Väsynyt jatkuvaan turpiinsaamisenpelkoon

kauanko jaksaa..

Tosiaan, olen nyt alkanut väsymään jatkuvaan pelkonn etä milloin taas avomiehelläni kilahtaa ja hän "oikeutetusti" pahoinpitelee minut.
Minua on kuristettu, hakattu päähän, riepoteltu, revitty. Mistään en ole tehnyt poliisille ilmoitusta koska itsetuntoni on olematon ja jotenkin koen että en ole sen arvoinen.
Nyt vaan on alkanu ahistamaan koska se taas tulee tapahtumaan. Mies asuu luonani omassa asunnossani joten en voi täältä poiskaan muuttaa.
Jokaista sanaa pitää varoa. Äänenpainoja, eleitä, tekemisisä. Mikä milloinkinn ärsyttää. Mutta pi*llu ja suihinotto kyllä kelpaa!

Tämän miehen kanssa ei voi edes ehdottaa, että menisi jonnekkin vihanhallintakurssille. Tai terapiaan jos tämä johtuu jostain mielenterveysongelmastaan, koska siitä seuraisi taas vaan mustelmia ja kuristamisen jälkiä.

11

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei nimimerkki, kauanko jaksaa...

      Ei sinun pidä jaksaa yhtään. Kenenkään ei kuuluisi joutua pelkäämään kotonaan. Väkivaltaa eikä pahoinpitelyä ei tarvitse sietää yhtään. Rajulta kuulostaa tuo mitä joudut kestämään, mutta puolusta itseäsi, kukaan muu ei sitä tee. Sinua pahoinpitelee mies, joka asuu sinun asunnossasi. Ensimmäiseksi kehotan sinua tekemään hänestä rikosilmoituksen, jos hän vielä sinuun koskee väkivaltaisesti. Tee se. Seuraavaksi tai jo heti saman tien, jos olet sitä mieltä, yritä saada hänet ymmärtämään, ettet voi jatkaa suhteessa, jossa joudut pelkäämään ja elämään väkivallan uhan alla. Hänen olisi muutettava pois. Se on tietenkin hidasta, ennen kuin hän saa asunnon. Mutta olen sitä mieltä, ettei sinun tarvitse pitää häntä luonasi niinkään kauaa. Yritä saada häneltä avain pois, jonkun muun ihmisen läsnä ollessa ja hän etsiköön itselleen majapaikan, kunnes saa asuntoasian järjestettyä. Voisi olla hyvä, että sinä itse kävisit jonkun ulkopuolisen juttusilla tämän prosessin ajan, saisit tukea ja vahvistusta ajatuksillesi ja tekemisillesi. Kun elää vaikeassa tilanteessa, sille sokeutuu ja sitten tilanne ei aina tunnukaan kovin kummalliselle, vaikka se olisi kuinka hullu.

      Voimia, tsemppiä sinulle,
      Pirkko-pappi

    • Hae apua

      Kysäse neuvoja ja tukihenkilöä Rikosuhripäivystyksestä ..
      voimia !

    • Pekka pappi

      Älä käytä pelkoa aseena.... rehellisyys toimii, tiedosta omat "piikittelysi"
      Surkeutesi aiheuttaa kilahtelua, näytelty vapinasi suorastaan kerjää.....

      • lääkärisi

        Olet varmaan sairas. Ole hyvä ja hanki apua.


      • Hessumob

        Sairasta ei kukaan tarvitse puhetta pelätä...jos mies on terve niin mitkään puheet ei sitä ärsytä väkivaltaiseen tekoon...


    • etteueue

      ap, et ole edes naimisissa tämän hirviön kanssa, joten mikä ihme saa sinut pitämään kattosi alla jotain hakkaajaa? Mene itse ensin naisten turvakotiin ja tee rikosilmoitus poliisille kaikista JO tapahtneista rikoksista sinua kohtaan, samalla pyydä poliisia siirtämään uhkaava ja rikollinen mieas pois välittömästi kotoasi, anna miehelle virallinen häätöilmoitus ja vuokrasopimuksen välitön irtisanomisilmoitus poistua välittömästi talostasi, koska tarvitset asuntosi heti omaan käyttöösi, en ole lakimies mutta luulen että näin saat vuokralaisen heti pois talosta.
      Sarjoita talosi lukko heti koska olet talon omistaja, niin mies ei pääse takaisin sisälle, esim. silloin kun hän on töissä. Tavarat joudut luovuttamaan hänelle tietty.

    • 15 + 17

      Taas kerran jännämies olikin liian jännä. Ei muuta kuin seuraava jännis kainaloon.

    • ...........

      Ajattele näin, tarvitset voimiasi selvitäksesi. Hän ei sinun väsymisestäsi piittaa.
      Ongelmat eivät lopu siihenkään välttämättä että pääset rauhaan asumaan.
      Onneksi nyt on laki vainoamisesta, käytä hyväksesi kaikkea mahdollista.
      Kun ei ole mitään mihin vedota raakalaisessa, vain sinä olet tärkeä.
      Itsetunnon lyttääjiä löytyy aina.
      Parasta elämässä on kun saa tulla töiden jälkeen tyhjään kotiin josta puuttuu öykkäri.

    • tai ukko ulos

      lyömätön linja ota yhteys

    • tuskin kauan

      ei tarvitse ahdistella kauan sillä tiedät varmasti että teit mitä tahansa,näyttäisit miltä tahansa ja olisit mitä tahansa niin turpaan tulee.Ihan itsesi puolesta nyt voimia vaan ja ukko ulos.Meillä on vain tämä yksi elämä eli älä tuhlaa sitä moiseen idioottiin.Varmasti koet surua yms eron tullessa,mutta taistele ne läpi ja huomaat että 3vuoden jälkeen olet tässä tilanteessa kuin minä nyt:mietin miten helvetissä kestin ja jaksoin mukamas uskoa moiseen suhteeseen?!Elin avoliitossa miehen kanssa joka mätti turpaan,haukkui,petti,nolasi,varasti yms ja aina uskoin että kyllä vielä palataan alkuaikojen auvoon ja pelkäsin jäädä yksin,mutta sitten tuli se hetki kun hän riehui taas kunnolla ja meinasi tuikata asuntomme palamaan jolloin pakenin koiran kanssa rappukäytävään ja soitin poliisit.He tekivät rikosilmoituksen ja ukko lähti samalla putkaan,Seurrava päivä olikin pelkkää hänen uhkailujaan ja kun tuli tavaroitaan hakemaan niin ellei hänen isoveljensä olisi ollut mukana niin olisi taas tullut turpaan tuskin olisin edes hengissä enää.Hän omasta mielestään oli vain nukkumassa kun minä hullu akka olin mennyt rappukäytävään ja kiusallani soittanut poliisit kun en muuta keksinyt.Tulipalosta hän tokaisi:entäs sitten?Eli voin kertoa nyt kun ei tarvitse enää ajatustakaan moiselle uhrata niin Luojan kiitos ja voimia hänen nykyiselleen ja tulevilleen sillä myös tähän kuuluu että hän on aikalailla naisten mieleen ja eipä minua ole kukaan muu kuin omat ystäväni ja perheeni tässä tapauksessa uskoneet,mutta sillä nyt ei ole mitään väliä.

    • 15+12

      mitenkä Ap tilanteesi on edennyt?Oletko yhtään valaistunut tämän miehen suhteen eli potkaaissut pellolle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe