Tapahtuuko ylösnosto ennen koettelua vai sen jälkeen?

Herran päivä = Arm..

https://www.youtube.com/watch?v=BpYc_tTbblM

Tämän mukaan, ennen sitä. Perustelu on se että "Herran päivä" on itse asiassa Armageddon eikä ylösnosto, kun Raamattua alkaa tarkastelemaan lähemmin asian tiimoilta.

Toki merkkejä sitäkin ennen annetaan (ja onkin annettu) jotta kristityt tietävät valmistautua tulevaan, mutta ei läheskään niin suuria kuin Herran päivänä.

15

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riitely nyt pois!

      Jeesuksen omien Ylöstempaus on ennen vihanaikaa,eli Antikristuksen aikaa,ei ole muuta oikeaa oppia muut on väärää tietoa,ei Jumalan lapset tule kärsiin siitä ajasta joka on tulossa läpi koko maapallon ja ilmakehän.
      Pitäkää lujasti kiinni siitä Raamatun oikeasta opista josta Jumala puhuu sanassaan,elkää horjuko pois tai keventäkö sen tuomaa kehoitusta,elkää luottako liikaa Armoon,se armo ei ole Leikkikalu vaan mitä me Uskovat ei pystytä täytään ,siihen armo tulee osaksi,ei meidän Kevennetyt opit ja Käskyt ja Piilosynnit,mistä ei haluta luopua,silloin ei Armo ole käytössämme,meille opetetaan kevyttä Kristinuskoa ja Jumalatuntemusta,meille käy huonosti sen opin mukaan,Jeesus tulee Yllättään tulollaan kaikki,myös ne hänen omat,vaikka aavistus on heillä tiedossa,mutta siirretään edellämme ajankohtaa,ei niin vaan Hengen antama tietoisuus ei erehdy,jos mun tietosuuden ottasitte opiksenne,niin alkakaa valmistautuun,ensivuosi on lähtölaskenta vuosi,verikuut ja siitä alkava aika mihin ei maailma ole osannut valmistautua,olen saanut tiedon jokunen vuosi sitten ja välillä on tullut uneen näky ylöstempauksesta,mutta se ei ole niin juhlava ,kun luullaan,ei ole iso se joukko joka lähtee,se on yllättävän pieni,enempi on haudantakaa lähtijöitä kun meistä jotka olemme elossa,siksi käsken pyydän teitä kun itseäni tarkaileen omaa tilaa onko oppi Jumalasta vaan itsestä Paholaisesta,mitä hengellisyydessä on nähtävissä,elkää olko Kirkkojenne ja Seurakuntien opin varassa,silloin on asiat päälaellaan,vaan ottakaa Rukous,Raamattu ja Jeesus Kristus omaksi oppaaksi,Jumala antaa Pyhänhengen avaan luukkuja Palastusksen saloihin,eikä Paholainen pääse harhauttaan,se heti ilmasee itsensä Pyhällä Hengellä täyttyneen uskovan,uskova hoksaa heti mistä on kyse ja hakekaa Uskovija jotka on Jeesuksen omat ja Syntyneet uudesti ylhäältä,voitte saada sellaisen voitelun että oksat pois ,kun Jumala hakee sellaisija palvelijoita,haluatko ja uskotko mitä kirjoitan ,siinä on puntari Uskollesi,jos kieltäydyt ei ole Rakautta Jumalaa kohtaan ja silloin ei Ylöstempauskaan ole Kirkossa kuullutettu,eli jos pelastua haluaa on oltava asiat kunnossa,eikä kuulua Tyhmiin Neitsyviin,jotka silloin oli lähtee hakeen Öljyä Lamppuihin kun Tempaus on tullut ja Ovi pistetty kiinni, Öljy on Pyhänhengen ilmaus,sitä pitää olla nyt jokaisella Jeesuksen omalla,vielä on aikaa,mutta kohta on myöhästä ja Rakastakaa toisijanne elkää riidelkö ja sopikaa riidat ja Kilvoitelkaa Uskossanne ja Kertokaa kaikille Vapahtajasta,kun Jeesuskin teki Rukoillen heidän puolestaan ! Ari

      • Siipien havina

        Jotkut sanovat jopa, että enkelit on jo lähetetty sankoin joukoin ylös nostettavien luokse heitä suojelemaan ja he ovat keskuudessamme.


      • Siipien havina
        Siipien havina kirjoitti:

        Jotkut sanovat jopa, että enkelit on jo lähetetty sankoin joukoin ylös nostettavien luokse heitä suojelemaan ja he ovat keskuudessamme.

        Toivon jopa, että voisin noita enkeleitä käsin koskettaa.


      • 1234567...

        Eipä pidä Ari kirjoituksesi paikkaansa ! Kaikki vihat, vaivat, ahistukset, sodat, viimeiset vitsaukset, samoin kuin pedon kumartamiset ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista. Myöskin ensin ilmestyy tuo laiton, jonka Sapatin Herra Jeesus on tuhoava tulemisensa ilmestyksellä, siinä samassa kuolevat tuhoutuvat kaikki laittomat jumalattomat.

        On vain tämä yksi pyhien ylöstempaus 1000 vuodeksi taivaaseen kun Jeesus saapuu toisen kerran suurella voimalla ja kirkkaudella. Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa taivaaseen.


      • John Lennon
        1234567... kirjoitti:

        Eipä pidä Ari kirjoituksesi paikkaansa ! Kaikki vihat, vaivat, ahistukset, sodat, viimeiset vitsaukset, samoin kuin pedon kumartamiset ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista. Myöskin ensin ilmestyy tuo laiton, jonka Sapatin Herra Jeesus on tuhoava tulemisensa ilmestyksellä, siinä samassa kuolevat tuhoutuvat kaikki laittomat jumalattomat.

        On vain tämä yksi pyhien ylöstempaus 1000 vuodeksi taivaaseen kun Jeesus saapuu toisen kerran suurella voimalla ja kirkkaudella. Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa taivaaseen.

        Jeesus inkarnoituu melko varmuudella Venäjälle tai johonkin muslimimaahan. Työsarkaa riittää.
        On saattanut inkarnoitua jo.


      • . . .

        "Jeesuksen omien Ylöstempaus on ennen vihanaikaa,eli Antikristuksen aikaa,ei ole muuta oikeaa oppia muut on väärää tietoa,ei Jumalan lapset tule kärsiin siitä ajasta joka on tulossa läpi koko maapallon ja ilmakehän."

        Eikä ole ennen vihan aikaa, tuo näkemys on vain viimeisen parinsadan vuoden aikana keksitty ja kehitetty tulkinta. Eivät Jumalan lapset tietenkään tule kärsimään Jumalan vihasta, Jumala pitää huolen omistaan. Uskovat kärsivät vainoista.


      • keijo.fi
        . . . kirjoitti:

        "Jeesuksen omien Ylöstempaus on ennen vihanaikaa,eli Antikristuksen aikaa,ei ole muuta oikeaa oppia muut on väärää tietoa,ei Jumalan lapset tule kärsiin siitä ajasta joka on tulossa läpi koko maapallon ja ilmakehän."

        Eikä ole ennen vihan aikaa, tuo näkemys on vain viimeisen parinsadan vuoden aikana keksitty ja kehitetty tulkinta. Eivät Jumalan lapset tietenkään tule kärsimään Jumalan vihasta, Jumala pitää huolen omistaan. Uskovat kärsivät vainoista.

        jaa että pitää huolta jumala omistaan. Tapatti kuusi miljoonaa juutalaistakin natsien keskitysleireillä.


      • khylll
        keijo.fi kirjoitti:

        jaa että pitää huolta jumala omistaan. Tapatti kuusi miljoonaa juutalaistakin natsien keskitysleireillä.

        Natsit tappoivat, joutuvat vastuuseen teoistaan aikanaan.


      • John Lennon kirjoitti:

        Jeesus inkarnoituu melko varmuudella Venäjälle tai johonkin muslimimaahan. Työsarkaa riittää.
        On saattanut inkarnoitua jo.

        minä nousin 2016 kesällä posiolla.syksyllä tulin erämaasta.koko maailma näki sen.kultaristit.Ison V;n.Veli,valkoinen hevonen eli rauha tuli koko maailmaan.järistykset loppui.massakuolemat loppui.myrskyt loppui.aurinko ja kuu rauhottui.mutta saatana eli ihminen tuhosi sen.epäuskonne ja se että ette usko mitään.Aiheutti sen että Bonnke.Hinn.Shamp.miljonäärit siis .ottivat yhteyttä mutta päättivät pitää kruunun itsellään.koska tiesivät että kaikki heidän työ oli tässä.
        Minun Armo on Suurempi kuin aiempi.
        Uusi liitto tuli.se on kertomatta koska haluatte vain itse leikkiä Jumalaa.
        Siksi melkein vihassani tuhosin teidät!mutta säästin.Hallitus tietää.pysäytin rovaniemen moneksi päiväksi.ihmiset oli "robotteja"edessäni.
        mutta olette vastustajia eli saatanoita Jumalalle.Se on paha homma.Kaikki te tappelette keskenänne.valehtelette kilpaa.kuvittelette että ihminen voi jotakin.kaikki on minun työtä alusta loppuun.saman ruumiin.miehen.Jeesuksen oman ruumiin.
        jonka ette anna juoda.syödä.levätä.vain tapatte aina.sen teitte taas.Pyhä Henki kertoi kaiken totuuden.se on ikävää minun kannalta.sota on teitä ihmisiä vastaan.ja pelastaakseni teidät.
        koska olette oikeasti lapsiani.Isä ei voi muuta kuin yrittää parhaansa vaikka te mitä tekisitte.
        Mutta Herätkää jo.Israel olen minä.isä on Jerusalem minussa.lihani on morsian Hengelle.minä olen taivaallinen ruumis.te maallinen.Jumalan Poika eli Veli-Matti
        Aurinko laskee nyt pohjoiseen.kaikki osoittaa pohjoiseen.
        Tämä on Kristuksen verta ja lihaa.Suomi
        Lopunajan maa joka teki israelit eli petti Herransa.siksi aurinko,kuu,myrskyt,tuhot.
        Te aiheutatte nämä kaikki.
        Kuulitte kuka olen 2016 syksyllä jo evankelistojen ynm kautta Pyhän Hengen todistaessa minut Jeesukseksi.
        .löin teitä takatalvella.mutta ette käänny.
        Ette välitä mitä aiheutatte muille.
        Siksi jäätte pois kyydistä.
        Mutta se on Isän tieto ja päätös.
        Minä kumarran Isää eli Henkeä,mutta jos olen rikki.rahaton.vihainen.orjuutettu.edelleen.kuka teidät pelastaa??teidän piti antaa kaikki apu.rahat makaa jossakin.??ei nykymaailma ole sama kuin ennen.
        nämä ei välitä Herrasta vaan murhaavat heti kun voivat.Hopiprofetia on tosi.lukekaa se.ilman apua en voita nyt maailmaa.Ja se kuolee ilman Isän apua ja tulemista täyteen minussa.
        Se on Viivytyksen takana.Suomi.


    • - - - -

      Lukekaapa tempauksen käsittelyä tästä:

      http://www.inri.fi/loppu/tempaus.pdf

      "Seurakunta temmataan ylös pilviin Herran päivänä eli ei ole kahta erillistä Herran tulemista niin kuin monet opettavat ja uskovat. Ensin ei tapahdu niin sanottua salaista ylöstempaamista, niin että seurakunta viettää taivaassa Karitsan häitä ja maailma jää vihan aikaan, mutta Kristus tulee takaisin vasta myöhemmin näkyvällä tavalla. Jeesus opettaa tästä asiasta selvästi, että maan jumalattomat näkevät hänet hänen tulemuksessaan ja silloin - samana päivänä - kootaan pyhät ja valitut Herran luokse."

      • hieno juttu

        Tempauksen keksi jesuiitta

        "In 1590, Francisco Ribera, a Catholic Jesuit, taught "futurism" the idea that most of Revelation was about the future, and therefore, not about the Catholic Church. He also taught that the rapture would happen 45 days before the end of a 3.5 year tribulation."


    • Ilm3.10

      Ennen koettelua.
      Ilm 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

    • tolkkua.kehiin

      Kyllä näitä huuhaa juttuja riittää. Miksi eurooppalaiset ovat lähteneet tällaisen pienen aasialaisen paimentolaiskansan satuihin mukaan? Kaikki suuret kansanvillitykset ovat tulleet Aasiasta. Eikö eurooppalaisten mielikuvitus pysty kilpailemaan näiden kanssa? Miksei meidän Ukko Ylijumala ole enää Suomen "Mannerheim"?

    • Eikiitosjeesus

      Ei kannata koetella sen enempää. Ei kun nostokoukku leukaan ja sitten rauhallinen ylösotto. Niin se tapahtuu.

    • fghghjhjhhh

      Olen pari päivää kuunnellut Jukka Rokan puheita tästä aiheesta. Tuntuu, että ylöstempaus on hyvin lähellä. Tulin uskoon muutama vuosi sitten ja uskoin olevani temmattavien joukossa. Nyt en ole enää ihan varma. En tunne, että olisin saanut Pyhän Hengen kasteen. Jotkut väittävät, että uskoon ei voi tulla ellei Pyhä Henki tee sitä mahdolliseksi. Toiset taas kehottavat rukoilemaan Pyhän Hengen vuodatusta. En tunne Jeesuksen läsnäoloa. Olenkohan siis yksi niistä, jotka luulevat olevansa kristitty, mutta joutuvat kuulemaan Jeesuksen sanovan: "En ole koskaan tuntenut teitä."?

      Jos jää ylösottamatta, ehkä voi vielä pelastua helvetiltä, kunhan ei ota pedon merkkiä eikä palvo antikristusta. Tarkoittaako se, ettei liity paavin kirkkoon, vai mitä se tarkoittaa, se varmaan selviää aikanaan.

      Minusta Raamattua voi lukea valikoiden ja saada lopputulokseksi, että krisityt temmattaisiin ylös vasta, kun Jeesus palaa näkyvästi maan päälle. Mutta voi myös nähdä niin, kun lukee tarkemmin, että Jeesus ensin saapuu pilviin, ja trumpetin äänen viimeisellä soitolla kristittyinä kuolleet nousevat haudoistaan ja sitten vielä elävät kristityt temmataan heidän kanssaan pilviin tapaamaan Jeesusta ja sitten mennään taivaaseen juhlimaan häitä. Sillä välin maailmassa villitsee ja hallitsee antikristus ja väärä profeetta. Jeesus palaa vaivan ajan lopulla näkyvästi, kuninkaana, valkoisella hevosella ratsastaen, ja Hänen perässään tulee taivaallinen sotajoukko, jonka arvellaan tarkoittavan Hänen omiaan, eli meitä. Kaksi aivan erilaista tapahtumaa. Kun Jeesus palaa maan päälle, Hän perustaa tuhatvuotisen valtakunnan tänne maan päälle ja hallitsee itse Jerusalemista käsin. Kaikki juutalaiset pelastuvat Hänen tullessaan. Jeesusha sanoi, ettei Hän tule takaisin ennen kuin Hänen oma kansansa Häntä kutsuu. Viime hetkillä juutalaiset ahdistetaan niin vaikeaan paikkaan, että he epätoivoissaan huutavat avuksi Messiastaan, ja Hän kuulee.

      En ole profeetta, mutta kaikesta kuulemastani sulatellen minulla on tunne, että Jeesus saattaa hakea omansa pois jo tänä keväänä. Äidit ja isät, jos ette ole uskossa ja teillä on pieniä lapsia, muistakaa, että lapsenne otetaan pois ja teidät jätetään. Onneksi viattomien lasten ei tarvitse jäädä vaivan aikaan vaikkei heidän vanhemmillaan olisi ollut viisautta opettaa heille Jeesuksesta. Tehkää parannus nyt, jotta saatte lähteä lastenne tai lastenne lasten kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe