ERÄMAA

*sisar*

Shalom...

Erämaa on Jumalan asettama paikka ihmiselle.
Jer. 2:6...
Arojen maa, tundra...talvella kylmä pakkanen ja kesällä sääsket, vastakohtien ja kuilujen maa, halkeilevat syvät rotkot kuivettuneessa kovassa maassa.
Kuivuuden ja synkeyden maa, raatoja syövät linnut seuraavat erämaassa kulkijaa, raatolinnut odottavat maassa, jossa ei kukaan kulje eikä asu.

Oikeus ja pakko erämaahan jokaisella kristityllä. Armo.

Erämaan toisella puolella on Herran vuori, pyhäkkö.
Miksi erämaahan täytyy tulla?
Kanaanin maassa on meidän perintömme, hallintaoikeus kalliin JEESUKSEN KRISTUKSEN kanssa.
Kärsimyksen kautta saamme armon.
Olemme armosta kutsutut voittoelämään Jeesuksessa Kristuksessa.
Erämaa paljastaa mitä tekoa olemme.

Job.37:1-5...
Ihmeellisesti Jumala korottaa äänensä jylinän, Hän tekee suuria tekoja, joita emme käsittää taida.
Fil.1:21.
Sillä elämä on minulle Kristus ja kuolema on voitto.

Siunauksin.

16

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *sisar*

      Shalom...

      JESAJA 18:3-4.

      Te kaikki maanpiirin asukkaat, te maata asuvaiset,
      Katsokaa milloin viiri nostetaan vuorille, ja kuunnelkaa, kun pasuunaan puhalletaan.
      Sillä näin on Herra minulle sanonut:
      Minä pysyn hiljaa ja katson asunnostani,
      Niinkuin hehkuva helle päivän paistaessa,
      niinkuin kastepilvi elonajan helteessä.

      Ihmeellistä on Herran Sana ja Totuus.

      Jeesuksen veressä ostettu voitto on voima.
      Ylistys Kolmiyhteiselle.

      Herran Rauhaa.

      • missä käärme makasi

        Sisar tutkii omaa sydämen maata, niin sieltä se erämaa löytyy.
        Sydän on varsinkin kääntymättömällä todellinen erämaa, jota profeetta jesaja kuvailee, siellä on on myöskin riettaalla tilaa vaeltaa.
        Kertokoon Jesaja siitä erämaasta tarkemmin ja jotkut selittäköön jos ymmärtävät.


      • teu,
        missä käärme makasi kirjoitti:

        Sisar tutkii omaa sydämen maata, niin sieltä se erämaa löytyy.
        Sydän on varsinkin kääntymättömällä todellinen erämaa, jota profeetta jesaja kuvailee, siellä on on myöskin riettaalla tilaa vaeltaa.
        Kertokoon Jesaja siitä erämaasta tarkemmin ja jotkut selittäköön jos ymmärtävät.

        "" Missä käärme makasi ""

        Ei loainkaan vielä moneen Lukuun .
        *sisar*
        EGYPTI ja sen eteläpuolella oleva KUUS siitä sanotaan nmyt Etiopia ks. 1 Kun -
        10:1-13.olivat kauan saman Kuninkan hallitsema kaksoisvaltakunta , jonka kumpikin osa oli Niilin halkaise3m , Ekypti ja ainakin Kuusin pohjoisosa joutuivat ensin Assy-
        yrian ja sitten Uus -Baabelin valtaan . Oli kuitenkin aikoja , Jona Ekypti oli itsenäinen .
        n,500 vuotta eKr. siinä oli sisäisiä ristiriitoja ja taisteluja , jotka päättyivät "kovan kuninkaaan ", Despootin ,hallitukseen Toinen tuleva onnettomuus oli oleva kova kuivuus. Ja sen aiheuttama nälän hätä ..

        lisään joskus 19 lukua.


    • *Veli*

      "Kärsimyksen kautta saamme armon"

      Totta on, että kärsimyksen kautta saamme armon. Mutta emme oman kärsimyksen, vaan Herramme Jeesuksen Kristuksen kärsimyksen ja sovintotyön kautta saamme uskolla omistaa armon.

      • toinen sisar

        Veit sanat suustani, näin se on. Millään omallamme emme mitään saavuta.


    • *sisar*

      Shalom...

      Totta.
      Me ihmiset saamme armosta olla omien tekojemme ja perisyntimme vuoksi erämaassa.
      Herran koulu on aina hyväksi meille, sitä kautta Hän vetää meitä lähemmäksi itseään.
      Jeesus Kristus tulee kalliimmaksi.

      Risti, tuska, ahdistus, kärsimys, vastoinkäymiset tapahtuvat kaikille jumalisille.
      Risti tekee meitä Kristuksen kuvan kaltaisiksi. Room.8:29.
      Kärsimys pannaan päälle meille hyödytykseksi.
      Kärsimisen kautta me käymme kunniaan. Luuk24: 26,46.
      Ristiä pitää meidän ilolla kantaman. Ps. 118:21.

      Ihana Herra Jeesus antaa myös henkensä kautta yllin kyllin lohdutusta.

      Runsain siunauksin.

      • toinen sisar

        Anteeksi, sisar, jotakin "haahuilua" koen teologiassasi. Oma vähäinen kokemus on se, että ruisleipää tarvitsen - selkeää sanaa siitä, kuinka Jeesus on kärsinyt kaiken minun sijastani. Saan omistaa hänen sijaiskärsimisensä tuoman voiton - eli Jumala armahtaa minut yksin siitä syystä. Erilaiset elämänvaiheet ja kuivat kaudet uskonelämässä ohjaavat minua turvaamaan vain Sanaan. Kun ei tunnu miltään, on vain vaivaa ja tuskaa - kirjoitetun Jumalan Sanan lohdutukset tulevat avuksi.

        Kirjoitit tuolla aikaisemmassa viestissäsi ehtoollisesta. Se on minulle Pyhä Sakramentti, ei ilta-ateria ystävien kesken.'

        Sinusta saa lempeän kuvan - toivon sinulle vain kaikkea hyvää.


      • *sisar*
        toinen sisar kirjoitti:

        Anteeksi, sisar, jotakin "haahuilua" koen teologiassasi. Oma vähäinen kokemus on se, että ruisleipää tarvitsen - selkeää sanaa siitä, kuinka Jeesus on kärsinyt kaiken minun sijastani. Saan omistaa hänen sijaiskärsimisensä tuoman voiton - eli Jumala armahtaa minut yksin siitä syystä. Erilaiset elämänvaiheet ja kuivat kaudet uskonelämässä ohjaavat minua turvaamaan vain Sanaan. Kun ei tunnu miltään, on vain vaivaa ja tuskaa - kirjoitetun Jumalan Sanan lohdutukset tulevat avuksi.

        Kirjoitit tuolla aikaisemmassa viestissäsi ehtoollisesta. Se on minulle Pyhä Sakramentti, ei ilta-ateria ystävien kesken.'

        Sinusta saa lempeän kuvan - toivon sinulle vain kaikkea hyvää.

        Shalom...

        Kun saamme olla Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa, saamme olla levossa.
        Hän ei salli meidän mennä teologiaan, HÄN on SANA, ruisleipä.

        RUNSASTA SIUNAUSTA sinulle ja perhekunnallesi.

        Siunauksin.


      • teu,
        *sisar* kirjoitti:

        Shalom...

        Kun saamme olla Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa, saamme olla levossa.
        Hän ei salli meidän mennä teologiaan, HÄN on SANA, ruisleipä.

        RUNSASTA SIUNAUSTA sinulle ja perhekunnallesi.

        Siunauksin.

        ""sisar""

        Miksei Hän salli Teologiaa ?
        Sallihan Hän Lutherinkin sen tieten Tohtori oikeen .

        Vai tarkoitatko jotain muuta; asiaa joka ei uponnut .

        Jos Birkaan tuli Tuli usko V,829 se oli ensimmäinen kosketus Sveaan
        sijainti Mälareen :ssä Björkön,Saaressa Sijaitsi Muinaislinna Vuorella.-
        Pappismunkki Ansgarius , ja oli vuoteen 831, jolloin palasi Saksaan ,ja
        Hänellä oli Toinenkin Munkki mukana kertomus eri kerro jäikö hän sinne
        Anskariuksen palatessa ,,,Mutta Anskarius tuli toisen kerran Birkaan
        ja vciipyin nytkin parivuotta tuli 850 lähti 851/2, Tämäkin on n.37 vuotta
        aikaisemmin kuin Virallinen Historia on ilmoittanut (888v.)

        Jospa pidämme kiinni ensimmäisestä v.829 ,,Niin se on 59 v.ennen kuin
        muut viralliset antaa aikaa , Löysin tänään tiedon Että Viikinkit poltti koko
        Hampiurin v.845.


    • *sisar*

      Shalom...

      Mä kuljen erämaassa vielä,
      Rukoillaan...
      JEESUS ON HERRA.
      Nöyränä.

      Siunausta.

      • näköjään

        Siis olet pihalla


    • *sisar*

      Shalom...

      Niin.

      Rauhan tervehdys.

      • teu,

        ""*sisar*""

        Rauhan tervehdys Jokaiselle
        Jumalan Rauhaa kaikille
        Kristuksen Rauhaa sisar,


    • *sisar*

      Shalom...

      Rukoillaan.

      Esipihalla kiitos JUMALALLE.

      Ylistys Isälle ja Pojalle ja Pyhälle Hengelle

      Siunauksin.

      • *sisar*

        Shalom...

        Erämaa kukoistaa ja kenen ansiosta?

        Erämaa kukoistaa Jumalan antaman kalliin Poikansa Herramme Jeesuksen Kristuksen Golgatan työn ansiosta, jos tämä on jonkun mielestä haahuilua, hän on väärässä.
        Kyllä Herra meistä huolen pitää, Hän tuntee omansa.

        Jumalan lapsi vihaa syntiä, vääryyttä ja valhetta.
        Jumalan lapsi lankeaa, mutta aina nousee Herran antamalla voimalla.
        Kuka väittää olevansa synnitön?
        Vain ristillä hiessä ja veressä muodottomaksi runneltu Jeesus Kristus on syytön ja synnitön.
        Nyt Hän istuu Isän oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita ja jokaisen polven tulee notkistuman Hänen edessään ja jokaisen kielen tulee tunnustaman, että JEESUS KRISTUS ON HERRA.

        Rukouksin.


    • *sisar*

      Shalom...

      Ystävyydestä.
      Uskollinen ystävä on suuri tavara, suloinen.
      Sananlaskut 27:9.

      Luukas 16:9...riippua, siinä on tarpeellinen.
      Jeesus: Ja minä myös sanon teille: tehkäät teillenne ystäviä väärästä mammonasta, että kuin te tarvitsette, niin he korjaavat teitä ijankaikkisiin majoihin.

      Joh.15:13-16.

      Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.

      Te olette minun ystäväni, jos teette mitä minä käsken teidän tehdä.

      En minä sano enää teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä mitä hänen Herransa tekee, vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

      Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, Hän sen teille antaisi.

      Joh. 15:27.
      Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani.
      Apt.1:8;2:32;3:15;4:33;5:32;10:39.

      Siunausta uuteen armon päivään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2442
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      336
      1568
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      89
      985
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      180
      811
    8. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe