Olisiko elämää helpottavaa...

Ikiliikkumo

Että, jospa te miehet, jotka teette aloitteen kontaktia ottaessa, lukisitte ensin sen profiilitekstin, mistä olette kiinnostuneita. varmaan koskee joitakin naisiakin.

Jos joku mainitsee varta vasten, ettei halua olla tekemisissä varattujen kanssa niin, jos olet varattu, kannattaako sittenkään ottaa yhteyttä.

Jos profiilissa on erityismaininta, ettei etsi pelkkää seksiseuraa niin kannattaako silloin oikeasti ottaa yhteyttä ja ehdottaa domina-, sm-, pissaleikki-, p-rse- jne- seksiä.

Jos ikäsi on noin 6-25 vuotta kaukana ikätoiveista.

Eihän näille varmaan mitään voi, mutta jos ärsyynnyn ns. totaali typeryydestä ja annan vastinetta samalla tasolla niin turha siitä on suuttua. Se olit kuitenkin sinä joka hettää mieltä pahoittavaa tekstiä ensiksi. Tuskin baarissakaan ladot ihan kaikille ehdotuksiasi, joten miksi sitten täälläkään. Vois leimautua ahdistelijaksi aika nopeesti. Sama se on täälläkin.

Joku voisi viisastella tähänkin jotain, mutta jos kahdestakymmenestä aloituksesta 16 on tota luokkaa ja 3 moi-viestiä jotka ei etene vaikka vastaisitkin niin ehkä turhautuminen on odotettavissakin.

Eli toivoisin sen samanhenkisyyden etsimistä muutenkin kuin arpomalla. Profiilitekstin lukeminen vois auttaa.

Itse en ainakaan koe, että tuntisin tarvetta ottaa yhteyttä henkilöihin, jotka jo tiedän etukäteen olevan täysin eri maailmasta kuin itse olen. Turhaa.

53

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikiliikkumo

      Vois helpottaa myös juuri niitä henkilöitä, jotka itkevät täällä, ette satoihin ja taas satoihin aloituksiin vastata. Hei! Ei se määrä vaan laatu....

    • Hoh-hoijaa....

      Niin samaa mieltä.. En yhtään ihmettele, kun täällä sitten valitetaan, ettei viesteihin vastata... Ihan sama juttu ja aivan valtava turhautuminen viime aikoina.. Kymmenittäin viestejä, jotka eivät etene millään tavalla... Olen 37-vuotias nainen, viimesimmät yhteydenotot n. 27 vuotiailta pojilta, jotka oikeasti kuulemma etsivät vakavasti seurustelua... No, kas kummaa kuitenkin katoavat muutaman viestin jälkeen.... Suurin osa kuvattomia profiileja, jotka katoavat muutaman viestin jälkeen... Siis mitä ihmettä, miksi sitten edes laittavat viestiä, jos ei mielenkiinto riitä tuon kauempaa... Uskon vaan, että ovat vaan sellasia kokeilijoita, jotka edes tosissaan täällä eivät ole... Taidan lopettaa vastailun kunnes tulee viesti, jossa kunnon avausteksti ja aito kiinnostus havaittavissa.... Kyllä sellaisiakin on tullut... Turhauttaa, kun itse etsin tosimielellä seuraa, mutta kovin paljon on vaan niitä, jotka vaan pelleilevät.... Ja ärsyttää noi itselleni liian nuoret...

    • ahistaako?

      Kannattaisko harrastaa jotain muuta, kuin nettideittailua...?

      • vanhaakka

        Tais osua ja upota ahistaako? Kohdalla????

        Hyvä ap. tota samaa sontaa olen myös minä saanut. Nyt on profiili piilossa ja yritän livenä.


      • Ikiliikkumo

        Myönnän, että aiemmin ahdisti ja näin painajaisiakin. Sittemmin olen ollut vain turhautunut, koska kuva miehestä on niin totaalisesti romahtanut. Ja ne hyvät tyypit jää jalkoihin. Toisaalta, koska jostain noita pitäisi sitten löytää niin miksi mun pitäisi lopettaa sen takia, että jotkut pellet ovat tänne tiensä löytäneet. Siksipä peräänkuulutan tapoja. Jostain käsittämättömästä syystä myös nämä nerot mainostavat olevansa akateemisia. Mistäköhän mahtaa johtua. Vai onkohan sekin valetta.
        Alkaa olla koulutuksenkin maine aika romahtanut, jos se ihmisen pilaa.
        No mutta jos jonkun mielestä pitää lakata pyörimästä noilla saiteilla niin sama kai ne on kokonaan sitten lopettaa.
        Vai meinaatko tosissasi "ahistaako?", että toi on ihan normaalin, järjellä kasvatetun, toisia kunnioittavan ihmisen toimintaa?


    • 0987654321

      Minä taas olen naisena aina ihmetellyt, miksi niin monet naiset ilmoittavat profiilissaan varta vasten, että eivät hae seksiseuraa tai varattuja. Se kun kuulostaa niin hemmetin epäfiksulta.

      Siellä on se Kiikarissa- kohta, jossa voi valita esim. vaihtoehdon ”elämänkumppani” , jos sellaista on hakemassa. Siellä on vaihtoehto ”seksiseuraa”, jonka voi jättää valitsematta, jos ei pelkkää seksiseuraa etsi. Ihannekumppanin suhdestatukseen voi valita sellaiset vaihtoehdot, että varatut jäävät ulkopuolelle.

      Vapaassa viestikentässä voi kirjoittaa positiiviseen sävyyn ja vaikka millaisin sanakääntein, millaista miestä ja suhdetta on hakemassa. Miksi pitää erikseen mainita, mitä ei hae?

      Ja jos jotain asiaa erityisesti korostaa tekstissään, niin siitähän syntyy automaattisesti mielikuva, että kyseinen asia on erityisen korostunut kirjoittajan elämässä – tavalla tai toisella. Jos joku asia ei oikeasti kiinnosta, siitä ei tee myöskään ns. numeroa.

      Kaikkein pahimpia ovat naiset, jotka huutavat isoilla kirjaimilla ja monilla huutomerkeillä höystettynä, että EIVÄT TODELLAKAAN HAE SEKSISEURAA!!!!! :D. Voiko enää enempää kutsua seksinnälkäisiä ääliömäisiä miehiä ehdottelemaan kaikennäköistä?

      • ikiliikkumo

        Itse ainakin ilmoitan juuri siksi, koska luotan noiden osaavan lukea ja jättäisivät sen vaivan tekemättä. Maailmassa on tosiaan ihmeellistä asiaa.


      • Kysymysmerkk

        Mitä tolla ikätoive- osiolla sitten tolla logiikalla tekee?


      • Kysymysmerkk
        Kysymysmerkk kirjoitti:

        Mitä tolla ikätoive- osiolla sitten tolla logiikalla tekee?

        Toi kysymys oli nimimerkille 0987654321. Noita epätoivottuja viestejä tulee tosiaan noin 90% viesteistä. Menee uskottavuus koko hommaan.


      • 0987654321
        ikiliikkumo kirjoitti:

        Itse ainakin ilmoitan juuri siksi, koska luotan noiden osaavan lukea ja jättäisivät sen vaivan tekemättä. Maailmassa on tosiaan ihmeellistä asiaa.

        Ei ole tosiaankaan kohtuutonta odottaa toisilta ns. normaalia lukutaitoa (vaikka aina varmaan tulee olemaan niitä, jotka lähettävät viestejä vaivautumatta lukemaan profiileja, sille tuskin mahtaa mitään).

        Mutta itse ihmettelen eniten sitä, että asioita pitää toistaa ja alleviivata. Jos ei ole ruksinut hakevansa seksiseuraa, niin miksi se pitää vielä tekstissä erikseen mainita? Eikö tällainen nimenomaan ole lukijan älykkyyden ja lukemisen ymmärtämisen aliarviontia?

        En välttämättä halua asiaa sen enempää ruotia, mutta itselleni on ainakin ihan päivänselvää se, että jos haluan ns. normaalin parisuhteen, jossa on ns. normaaliseksiä, niin seksiä ei ole mitään syytä mainita erikseen profiilissa. Ei millään tavalla. Se olisi jotenkin vaan niin hölmöä ja tarpeetonta.

        Mutta minähän en tiedä, millainen sinun profiilisi on ja mitä kohtia olet esim. sieltä rastittanut. Puhun siis yleisellä tasolla.


      • 0987654321
        Kysymysmerkk kirjoitti:

        Toi kysymys oli nimimerkille 0987654321. Noita epätoivottuja viestejä tulee tosiaan noin 90% viesteistä. Menee uskottavuus koko hommaan.

        En ole varma, mitä tarkoitat tuolla kysymykselläsi ikätoiveista. Mutta ei kai ikätoivettakaan ole tarvis toistaa siellä profiilissa useampaan kertaan.

        Ikäkysymys on myös hiukan eri asia kuin esim. seksi. Ehkä se oma logiikkani perustuu jotenkin tällaiseen ajatteluun: Miehiä kiinnostaa seksi yleensä tavattomasti -> nainen puhuu seksistä -> mies ajattelee: tuolla naisella on seksi mielessä, kokeilenpa lähestyä/kepillä jäätä... Ehkä taustalla on myös jonkinlainen "siitä puhe mistä puute" - logiikka. Jotain tällaista...

        Varmasti kaikki saavat epätoivottuja viestejä nettideiteissä. Mutta jos itse saisin peräti 90 % epätoivottuja, niin miettisin varmaan, mitä minun kannattaisi tehdä toisin. "Vika" ei voi aina vain olla siellä toisella puolella.


      • Ikiliikkumo
        0987654321 kirjoitti:

        Ei ole tosiaankaan kohtuutonta odottaa toisilta ns. normaalia lukutaitoa (vaikka aina varmaan tulee olemaan niitä, jotka lähettävät viestejä vaivautumatta lukemaan profiileja, sille tuskin mahtaa mitään).

        Mutta itse ihmettelen eniten sitä, että asioita pitää toistaa ja alleviivata. Jos ei ole ruksinut hakevansa seksiseuraa, niin miksi se pitää vielä tekstissä erikseen mainita? Eikö tällainen nimenomaan ole lukijan älykkyyden ja lukemisen ymmärtämisen aliarviontia?

        En välttämättä halua asiaa sen enempää ruotia, mutta itselleni on ainakin ihan päivänselvää se, että jos haluan ns. normaalin parisuhteen, jossa on ns. normaaliseksiä, niin seksiä ei ole mitään syytä mainita erikseen profiilissa. Ei millään tavalla. Se olisi jotenkin vaan niin hölmöä ja tarpeetonta.

        Mutta minähän en tiedä, millainen sinun profiilisi on ja mitä kohtia olet esim. sieltä rastittanut. Puhun siis yleisellä tasolla.

        No valloitan sen verran, että olen erilaisilla tyyleillä profiilini väsännyt ja joskus jättänyt ilman tekstiäkin. Silloin tällöin kun noilla saiteilla piipahtelen. Tiedän kyllä iten homma toimii ja ymmärtääkseni olen omat toiveeni nätisti sinne. Niin vapaasti kirjoittaen kuin monivalintatehtävissä.
        Jokaisella tyylillä näitä urpoviestejä on tullut.

        Yritin aloituksellani kohteliaasti ilmentää, että jos lähtee tietyllä tyylillä liikkeelle niin toinenkin saattaa sille samalle tasolle alentua. Silloin on myös turha alkaa kiukuttelemaan, jos vastaus ei ole mairitteleva. Miksi oikeastaan pitäisikään olla?


        En muuten puuttuisi negatiivisiin, mutta niitä tulee ihan älyttömät määrät. Ja kyllä ne jotain ärtymystä kuitenkin herättää vaikka ne saa napia painamalla pois. Aloitteeni oli toivomus, ei riidanhaastoyritys.

        Kuitenkin ihmettelen, että kun tästä avauduin niin johan oitis ongelma on minussa.Ja heissä jotka näitä saa.
        Ajatellaanpa asiaa siltä kantilta, että olisimme fyysisesti tuolla, mutta naamattomina. Veikkaan, että oltais tultu raiskatuksi moneen kertaan. Mutta sehän olisi tietty oma vika kun sinne mennyt Joillekkin ilmeisesti on vaan tarve puolustaa niitä jotka tekevät väärin syyttäen niitä joille tehdään. Joo mitäs läksin. mutta siis tosi kummallinen ajattelutapa jos siis olet edes nainen.

        Naisena olit muuten ihmeen tietoinen toisten naisten profiiliteksteistä. Herättänee tietyn mielikuvan sekin.
        Joka tapauksessa en menis missään muotoa hyväksymään epätervettä käytöstä.
        Mutta jos joku tällaisia vestejä haluaa niin mainitkoon siitä ja nauttikoon kun niitä sitten saa. Minä en eikä näköjään kovin moni muukaan.


      • 19+12
        0987654321 kirjoitti:

        En ole varma, mitä tarkoitat tuolla kysymykselläsi ikätoiveista. Mutta ei kai ikätoivettakaan ole tarvis toistaa siellä profiilissa useampaan kertaan.

        Ikäkysymys on myös hiukan eri asia kuin esim. seksi. Ehkä se oma logiikkani perustuu jotenkin tällaiseen ajatteluun: Miehiä kiinnostaa seksi yleensä tavattomasti -> nainen puhuu seksistä -> mies ajattelee: tuolla naisella on seksi mielessä, kokeilenpa lähestyä/kepillä jäätä... Ehkä taustalla on myös jonkinlainen "siitä puhe mistä puute" - logiikka. Jotain tällaista...

        Varmasti kaikki saavat epätoivottuja viestejä nettideiteissä. Mutta jos itse saisin peräti 90 % epätoivottuja, niin miettisin varmaan, mitä minun kannattaisi tehdä toisin. "Vika" ei voi aina vain olla siellä toisella puolella.

        Niinpä. Melkein kaikissa naisten profiileissa korostetaan, ettei olla hampaat irvessä väkisin etsimässä elämänkumppania heti, vaan katselemassa ja etsimässä uusia tuttavuuksia. Jos olisin seksiseuraa etsivä mies, tulkitsisin tuon niin, että kannattaa kokeilla onneani.


      • Kysymysmerkk
        0987654321 kirjoitti:

        En ole varma, mitä tarkoitat tuolla kysymykselläsi ikätoiveista. Mutta ei kai ikätoivettakaan ole tarvis toistaa siellä profiilissa useampaan kertaan.

        Ikäkysymys on myös hiukan eri asia kuin esim. seksi. Ehkä se oma logiikkani perustuu jotenkin tällaiseen ajatteluun: Miehiä kiinnostaa seksi yleensä tavattomasti -> nainen puhuu seksistä -> mies ajattelee: tuolla naisella on seksi mielessä, kokeilenpa lähestyä/kepillä jäätä... Ehkä taustalla on myös jonkinlainen "siitä puhe mistä puute" - logiikka. Jotain tällaista...

        Varmasti kaikki saavat epätoivottuja viestejä nettideiteissä. Mutta jos itse saisin peräti 90 % epätoivottuja, niin miettisin varmaan, mitä minun kannattaisi tehdä toisin. "Vika" ei voi aina vain olla siellä toisella puolella.

        Ikäkysymys merkkasi sitä, että jos ikätoiveeni on vaikkapa 36-41. niin mielestäsi varmaan on ihan jees, että 45-76 ja 22-30 lähettävät näitä automaattipanokerjäysviestejään. Luki siellä seksistä toiveita tai ei. Samanlai vois sen ikätoiveen lukaista. Onhan sekin aika junttimaista, että yritetään silti vaikka siellä ihan nätisti sartiruudussa jotain muuta on toivottu.


      • kysymysmerkk
        Kysymysmerkk kirjoitti:

        Ikäkysymys merkkasi sitä, että jos ikätoiveeni on vaikkapa 36-41. niin mielestäsi varmaan on ihan jees, että 45-76 ja 22-30 lähettävät näitä automaattipanokerjäysviestejään. Luki siellä seksistä toiveita tai ei. Samanlai vois sen ikätoiveen lukaista. Onhan sekin aika junttimaista, että yritetään silti vaikka siellä ihan nätisti sartiruudussa jotain muuta on toivottu.

        toi sartiruutu on kirjoitus virhe... raksi ruudussa piti kirjoittamani


    • keskiäkäinen ämmä

      On käynyt harvinaisen selväksi että se on ihan sama mitä siihen ilmoitukseensa laittaa, koska aina vastaavat ne miehet jotka vastaavat kaikille vähän kuin arpoisivat että kuka sieltä naislaumasta saattaisi vastata mahdollisimman pienellä vaivannäöllä. Sama kuin heittäisivät vaikka tikkaa tauluun... ei osunut, ei osunut, osui (ei toi ämmä mulle kelpaakaan), ei osunut, ei osunut...

      Ainoastaan todella harvat jaksavat lukea sen tekstin, vielä harvemmat sellaisen ajatuksen kanssa että kantsis olla edes osittain sitä mitä haetaan. Ikätoiveesta kakat nakataan, kokomieltymykset tallataan jalkoihin, välimatka ei muka ole este vaikka Kuussa asti asuisi jne.

      Kaikkein hömelöimmät eivät piittaa edes kuvasta. Esmes minulla on ollut asiallinen kokovartalokuva josta kuitenkin näkyy ettei ole mitkään mahtimeijerit, vaan pikkuruiset kumpareet siellä puseron alla, ja silti yksi vakiovastaaja alkaa lässyttämään isoista rinnoista. Hohhoijakkaa.

      Kyllä se kai sitten vaan on niin että nettideitit ovat dorkien markkinat. Niiden jotka eivät tosielämässä pysty ketään lähestymään. Ja sitten on meikäläiset raivoraittiit joita ällöttää baarit, ja me joilla ei vaan satu olemaan sellaisia sos. kuvioita joista se kumppani löytyy kun tarpeeksi monta vuotta ripsiään jaksaa räpsytellä keski-ikäisille miehille joita ei kiinnosta enää yhtikäs mikään. (Tämä tietenkin se oma ikäryhmäni, kun ikäistäni etsin.)

      • miesvm_1967x

        "Esmes minulla on ollut asiallinen kokovartalokuva josta kuitenkin näkyy ettei ole mitkään mahtimeijerit, vaan pikkuruiset kumpareet siellä puseron alla, ja silti yksi vakiovastaaja alkaa lässyttämään isoista rinnoista. Hohhoijakkaa"

        Rehellistä itsensä tuntemista, loistavaa :D Tuli ihan pikkasen mieleen että oisiko tuo vastaaja ollut kenties joku epätoivoinen mielistelijä? Ainakin ihan dorka äijä. Itelle oo koskaan tullut mieleenkään alkaa tuossa alkuvaiheessa kommentoimaan toisen fysiikkaa millään muotoa. Jos se ei miellytä, ei siitä kannata erikseen mainita ja lytätä toista ihmistä vaan irtautua kohteliaasti. Jos miellyttää niin sitäkään ei tarvitse sanoa seksuaalisesti sävytettynä jos siitä ylipäänsä tarvitsee mitään mainita. Jos kuva kerran on olemassa ja alkaa keskustelemaan niin eikö se jo viittaa siihen että ulkoinen olemus miellyttää? Ylipäänsä en tajua noita pill*nvonkaajia, ehkä niilläkin joskus käy flaksi mutta jos vastassa on normi nainen, sivistynyt ja käytöstavat omaava niin enpä usko että kyseinen nainen innostuu miehen läähätysviesteistä? Ainakaan itseni ei koskaan tarvinut avata peliä tuolla tavalla ja silti seuraa löytyi ihan mukavasti, monet treffit tuli koluttua (ennenko natsas lopullisesti).


      • keskiäkäinen ämmä
        miesvm_1967x kirjoitti:

        "Esmes minulla on ollut asiallinen kokovartalokuva josta kuitenkin näkyy ettei ole mitkään mahtimeijerit, vaan pikkuruiset kumpareet siellä puseron alla, ja silti yksi vakiovastaaja alkaa lässyttämään isoista rinnoista. Hohhoijakkaa"

        Rehellistä itsensä tuntemista, loistavaa :D Tuli ihan pikkasen mieleen että oisiko tuo vastaaja ollut kenties joku epätoivoinen mielistelijä? Ainakin ihan dorka äijä. Itelle oo koskaan tullut mieleenkään alkaa tuossa alkuvaiheessa kommentoimaan toisen fysiikkaa millään muotoa. Jos se ei miellytä, ei siitä kannata erikseen mainita ja lytätä toista ihmistä vaan irtautua kohteliaasti. Jos miellyttää niin sitäkään ei tarvitse sanoa seksuaalisesti sävytettynä jos siitä ylipäänsä tarvitsee mitään mainita. Jos kuva kerran on olemassa ja alkaa keskustelemaan niin eikö se jo viittaa siihen että ulkoinen olemus miellyttää? Ylipäänsä en tajua noita pill*nvonkaajia, ehkä niilläkin joskus käy flaksi mutta jos vastassa on normi nainen, sivistynyt ja käytöstavat omaava niin enpä usko että kyseinen nainen innostuu miehen läähätysviesteistä? Ainakaan itseni ei koskaan tarvinut avata peliä tuolla tavalla ja silti seuraa löytyi ihan mukavasti, monet treffit tuli koluttua (ennenko natsas lopullisesti).

        Kyllähän sitä voisi vaikka loukkaantua että onko tämä jotain v-tuilua kun toinen alkaa läähättämään isoista rinnoista ja kuvasta näkyy ettei semmoisia ole, mutta kun olen kahteen kertaan saanut tuon saman höpötyksen ihan identtisinä kopioina, niin ei tuossa muusta ole kyse kuin että tyyppi ei katso edes kuvaa. Kunhan vaan käy läpi sen tietyn saitin kaikki naiset ja laittaa kaikille yhden ja saman kirjoitelman.

        Niin tekee muutama muukin. En tiedä sitten että onko keskeinen ajatus se että he hakevat seksiä, jolloinka on ihan sama mitä lätinää tai millainen kuva siellä profiilissa on. Kunha joku akka vaan antaisi... (Luulisi kyllä että sänkyyn hinkuvillakin on edes jonkinlainen oma mieltymys ettei mikä tahansa naistyyppi käy. Mutta ehkä joillekin sitten käy.)

        (Itse tykkään pienistä rinnoista, joten ihan on oikealle ihmiselle osunut kun minulle osui... En näitä mitenkään erikoisemmin esittele, mutta näkyyhän se että ei ole mitkään dollypartonit.)


      • miesvm_1967x
        keskiäkäinen ämmä kirjoitti:

        Kyllähän sitä voisi vaikka loukkaantua että onko tämä jotain v-tuilua kun toinen alkaa läähättämään isoista rinnoista ja kuvasta näkyy ettei semmoisia ole, mutta kun olen kahteen kertaan saanut tuon saman höpötyksen ihan identtisinä kopioina, niin ei tuossa muusta ole kyse kuin että tyyppi ei katso edes kuvaa. Kunhan vaan käy läpi sen tietyn saitin kaikki naiset ja laittaa kaikille yhden ja saman kirjoitelman.

        Niin tekee muutama muukin. En tiedä sitten että onko keskeinen ajatus se että he hakevat seksiä, jolloinka on ihan sama mitä lätinää tai millainen kuva siellä profiilissa on. Kunha joku akka vaan antaisi... (Luulisi kyllä että sänkyyn hinkuvillakin on edes jonkinlainen oma mieltymys ettei mikä tahansa naistyyppi käy. Mutta ehkä joillekin sitten käy.)

        (Itse tykkään pienistä rinnoista, joten ihan on oikealle ihmiselle osunut kun minulle osui... En näitä mitenkään erikoisemmin esittele, mutta näkyyhän se että ei ole mitkään dollypartonit.)

        Minua on siunattu siten ettei naisen rintojen koolla ole mulle oikeastaan mitään merkitystä mutta onhan se tietty kiva jos ovat omiani isommat. Tissimiesten elämä on varmaan aika haastavaa jos ei naisessa muuta näe kuin tissit? Muut asiat on paljon merkittävämpiä kuin kuppikoko. Elämän mittaan on noita tisuja ollut jos jonkun kokoisia, yksikään ei ole alkanut tai kaatunut niiden koon takia. Pääasia että on nännit :)


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Minua on siunattu siten ettei naisen rintojen koolla ole mulle oikeastaan mitään merkitystä mutta onhan se tietty kiva jos ovat omiani isommat. Tissimiesten elämä on varmaan aika haastavaa jos ei naisessa muuta näe kuin tissit? Muut asiat on paljon merkittävämpiä kuin kuppikoko. Elämän mittaan on noita tisuja ollut jos jonkun kokoisia, yksikään ei ole alkanut tai kaatunut niiden koon takia. Pääasia että on nännit :)

        yksikään suhde, siis..


    • kysyn vaan

      Massapostittajat ovat hanurista, se pitää paikkansa. Mutta voisiko naisten seuranhakuelämää helpottaa sellainen juttu, että ihan itse kävisitte hakemassa, selaamassa ja lukemassa niitä miesten profiileja? Josko sieltä sitten löytyisi vaikka joku kiinnostava, jolle lähettäisitte viestiä ja jos hän vaikka sitten ennen vastaamistaan lukisi ne teidänkin profiilinne.

      Yksi nettideittien suuri mysteeri on minulle ollut jo pitkään se, että minun kuvallista ja vaivalla laatimaani monipuolista profiiliani ei juuri kukaan käy lukemassa. Ei vaikka käyn vierailuilla naisten profiileissa tai lähetän heille viestejä. Vierailut voi helposti laskea yhden käden sormin 1-2 viikossa. Siis mitä te naiset siellä nettideitissä teette. Kiroilette jotain massapostittajia ja seksin vonkaajia?! Miksette itse etsi teille sopivia miehiä ja kontaktoi heitä? Eikä se ole nettideitin tarkoitus, seuran hakeminen? Kun avaa uuden profiilin, niin saattaa tulla hetkellinen kävijäruuhka kun palstan aktiivit käyvät kurkkaamassa kuka tuli. Mutta sitten taas rauhoittuu ja se on huomattu monella eri palstalla. Ja kuitenkin palstoilla on kirjautuneena lukuisia naisia. Jos viestitulva ärsyttää, niin miksi ette ota aloitetta omiin käsiinne?

      • Kysyn minäkin

        Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
        Käydään tai ei käydä lukemassa. Otetaan itse yhteyttä tai ei. Eiköhän mekin, ainakin minä teen itsekkin jotain kontaktien eteen. Mutta se ei poista sitä faktaa, että noi pervot vois hieman rauhoittua.
        Miten se, että tekisin itse aloitteita poistaa ne pervot saiteilta ?????
        Aika outo otus taitaa toi miehen logiikka tosiaan olla. Ei voi kuin ihmetellä.


      • vanhaakka

        Itse olin kyllä hyvinkin aktiivinen miestenprofiilien katselussa ja ehdottomasti katsoin, kuka laittoi viestin tai oli katsonut profiiliani. Mutta ei sekään aina onnea tuonut :) Eivät ne miehetkään aina vastaa. Mutta sehän kertoo sen, ettei profiilini ollut kiinnostava tai heillä oli jo 5 viestioikeutta käytetty sille päivälle.


      • keskiäkäinen ämmä

        Omalta osaltani voin kertoa että tuli aikoinaan otettua miehiin yhteyttä, sellaisiin joilla oli mielenkiintoinen profiili tai edes kiva naama. Eivät vastanneet.

        Vaikea siis ymmärtää näitä kestonaukujaisia että "kukaan nainen ei ota yhteyttä". Miehiin otetaan kyllä yhteyttä, mutta ihan samanlaisia he ovat kuin naisetkin: jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Tämä siis tietenkin ikäluokassa yli 35 v, eli iässä jossa miehetkin jo saavat naista ilman että pitää jokainen itseään tuputtava akka huomioida. Tai ei vaan jaksa enää kiinnostaa, kun on työ, harrastukset ja lapset?

        Ja ei, en ole ottanut yhteyttä imelän komeisiin, koska suurin osa niistä kumminkin on feikkejä. Ihan tavallisen näköisiin. Ehkä olen sitten itse vieläkin tavallisemman näköinen, etten heille kelpaa.


      • 2+6
        Kysyn minäkin kirjoitti:

        Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
        Käydään tai ei käydä lukemassa. Otetaan itse yhteyttä tai ei. Eiköhän mekin, ainakin minä teen itsekkin jotain kontaktien eteen. Mutta se ei poista sitä faktaa, että noi pervot vois hieman rauhoittua.
        Miten se, että tekisin itse aloitteita poistaa ne pervot saiteilta ?????
        Aika outo otus taitaa toi miehen logiikka tosiaan olla. Ei voi kuin ihmetellä.

        Vinkki naisille: ei oma aktiivisuus poista häiriköitä, mutta olemalla aktiivinen voit sentään löytää ja valita mieluista keskusteluseuraa.


      • kysyn minäkin
        2+6 kirjoitti:

        Vinkki naisille: ei oma aktiivisuus poista häiriköitä, mutta olemalla aktiivinen voit sentään löytää ja valita mieluista keskusteluseuraa.

        Mutta kysymyshän oli juuri, että miten estää pervot. Aloittaja pyysi vain lukemaan ne profiilit, ettei tule turhaa vttuuntumista.

        Kyllä huomaa, että tämäkin letka täyttyi neroista muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

        Eiköhän niitä kivojakin löydy, mutta kun välttyis idiotismilta niin maailma peklastuis


    • -M-

      En ole tyhmänä miehenä vielä ymmärtänyt miksi naisten päähuomio tuntuu olevan juuri niissä huonoissa viesteissä. Niitä tuskaillaan, niistä suututaan ja niihin ilmeisesti myös vastaillaan. Kaikki aika ja energia tuntuu kuluvan niihin. Tietenkään minulla ei miehenä ole kokemusta miltä tuntuu saada suuria määriä viestejä, mutta ei se "poista" nappi niin kovin työläs ole käyttää.

      • hgsfh

        Huomion keskipisteenä on kiva olla...


      • -N-

        Vielä tyhmempänä naisena en ole ymmärtänyt, miksi jotkut saavat enemmän kiksejä nettisaitelilla esitellen munankuviaan ja muuta jännää, kuin tehden oikeasti jotain sen eteen, ettei olemassa oleva parisuhde olisi niin kauhean seksitön,nin kuin tuolla jaksavat valittaa.

        Veikkaisin kuitenkin, että jos määrällisesti tulee vaikka kahdelta kymmeneltä ihmiseltä viesti ja vain yksi on asiallinen niin kyllä se vähän alkaa ihmetyttämään, että mikä noita oikeesti vaivaa ja miks.

        Jos ei ole kokemusta niin ei tosiaan voi tietää.


      • hdygd
        -N- kirjoitti:

        Vielä tyhmempänä naisena en ole ymmärtänyt, miksi jotkut saavat enemmän kiksejä nettisaitelilla esitellen munankuviaan ja muuta jännää, kuin tehden oikeasti jotain sen eteen, ettei olemassa oleva parisuhde olisi niin kauhean seksitön,nin kuin tuolla jaksavat valittaa.

        Veikkaisin kuitenkin, että jos määrällisesti tulee vaikka kahdelta kymmeneltä ihmiseltä viesti ja vain yksi on asiallinen niin kyllä se vähän alkaa ihmetyttämään, että mikä noita oikeesti vaivaa ja miks.

        Jos ei ole kokemusta niin ei tosiaan voi tietää.

        Ikinä et varmaan noita urpoja ymmärräkään. Miksi siis edes kuluttaa aikaansa asian miettimiseen? Maailmassa on paljon mieleltään sairaita ihmisiä. Ilmainen vinkki: roskakorinappi * 19. Jos aikaa vielä jää tuossa toimenpiteessä kuluneen 15 sekunnin jälkeen, niin blokkinappi * 19. Oliko muuta?


      • jou.

        Siksi että monilla naisilla on ollut se harhakuva että miehet ovat ihan normaaleita, täyspäisiä ihmisiä. Sitten kun selviää millaista sakkia on nettideiteissä, niin onhan se vaikea ymmärtää ja vielä nielläkin että nämä pässinpäät saavat ihan vapaasti siellä mellastaa ja käydä ränkyttämässä seksistä tai haukkua pataluhaksi. Mikäs hulluja hallitsisi...

        Ei tuollaiseen kakkaan tuhlaisi energiaansa jos tulisi paljon asiallisia vastauksia, tai edes kohtalaisesti. Silloin kun naiset valittavat törkimyksistä voisi tehdä sen johtopäätöksen että ei ole tullut muita vastaan kuin näitä päänaukojia. Ette kai te ihmettelijät kuvittele että naiset ovat niin höhliä että heille on tärkeintä että tulee joku tuhat vastausta jotka kaikki ovat pelkkää lipevää ylistystä ja gloriaa?

        Tärkeintä on saada se yksi tietty vastaus, juuri siltä tietyltä ihmiseltä. Kun sitä ei tule, ei kuulu, tulee turhautuminen ja pääosin se viha kohdistuu sitten päänaukojiin, rasvaisiin tyyppeihin ja sekopäihin.


      • valivalivlailvaigdfa
        jou. kirjoitti:

        Siksi että monilla naisilla on ollut se harhakuva että miehet ovat ihan normaaleita, täyspäisiä ihmisiä. Sitten kun selviää millaista sakkia on nettideiteissä, niin onhan se vaikea ymmärtää ja vielä nielläkin että nämä pässinpäät saavat ihan vapaasti siellä mellastaa ja käydä ränkyttämässä seksistä tai haukkua pataluhaksi. Mikäs hulluja hallitsisi...

        Ei tuollaiseen kakkaan tuhlaisi energiaansa jos tulisi paljon asiallisia vastauksia, tai edes kohtalaisesti. Silloin kun naiset valittavat törkimyksistä voisi tehdä sen johtopäätöksen että ei ole tullut muita vastaan kuin näitä päänaukojia. Ette kai te ihmettelijät kuvittele että naiset ovat niin höhliä että heille on tärkeintä että tulee joku tuhat vastausta jotka kaikki ovat pelkkää lipevää ylistystä ja gloriaa?

        Tärkeintä on saada se yksi tietty vastaus, juuri siltä tietyltä ihmiseltä. Kun sitä ei tule, ei kuulu, tulee turhautuminen ja pääosin se viha kohdistuu sitten päänaukojiin, rasvaisiin tyyppeihin ja sekopäihin.

        Romanttista haihattelua, että se yksi oikea ritari valkealla ratsulla lähettäisi sen yhden viestin. Sitähän te kaikki naiset tunnutte nettideitissä odottavan ja odotellessa voittekin niitä munankuva-viestejä katsella. Ja samalla se viesti siltä yhdeltä asialliselta tyypiltä, joka voisi ollakin se ritari jää lukematta ja profiili katsomatta, koska miehen on tehtävä se aloite ja naisen tehtävä on viain olla ja odottaa ja turhautua. Tämä on siis se kuuluisa naisen logiikka... ja samalla ne asialliset miehet turhautuvat, kun eivät saa vastauksia eivätkä kontaktia ja sitten kaikki turhautuu ja kaikki valittaa täällä palstalla ja kohta kaikkien joulumieli loppuu ja kaikki alkaa itkemään ja kaikki jäätyy ulkona ja kohta kaikki kuolee...


      • blaa blaa BLAA
        valivalivlailvaigdfa kirjoitti:

        Romanttista haihattelua, että se yksi oikea ritari valkealla ratsulla lähettäisi sen yhden viestin. Sitähän te kaikki naiset tunnutte nettideitissä odottavan ja odotellessa voittekin niitä munankuva-viestejä katsella. Ja samalla se viesti siltä yhdeltä asialliselta tyypiltä, joka voisi ollakin se ritari jää lukematta ja profiili katsomatta, koska miehen on tehtävä se aloite ja naisen tehtävä on viain olla ja odottaa ja turhautua. Tämä on siis se kuuluisa naisen logiikka... ja samalla ne asialliset miehet turhautuvat, kun eivät saa vastauksia eivätkä kontaktia ja sitten kaikki turhautuu ja kaikki valittaa täällä palstalla ja kohta kaikkien joulumieli loppuu ja kaikki alkaa itkemään ja kaikki jäätyy ulkona ja kohta kaikki kuolee...

        Se odottaminen alkaa sen takia että kun vastailee itse miehille ja nämä eivät vastaa, niin mitäs siinä sitten enää voi kuin odotella että josko joku mies ylhäisessä ylimmäisyydessään itse ottaisi yhteyttä armollisesti naiseen päin. Kun ei kerta miehet halua vastata aloitteellisille naisille.


      • näyttö
        blaa blaa BLAA kirjoitti:

        Se odottaminen alkaa sen takia että kun vastailee itse miehille ja nämä eivät vastaa, niin mitäs siinä sitten enää voi kuin odotella että josko joku mies ylhäisessä ylimmäisyydessään itse ottaisi yhteyttä armollisesti naiseen päin. Kun ei kerta miehet halua vastata aloitteellisille naisille.

        Ja otos näistä aloitteellisille naisille vastaamattomista miehistä on...?


      • MOT
        näyttö kirjoitti:

        Ja otos näistä aloitteellisille naisille vastaamattomista miehistä on...?

        Siinä 90 - 99 %.


      • joopa joo
        MOT kirjoitti:

        Siinä 90 - 99 %.

        Eli sinä olet lähettänyt viestiä 90 - 99%:lle nettideittien miehistä ja yksikään ei ole sinulle vastannut. Siehän varsinainen emäntä oot...


      • miesvm_1967x
        valivalivlailvaigdfa kirjoitti:

        Romanttista haihattelua, että se yksi oikea ritari valkealla ratsulla lähettäisi sen yhden viestin. Sitähän te kaikki naiset tunnutte nettideitissä odottavan ja odotellessa voittekin niitä munankuva-viestejä katsella. Ja samalla se viesti siltä yhdeltä asialliselta tyypiltä, joka voisi ollakin se ritari jää lukematta ja profiili katsomatta, koska miehen on tehtävä se aloite ja naisen tehtävä on viain olla ja odottaa ja turhautua. Tämä on siis se kuuluisa naisen logiikka... ja samalla ne asialliset miehet turhautuvat, kun eivät saa vastauksia eivätkä kontaktia ja sitten kaikki turhautuu ja kaikki valittaa täällä palstalla ja kohta kaikkien joulumieli loppuu ja kaikki alkaa itkemään ja kaikki jäätyy ulkona ja kohta kaikki kuolee...

        Hahaha! Kanava ilmeisesti Radio Rock :D


      • MOT
        joopa joo kirjoitti:

        Eli sinä olet lähettänyt viestiä 90 - 99%:lle nettideittien miehistä ja yksikään ei ole sinulle vastannut. Siehän varsinainen emäntä oot...

        No jopa oli oletus.

        Olen laittanut itsenäi kiinnostaville miehille viestejä ja heistä 90 - 99 % ei ole vastannut. Kuka sitä nyt niin pöljä on että randomina laittelee ihan kaikille vastakkaisen sukupuolen edustajille, kiinnostivat nämä tai eivät?

        (Ja nämä itseäni kiinnostavat eivät ole olleet jotain kiiltokuvapoikia. Imelän komeille en viitsi laittaa postia, useimmiten lienevät väärällä kuvalla esiintyviä huijareitakin. Kiinnostun jos mies on sellainen että silmä ei sairasta ja hänen profiilitekstissään on jotain sellaista että voisin kuvitella meillä olevan jotain yhteistä.)


    • Ymmärrän kyllä aloittajaa; kyllä se
      harmittaa itseänikin kun huomaa että
      on viesti tullut ja avattuaan huomaa että
      kirjoitustyyli oli huono Suomi ja profiilikin
      oli kadonnut. Ruplan kurssikin on niin
      alhaalla että ei viitsi vastata.
      Delete-nappi on kyllä hyvä olemassa.

      Itse noista rajoista ja toiveista. Täytyy
      kyllä myöntää että joskus tulee kir-
      joitettua profiileihin joiden spekseihin ei
      sovi. Nämä ovat olleet sellaisia raja-
      tapauksia ja näistä rajoista on saanut
      hyvät ponnahduslaudat tai jäänsärkijät
      viesteihin.

      Kerran haettiin 176 cm ja yli mittaista miestä.
      Itse kun olen 175 niin lupasin alussa varpis-
      taa jolloin luotaisiin optinen harha hänen
      mieleensä. Pari kertaa on paino ollut
      muutaman kilon yli kun on ollut salille kerättyä
      massaa. Olen sitten ehdottanut muutaman
      kuukauden kirjeenvaihtoa että ehdin
      laihduttamaan ennen tapaamista.
      Muutama kirjoittelu pari-kolme kk liian
      vanhana; muutama kysely mitä tarkoittaa
      sporttinen jne.

      Tärkeää kuitenkin on että ollaan maalais-
      järjellä ajateltuna siinä rajatapauksena ja
      että siitä alussa mainitaan jotta vastaanottaja
      voi sitten päättää onko hänen asettama raja
      ehdoton.
      Kun nyt miettii niin vastausprosentti näihin
      viesteihin oli aika korkea. Ilmeisesti se että
      tällä osoitettiin profiili huolella luetuksi
      oli aika iso painoarvo.

      Aiemmin olin kyllä näissä rajoissa aika
      ehdoton, mutta kun mietin noita rajoja live-
      elämässä niin aika harva pystyy sanomaan
      esim pituuden ja painon ihan justiinsa.

      • oisko noin...

        Olisikohan sittenkin niin että naiset vetoavat noihin "ehdottomiin rajoihin" sen takia että pitävät sinua liian omituisena, ja käyttävät sitten tekosyynä sitä että ettet vastaa haettua?

        Esim. näemmä käytät rivinvaihtoa nettifoorumille kirjoittaessasi, niin että rivit jäävät lyhyiksi. Ei kukaan käytä rivinvaihtoa, vaan kirjoittaa vaan yhtä pötköä kunnes jättää johonkin sopivaan kohtaan kappalevälin. Myöskin tuollaiset "Ruplan kurssi" -jutut lisäävät omituisen otuksen vaikutelmaa.

        Uskon että normaalilta tai edes kiinnostavalta vaikuttavan miehen kohdalla naiset kyllä unohtavat mittailla onko nyt joka sentti kohdillaan.


      • jepujepujee
        oisko noin... kirjoitti:

        Olisikohan sittenkin niin että naiset vetoavat noihin "ehdottomiin rajoihin" sen takia että pitävät sinua liian omituisena, ja käyttävät sitten tekosyynä sitä että ettet vastaa haettua?

        Esim. näemmä käytät rivinvaihtoa nettifoorumille kirjoittaessasi, niin että rivit jäävät lyhyiksi. Ei kukaan käytä rivinvaihtoa, vaan kirjoittaa vaan yhtä pötköä kunnes jättää johonkin sopivaan kohtaan kappalevälin. Myöskin tuollaiset "Ruplan kurssi" -jutut lisäävät omituisen otuksen vaikutelmaa.

        Uskon että normaalilta tai edes kiinnostavalta vaikuttavan miehen kohdalla naiset kyllä unohtavat mittailla onko nyt joka sentti kohdillaan.

        Minusta tolla gerbellä on ihan hyvä humoristinen tyyli kirjoittaa ja rivinvaihdot tulee varmaan jostain laitteesta, millä hän tänne kirjoittaa. Ja miehenä ymmärrän tuon vitsin ruplan kurssista, koska monelle miehelle se ainoa saapunut viesti nettideitissä on siltä "venäläiseltä" feikkiprofiililta. Miksiköhän niistä ei valiteta täällä palstalla nin paljon, mitä naiset valittaa miesten seksinvonkaus-viesteistä?

        Mitä tulee naisten ehdottomiin rajoihin, niin uskon naisten tuijottavan niitä aika tarkkaan. Osoituksena siitä on esim. se että profiilivierailujen määrään pystyy aika helposti vaikuttamaan muuttamalla vaikka ikää. Jos nainen on asettanut haettavan iän ylärajaksi vaikka 40, niin 41 profiileja ei paljon noteerata. Ja ei edes niitä 40-profiileja, koska naisten haarukoissa on kuitenkin sen verran ilmaa...


      • hehe.
        jepujepujee kirjoitti:

        Minusta tolla gerbellä on ihan hyvä humoristinen tyyli kirjoittaa ja rivinvaihdot tulee varmaan jostain laitteesta, millä hän tänne kirjoittaa. Ja miehenä ymmärrän tuon vitsin ruplan kurssista, koska monelle miehelle se ainoa saapunut viesti nettideitissä on siltä "venäläiseltä" feikkiprofiililta. Miksiköhän niistä ei valiteta täällä palstalla nin paljon, mitä naiset valittaa miesten seksinvonkaus-viesteistä?

        Mitä tulee naisten ehdottomiin rajoihin, niin uskon naisten tuijottavan niitä aika tarkkaan. Osoituksena siitä on esim. se että profiilivierailujen määrään pystyy aika helposti vaikuttamaan muuttamalla vaikka ikää. Jos nainen on asettanut haettavan iän ylärajaksi vaikka 40, niin 41 profiileja ei paljon noteerata. Ja ei edes niitä 40-profiileja, koska naisten haarukoissa on kuitenkin sen verran ilmaa...

        Muuttamalla ikää? Omaansa vai???

        Eihän profiilivierailuita pysty mitenkään estämään vaikka profiiliinsa laittaisi mitä hyvänsä. Mutta yhteydenotot vääriltä ihmisiltä pystyy toki estämään jos laittaa estot pystyyn.

        Monellakohan naisella on se tyyli että haettu ikä loppuu useita vuosia oman iän alle? Vaikea uskoa että olisi kovinkaan monella, jos eivät hae pelkkää seksiä. Mutta mitä pitäisi ajatella siitä että esim. 40-vuotias mies hakee 16 - 35-vuotiasta naista? Jälleen kerran yksi nuorekas mies, sillä miehistä tulee hokkuspokkus nuorekkaita heti kun he täyttävät 35 v, tai viimeistään kun täyttävät 50 v?


    • 90% mies

      Miesten vastaamattomuus.....kun te naiset teette niitä aloitteita sille 10% miehistä ja tästä on tehty tutkimus ja on mustaavalkoisella kun miehet on kiinnostuneita siitä 50% naisista.
      Nyt sitten yleistetään että miehet ei muka vastaa.
      Nyt kun tämä 10% miehistä on varaa ja mahdollista pelata tätä naisten yleisesti tekemää vastaamattomuutta.

      Te ette vain vastaa sitä mitä tämä mies hakee eli ette ole ainut prinsessa ja joko kuvanne, profiilinne tai viestinne on niin aneeminen ettei ettei kiinnosta.

      Tämä 90% miehistä joista ette ole kiinnostuneita heittää "hanskat lopulta naulaan"

      • aidosti outoa

        Kerrothan vielä että miten pakotetaan itsensä kiinnostumaan ihmisestä josta ei ole kiinnostunut?

        Miksei yksikään niistä miehistä jotka ovat olleet jo vuosia tyrkyllä ja joille olen vastannut saamatta heiltä vastausta ole pakottanut itseään kiinnostumaan naisista jotka heille vastaavat?

        Mistä helvetistä sen voi tietää että juuri se mies jolle vastaa kuuluu siihen kymmenprosenttilaiseen jolle EI MISSÄÄN NIMESSÄ SAISI vastata, koska tämä saa vastauksia liikaakin? Ja jos se kymmenprosenttilainen saa niin pirusti vastauksia, niin miksei se ota ja häivy?

        Jos vastaa sellaiselle miehelle jossa kaikki oikein ällöttää, ajatuksella että tuolle tuskin vastaa kukaan, niin millainenhan suhde siitä mahtaa kehkeytyä?


      • kysyn vaan
        aidosti outoa kirjoitti:

        Kerrothan vielä että miten pakotetaan itsensä kiinnostumaan ihmisestä josta ei ole kiinnostunut?

        Miksei yksikään niistä miehistä jotka ovat olleet jo vuosia tyrkyllä ja joille olen vastannut saamatta heiltä vastausta ole pakottanut itseään kiinnostumaan naisista jotka heille vastaavat?

        Mistä helvetistä sen voi tietää että juuri se mies jolle vastaa kuuluu siihen kymmenprosenttilaiseen jolle EI MISSÄÄN NIMESSÄ SAISI vastata, koska tämä saa vastauksia liikaakin? Ja jos se kymmenprosenttilainen saa niin pirusti vastauksia, niin miksei se ota ja häivy?

        Jos vastaa sellaiselle miehelle jossa kaikki oikein ällöttää, ajatuksella että tuolle tuskin vastaa kukaan, niin millainenhan suhde siitä mahtaa kehkeytyä?

        Puhut samassa virkkeessä itsestäsi ja muista naisista monikossa. Mistä tiedät, onko se mies, jota sinä olet lähestynyt saanut viestejä myös muilta naisilta ja jättänyt myös heille vastaamatta?


      • aidosti outoa
        kysyn vaan kirjoitti:

        Puhut samassa virkkeessä itsestäsi ja muista naisista monikossa. Mistä tiedät, onko se mies, jota sinä olet lähestynyt saanut viestejä myös muilta naisilta ja jättänyt myös heille vastaamatta?

        Eihän sitä tosiaan voi tietää. Jos sama mies on (samalla kuvalla) nettideiteissä 5 v eikä katoa, niin enhän toki voi tietää että onko hän vastaillut muille naisille, vaikkei minulle vastaakaan.

        Oletan vain että en ole riihipirun näköinen ja oloinen, kun jotkut ihmiset ovat väittäneet ettei ulkonäössäni ole vikaa, tai että olen tavallisen näköinen. En tiedä sitten miksi en kelpaa ikäisilleni miehille.


    • 90% mies

      Ei tietenkään tarvitse osoittaa kiinnostusta jotka ei todellakaan kiinnosta.
      Mutta tässä oli useampi naisen kirjoittama juttu kun miehet ei muka vastaa mutta kyse on tästä harvasta valitusta miehestä ja se yleistetään.

      Nämähän on yksinkertaisesti seksimarkkinat niin naisille kuin miehillekkin.
      Nämä mainitsemasi vuosia olleet miehet (ehken se 10%) ovat vuosia siksi kun tämä netti luo sen mahdollisuuden "saalistaa" aina uusia naisia....ja seksi on tärkeä ja siihen kelpaa se vähempiarvoinenkin nainen.
      Naisilla jotka vuosia ovat netissä on paljolti sama juttu.
      Niillä ns. normimiehillä kun on melkein pakko olla vuosia kun se sukupuolijakauma ei mene tasan.

      Itsekkin kerran treffasin yhden naisen ja ihan mukavat ja mahtavat treffit olikin mutta kun se naamatauluni ei vaan sytyttänyt.....hän halusi kuitenkin kirjoitella koka olin muuten niin" mahtava"???
      Niin hän tunnusti tavanneensa tälläisen hurmuripojan niin pokkana kirjoitti että miksi vain seksi kiinnostaa häntä...en viitsinyt edes selventää.
      Hänellä meni jopa mielenterveys koetukselle tästä näiden pelimiesten pyörityksestä mutta oli vain jäänyt nettideittailun koukkuun ja haaveili vain jostain saavuttamattomasta omine kriteereineen.

      Tätäkö te naiset haluatte tämän nettideittailun olevan tai sitten tavata sen tasa-arvoisen kumppanin niin silloin olisi korjaamisen paikkaa....??

      • aidosti outoa

        Jos naisena ei pysty harrastamaan seksiä eikä siten myöskään aloittamaan suhdetta (parisuhteeseen kuuluu seksikin!) miehen kanssa koska miehen naamataulu ei miellytä...

        ...ja jos mies pystyy harrastamaan seksiä sellaisen naisen kanssa jonka naamataulu ei miellytä...

        ...niin mitä ihmettä tuolle voi tehdä? Pitäisikö naisen alkaa väkisin suhteeseen miehen kanssa jonka ulkonäöstä hän ei pidä, ja kenties katkeroitua ja kohdistaa mieheen alitajuisestikin negatiivisia tuntemuksia, koska ei kykene todella viehättymään miehestä ja rakastamaan häntä? Vai pitäisikö pelimiehen rauhoittua ja suostua aloittamaan suhde sellaisen naisen kanssa joka ei viehätä häntä, että pikkuhiljaa vähenisi se 10 % porukka nettideiteistäkin ja jäisi tarjolle ihmisiä jotka ihan oikeasti ovat suhteeseen saatavilla?

        Taitaa olla ratkaisematon dilemma.


    • man50allmost

      Me miehet (luuset toinen lukunsa) tiedetään, että naiset eivät KOSKAAN puhu totta, se vaan on yksi elämän fakta. Naiset taas omasta mielestään puhuvat AINA totta mutta oikeesti puhuvat tai kirjoittavat aina ihan toista mitä heillä mielessä.

      Tästä tullaan päätelmään, että naiset eivät a) joko pysty sanomaan asioita niinkuin sen ajattelevat ja tarkoittavat tai b) eivät halua puhua samaa kieltä miesten kanssa c) eivät itsekään tiedä mitä oikeasti haluavat.

      Seuraus tästä on, että miehet eivät koskaan lue naisten tekstejä vaan heittävät oman versionsa "anna pillua" tervehdyksestä koska tätähän sieltä nyt haetaan (fakta) ja "kalassahan" siellä nettitreffeillä ollaan

      • miesvm_1967x

        On sulla oudot käsitykset, taidat olla täysi ätmi? Kalassa? Jos hakee elämänkumppania niin ei sitä voi kalastamiseen rinnastaa :D En minä ainakaan ollut "pillua etsimässä" vaan ihan elämänkumppania ja miehenä oletin että se vagina tulee samassa paketissa automaattisesti mukana. Tuonhan minäkin omat vehkeeni itseni mukana systeemiin. Häh?


      • man50allmost
        miesvm_1967x kirjoitti:

        On sulla oudot käsitykset, taidat olla täysi ätmi? Kalassa? Jos hakee elämänkumppania niin ei sitä voi kalastamiseen rinnastaa :D En minä ainakaan ollut "pillua etsimässä" vaan ihan elämänkumppania ja miehenä oletin että se vagina tulee samassa paketissa automaattisesti mukana. Tuonhan minäkin omat vehkeeni itseni mukana systeemiin. Häh?

        Kuule, hae sä vaan sitä elämänkumppania sitte vaikka ilman pillua jos se ei kerran sua kiinnosta. Me miehet ei yleensä haeta elämänkumppania epävarmoilla saatavilla nääs.. et pillua kyllä pitää tulla ja jatko katotaan sitte myöh. jos perusasiat näyttäs olevan kunnossa.

        Tosi outo joo.. vitt.. ja mikä ätmi?? "äiti töissä tänään illallalla" vai? Taidat juur kuulua tuohon luuseri lahkoon josta naiset ei vittuakaan kiinnostunut.


      • man50allmost
        man50allmost kirjoitti:

        Kuule, hae sä vaan sitä elämänkumppania sitte vaikka ilman pillua jos se ei kerran sua kiinnosta. Me miehet ei yleensä haeta elämänkumppania epävarmoilla saatavilla nääs.. et pillua kyllä pitää tulla ja jatko katotaan sitte myöh. jos perusasiat näyttäs olevan kunnossa.

        Tosi outo joo.. vitt.. ja mikä ätmi?? "äiti töissä tänään illallalla" vai? Taidat juur kuulua tuohon luuseri lahkoon josta naiset ei vittuakaan kiinnostunut.

        tais tulla "ätti" tosta mut vähät kiinnosta peelojen lyhenteteet, siinähän lollotat ätmejä ku miehet tekee ihan muuta..

        jessus mikä urpo mieheks.. jos nyt tossa tota sanaa vois käyttää


      • hih hih
        man50allmost kirjoitti:

        tais tulla "ätti" tosta mut vähät kiinnosta peelojen lyhenteteet, siinähän lollotat ätmejä ku miehet tekee ihan muuta..

        jessus mikä urpo mieheks.. jos nyt tossa tota sanaa vois käyttää

        Sulla sensijaan on mennyt tosi hyvin. Niin hyvin että lähes 50-vuotiaana pitää pyöriä tällä palstalla, kun on sinkku...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe