Yksiö on paras valinta yksinäiselle luuserismiehelle

Asuntofaktaa

Täällä kaikenmoiset neitsyt-sedät ja hc-ätmit hehkuttavat sitä miten heidän kaltaisten luuserismiesten pitäisi asua vähintään jossain kaksiossa.. eihän siinä ole mitään järkeä! Miksi helvetissä yksinäinen luuseri tarvitsisi paljon tilaa ympärilleen, lisää tyhjiä huoneita? Yksinäisen luuseri-ätmin paikka on kyllä pienessä yksiössä viemässä tilaa onnistujilta ja YTM- panokarjuilta jotka tarvitsevat tilavamman asunnon koska pitävät paljon bileitä joissa on kauniita nuoria naisia ja kavereita, YTM myös tuo baarista naisia nussittavaksi jota yksinäinen neitsyt-setä ei kuunaan tee. Usein myös yksin asuvat luuseris-ätmit ovat epäsiistejä eivätkä varmasti pysty pitämään edes sitä yksiötä ihmisarvoisessa kunnossa kaksiosta nyt puhumattakaan.

Tässä helppo muistisääntö millaisen asunnon tarvitset, jos olet

Yksinäinen ja yksin tarvitset YKSIÖN
Seurallinen ja kaksin tarvitset KAKSION tai ISOMMAN

80

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

      niinpä. siksi mulla onkin 28 neliön yksiö.

    • HC=ATM = 1

      Juuri näin! HC-ätmit suosiolla pieniin yksiöihin!

    • yksiö paras

      Vuokrayksiö on kaikista paras muoto asua. Esim jos työpaikka menee alta ja tarvitset toimeentulotukea, hakemuksesi evätään koska omistat asunnon. Kaikista vakain ja turvallisin muoto asua on vuokrayksiö, josta voi muuttaa tarpeen tullen uuteen.

    • Ex-ex-sinkkumies

      Kyllä omistusasuntoonkin saa asumistukea. Ja toimeentulotuessa omaa asuntoa ei oteta huomioon varallisuutena.

      • 15+5

        Kyllä ainakin tutulta evättiin sillä verukkeella toimeentulotuki. "Ei muuta kuin omistusasunto myyntiin"


      • Ex-ex-sinkkumies
        15+5 kirjoitti:

        Kyllä ainakin tutulta evättiin sillä verukkeella toimeentulotuki. "Ei muuta kuin omistusasunto myyntiin"

        Sosiaalitoimi on tehnyt virheen tai tutullasi on ollut muuta omaisuutta ja/tai tuloja liikaa.

        Itsellä on kokemusta siitä että sain asumistukea omaan asuntooni, kun olin työtön ja työmarkkinatuella.


      • 2+6
        Ex-ex-sinkkumies kirjoitti:

        Sosiaalitoimi on tehnyt virheen tai tutullasi on ollut muuta omaisuutta ja/tai tuloja liikaa.

        Itsellä on kokemusta siitä että sain asumistukea omaan asuntooni, kun olin työtön ja työmarkkinatuella.

        Eipä ollut muuta vaan just tuon asunnon takia evättiin, mutta tapauksesta taitaa olla joku 10vuotta aikaa ainakin.


      • 4+16
        2+6 kirjoitti:

        Eipä ollut muuta vaan just tuon asunnon takia evättiin, mutta tapauksesta taitaa olla joku 10vuotta aikaa ainakin.

        Asumistuki ja toimeentulotuki ovat ihan eriasia btw. Asumistukea saat vaikka kävisit töissäkin, jos et ansaitse tarpeeksi.


      • Ex-ex-sinkkumies kirjoitti:

        Sosiaalitoimi on tehnyt virheen tai tutullasi on ollut muuta omaisuutta ja/tai tuloja liikaa.

        Itsellä on kokemusta siitä että sain asumistukea omaan asuntooni, kun olin työtön ja työmarkkinatuella.

        En ole nyt alan asiantuntija, mutta jotenkin epäilen, että fatta maksais omistusasunnon lainanlyhennyksiä. Tuskin edes korkoja...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        En ole nyt alan asiantuntija, mutta jotenkin epäilen, että fatta maksais omistusasunnon lainanlyhennyksiä. Tuskin edes korkoja...

        Heh, ja asuntohan on oma vasta silloin kun se on maksettu. Siihen asti...


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Heh, ja asuntohan on oma vasta silloin kun se on maksettu. Siihen asti...

        Niin ja Heh, joskus se silti on oma kun taas vuokra-asunnosta ei jää kuin pino vuokrakuitteja.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Niin ja Heh, joskus se silti on oma kun taas vuokra-asunnosta ei jää kuin pino vuokrakuitteja.

        Emmä sillä omistusasunnolla kuolleena mitään tee...


      • xxcccrrrr
        2+6 kirjoitti:

        Eipä ollut muuta vaan just tuon asunnon takia evättiin, mutta tapauksesta taitaa olla joku 10vuotta aikaa ainakin.

        Olisko sitten ollut se omistusasunto niin suuri ja hintava ja ylläpitokustannuksetkin siinä suuret. Tämän vuoksi saattaisivat evätä asumistuen, ei muuten.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Emmä sillä omistusasunnolla kuolleena mitään tee...

        Minä taas en suunnitellut kuolevani siinä samassa kun laina on maksettu. Mutta vaikka näin kävisikin, niin jokainen lainanlyhennys kartuttaa omaisuuttasi. Jos 200 tonnin lainasta on puolet jäljellä, eikä asunnon arvo ole muuttunut (huonompaan), on sinulla tavallaan käytössäsi 100 tonnia, jos ajattelit vaihtaa asuntosi johonkin muuhun -- isompaan asuntoon tai vapaaherran vuoteen tai mihin nyt haluatkin. Samaan aikaan vuokraorjien omaisuus ei ole karttunut yhtään, vaan leipäjono kutsuu jos kassavirta yhtäkkiä tyrehtyykin.


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Emmä sillä omistusasunnolla kuolleena mitään tee...

        Niin en minäkään sitten kuolleena, siksipä siinä on mukvasti pääomaa tallessa tuhlattavaksi ennen viikatemiehen vierailua.


      • 7+14
        lord.boredom kirjoitti:

        Minä taas en suunnitellut kuolevani siinä samassa kun laina on maksettu. Mutta vaikka näin kävisikin, niin jokainen lainanlyhennys kartuttaa omaisuuttasi. Jos 200 tonnin lainasta on puolet jäljellä, eikä asunnon arvo ole muuttunut (huonompaan), on sinulla tavallaan käytössäsi 100 tonnia, jos ajattelit vaihtaa asuntosi johonkin muuhun -- isompaan asuntoon tai vapaaherran vuoteen tai mihin nyt haluatkin. Samaan aikaan vuokraorjien omaisuus ei ole karttunut yhtään, vaan leipäjono kutsuu jos kassavirta yhtäkkiä tyrehtyykin.

        Miten niin ei ole karttunut, mikä estää vuokraajaa säästämästä rahaa?


      • lord.boredom kirjoitti:

        Minä taas en suunnitellut kuolevani siinä samassa kun laina on maksettu. Mutta vaikka näin kävisikin, niin jokainen lainanlyhennys kartuttaa omaisuuttasi. Jos 200 tonnin lainasta on puolet jäljellä, eikä asunnon arvo ole muuttunut (huonompaan), on sinulla tavallaan käytössäsi 100 tonnia, jos ajattelit vaihtaa asuntosi johonkin muuhun -- isompaan asuntoon tai vapaaherran vuoteen tai mihin nyt haluatkin. Samaan aikaan vuokraorjien omaisuus ei ole karttunut yhtään, vaan leipäjono kutsuu jos kassavirta yhtäkkiä tyrehtyykin.

        Jossakin meidän jokaisen on asuttava. Niin kauan kuin asuntolainoille on vaihtoehtoja eikä kustanukset ja muut ehdot ole totaalisen kohtuuttomia asuntolainoinin nähden, en tule ikinä saitomaan itseäni sellaisiin ikuisuusprojekteihin kuin "oman" asunnon maksamiseen. Niin kuin joku ylempänäkin mainitsi, on meidän nykyisessä järjestelmässämme ja taloudellisessa tilanteessamme turvallisinta asua vuokralla. En tiedä kuin moni teistä on nykyisin varma siitä, että duunia ja maksajia piisaa? Minä en ainakaan ole, vaikka en ole joutunut työttömyydestä kovinkaan paljon elämäni aikana kärsimään. Tuskin nytkään tulen, mutta niin varma en voi silti olla.

        Ja sitäpaitsi...

        "Rikas on, ken hyvin tyytyy..."

        -LaoTse-


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Niin en minäkään sitten kuolleena, siksipä siinä on mukvasti pääomaa tallessa tuhlattavaksi ennen viikatemiehen vierailua.

        Mitä jos jäät huomenna auton alle? Kohtalokkaasti, silleen et loppuelämäs menee jossain laitoksessa letkuissa...?


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Jossakin meidän jokaisen on asuttava. Niin kauan kuin asuntolainoille on vaihtoehtoja eikä kustanukset ja muut ehdot ole totaalisen kohtuuttomia asuntolainoinin nähden, en tule ikinä saitomaan itseäni sellaisiin ikuisuusprojekteihin kuin "oman" asunnon maksamiseen. Niin kuin joku ylempänäkin mainitsi, on meidän nykyisessä järjestelmässämme ja taloudellisessa tilanteessamme turvallisinta asua vuokralla. En tiedä kuin moni teistä on nykyisin varma siitä, että duunia ja maksajia piisaa? Minä en ainakaan ole, vaikka en ole joutunut työttömyydestä kovinkaan paljon elämäni aikana kärsimään. Tuskin nytkään tulen, mutta niin varma en voi silti olla.

        Ja sitäpaitsi...

        "Rikas on, ken hyvin tyytyy..."

        -LaoTse-

        Ja sitäpaitsi pitäisi muistaa myös se...

        Mittä sitten tapahtuu kun keskiluokkaisten 500 päivän ansiosidonnaiset loppuu ja asunnoista on edelleen vaikkapa puolet maksamatta? Asuntoja alkaa tulla myyntiin ja kun niitä tulee myyntiin laman aikana yhtäkkiä ihan vitusti, mitä tapahtuu sitten? Asuntojen arvo vaan tulee nousemaan nousemistaan tai ainakin pysyy samana...?


      • 7+14 kirjoitti:

        Miten niin ei ole karttunut, mikä estää vuokraajaa säästämästä rahaa?

        No joo, voi sitä säästää. Yhtä lailla kuin se omistusasuja.


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Jossakin meidän jokaisen on asuttava. Niin kauan kuin asuntolainoille on vaihtoehtoja eikä kustanukset ja muut ehdot ole totaalisen kohtuuttomia asuntolainoinin nähden, en tule ikinä saitomaan itseäni sellaisiin ikuisuusprojekteihin kuin "oman" asunnon maksamiseen. Niin kuin joku ylempänäkin mainitsi, on meidän nykyisessä järjestelmässämme ja taloudellisessa tilanteessamme turvallisinta asua vuokralla. En tiedä kuin moni teistä on nykyisin varma siitä, että duunia ja maksajia piisaa? Minä en ainakaan ole, vaikka en ole joutunut työttömyydestä kovinkaan paljon elämäni aikana kärsimään. Tuskin nytkään tulen, mutta niin varma en voi silti olla.

        Ja sitäpaitsi...

        "Rikas on, ken hyvin tyytyy..."

        -LaoTse-

        "Niin kauan kuin asuntolainoille on vaihtoehtoja eikä kustanukset ja muut ehdot ole totaalisen kohtuuttomia asuntolainoinin nähden, en tule ikinä saitomaan itseäni sellaisiin ikuisuusprojekteihin kuin "oman" asunnon maksamiseen."

        Mutta kun ne on, samalla rahalla mitä työnnät vuokraisännän persiiseen maksaisit omaa ja sitten työttömyyden tai muun tarpeen tullen voisit kätevästi pistää lihoiksi. Saisit massia selvirä eteenpäin toisin kuin tilanteessa jossa pelkällä tuulenhuuhtomalla perseellä alat torppaamaan vastoinkäymisiä.


      • lord.boredom kirjoitti:

        No joo, voi sitä säästää. Yhtä lailla kuin se omistusasuja.

        Mulle oikeastaan ehkä suurin syy vuokralla asumiseen on juuri se, että en sitoudu siihen asuntolainaan ja pärjään mahdollisen työttömyydenkin tullen. Eikä tarvi asuntolainan lyhennykset mielessä sietää minkäänlaista turhasta vittuilua duunissakaan keneltäkään. Mulla on aina optio sanoa sellaisille, että he varmaan pärjäävät niissä hommisa ihan hyvin ilman minuakin...


      • 14+4
        7+14 kirjoitti:

        Miten niin ei ole karttunut, mikä estää vuokraajaa säästämästä rahaa?

        Ymmärrän kyllä että maksamasi vuokran sijaan lyhennät lainaa ja tavallaan kasvatat omaisuutta, mutta vuokrayksiö maksaa noin 300-400e /kk ja et tarvitse olla 200k veloissa. Yleensä siitä jää ylimääräistä rahaa, varsinkin jos käyt töissä ja tuon ylimääräisen rahan voi säästää ja sijoittaa. Et todellakaan jää mitenkään leipäjonoon vuokraajana, ellet ole täysi idiootti.


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mitä jos jäät huomenna auton alle? Kohtalokkaasti, silleen et loppuelämäs menee jossain laitoksessa letkuissa...?

        Voi sinne auton alle jäädä vuokra-asukaskin. Kiskaisen sitten semmoiset napit kielen alle että viikatemies voi tulla ja jääpähän sitten veljen lapsille jotain millä kohdata elämää.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Ja sitäpaitsi pitäisi muistaa myös se...

        Mittä sitten tapahtuu kun keskiluokkaisten 500 päivän ansiosidonnaiset loppuu ja asunnoista on edelleen vaikkapa puolet maksamatta? Asuntoja alkaa tulla myyntiin ja kun niitä tulee myyntiin laman aikana yhtäkkiä ihan vitusti, mitä tapahtuu sitten? Asuntojen arvo vaan tulee nousemaan nousemistaan tai ainakin pysyy samana...?

        Senkus pysyt vuokralla. Rommarit ovat jo vuosia puhuneet 50 prosentin alennuksesta, mutta vielä odotellaan. Nyt on vissiin vähän asuntojen hinnat tulleet alas joten joo, jos on joutunut pakkorakoon hyvin pian asunnonoston jälkeen niin ehkä sitten on vähän nihkeää. Mutta jos on jo vuosia lyhennellyt, niin melkoinen rommaus saa olla että jää häviölle.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        "Niin kauan kuin asuntolainoille on vaihtoehtoja eikä kustanukset ja muut ehdot ole totaalisen kohtuuttomia asuntolainoinin nähden, en tule ikinä saitomaan itseäni sellaisiin ikuisuusprojekteihin kuin "oman" asunnon maksamiseen."

        Mutta kun ne on, samalla rahalla mitä työnnät vuokraisännän persiiseen maksaisit omaa ja sitten työttömyyden tai muun tarpeen tullen voisit kätevästi pistää lihoiksi. Saisit massia selvirä eteenpäin toisin kuin tilanteessa jossa pelkällä tuulenhuuhtomalla perseellä alat torppaamaan vastoinkäymisiä.

        Kenellä on tänäpäivänä varaa omaan asuntoon? Kuin monella?

        Tai oikeastaan aika monella. Niin he ainakin itse uskovat...


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Voi sinne auton alle jäädä vuokra-asukaskin. Kiskaisen sitten semmoiset napit kielen alle että viikatemies voi tulla ja jääpähän sitten veljen lapsille jotain millä kohdata elämää.

        Kun ei omista paljon mitään, ei myöskään menetä paljon mitään...


      • 14+4 kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä että maksamasi vuokran sijaan lyhennät lainaa ja tavallaan kasvatat omaisuutta, mutta vuokrayksiö maksaa noin 300-400e /kk ja et tarvitse olla 200k veloissa. Yleensä siitä jää ylimääräistä rahaa, varsinkin jos käyt töissä ja tuon ylimääräisen rahan voi säästää ja sijoittaa. Et todellakaan jää mitenkään leipäjonoon vuokraajana, ellet ole täysi idiootti.

        Missä 200 tonnin asunnoista maksetaan 300-400 euron kuukausivuokria?

        Anna kun vastaan: ei missään.


      • lord.boredom kirjoitti:

        Senkus pysyt vuokralla. Rommarit ovat jo vuosia puhuneet 50 prosentin alennuksesta, mutta vielä odotellaan. Nyt on vissiin vähän asuntojen hinnat tulleet alas joten joo, jos on joutunut pakkorakoon hyvin pian asunnonoston jälkeen niin ehkä sitten on vähän nihkeää. Mutta jos on jo vuosia lyhennellyt, niin melkoinen rommaus saa olla että jää häviölle.

        Se on ihan fine. En minä nyt asunnonmaksajia tässä arvostele. Kerroin vaan oman henkilökohtaisen mielipiteeni miksi itse olen valinnut toisin.


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Kenellä on tänäpäivänä varaa omaan asuntoon? Kuin monella?

        Tai oikeastaan aika monella. Niin he ainakin itse uskovat...

        No mulla ainakin on, onhan siihen vähän pitänyt töitä tehdä ja välillä vaihtaakin mutta niin se vain mukavasti karttuu kun ei ajttele ikuisuusprojektina vaan ennemminkin itselle edullisena vaihdannan välineenä.


      • 18+20
        lord.boredom kirjoitti:

        Missä 200 tonnin asunnoista maksetaan 300-400 euron kuukausivuokria?

        Anna kun vastaan: ei missään.

        Olenko sitä väittänytkään, en.


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Kun ei omista paljon mitään, ei myöskään menetä paljon mitään...

        Tottahan se on tuokin mutta jos vähän jotain taskun pohjalle karttuu ei sekään haitaksi ole ja ainakin joku sitten ehkä voi saada jotain hyvää siitä jos ei itse.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Mulle oikeastaan ehkä suurin syy vuokralla asumiseen on juuri se, että en sitoudu siihen asuntolainaan ja pärjään mahdollisen työttömyydenkin tullen. Eikä tarvi asuntolainan lyhennykset mielessä sietää minkäänlaista turhasta vittuilua duunissakaan keneltäkään. Mulla on aina optio sanoa sellaisille, että he varmaan pärjäävät niissä hommisa ihan hyvin ilman minuakin...

        Heh, ihan samasta syystä muuten en tule enää ikinä asumaan naisen kanssa samassa asunnossa. En ikinä sitoudu sellaisiin asumiskustannuksiin joista en selviä yksinäänkin...


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        No mulla ainakin on, onhan siihen vähän pitänyt töitä tehdä ja välillä vaihtaakin mutta niin se vain mukavasti karttuu kun ei ajttele ikuisuusprojektina vaan ennemminkin itselle edullisena vaihdannan välineenä.

        Ja olet varma duuneistasi?

        Sittenhän sulla on asiat paljon paremmin kuin mulla. En vaan tajua sitä, et mitä vittua sä täällä naisettomuuttas ja jännämiehistä valitat...? :D


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Se on ihan fine. En minä nyt asunnonmaksajia tässä arvostele. Kerroin vaan oman henkilökohtaisen mielipiteeni miksi itse olen valinnut toisin.

        Okei, tulkitsin tekstinsävysi vähän väärin. Olen kai lukenut liikaa Talous-Sanomien änkyräkommentteja.

        Tietysti omistusasumisessa on se huono, että voi tulla ylimääräisiä kuluja. Remontteja sun muita, joista vuokra-asujan ei tarvitse välittää tuon taivaallista korkeintaan kuin siten, että remontin ajan joutuu ehkä punkkaamaan muualla, ja että rempan jälkeen on riski että vuokra nousee. Tällöin on vapaa vaihtamaan halvempaan, jos vaan löytyy asunto. Omistusasujan on ilman muuta vaikeampi irrottautua omastaan.


      • 13+13
        18+20 kirjoitti:

        Olenko sitä väittänytkään, en.

        Puhe oli vuokrayksiöstä, jos tarvitsee isompaa asuntoa yleensä sitä vuokraa ei tarvitse maksaa yksin ja sitäkin suuremmalla syyllä kannattaa ottaa vuokra-asunto kuin sijoittaa yhteiseen omistusasuntoon naisen kanssa joka vie vielä koko asunnon eron tullessa.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Kenellä on tänäpäivänä varaa omaan asuntoon? Kuin monella?

        Tai oikeastaan aika monella. Niin he ainakin itse uskovat...

        Minulla myös on. Kulumielessä tämä ei ole kalliimpaa kuin vuokralla asuminen. Ero tietysti on siinä, että alkuoääomaa on pitänyt olla, koska pankki ei suostu (enkä minä halua sellaiseen ryhtyäkään) ilman omaa rahoitusosuutta lainaamaan. Kun ei ole suhdanneherkässä työpaikassa, voi työsuhteen jatkumiseen (vakinainenhan se on) luottaa kuitenkin enimmäkseen.


      • Mitä jos
        Genio.Mente kirjoitti:

        Heh, ihan samasta syystä muuten en tule enää ikinä asumaan naisen kanssa samassa asunnossa. En ikinä sitoudu sellaisiin asumiskustannuksiin joista en selviä yksinäänkin...

        rakastamasi nainen on varaton ja joutuisi ilman apuasi asunnottomaksi?

        Pulma


      • 12+12
        xxcccrrrr kirjoitti:

        Olisko sitten ollut se omistusasunto niin suuri ja hintava ja ylläpitokustannuksetkin siinä suuret. Tämän vuoksi saattaisivat evätä asumistuen, ei muuten.

        Tai sen takia ei saanut toimeentulotukea, koska omistusasumisen kustannukset olivat niin pienet eli tulkittiin pärjäävän ilman sitäkin.


      • lord.boredom kirjoitti:

        Okei, tulkitsin tekstinsävysi vähän väärin. Olen kai lukenut liikaa Talous-Sanomien änkyräkommentteja.

        Tietysti omistusasumisessa on se huono, että voi tulla ylimääräisiä kuluja. Remontteja sun muita, joista vuokra-asujan ei tarvitse välittää tuon taivaallista korkeintaan kuin siten, että remontin ajan joutuu ehkä punkkaamaan muualla, ja että rempan jälkeen on riski että vuokra nousee. Tällöin on vapaa vaihtamaan halvempaan, jos vaan löytyy asunto. Omistusasujan on ilman muuta vaikeampi irrottautua omastaan.

        Mulla olis tässä nykyisestäkin vuokrakämpästäni ideoita miten muuttaa se toimivammaksi, mutta en mä sitä ilmlaiseksi tee. Enhän mä saa asuakaan täällä ilmaiseksi...

        Mut näin se on tässä maailmassa. Ne joilla on varaa, ne eivät osaa. Ne jotka osaavat, niillä ei ole varaa. Suutarin lapsilla ei edelleenkään ole kenkiä... :D


      • ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Ja olet varma duuneistasi?

        Sittenhän sulla on asiat paljon paremmin kuin mulla. En vaan tajua sitä, et mitä vittua sä täällä naisettomuuttas ja jännämiehistä valitat...? :D

        En todellakaan ole mutta juuri siksi onkin hyvä olla varasuunnitelma. Jos ajatellaan että huomenna irtisanottaisiin ja saisin rauhassa olla vaikkapa vuoden alkaisin etsimään rempattavaa asuntoa, nykyisestä saa lainavakuutta tai sittten voi myynnin kautta sitä hoitaa, tekisin kaupat jostain perusasioiltaan (putkirempat ym. isot tehty) hyvästä mutta sisustukseltaan vaatimattomasta kohteesta, remppailisin rauhassa enkä tölmyäoisi pää kolmantena jalkana töiden etsinnässä, pitäisin siis ikäänkuin lomaa ja samalla kartiuttaisin pääomaa niin ei menisi aika hukkaan.

        Niin no nuo naisasiathan kannattaa pitää täysin erossa asumisasioista, jos niissä antaa naiselle valtaan huomaakin äkkiä tehneensä sen liian suuren ikuisuusvelan jonka seurauksena saattaa tulla vouti kylään.


      • Mitä jos kirjoitti:

        rakastamasi nainen on varaton ja joutuisi ilman apuasi asunnottomaksi?

        Pulma

        Saa asua mun luona kunnes löytää asunnon...


      • ikisinkku M kirjoitti:

        En todellakaan ole mutta juuri siksi onkin hyvä olla varasuunnitelma. Jos ajatellaan että huomenna irtisanottaisiin ja saisin rauhassa olla vaikkapa vuoden alkaisin etsimään rempattavaa asuntoa, nykyisestä saa lainavakuutta tai sittten voi myynnin kautta sitä hoitaa, tekisin kaupat jostain perusasioiltaan (putkirempat ym. isot tehty) hyvästä mutta sisustukseltaan vaatimattomasta kohteesta, remppailisin rauhassa enkä tölmyäoisi pää kolmantena jalkana töiden etsinnässä, pitäisin siis ikäänkuin lomaa ja samalla kartiuttaisin pääomaa niin ei menisi aika hukkaan.

        Niin no nuo naisasiathan kannattaa pitää täysin erossa asumisasioista, jos niissä antaa naiselle valtaan huomaakin äkkiä tehneensä sen liian suuren ikuisuusvelan jonka seurauksena saattaa tulla vouti kylään.

        Noh...

        Aika rauhassa mäkin saisin olla 500 päivää. Elintasoni ehkä tipahtais snadisti, mutta elämänlaatu saattaisi nousta kohisten... :D


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Saa asua mun luona kunnes löytää asunnon...

        Ps. Nainen saa aina helpommin asunnon vuokrattua kuin mies...


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Noh...

        Aika rauhassa mäkin saisin olla 500 päivää. Elintasoni ehkä tipahtais snadisti, mutta elämänlaatu saattaisi nousta kohisten... :D

        juurikin näin, aina sitä semmoinen pärjää joka ei liikaa ole tulevaisuuttaan laskenut kuvitteelisten tulojen varaan eikä ota liian tosissaan jos nyt vähän muutosta tuleekin eteen, joskushan se voi olla hyväksikin.


      • xxccddddd
        12+12 kirjoitti:

        Tai sen takia ei saanut toimeentulotukea, koska omistusasumisen kustannukset olivat niin pienet eli tulkittiin pärjäävän ilman sitäkin.

        Tosiaankin, myös näin voi asia olla. Jos satasen vastike ja kympin vesimaksu jostain yksiöstä kuluina, niin ei taida tähän mitään asumistukea saada peruspäivärahan tasoisilla tuloillakaan.
        Mutta ehkä sittenkin todennäköisin selitys on se, että työttömäksi jääneellä on huomattavasti asuntolainaa vielä jäljellä. Ei sossu lähde näitä henkilökohtaisia asuntolainoja lyhentelemään, ja pankki voi laittaa lainan panttina olevan asunnon myyntiin kun ei lainaansa hoitamaan pysty. Jos tähän sitten asunnosta saa enemmän kuin mitä lainat tekevät niin ne pitää ensin törsätä vaikka hotellissa majaillen ennenkuin sossuta mitään saa, joskin joku vaikkapa kaupungin asuntokin voidaan siihen hetikin järkätä jonka vuokran joutuu maksamaan niin kauan kuin rahaa asunnon myynnistä jäljellä on.


      • xxccddddd kirjoitti:

        Tosiaankin, myös näin voi asia olla. Jos satasen vastike ja kympin vesimaksu jostain yksiöstä kuluina, niin ei taida tähän mitään asumistukea saada peruspäivärahan tasoisilla tuloillakaan.
        Mutta ehkä sittenkin todennäköisin selitys on se, että työttömäksi jääneellä on huomattavasti asuntolainaa vielä jäljellä. Ei sossu lähde näitä henkilökohtaisia asuntolainoja lyhentelemään, ja pankki voi laittaa lainan panttina olevan asunnon myyntiin kun ei lainaansa hoitamaan pysty. Jos tähän sitten asunnosta saa enemmän kuin mitä lainat tekevät niin ne pitää ensin törsätä vaikka hotellissa majaillen ennenkuin sossuta mitään saa, joskin joku vaikkapa kaupungin asuntokin voidaan siihen hetikin järkätä jonka vuokran joutuu maksamaan niin kauan kuin rahaa asunnon myynnistä jäljellä on.

        Yleensä työttömällä jää vaihtoehdoksi sopia pankin kanssa pelkästä korkojen maksusta työttömyyden ajalta.

        Se tosin vaatii myös taakaajien suostumuksen.

        Sossu antaa sitten tukea vastikkeiden maksamiseen, jos ne ovat tarpeeksi suuret.


      • 10+6
        14+4 kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä että maksamasi vuokran sijaan lyhennät lainaa ja tavallaan kasvatat omaisuutta, mutta vuokrayksiö maksaa noin 300-400e /kk ja et tarvitse olla 200k veloissa. Yleensä siitä jää ylimääräistä rahaa, varsinkin jos käyt töissä ja tuon ylimääräisen rahan voi säästää ja sijoittaa. Et todellakaan jää mitenkään leipäjonoon vuokraajana, ellet ole täysi idiootti.

        Pk-seudulta ei saa vapailta markkinoilta vuokrattua minkäänlaista yksiötä 400€/kk. Ostettua sen sijaan saa vanhan yksiön reilusti alle 200k€.


      • Whazzup!!
        lord.boredom kirjoitti:

        Minulla myös on. Kulumielessä tämä ei ole kalliimpaa kuin vuokralla asuminen. Ero tietysti on siinä, että alkuoääomaa on pitänyt olla, koska pankki ei suostu (enkä minä halua sellaiseen ryhtyäkään) ilman omaa rahoitusosuutta lainaamaan. Kun ei ole suhdanneherkässä työpaikassa, voi työsuhteen jatkumiseen (vakinainenhan se on) luottaa kuitenkin enimmäkseen.

        cock sucking is stable?


    • Antisosialisti

      Kuole pois AP. Kaksio pitää olla vaikka olen yksin. Pieneen yksiöön eivät mahdu kaikki minun tavarani, lisäksi tilaa olisi aivan liian vähän erilaisille harjoitteluille, tanssimisille yms.

      Kaikista vähiten kaipaan kaltaisiasi pellejä kertomaan minulle, että mitä tarvitsen ja mitä en tarvitse.

      • AP ,,,,,,

        Kaltaisesti hard-core atm ja neitsyt-setä pärjää kyllä hyvin yksiössäkin, voit hoitaa homppelitanssisi vaikka yökerhossa, tosin siellä sinusta ajateltaisiin paljon negatiivista.


      • AP ,,,,,, kirjoitti:

        Kaltaisesti hard-core atm ja neitsyt-setä pärjää kyllä hyvin yksiössäkin, voit hoitaa homppelitanssisi vaikka yökerhossa, tosin siellä sinusta ajateltaisiin paljon negatiivista.

        Kyllä sitä täytyy miehen asua vähintään yli 50 neliön kaksiossa tai mieluummin yli 60 neliön kaksiossa, oli se sitten vuokra- tai omistusasunto. Ei sitä kannata nuoren miehen asua missään yksiöissä, sillä se antaa miehestä vain yksinäisen luuserimiehen ja köyhän surkimuksen vaikutelman, jos ei ole varaa asua missään paremmassa ja tilavammassa asunnossa.

        Kuitenkin se raha ja varallisuus ovat aina ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä, joten kyllä sitä täytyy miehellä olla aina varaa myös asua tilavammin ja kunnon asunnossa, eikä missään parikymppisille teininuorille tarkoitetuissa yksiöissä. Jotkut ahdasmieliset persujuntit ne asuvat vaan niissä yksiöissä vielä yli kolmekymppisenä, mutta ei ketkään suvaitsevaiset EUROOPPALAISET MIEHET, ETTÄ TIEDÄKIN SÄ VITUN HINTTIPERSEHUORA SE SAATANA!!!!!!!!!


      • 1+20
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä sitä täytyy miehen asua vähintään yli 50 neliön kaksiossa tai mieluummin yli 60 neliön kaksiossa, oli se sitten vuokra- tai omistusasunto. Ei sitä kannata nuoren miehen asua missään yksiöissä, sillä se antaa miehestä vain yksinäisen luuserimiehen ja köyhän surkimuksen vaikutelman, jos ei ole varaa asua missään paremmassa ja tilavammassa asunnossa.

        Kuitenkin se raha ja varallisuus ovat aina ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä, joten kyllä sitä täytyy miehellä olla aina varaa myös asua tilavammin ja kunnon asunnossa, eikä missään parikymppisille teininuorille tarkoitetuissa yksiöissä. Jotkut ahdasmieliset persujuntit ne asuvat vaan niissä yksiöissä vielä yli kolmekymppisenä, mutta ei ketkään suvaitsevaiset EUROOPPALAISET MIEHET, ETTÄ TIEDÄKIN SÄ VITUN HINTTIPERSEHUORA SE SAATANA!!!!!!!!!

        Kenelle se antaa sellaisen kuvan, kun eihän kukaan edes tiedä että asut sellaisessa asunnossa, koska eihän sulla ole yhtään kavereitakaan, etkä käy koskaan missään.


      • 1+20 kirjoitti:

        Kenelle se antaa sellaisen kuvan, kun eihän kukaan edes tiedä että asut sellaisessa asunnossa, koska eihän sulla ole yhtään kavereitakaan, etkä käy koskaan missään.

        No ainakin tämän palstan kirjoittajille.


      • 13+11
        DarkFear kirjoitti:

        No ainakin tämän palstan kirjoittajille.

        Eli maksat 200-400e /kk korkeampaa vuokraa tehdäksesi vaikutuksen meihin palstalaisiin?


      • 13+11 kirjoitti:

        Eli maksat 200-400e /kk korkeampaa vuokraa tehdäksesi vaikutuksen meihin palstalaisiin?

        No ei kyllä ole ainakaan Turussa noin suuria hintaeroja yksiöiden ja kaksioiden välillä. Suhteellisesti on huomattavasti edullisempaa asua yli 60 neliön kaksiossa, kun että asuisi jossain yksiössä ja maksaisi siitä vuokraa kuukaudessa ehkä joku 100 euroa vähemmän kun tilavasta kaksiosta. Eikä pitäisi olla kenellekkään työssä käyvälle mitenkään taloudellisesti vaikeaa asua kaksiossa, kun monissa kaupungeissa suurin osa ihmisistä maksaa kalliimpiakin vuokria.


      • on halpaa är billigt
        DarkFear kirjoitti:

        No ei kyllä ole ainakaan Turussa noin suuria hintaeroja yksiöiden ja kaksioiden välillä. Suhteellisesti on huomattavasti edullisempaa asua yli 60 neliön kaksiossa, kun että asuisi jossain yksiössä ja maksaisi siitä vuokraa kuukaudessa ehkä joku 100 euroa vähemmän kun tilavasta kaksiosta. Eikä pitäisi olla kenellekkään työssä käyvälle mitenkään taloudellisesti vaikeaa asua kaksiossa, kun monissa kaupungeissa suurin osa ihmisistä maksaa kalliimpiakin vuokria.

        Varissuolla, ruotsiksi på svenska i Kråkkärret


      • Ap.........
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä sitä täytyy miehen asua vähintään yli 50 neliön kaksiossa tai mieluummin yli 60 neliön kaksiossa, oli se sitten vuokra- tai omistusasunto. Ei sitä kannata nuoren miehen asua missään yksiöissä, sillä se antaa miehestä vain yksinäisen luuserimiehen ja köyhän surkimuksen vaikutelman, jos ei ole varaa asua missään paremmassa ja tilavammassa asunnossa.

        Kuitenkin se raha ja varallisuus ovat aina ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä, joten kyllä sitä täytyy miehellä olla aina varaa myös asua tilavammin ja kunnon asunnossa, eikä missään parikymppisille teininuorille tarkoitetuissa yksiöissä. Jotkut ahdasmieliset persujuntit ne asuvat vaan niissä yksiöissä vielä yli kolmekymppisenä, mutta ei ketkään suvaitsevaiset EUROOPPALAISET MIEHET, ETTÄ TIEDÄKIN SÄ VITUN HINTTIPERSEHUORA SE SAATANA!!!!!!!!!

        Yli 30 vuotiaasta miehestä antaa luuseriskuvan se että hänellä ei ole ikinä naisseuraa eikä kavereita, eikä hän edes matkustele koskaan missään ahdasmielisyyttään. Se että joku surkea hc-ätmi kyyhöttää vuokrakaksion nurkassa ei tee kehenkään vaikutusta, säälittävää se on! Jos sitä varaa ja rahaa on sitten niin paljon niin se "nuori" mies voi vaikka käyttää ne rahansa oman asunnon ostoon tai vaikka maailman ympäri matkaan eikä mihinkään slummiluukun vuokriin. Ja nimenomaan Euroopassa aikuiset miehet (yli 20v) asuvat pitkään vielä äidin nurkissa ennenkuin vihdoin muuttavat siihen YKSIÖÖN koska euroopassa hintataso on monesti niin korkea ettei yksin asuvalla ole varaa asua isossa asunnossa, toista se on tietenkin jossain Varissuon suojavuokraluukuissa joissa luusereita majoitetaan etteivät olisi menestyvien ihmisten tiellä.


      • AP..................
        DarkFear kirjoitti:

        No ainakin tämän palstan kirjoittajille.

        Se on ainakin täysin varma yksinäisen (todellisuuden tajun kadottaneen) luuserismiehen merkki kun pitää elää kaksiossa vain sen takia että pääsee palstalle niin sanomaan, sinä olet kyllä niin kaukana eurooppalaisesta kuin voi vain olla, et koskaan käy Euroopassa, et tunne kuin valkoihoisia Suomipersujuntteja (eivätkä hekään ole kavereitasi), etkä puhu kuin Suomea.

        Mutta hienoa että asut vuokrakaksiossa Varissuolla palstan vuoksi, se on tervettä.


      • Antisosialisti
        AP ,,,,,, kirjoitti:

        Kaltaisesti hard-core atm ja neitsyt-setä pärjää kyllä hyvin yksiössäkin, voit hoitaa homppelitanssisi vaikka yökerhossa, tosin siellä sinusta ajateltaisiin paljon negatiivista.

        Sinä taas olet peniksellä päätöksiä tekevä munapää jos todellakin kuvittelet että naiset tai seksi ovat jotenkin tärkeimpiä asioita maan päällä.

        ATM? hupaisa vitsi. Korjaa alemman tason mies sanalla vapaaehtoisesti sinkkuna, seksitöntä, lapsetonta elämää elävä individualisti. Sitten tiedät minun asenteeni paremmin.

        Yksiö ei kelpaa minulle, vaadin vähintään kaksiota. Ei kiinnosta baarit tai yökerhot, molemmat pelkkää rahan, ajan hukkaamista.

        Toivon että kaikki ihmiset sukupuolesta riippumatta jotka yllä pitävät seuraavanlaista asennetta: "mies jolla on poikuus tallella, ei halua naista, ei halua seksiä on luuseri" kuolevat pois mahdollisimman kivuliaasti. Vaihtoehtoisia elämäntapoja on vaikka kuinka paljon ja minä olen valinnut omani. Sellaisen elämän mikä ei ole samanlainen kuin yhteiskunnan tai naisten ja joiden muiden miesten tarjoama elämäntapa. Minulla ei ole sellaista ominaisuutta kuin läheisriippuvuus vaan viihdyn enimmäkseen yksin.


      • AP.......
        Antisosialisti kirjoitti:

        Sinä taas olet peniksellä päätöksiä tekevä munapää jos todellakin kuvittelet että naiset tai seksi ovat jotenkin tärkeimpiä asioita maan päällä.

        ATM? hupaisa vitsi. Korjaa alemman tason mies sanalla vapaaehtoisesti sinkkuna, seksitöntä, lapsetonta elämää elävä individualisti. Sitten tiedät minun asenteeni paremmin.

        Yksiö ei kelpaa minulle, vaadin vähintään kaksiota. Ei kiinnosta baarit tai yökerhot, molemmat pelkkää rahan, ajan hukkaamista.

        Toivon että kaikki ihmiset sukupuolesta riippumatta jotka yllä pitävät seuraavanlaista asennetta: "mies jolla on poikuus tallella, ei halua naista, ei halua seksiä on luuseri" kuolevat pois mahdollisimman kivuliaasti. Vaihtoehtoisia elämäntapoja on vaikka kuinka paljon ja minä olen valinnut omani. Sellaisen elämän mikä ei ole samanlainen kuin yhteiskunnan tai naisten ja joiden muiden miesten tarjoama elämäntapa. Minulla ei ole sellaista ominaisuutta kuin läheisriippuvuus vaan viihdyn enimmäkseen yksin.

        Heh pilluttomuus ja yksinäisyys on kuitenkin tehnyt sinusta katkeran netissä vihaa lietsovan pellen, jos sinun pitää ihan toivoa toisten kuolemia. Jos viihdyt yksin niin mikäs siinä mutta jos tulos on noin vihantäyteinen ehkä parempi että sinullakin jotain seuraa olisi.


    • BlackGear

      Kotia Darkfear arvostaa, mutta arvostaako myös uskontoa ja isänmaata?

      Ahtaasti saattaa asua myös köyhä ja/tai ekoileva vihervasemmistolainen ihminen sen "halla-aholaisen" seinänaapurissa. Kun tinkii asumisneliöistään, niin rahaa riittää esim. itsellä paremmin autoon ja osakesäästämiseen.

      Jollekin on raha ja varallisuus tärkein ja toisille, työ, uskonto, rakkaus tai jokin muu

      • En ole koskaan arvostanut uskontoa tai isänmaata, sillä en ole koskaan pitänyt uskontoa tärkeänä asiana, enkä ole ikinä ollut isänmaallinen.


      • 6+8
        DarkFear kirjoitti:

        En ole koskaan arvostanut uskontoa tai isänmaata, sillä en ole koskaan pitänyt uskontoa tärkeänä asiana, enkä ole ikinä ollut isänmaallinen.

        Miksi et arvosta uskontoa, ilman kristinuskoa täällä palvottaisiin edelleen kuralätäkköjä ja sammaltuppoja.


      • 6+8 kirjoitti:

        Miksi et arvosta uskontoa, ilman kristinuskoa täällä palvottaisiin edelleen kuralätäkköjä ja sammaltuppoja.

        Täällä ei ole koskaan palvottu kuralätäkköä ja sammaltuppoja.

        Muinaissuomalaisilla oli vikas hengellinen elämä johon kuului luonnon ja luonnohenkien sekä esi-isien ja lukuisten Jumalien palvontaa.

        Muinaiseen uskoon kuului myös selkeä moraalikoodisto jonka voi lukea ikivanhoista perimätietona säilyneistä runoista.

        Nykyisen Suomalaisen kulttuuri ja moraali pohjautuu ihan yhtä paljon muinaisiin tapoihin kuin kristinuskoonkin, itse asiassa kristinuskon merkitys saattaa olla jopa vähäisempikin.


    • Mies1985_

      Minulla on pieni kaksio. Ollut kolme vuotta ja siellä ei ole käynyt perheenjäsenten, huoltomiesten sun muiden vakiokalustojen lisäksi vieraita naisia ja miehiä kuin yhden kerran. Se oli synttäreilläni. Sen lisäksi näytin asuntoa vajaan minuutin yhden naiskaverille vuosia sitten. Parisängyssä nukun.

    • Nönkdgvsjködsvgsöd

      Vain masennuspillereistään seonnut suomalainen viihtyy tämän maan asunnoissa. Hulluhan sen täytyy olla, joka edes rakentaa yksiöitä näin suureen maahan. Yksiö ei ole kenenkään paikka. Ihan sairas kansa, joka niin hirveistä läävistä jotain maksaa, mitä täällä on maa täynnä.

      • zzzxxcccwww

        Ne jotka yksiöasuntonsa sanovat olevan hirveä paikka asuntona ja elämänsä tuhoaja mitä suuremmalla todennäköisyydellä kohdistavat vihansa ihan väärin. Nimittäin ei siellä asunnossaan tarvitse pelkästään olla vaan sieltä pääsee menemään vaikka mihin, eikä yksiö ole siksi niin paljon kummempi kuin vähän isommatkaan asunnot, halvempi vuokra tai hoitovastike vaan on.
        Jos on sellainen tyyppi joka mielellään esim. autoja laittelisi niin silloin olisi kyllä tarpeen joku paikka missä näitä saa tehdä. Mutta ei näitä saa tehdä yhtään sen paremmin kerrostaloissa eikä pientaloalueillakaan(ei varsinkaan niillä uudemmilla ja fiinimmillä ja ahdastonttisilla), tällaiseen pitää jostain yrittää saada käyttöön autotallia tai jotain muuta sopivaa tilaa.


    • Reipas Mies

      Euroopan metropoleissa on aivan yleistä että nuoret miehet ja naiset asuvat yksiöissä parhaassa nuoruudessaan. Sitten parisuhteen ja keski-iän myötä voi ostaa yhdessä suuremman asunnon jossa on lapsille tilaa yms. Nuori mies voi aivan hyvin ajaa pienellä autollakin eikä natsiaatu-maan tuotoksilla.

      Toki pelisilmää (ei sis. pua-teesiä) tulisi olla jotta nettopalkasta jää jotain itselleen, nämä nykyajan bilettäjät taitaa yksiö-rahansa vaan yökerhoissa hummailla ja sitten aakkos-vaatteita osarilla ostella? Tarkoitan sitä että jos asuu halvasti, tulee sitten myös palkasta jäädä roimasti säästöönkin. Tietenkin jos ei liiku missään ja lymyää townsenina yksiössään, häipyy nuoruus saamatta mitään aikaan.

      Siinä tietenkin salskeat suorituskykyiset nuoretmiehet tekevät virheitä menevinä sinkkuina useitakin kuten kyr..... anteeksi, Audin tai Bmw:n ostaminen.

    • H.C.Ätminkäinen.

      Minäpäs olen HC ÄTMI ja asun 60 neliön kaksiossa:D Vituttaako se aloittajaa:D

      • AP........

        Hei!

        Ei missään nimessä vituta, kerroin vain miten asia on, tähän ei liity henkilökohtaisia positiivisia tai negatiiviisa tuntemuksia sen koommin, vaikka asuisit Angkor Watissa ei se minua vituttaisi, mutta hyvä että myönnät hc-ätmiytesi, kaikki täällä eivät siihen pysty, eritoten eräs neitsyt-setä :)


    • m-73

      Paras paikka asua, on mamman luona. Ei asumiskuluja, ruokahuolto pelaa, aina puhtaita vaatteita kaapissa, saa vaan nauttia elämästä ja katsella pornoa omassa huoneessaan.

      • eikös yleensä myös

        ätmin äitee vetele hanskaan tuhnu-poekaansa? "äiti vähän auttaa"..


    • Jeetro

      ATM asuu vuokralla pienessä 28m2 yksiössä, YTM korkkaa omistukseensa uuden 300m2 asunnon. :D

    • 3/5TM

      Minä 29m2 yksiössä jossa vuokra 370e, 8 vuotta vierähtänyt jo, eikä ainuttakaan tyttöystävää ollut koko aikana.

      • zzxxccwwww

        Tämä asia tuskin on siitä kiinni että asuntonasi on yksiö, eikä muutenkaan se jos ylipäätänsä tunnet olosi kurjaksi tai jos ei kavereita ole johdu siitä että asuntonasi on yksiö.


    • Jaa, no mulle riittää tämä 130 neliöö ihan kivasti, mutta minähän en olekkaan mikään luuserimies.
      Kaksiossa nuorempana asuessa tajusin, että täältä pitää päästä ja aika vitun äkkiä poies...Tunsin tukehtuvani ja naapurit seinäntakana, siis voi vittu mitä paskaa. Ja rahan järjetön työntäminen tyhjännokkaan.(vuokrat)
      Nyt mulla on oma kartano saatana soikoon. Kyllä passaa herrana elellä velattomana.:)
      Työtä tämä kaikki on vaatinut niin paljon, et monestakaan teistä ei tähän vain ole, eikä olisi ollut.

      • AP........

        Niin ilmeisesti et siis ole hc-atm etkä neitsyt-setä :) Silloinhan juuri voi ja pitääkin asua noin kuten kuvailit.


      • AP........ kirjoitti:

        Niin ilmeisesti et siis ole hc-atm etkä neitsyt-setä :) Silloinhan juuri voi ja pitääkin asua noin kuten kuvailit.

        Ainoastaan elämäntapasinkku, tosimies ja keskivertomiestä riskimpi omantienkulkija.


      • Ätmi vai eikö ätmi
        tuco- kirjoitti:

        Ainoastaan elämäntapasinkku, tosimies ja keskivertomiestä riskimpi omantienkulkija.

        Mutta onko kunnian ja omaisuuden lisäksi tallella myös poikuus? Oletko neitsyt-setä? Montako naista olet nussinut? Entä onko tukka takana ja parhaat nuoruusvuodet edessä? Syötkö finatabuja? Oletko harjoittanut monikansallista homoseksiä?

        Nämä asiat sen lopulta ratkaisevat, kuinka hoocee oikeastaan olet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe