonromut Vammalaan, ja myy ne vähän ajettuina yritysautoina täällä. Yks tuttava kertoi, joka on kaveriporukassa noita autoja Aulikselle ajanut Helsingistä monia kymmeniä.

    • v88

      Mihin se Antti johtaja meni Levorannasta, ja vielä sukulais mieskin.

    • k55

      Ei taida ketään tietää mihin meni.

      • Anonyymi

        Tarkoittanet kuitenkin "ei taida kukaan tietää", sillä tuo typerä "ketään" ei ole suomea tuossa kysymyksessä...


      • Anonyymi

        Tiedetään Hyötykeräyksen listoilla näyttää olevan. Jätefirma sopii parhaiten kyllä hänelle.


    • Perseestä

      Autoliikkeiden hinnoissa on aina ilmaa. Kun kattelee ilmoituksia, niin tuhansia pyydetään autoista, joilla ikää reippaasti toistakymmentä vuotta ja kilometrejä takana jopa yli 300000 km. Eihän semmosista parhaat päivänsä nähneistä kotteroista kannata maksaa kuin muutamia satasia. Milloinhan kansa oppii tajuumaan tämän ja laittaa ostokäyttäytymisellä lopun tälle ilveilylle? Netistä katselee, niin muutamalla satasella lähtee autoja, mistä liike huutais vielä kahta kolmea tonnia.

      • Anonyymi

        Juu ja perävalo takuu. En koskaan osta yksityiseltä sillä pääasiassa noissa autoissa on vika valmiina ja syy myyntiin. Jos hinta on viitisen tonnia halvempi niin sitten voisin riskin ottaa mutta kun moni yksityinen kuvittelee saavansa saman hinnan kuin autokauppias jolla on kuitenkin takuu myymistään tuotteista. Mutta osta yksityiseltä jos siltä tuntuu.


    • Ohos

      Kappas vaan. Kiitos pexa.

    • Tingattuhinta

      Kyllä Levorannasta sain ihan parhaat kaupat heti vuoden alussa.
      Kannattaa teidän muidenkin mennä sinne tinkailemaan.
      Aina löytyy ratkaisu ja hyvät edut.

    • AlanPohjanooteeraus

      Monta autokauppaa nähnyt, mutta tämä on todellinen pohjanooteraus.
      Sovitut asiat eivät pidä.
      Myyjän sekä toimitusjohtajan ylimielinen asenne.
      Kirjalliseen palautteeseen ei vastata.
      En pysty suosittelemaan tätä liikettä kenellekkään!

    • italiooni

      Ovat siellä kenties italialaistyylisessä lakossa. Ei asiakasta edes tervehditä, eikä kukaan tule kysymään, sitä millä asialla hän haahuilee jättimyymälässä.

      • Anonyymi

        Tuohan, siis jos noin käy, on melko normaalia vähän kaikissa suomalaisissa autoliikkeissä. Sinun on vain itsesi saatava suusi auki ja puhettakin sieltä eikä toljotettava tuppisuuna, niin kyllä sitä palvelua saa, yleensä varsin hyvääkin. Lisäksi tuo kuvailemasi toiminta on muutenkin enemmän suomalaista kuin italialaista, he kyllä osaavat käyttäytyä, jopa lakkoillessaankin.


    • Paikallisuutisia

      Minne katosi levoranta 90v juttu Alueviestin nettisivuilta?
      Eikö ison pollan pää kestänyt juttuansa ja laittoi latvan poistaan juttunsa.

    • Anonyymi

      Monikohan Sastamalan/vammalan entisistä tai nykyisistä poliiseista on levorannan "palkkalistoilla"

    • Anonyymi

      Useamman auton ottaneen olen aina tehnyt hyvät kaupat ja homma on toiminut kuten pitää. Ford nyt ei aina ihan niin kuin pitäisi... mutta kuitenkin.

    • Anonyymi

      Opettele nyt edes kirjoittaan, tj:llä paha lukihäiriö kun koittaa itseään täällä mainostaa.

      • Anonyymi

        Ehkä sinunkaan ei kannattaisi yrittää esittää parempaa tai yhtään älykkäämpää kuin oikeasti olet, kun et itsekään osaa kirjoittaa! Se ei ole "opettele nyt edes kirjoittaan" vaan "opettele nyt edes kirjoittamaan", kuten jokaisen edes peruskoulun selvittäneen tulisi tietää... Kirjoittaan-muotoa ei ole suomessa, siis kielessä, lainkaan. Tiettyjen sivulauseiden edellä olevan pilkun käytössä on kyllä nykyään joustoa eli kaksi tapaa, joten se ei enää liene virhe kohdallasikaan. Kirjoitusvirheitähän (lähes) jokainen voi tietenkin tehdä, mutta kielioppi ja sanojen oikeat kirjoitusasut olisi hyvä hallita edes jotenkin ennen muiden haukkumista, ainakin jos haukkuminen lähtee täysin tyhjästä eli räkyttäjän omasta aloitteesta (kuten sinulla ainakin tässä tapauksessa).

        Lisäksi kukaan toimitusjohtaja (tai minkään liikkeen muukaan edustaja) tuskin vaivautuu kirjoittelemaan täällä tai juuri muuallakaan mitään puolustuskirjoituksia tai "mainoksia" vastauksena kaikenlaisiin älyllisesti täysin ala-arvoisiin ruikutus- ja haukkumiskirjoituksiin, joita täälläkin riittää ja joissa ei yleensä edes itsessään ole mitään todellista perustelua saati perustetta turhalle räkytykselle. Yleensä, ei toki aina, tuo räkytys taitaa myös olla joko täysin ulkopuolisten ihmisten jotakin typerää ja katkeraa toimintaa tai johtua enemmänkin itse asiakkaan epäasiallisesta toiminnasta ja huonosta käyttäytymisestä kuin yrityksen edustajan - yleisemminkin ottaen eli muuallakin kuin Levorannalla, josta itsellä ei ole muuta kokemusta kuin lyhyehkö, hyvin mukava ja asiallinen, keskustelu uudesta Alfa Romeo Giuliasta muutama vuosi sitten Tampereen liikkeessä.


    • Anonyymi

      Levorantako rahoittaa ylösen sammaljoen gallerian. Vai käykö tj suoraan firman tilillä omiin ostoihinsa.

      • Anonyymi

        Nuo kaksi rahoitustapaa eivät toki ole ainoat vaihtoehdot missään muualla kuin jonkun katkeran ja älyllisesti yksinkertaisen yksilön omassa päässä, vaan muitakin, asiallisia, tapoja löytyy.


    • Anonyymi

      MIkä on se "Levorannan pimeä puoli"?

    • Anonyymi

      Ei se ihan kökkö kauppa voi olla kun vuodesta 1926 tehty kauppaa...

      Huomenna näen kun noudan huutoni

      • Anonyymi

        Olette pihalla kuin lumiukko helteellä.


    • Anonyymi

      Työilmapiiri tossa puljussa on surkea kuulemani mukaan. Enää en Levorannalla asioi, ennen tuli siellä autoa huollettua. On täällä muitakin autohuoltamoita, joissa asiat kohdillaan.

      • Anonyymi

        On tavallaan hienoa, että olet muka noin huolissasi muiden työilmapiiristä. Ja vielä ilman tietoa, pelkkien kuulopuheiden eli juorujen perusteella!

        Toisaalta sanot kuitenkin olevan muitakin autohuoltamoita, joissa asiat ovat kohdillaan... Siis kuten Levorannalla, joka ei siis ole ainoa, jossa asiat ovat kohdillaan, kun on niitä muitakin... No, voi olla, että et ymmärtänyt tuota, se saattoi olla liian monimutkainen asia kielellisesti, mutta ehkä muutamaan kertaan miettiminen auttaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tavallaan hienoa, että olet muka noin huolissasi muiden työilmapiiristä. Ja vielä ilman tietoa, pelkkien kuulopuheiden eli juorujen perusteella!

        Toisaalta sanot kuitenkin olevan muitakin autohuoltamoita, joissa asiat ovat kohdillaan... Siis kuten Levorannalla, joka ei siis ole ainoa, jossa asiat ovat kohdillaan, kun on niitä muitakin... No, voi olla, että et ymmärtänyt tuota, se saattoi olla liian monimutkainen asia kielellisesti, mutta ehkä muutamaan kertaan miettiminen auttaa...

        Vähemmästäkin huolestuu. Miksi työpaikkakiusaaminen sallitaan siinä puljussa? Henkilöstö vaihtuu jatkuvasti, eikä ihan syyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmästäkin huolestuu. Miksi työpaikkakiusaaminen sallitaan siinä puljussa? Henkilöstö vaihtuu jatkuvasti, eikä ihan syyttä.

        Varatoimitusjohtaja sai kenkää. "Markkinoinnin ammattilainen" esittää äidinkielen opettajaa.


    • Anonyymi

      Kuka ostaa? Ainoastaan tyrvääläiset vatipäät.

    • Anonyymi

      Levorannan entinen työntekijä pisti oman yrityksen pystyyn. Myyjän piti olla esittelemässä kaverille autoa mutta ei näkynyt. Myyjän vaimon piti päästä parturiin ja myyjä joutui lapsenpiiaksi. Turhaan ajettiin pari tuntia "liikkeen" pihalle sovittuna aikana. Onneksi paluu matkalla löytyi vastaava auto, vaikka hieman kalliimpi mutta kaupat tuli.

      • Anonyymi

        No tuota nyt ei ainakaan voi laittaa Levorannan syyksi mitenkään vääntämällä. Ei heilläkään voi olla vastuuta ENTISTEN työntekijöidensä tekemisistä heiltä lähtönsä jälkeen, saati sitten entisten työntekijöiden omista firmoista!


    • Anonyymi

      Kun tätä koko ketjua lukee niin kyllä aloittajan päässä viiraa pahasti kutun rutina jatkuu ja jatkuu.

      Voisiko joku ystävällinen henkilön tunteva ohjata rutinoffin hoitoon?

    • Anonyymi

      Henkilöstöänsä vaihtaa useammin kuin takapihan autovarastoa.

    • Anonyymi

      Johtiko tyytymättömyys työntekijän murhaan? Osakasta kun ei ulos pystynyt istumaan.

    • Anonyymi

      Näitä syyttäviä ja haukkuvia kommentteja lukiessa tulee kyllä mieleen että Levorannassa toimii varsin asiallista ja osaavaa väkeä. Koskaan en ole siellä törmännyt tällaiseen asiattomaan nurinaan ja narinaan mitä täällä keskustelupalstalla suolletaan. Pari autoa olen sieltä ostanut eikä minulla ole pahaa sanottavaa, paremminkin hyvää.

      Sen sijaan näitä negatiivisia ulkopuolisia elämänsäpilanneita neuvoisin ihan hankkimaan oman elämän ja keskittyvän kehittämään sitä tyytyväisenpään ja onnellisenpaan suuntaan. Elämän onni on asenteesta kiinni ja voi valita rutinan ja narinan tai kohtuullisen ja tyytyväisen elämän. Toki toiset eivät vain koskaan opi vaan vuodesta toiseen elävät omassa liemessään, se heille sallittakoon, se kuuluu luonnon lakeihin ja se on heidän osansa tässä maailmassa.

      • Anonyymi

        Rikkaan ei tarvitse valittaa, kun on varaa maksaa....


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista.. Täällä vedetään spekulaatioista hernettä nenään. Ettei vaan muutaman auton ostaja olisi sisäpiirin, joka pimittää firman johdon pimeää puolta.

      • Anonyymi

        Saako käsidesiä kaupanpäälle, jouluna saa ainakin kinkun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako käsidesiä kaupanpäälle, jouluna saa ainakin kinkun?

        Käsidesistä en tiedä. Mutta taas yhdestä Levorannasta ostetusta käytetystä Fordista paukahti moottori. "Mittarien rukkaaminenko loppunut".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsidesistä en tiedä. Mutta taas yhdestä Levorannasta ostetusta käytetystä Fordista paukahti moottori. "Mittarien rukkaaminenko loppunut".

        Ostitko sen auton isolla velkarahalla? :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsidesistä en tiedä. Mutta taas yhdestä Levorannasta ostetusta käytetystä Fordista paukahti moottori. "Mittarien rukkaaminenko loppunut".

        Vieläkö Fordeissa on sellainen 100tkm kohdalla pyörähtävä matkamittari? Jotain sekin kertoo laadusta, että valmistaja uskoo auton kestävän korkeitaan sen verran...


    • Anonyymi

      auto josta tein kauppaa maksoi 2490 £ ja tarjosin autoa vaihdossa josta pyydän 2200 € myyjä pyysi 1500 € väliä, sanoin ei kai se ihan niin mene, myyjä löi luurin korvaan???? Ojalan laskuopin mukaan se olisi 290 £ jokainen saa itse arvioida oliko MYYJÄN käytös asiakas palvelua parhaasta päästä

    • Anonyymi

      On tainnut koronapuraista jo viime vuoden liikevaihtoon vai meneekö pingviinimiehen piikkiin.

      • Anonyymi

        Jokusen kerran Levorannassa asioineena ja jokusen uuden auton ostaneena (4 fordia ja 2 subarua) olen saanut toisaalta hyvää palvelua myyntihetkellä ja vertailtuna ihan hyvän välirahan maksanut, mutta joka kerralla kauppakirjan kirjoittamisen jälkeen ei ole kuulunut myyjästä yhtään mitään ennen kuin auto on siellä. Kuitenkin myyjien on mahdollista palvella maksavaa asiakasta mm. niin että he tiedottavat hetken päästä kaupanteosta, mikä tehtaalla on suunniteltu auton valmistusajankohta, tarkistavat mikäli saavat tietoonsa (kuten korona-aikana oli saksan tehdas kiinni), että toimitus venyy, mutta ei. Näin toimitaan muissa autokaupoissa. Asiallinen väliraha on vaan vetänyt toistaiseksi Sastamalaan.

        Kyllä vahvasti epäilen, että TJ ei ymmärrä nykyajan kaupankäynnistä, asiakaspalvelusta ja vaatimuksista mitään ja siellä tarvittaisiin nuorennusta sekä uutta näkemystä. Tätä varmaan tarjosi -18 vai -19 tullut apuTJ, mutta taisi olla vanhukselle liian kovia näkemyksiä ja on ilmeisesti siis saanut lähteä.


    • Anonyymi

      Miksi muualta ostetuista fordeista ei hajoile vaihdelaatikkoja ja moottoreita?

    • Anonyymi

      Paskaa paikallista palvelua!

      • Anonyymi

        Onko kinkkuja jaossa?


    • Anonyymi

      Mihin kinkut on kadonneet?

    • Anonyymi

      Kyllä omakokemus on ollut, että en Levorannassa ole koskaan päässyt vaihtoautokauppoihin. Väliraha on aina jäänyt reilusti heikommaksi, mitä muissa liikkeissä vastaaviin autoihin. Viimeiseen viiteen vuoteen en ole edes viitsinyt enää kysellä sieltä. Ja minulla kokemusta vain vaihtoautojen kaupasta. Uuteen ei ole koskaan ollut varaa.

    • Anonyymi

      Kokoomuskytköksillä maailmanloppuun asti, "kuin tauti".

    • Anonyymi

      Kokoomuskytköksillä maailmanloppuun asti. "Kuin tauti".

    • Anonyymi

      Aika vanha tämä viestiketju. Jokohan lerppalandiassa saa tehtyä autokaupat? Viimeksi kun kävin autoa katsomassa niin se jäi katsomiseen. En päässyt koeajolle kun eivät avainta löytäneet.

    • Anonyymi

      Tämän ketjun kun silmäilee niin ymmärtää yhdellä henkilöllä olevan pahjoja henkisiä ongelmia vuodesta toiseen.

      En ymmärrä miksi valtio ja kunnat eivät palkkaa riittävästi psykologeja virkoihin sillä tarve on suuri. Tässäkin keskustelussa huomaa yhden henkilön menettävän elämänsä katkeruuden suohon.

      Toisaalta se on oma valinta elääkö positiivista ja onnellista elämää tai vaihtoehtoisesti katkeraa elämää jonka pyörteissä itse rypee ja kärsii. Onneksi itselläni on kaikki hyvin ja aurinko paistaa.

    • Anonyymi

      Mites levorannalla nykyään menee?

      • Anonyymi

        0,5-1 miljoonaa voittoa per vuosi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe