Fue miehet keskustelua?

hiusta päähän

Netistä löydettyä, alla... Miten on teille joille on Fue teknikkalla siirretty hiuksia, mikä on ollut t tuo onnistumisen prosentti?

>>FUEn huonoja puolia ovat ohuiden hiusten mahdollinen katkeilu. Tällöin kasvavien hiusten määrä siirteissä on heikompi kuin strip-tekniikalla. Siirteiden katkeilu aiheutuu nimenomaan käytetystä tekniikasta (FUE). Lisäksi pohjoismainen hiuslaatu on usein silkkimäinen, sekä ohut ja siksi katkeilee erittäin helposti. FUE -tekniikalla hyviä siirteitä menee hukkaan, kun hius ei kestäkään itse siirtoa. Yleensä kaljuuntuneilla on muutenkin vähän siirrettäviä varaosia, joten niiden tuhlaaminen ei ole järkevää. FUE -tekniikalla kasvu voi joskus olla jopa alle 50 prosenttia siirretyistä hiuksista, kun strip-tekniikalla se on yleensä yli 90 prosenttia.

57

1757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

      Onnistumista voi jokainen arvioida sitä omalla kohdallaan
      silmämääräisesti

      Kokonaisuutena ottaen yhden operaation merkitys on pienempi,
      jos niitä on useampi, jolloin kuvan tulee luovutusalueen uusiutuminen
      kuten tällä, jolla taitaa olla lähes 100 %

      https://www.youtube.com/watch?v=n2MPrCgXNno

      yleensä se on pienempi:

      http://www.baldtruthtalk.com/showthread.php?14048-Debunking-HASCI´s-regeneration-claim-an-open-letter.

      noin 40 %
      Huomaa kuinka tässä väitetään, että juuren irroitus epäonnistuu
      todella usein

      • hiusta päähän

        Ei taida meille pojoismaalaslle oiken Fue soveltua, onhan niitä vahva hiuksisiakin kylläkin joukossa.
        Itselläni on kyllä niin silkinohut hiuslaatu josta norrekin oikein mainitsi, joten kyllä ratkaisuni oli oikea, että Srip tekniikka olikin se onnistnut ratkaisu ainakin mulle.
        Samoin on sellaisia henkilöidä joille tulee leveämpi arpi, mulla taas on arpi lähes huomaamaton, sitä ei tosiaan maallikko löydä lainkaan. Sitten sen kyllä tietäisi tarkemmin jos siiliksi niskan ajasi, miltä näyttäis. Kyllä minun on ainakin Fue haaveet jätettävä, ajatellen tulevaisuutta jos kerta onnistumis prosentti on noinkin kehno.
        Koitin etsiä netistä.. onko muuten Suomessa klinikoita joissa tehdään Fue siirtoja.

        netistä poimittua;
        >>Kuten kerroinkin tossa aikaisemmin siitä että kaikille hiustyypeille ne FUE-siirteet eivät välttämättä sovellu, varsinkin jos hiustenlaatu on tyypillisen pohjoismaisen ohut, kuten itselläni luultavasti juuri on.


    • o69o

      Mistäs se lapinmies tuollaista propagandaa on poiminut?
      Teksti näyttäis erään strippi miehen kirjoittamalta täällä palstalla jokunen vuosi sitten tai sitten Norren -70 luvun tekniikan puolustamista.
      Pitää muista että fue-tekniika on kehittynyt huimasti viimeisinä vuosina ja
      useimmat ulkomaiset klinikat tarjoavat kirjallisen takuun vähintään 80%
      eloojäämisen siirteille.

      Jos hakee tietoa eri tekniikoista on tarkistettava lähteen luotettavuus ja tiedon ikä,vanhentuneesta tiedosta ei kellekään ole hyötyä.

      • hiusta päähän

        Kyllä uutta tietoa pitäisi mielestäni olla. Laitan linkin mistä kopioin, mulla kun ei tekniikka niin hallussa että saisin linkin jos jo otin kopion yhtäaikaa...hetki...

        Mitä ovat nuo arpitäplät? Ovatko ne juuri otettaessa viottuneita hiuksia ja ne eivät sitten lähde lainkaan kasvamaan?

        Kyllä minä uskon pakosta ammattilaisten näkemyksiin.

        >>Siirteet voidaan ottaa myös ns. FUE tekniikalla (follicular unit extraction), mutta silloin ei ole mahdollista siirtää näin suuria määriä kerralla. Suomalaisten silkinomaiset hiukset soveltuvat huonosti FUE-tekniikkaan ja menetelmällä menetetään huomattava osa hiuksista siirtoprosessissa. FUE tekniikalla tulee pieniä arpitäpliä hiusten sekaan,


      • hiusta päähän
        hiusta päähän kirjoitti:

        Kyllä uutta tietoa pitäisi mielestäni olla. Laitan linkin mistä kopioin, mulla kun ei tekniikka niin hallussa että saisin linkin jos jo otin kopion yhtäaikaa...hetki...

        Mitä ovat nuo arpitäplät? Ovatko ne juuri otettaessa viottuneita hiuksia ja ne eivät sitten lähde lainkaan kasvamaan?

        Kyllä minä uskon pakosta ammattilaisten näkemyksiin.

        >>Siirteet voidaan ottaa myös ns. FUE tekniikalla (follicular unit extraction), mutta silloin ei ole mahdollista siirtää näin suuria määriä kerralla. Suomalaisten silkinomaiset hiukset soveltuvat huonosti FUE-tekniikkaan ja menetelmällä menetetään huomattava osa hiuksista siirtoprosessissa. FUE tekniikalla tulee pieniä arpitäpliä hiusten sekaan,

        Tässä linkki " Esteettiset plastikkakirurgit sivulle"

        http://www.suomenplastiikkakirurgit.fi/potilasohjeet/hiustensiirrot


    • Hm...

      Siis tarkennuksena vielä, että perusoletus on, että
      kaikki istutetut lähtevät kasvamaan.

      Tuossa jutussa johon oli liite, jonka väite oli, kokonaisuutena
      hiusten määrä kasvoi 40 %, koska luovuttaja-alueella
      oli regeneraatiota, syvemmällä olevat hiusjuuret
      alkoivat tuottaa hiusta. Jos ei ko ilmiötä olisi, youtuben
      kaverihan olisi aivan kalju luovuttaalueeltaan, siitähän
      oli otettu yli 13000 siirrettä.

      Strip on ihan hyvä tekniikka, sille jolle se sopii.

    • o69o

      Kuten arvasin artikkelin taustalla olevan yhdistyksen "hiusasiantunjia"
      ja satavarmasti artikkelin kirjoittaja "Nordström, Rolf" lukee jäsenluettelossa..
      Ja missään ei kerrota koska hän on ko artikkelin kirjoittanut -70 luvulla?
      Hän on jäävi arvioimaan tämänpäivän tekniikoita koska ei ole viitsinyt opetella fueta,koska se hänestä se on niin työläs eli hän ei tienaa sillä mielestään riittävästi,ahneudella ei ole rajaa..

      Tuo ylempänä oleva artikkeli,en tosin lukenut sitä aivan kokonaan mutta ymmärsin sen koskevan Dr.Hascin hiusjuurten monitasmistekniikkaa,ei tavallista fue-siirtoa.
      Seuraan päivittäin kansaivälisiä hius-forumeita sekä seuraan kymmenien
      hiussiirto-potilaiden edistystä,ja hyvin harvoin nykyään kukaan valittaa
      siirteiden kuolemasta jos siirrot on tehnyt joku "huippulääkäreistä"
      joista edullisimmat ja lähimmät meitä sijaitsevat Belgiassa tai Turkissa.

      • hiusta päähän

        Voi olla että vimevuosna kehitys on laukannut myöskin hiossiirroissa eteenpäin ja varmastin onkin.
        Mutta onhan selvää kun hius kaivetaan vajaan millin vahvuisella tannsilla (oliko?) niin voi sattua ettei se ihan mene niinkuin putkeen aina. Käsi on oltava vakaa tuollaisesa hommassa, eikä kaikista varmasti siihen ole.
        Alansa huippuja on tietenkin hiusten siirtäjissä, niinkuin muissakin ertyistä tarkkuutta vaativilla aloilla.
        Toivotaan ettei kenellekkään tulisi pettymyksiä.

        No eipä muuta kuin kampaamisiin....


    • Hm...

      Luulen että hiussiirrossa on suuri merkitys sillä
      miten kauan hius on ulkona päänahasta,
      ja mitä liuosta säilytysvaiheessa käytetään.

      Jostain luin että 5h on maksimiaika, jonka
      jälkeen juuria rupeaa kuolemaan, ainakin
      tavallisessa liuoksessa.
      Koray Erdogan ainakin käyttää huippiliuosta,
      samaa jota käytetään elinluovutusten yhteydessä.

      Eli siis kannattaa välttää tohtoreita, jotka lupaavat
      siirtää hirmuisia määriä yhdellä kertaa.
      minusta joku 3000 siirrettä on maksimi tavallisella
      liuoksella.

    • kävin...

      Mitä te jätkät oikein höpötätte.....tuommoiset arvailut ja "minun mielestä "jutut on hanurista. Tässä puhuu nyt kokemus: Faktat.....50v ,suomalainen mies,hiukset ohuet vaaleat (jopa valkoinen) fue-tekniikka,3600 siirrettä,dr Civas Turkki Ankara, hintaa 2500€ (sisältäen 2vrk hotellissa ja kuljetukset kentältä).
      Tulos: Siirteitä ei ole lähtenyt (klinikan lupaus 95% siirreteistä kasvaa, ja omaa päätä kun katson uskon siihen lupaukseen).
      Aikaa kulunut operaatiosta reilut 5kk...lopputulos nähtävissä kun toiset 5kk kulunut. Ennen kalju päälaki kasvaa hyvin hiuksia ja vaikkei yhtään tulisi lisää niin olen tähänkin jo erittäin tyytyväinen. Elämä muuttunut täysin, itsetunto palannut nuoruusvuosien tasolle, naisetkin huomioi ihan eri malliin kuin aiemmin
      Lopettakaa nuo arvailut ja pähkäilyt ja pistäkää toimeksi.....netin kautta yhteys Civas klinikkaan niin siitä se homma alkaa järjestymään....rohkeutta ja ratkaisuja peliin

    • Hm...

      Minulle Civas sanoi että hiustiheys kohtuullinen hiuslaatu
      hento. Lisäsi että takaraivolla hiukset yleensä vahvemmat,
      kuten minullakin.
      Hyvin ovat lähteneet kasvamaan, siirrosta 4 kuukautta.
      Olen nyt jo tyytyväinen, ja luulen että hiuksia lähtee
      vielä toinen mokoma lisää.
      On tämä mahtavaa.
      En ole enää se nahkapää, voin unohtaa sen iänikuisen
      lippalakin, ensi kertaa katson peilikuvaani aamulla kun pesen
      hampaitani

    • Calle.x

      Tuttuja tunteita ja mietteitä..Lippalakki,peiliin ei viitsi vilkaistakaan jos vilkaisee,niin masentuu samantien kun joutuu toteamaan tilanteen tai sen
      pahenemisen..
      Pahus kun on niin saamaton ettei saa itseään lääkärin konsultaatiion
      lukee ja haaveilee vaan lukiessaan muitten onnistuneista siirroista.

    • Kokeiltu.on

      Mulle on tehty siirto sekä strip tekniikalla että FUE:lla. Stripillä(2000 siirrettä) suurin osa lähti kasvuun, ennen kalju päälaki on nyt hiuksilla koristeltu vaikkei mikään leijonaharjas olekaan. Viime talvena kävin FUE siirrossa(1000 siirrettä), näppituntuma on että puolet lähtee kasvuun. Tämä perustuu näkyvillä olevan täysin kaljun alueen(ohimo) hiuksettumiseen. Strip tekniikalla siirretyt lähtivät myös nopeammin kasvuun. Arpi takaraivossa on ikuinen muisto, toivotaan että hiukset säilyvät siellä vanhanakin...

    • o69o

      Olisi mielenkiintoista tietää missä tämä fue-operaatio tehtiin?

    • Hmn

      Fuen onnistumisprosentista, minulla meni noin 1,5 vuotta ennenkuin
      lopullinen tulos oli näkyvillä

      • Kokeiltu.on

        Ok, missä teetit tämän ja pystyikö joku suht luotettavasti arvioimaan onnistumisprosentin?


    • Kokeiltu.on

      Fue tehtiin etelänaapurissa. Tällä hetkellä näppituntuma on että alle puolet on lähtenyt kasvuun. Ehkä mullakin menee sitten se 1,5 vuotta lopulliseen lopputulokseen.? Stripillä lähti nopeasti ja varmasti, mutta se arpi...

    • o69o

      No sitä epäilinkin että Tallinan puoskarit asialla kun noin huonoon eloonjäämisprosenttiin jäi...
      Turkissa lähes kaikilta tunnetuilta kirurgeilta saa kirjallisen takuun väh. 75-80% sirrteiden eloonjäämisestä,ja muistaakseni en muista kansainvälisillä foorumeilta lukeneeni montaakaan tarinaa takuun toimivuudesta kun ei ole ollut varmaan tarvetta siihen.

    • Tuo.prosentti.riittää

      Onko antaa klinikan nimeäkin? Täällä on aiempina vuosina hehkuteltu Prohairclinic:ä ja Ilteriä, miksei näistä enää puhuta mitään?

    • Tuo.prosentti.riittää

      ...jaa, niin Civas:tahan taisi olla kymysys...

    • eddie96

      Rahaa on mutta ei edes hiussiirto auta enään

      • Tuo.prosentti.riittää

        Sileäksi ajeltu kuulakin on ihan siisti, älä suotta murehdi. Naisten kanssa menestyminen ei taida olla hiuksista kiinni, onhan kaljuuntuminen miehinen ominaisuus. Itse lähdin aikanaan tähän leikkiin, ja taka-arpi määrittelee sitten ettei nahkamallia omalla kohdalla enää pidetä...


      • KaljuKarju

        Sama juttu. Ei ollut järkeä lähteä edes FUElla tökkimään, koska lopputulos olisi ollut kumminkin "kaljuuntuvan" näköinen. Ja hiuksia olisi tuskin päälaelle edes riittänyt.

        Pakko se on yrittää kärvistellä vaikka edelleenkin tämä itsetuntoon vaikuttaa. Peilikuvaa ei tee mieli kauaa katsoa, kun pollan muoto on samaa luokkaa kuin Bruce Willisillä. Kalju ei siis ole komistus. Ja ikäähän jokainen arvaaja heittää sellaisen 5 vuotta ekstraa.

        Ehkäpä joku keksii hoidon tähän sairauteen ja toivon mukaan silloinkin on vielä sitä rahaa. Tarkoitan siis hoitoa, joka oikeasti kasvattaa uudet hiukset. Johan sitä päänsiirtoakin suunnitellaan, mutta se taitaa onnistuessaankin olla vähän radikaali toimenpide tässä tapauksessa.


      • KaljuKarju
        Tuo.prosentti.riittää kirjoitti:

        Sileäksi ajeltu kuulakin on ihan siisti, älä suotta murehdi. Naisten kanssa menestyminen ei taida olla hiuksista kiinni, onhan kaljuuntuminen miehinen ominaisuus. Itse lähdin aikanaan tähän leikkiin, ja taka-arpi määrittelee sitten ettei nahkamallia omalla kohdalla enää pidetä...

        Olen eri mieltä. Tuuheat ja hoidetut hiukset on naismarkkinoilla moninkertaisesti parempi flaxin takaaja kuin hoidettu kalju.

        Jos kaljuuntumista pidettäisiin toivottavana ominaisuutena, mainoksissa, elokuvissa, kiekkokaukaloissa, jalkapallokentillä (you name it..) esiintyisi paljon nykyistä enemmän kaljuja.

        Olen oikeastaan ihmetellyt, miksi esim kiekkoilijoissa kaljuus vaikuttaa olevan selvästi kansan keskivertoa harvinaisempaa (vai käyttävätköhän hekin tupeita kuten mallit ja näyttelijät). Auttaako kova treeni, onko takana doping aineiden positiivinen sivuvaikutus, vai eikö ne sitten olekaan kovia jätkiä, jos kaljuuntuminen on miehisyyttä.


      • Kokeiltu.on
        KaljuKarju kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Tuuheat ja hoidetut hiukset on naismarkkinoilla moninkertaisesti parempi flaxin takaaja kuin hoidettu kalju.

        Jos kaljuuntumista pidettäisiin toivottavana ominaisuutena, mainoksissa, elokuvissa, kiekkokaukaloissa, jalkapallokentillä (you name it..) esiintyisi paljon nykyistä enemmän kaljuja.

        Olen oikeastaan ihmetellyt, miksi esim kiekkoilijoissa kaljuus vaikuttaa olevan selvästi kansan keskivertoa harvinaisempaa (vai käyttävätköhän hekin tupeita kuten mallit ja näyttelijät). Auttaako kova treeni, onko takana doping aineiden positiivinen sivuvaikutus, vai eikö ne sitten olekaan kovia jätkiä, jos kaljuuntuminen on miehisyyttä.

        Luulen että nuorille naisille saattaa miehen hiusten paksuus merkata enemmän kuin vaikkapa keski-ikäisille. Me miehet(kin) ollaan kokonaisuuksia ja aikuiset naiset osavat kyllä arvostaa kaljuakin miestä jos sillä vaan itsetunto on kohdillaan ja se myös välittyy ulospäin...tästä on kokemusta. Bruce Willis, Yul Brunner, Telly Savalas ja monet monet muut ovat hiuksettomia mutta varmaan naisille kelpaavat. Mutta kuten sanoin, itsellä ei ole enää paluuta nahkakuulaan, päin vastoin, vielä tuuheutan päälakea sillä onhan sanomattakin selvää ettei em. siirremäärillä todellakaan puhuta mistään leijonan harjaksesta. Vähän on vielä domainia jäljellä, ehkä 1000-1500 siirteeseen. Ja siksi harkitsen TODELLA tarkaan minne menen. Jos joku tekee fuesiirtoja 80% kasvuunlähtötakuulla riittää se minulle ja olen valmis siitä myös kunnon hinnan maksamaan.


      • Sepposepi
        KaljuKarju kirjoitti:

        Sama juttu. Ei ollut järkeä lähteä edes FUElla tökkimään, koska lopputulos olisi ollut kumminkin "kaljuuntuvan" näköinen. Ja hiuksia olisi tuskin päälaelle edes riittänyt.

        Pakko se on yrittää kärvistellä vaikka edelleenkin tämä itsetuntoon vaikuttaa. Peilikuvaa ei tee mieli kauaa katsoa, kun pollan muoto on samaa luokkaa kuin Bruce Willisillä. Kalju ei siis ole komistus. Ja ikäähän jokainen arvaaja heittää sellaisen 5 vuotta ekstraa.

        Ehkäpä joku keksii hoidon tähän sairauteen ja toivon mukaan silloinkin on vielä sitä rahaa. Tarkoitan siis hoitoa, joka oikeasti kasvattaa uudet hiukset. Johan sitä päänsiirtoakin suunnitellaan, mutta se taitaa onnistuessaankin olla vähän radikaali toimenpide tässä tapauksessa.

        Mä oon kyllä aina pitänyt Bruce Willisia komeana kaljuna ja paremman näköinen kaljuna kuin hiuksilla joskus Konnankoukkuja kahdelle aikaan.


      • Kokeiltu.on

        Kekkonenkin oli kalju ja veti nuoria naisia puoleensa kuin kärpäspaperi vielä vanhana äijänäkin.


    • Strip.fue

      Onko kellään antaa kokemuksia FUE tekniikalla tehdystä hiustensiirrosta täällä Suomessa?

    • Strip.fue

      Nähtävästi ei?

    • Kaljunot

      Suomessa ei juurikaan tehdä FUE hiustensiirto operaatioita. Niitä markkinoidaan kyllä, mutta Klinikat aina suosittelevat Strip tekniikkaa paremmaksi koska Suomessa ei ole lääkäreitä, jotka hallitsisivat hyvin FUE tekniikan.

      Jos lääkäri ei ole hyvä sekä henkilökunta ei ole päteviä. Fue operaatiossa riskinä on että hiuksia "kuolee". Tämä johtuu siitä että siirteiden irroittaminen on tekniikka laji. Mikäli siirre otetaan väärässä suuntauksesssa tai väärältä syvyydeltä luovutusalueella -> "hiusjuuri" kuolee.

      Suomessa tehdään ihan OK hiustensiirtoja Strip tekniikalla, mutta kuka haluaa 2016 vuonna 20 cm pitkän arven takaraivoon? Ei kukaan. Lisäksi onhan operaatio täällä aivan hervottoman kallis. Jos harkitset hiustensiirtoa, valitse lääkäri joka hallitsee Fue hiustensiirtotekniikan.

      Suomesta suurin osa operoitavista FUE asiakkaista on lähtenyt Turkkiin Civas Klinikan operoitavaksi. Hänellä on yli 3000 onnistunutta FUE hiustensiirtoa takana. Lisätietoa Civaksesta ja hinnoista löytyy heidän suomenkielisiltä sivuilta: www.hiustensiirtoulkomailla.fi

    • Strip.fue

      Niin, kiitos vastauksestasi. Keskustelu on nähtävästi edelleen samoissa asemissa vuosi toisensa jälkeen. Ja rintamalinjat näyttäytyvät täällä Suomessa Norre vastaan Civas. Ilteristä tai Pro hair clinicistä kukaan ei puhu enää mitään. Helsingissä eräs klinikka tarjoaa fue siirtoja tehtäväksi nimenomaan täällä Helsingissä, mutta ei taida kokemusperäsitä tietoa löytyä? Itsellä on hyvät vahvat siirteet päässä, ja se 20cm arpi, ja tuuheutusta kaivataan, ja domainia löytyy...

    • Kysyn.vaan.minä

      Joku hehkutti Ruotsin Ilter klinikkaa takavuosina, mihin se hehkutus on kadonnut?

    • hiusta.päähän

      Näkyy olleen meikäläisen tekemä aloitus parin vuoden takaa. Kyllä olen pariin siirtoon tyytyväinen ja joskus juolahtaa mieleen tuo että mullahan on siirretty tukka päässä muutoin olisin kalju. Tottahan se on itsetuntoon vakuttanut myönteisesti ja kun kalju ei minun nuppiini sovi, on sen muotoinen nääs. Hiukset on pysyneet päässä niinkuin "norre"lupasi, eikä kaju alue ole laajennut siitään mitä oli siirtojen aikoihin, aikaa on 4,8-3,8 vuotta. Hyvä konsti on tuuheuttaa hiuksia, käytän COLOR MASKIA ja kun on jo harmaitakin niin ne peittyvät mukavasti ja volluumia antaa hiuksille.
      Kampailemisiin

      • 90.prosenttia.lähtee

        Samat kokemukset Norren siirrosta. Hiukset kasvoivat nopeasti ja lopputulos oli hyvä. Verrattuna fue tekniikalla jäljestä päin tehtyyn tuuheutusyritykseen lopputulos oli vähintään tuplamäärä kasvuun lähteneitä hiuksia. Parturitkin ihmettelee ovatko hiukset päälaella todella siirrettyjä vaiko aina siellä olleita. Arpi takaraivossa ei haittaa koska se jää piiloon takatukan alle.


    • Tosi.on

      Summa summarum, ei ole Norren strip tekniikan voittanutta...

    • o69o

      Höpö höpö, Norre ja sen -70 luvun puoskarointi tekniikka järjettömine hintoineen ja
      veto-ketju arpineen takaraivossa ovat luojan kiitos historiaa.

    • Strip

      Fue ei sovi suomalaiselle hiuslaadulle, kun ei lähde kasvuun niin ei lähde, suotta haaskaatte rahanne ja hukkaatte kallisarvoista siirtomateriaalia.

    • o69o

      Kyllä on olet valinnut väärän lääkärin ellei kasvua näy..Kuten useasti todettu
      ja kymmenillä eurooppalaisilla foorumeilla ja sadoilla ellei tuhansilla potilailla todistettu oikein tehdyssä fue siirrossa päästään 85-90% siirteiden eloonjäämisprosenttiin,ja siitä saa kirjallisen takuun. Mutta kuten sanottu, lääkärin valintaan kannattaa käyttää aikaa.

    • Kerrokerro

      No sano nyt sitten ääneen se paikka missä tuo onnistuu

    • o69o

      Ääneen? No jos nyt tyydyttäisiin kirjoitteluun aiheesta joka on täällä vuosien aikana monasti käyty läpi, omasta mielestäni vuosia eri maiden foorumeita seuranneena paras hinta/laatusuhde on edelleen Turkissa, ja ellei lentopelko estä ja alkeellinen englannin kieli on hallinnassa niin sinne lentää edetakaisin satasella parilla.Sikäläiset lääkärit on täälläkin suomi24 . ssä niin usein mainittu etten enää viitsi mainostaa.Käyttäkää hakutoimintoa täällä niin nimiä ja arvostelua alkaa löytymään.

    • moi ! haluaisin kysyä että paljonko hiusten siirto maksaa ? onko suomessa mitään hyvää kliniikkaa. vai pitääkö lähteä ulkomaille. olen 26 vuotias ja hiukset on ohoimoilta lähtenyt 2x2 cm vetäytynyt taakse. Rupean olemaan todella masentunut ja alakuloissa. tarvitsen apua. T: Timo

    • Keinovalikoimaa.on

      Muista että useimpia ulkopuolisia ei sinun hiusrajasi vetäytyminen häiritse. Toki ymmärrän oikein hyvin että se häiritsee itseä, sama ongelma täälläkin. Mulla tosin oli päälaki jo lähes täysin kalju ennen kuin ryhdyin toimeen. Hiuksia on laitettu Suomessa 2000 siirrettä strip tekniikalla, hyvä lopputulos. Hiusten määrähän ei tällä siirremäärällä ole kuin 4000-4500 mutta järkevästi sijoiteltuna niilläkin sai "puettua" kohtuu hyvin. Toinen siirto tehtiin Eestissä Fue tekniikalla, kasvuunlähtö oli alle 50%.

      • Hmn

        Kävin Turkissa, 3000 siirrettä. Vuoden päästä
        arvioin, että 60-70 % lähtenyt käyntiin.
        Nyt 2 vuoden kuluttua arvioisin että
        kasvuunlähtö on noin 90-95 %


      • Täytyy.varmaan.kokeilla

        Pakko myöntää että hyvältä kuulostaa, toivotaan että heidän siirrot onnistuisivat yhtä hyvin itselle. Suunnittelen tarkkaan ajankohtaa jolloin pipa päässä kulkeminen ei herätä huomiota.


      • hiusta.päähän

        Fue miehet valokuvia hiuksistanne toivoisin.Itte oon joskus kuvani parikin kertaa esille tuonut. Koitan otattaa kuvan mikä on tilanteeni nykyisin.


      • hiusta.päähän

        http://aijaa.com/tvUM9A
        Tässä nykyinen tilanne neljän ja viiden vuoden takaisista siirroista. Norren tiimi siirsi ja kyllä siirto on mielestäni mulle kelpaava. Hiuksia olisi voitu kyllä tiheämpään siirtää, mutta mulle kelpaa. Toivon valokuvia siirroista?


    • ffgg56

      Tuollainen 2 sentin saareke keskellä ja siitä kaljun etualan peittoyritys "ylikammattuna" ei oikein vastaa mun käsitystä laadukkaasta ja peittävästä siirrosta.
      Mutta jos mielestäsi sait rahoillesi vastinetta,niin mikäs siinä.Tais tulla aika tyyriiks Norren huomassa?

      • hiusta.päähän

        Kyllä hiuksia on yhtälailla molemmin puolin, eikä ole saareketta, Ohimot jätettiin sellaiseksi kun on ollut luonnostaankin.
        Taiaakin vain kaljupäisyytesi jurpia itteäs.


      • hiusta.päähän
        hiusta.päähän kirjoitti:

        Kyllä hiuksia on yhtälailla molemmin puolin, eikä ole saareketta, Ohimot jätettiin sellaiseksi kun on ollut luonnostaankin.
        Taiaakin vain kaljupäisyytesi jurpia itteäs.

        Vielä jatkan ettei kenellekkään tulisi nimimerkkin ffgg56 antamaa väärää kuvaa hiuksistani. Otin oikein mittanauhan ja mittasin edestä hiukset 5 cm ja tuossa ohimon kohdallta 8cm leveällä hiuksia.

        Kysynkin tätä nimmari ffgg56 miksi annat lukijoille valehdellen väärää kuvaa? Hiuksistani itte tykkään ja muutkin pitävät sitä onnistuneena, ottaen vielä ikäni huomioon.

        Itte olen kuvan tuonut ja toivon että oltas myös rehellisiä jos kirjoitellaan.

        Ei ole myöskään kenellekkään saatu sitä nuoruuden loistokasta lettiä jos on kyseessä laajempi siirto kuten mulla oli.


    • ffgg56

      No nyt otti mies nokkiinsa mielipiteestä!
      Mutta eihän noin syviä paljaita ohimoita kellään luonnostaan ole.Ja "ylikampaus mikä ylikampaus"
      Ja mitä maksoit Norrelle tuosta oliko se yli 15000 € Muistaakseni kerroit aiemmin...
      Tuosta tupsusta etualalla, omg!!!!
      Ps. Juu kyllä kyrpii hiustenlähtö mutta ei sun kaltainen Norren korjausviritelmä paljoa oloa helpottais.

      • hiusta.päähän

        Älä viitti kuule, mulle istutettiin 6000 hiusta ja ohimot on ihan samanlaiset olleet nuoruudessani yhtä korkealla ja halusin ne pitää sellaisena. Hiusten saatavuus oli mulla muutenkin tiukoilla ohkaisen hiusteni vuoksi ja olisin täysi kalju nyt . Ikäni, jo eläkkeellä oleva, joten oon tyytyväinen. Minun on kiva elellä, elä sinäkin ilman että ketään mollaisit.
        Mutta teitä väkyttäjiä netistä kyllä löytyy. Miksihän?

        Toivon edelleen kuvia hiussiirroissa käyneiltä, ihmettelen miksi ei niitä saa tänne foorumille.


      • Sombo
        hiusta.päähän kirjoitti:

        Älä viitti kuule, mulle istutettiin 6000 hiusta ja ohimot on ihan samanlaiset olleet nuoruudessani yhtä korkealla ja halusin ne pitää sellaisena. Hiusten saatavuus oli mulla muutenkin tiukoilla ohkaisen hiusteni vuoksi ja olisin täysi kalju nyt . Ikäni, jo eläkkeellä oleva, joten oon tyytyväinen. Minun on kiva elellä, elä sinäkin ilman että ketään mollaisit.
        Mutta teitä väkyttäjiä netistä kyllä löytyy. Miksihän?

        Toivon edelleen kuvia hiussiirroissa käyneiltä, ihmettelen miksi ei niitä saa tänne foorumille.

        Oliko se kalju sitten huononnäköinen vai miksi ryhdyit hiustensiirtoon? Itselläni on harventumaa ja kruunun alueella melkein kaljua vaikka kyllä sielläkin hiuksia on. Ajatuksena saada siis täysi tukka tai täysi kalju. Itse en muita vaihtoehtoja näe kohdallani. En ole koskaan kaljuksi vetänyt, voi sopia hyvinkin jos ei niin hiustensiirto lienee viimeinen oljenkorsi. Finasteridin myrkkyä en enää ota, ennemmin kalju kuin ne sivuoireet mitä itselle tuli.


      • hiustä.päähän
        Sombo kirjoitti:

        Oliko se kalju sitten huononnäköinen vai miksi ryhdyit hiustensiirtoon? Itselläni on harventumaa ja kruunun alueella melkein kaljua vaikka kyllä sielläkin hiuksia on. Ajatuksena saada siis täysi tukka tai täysi kalju. Itse en muita vaihtoehtoja näe kohdallani. En ole koskaan kaljuksi vetänyt, voi sopia hyvinkin jos ei niin hiustensiirto lienee viimeinen oljenkorsi. Finasteridin myrkkyä en enää ota, ennemmin kalju kuin ne sivuoireet mitä itselle tuli.

        Tottakai, miltei jokainen mies varmaankin kärsii hiustenlähdöstä. toiset tuntee sen lähes ylitsepääsemättömäksi. Minulla ikää jo, etten ollut niin kauhen niin kiusaantunut, mutten tartte ainaista lippistä pitää kaljua piilottelemassa. Niinkuin olen jo maininnut hiusten saatavuus oli mulla vähän huonoa ja istutusalaa oli lähemmän sata neliösenttiä. Lisää en kyllä istututa pitää sitä olla takatukkaakin. Nykyisten on keinoja saada foluumia hiuksille erilaisilla aineilla helposti. Mulla kun lisäksi hiuslaatu ohkaista, josta aivan mainittiin hiuksia siirrettäessä.

        Tuossa edellinen viestittäjä kun hiukan vänkäsi korkeista ohimoista, jotka ovan kylläkin suvussani esiintyvää, laitan nuoruudestani kuvan otettu 29 vuotta sitten.
        http://aijaa.com/yLuNJK


    • Mies.51

      Norrella käyneenä haluan edelleen korostaa että kasvuunlähtö oli nopeaa ja lähes "satavarmaa", sillä puhutaan 90% kasvuunlähdöstä. Stripillä nyt vaan juuri lähtee ehjänä, lisäksi "uinuvat" alut lähtevät kylkiäisenä mukaan. Maksoi mitä maksoi, eihän sitä kukaan täällä kiistäkään ettei hintaa olisi, mutta hiusten kanssa kannattaa pelata varman päälle. Lopputulos on niin hyvä ettei edes parturit tajua mitään. Eestin FUE oli pettymys, onko hiuslaatu sitten epäsopiva tai jotain mutta domainia ei kannata haaskata 40% kasvuunlähdöllä.

      • Wellu62

        Turkki on lähin paikka Euroopassa missä FUE osataan tehdä oikein. Viron hinnatkin melkein suomen hintoja. Turkissa hinta ja laatu hyvää, siksi siellä käy miehiä ja naisia ympäri maailman hiustensiirrossa.


      • Mies.51v

        Selvä, täytyy kokeilla!


    • Anonyymi

      Civas sanoo että graftit säilyy 98%. Minulla vähintään se hänen tekniikalla/metodilla. Lisäksi Civasin leikkaus oli täysin kivuton. Olen käynyt norrella ja Civasilla, molemmilla, ja voin käsi sydämellä sanoa, että jälkimmäinen oli paljon paljon parempi. Myös halvempi. Monta syytä. No, kannattaa tsekata Civasin nettisivut ja kysellä sieltä, se ei maksa mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4813
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4583
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4194
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3167
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2701
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2172
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe