Kenelle antaisit joululahjan

risuja

täällä ja minkälaisen. Muista että ei

80

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Mitä ei.

      • k/k

        Olisko risuja?


      • ----
        k/k kirjoitti:

        Olisko risuja?

        Sulle kai me useimmat, mutta sitähän ei ääneen sanoa saa.
        Ei risuja, vaan pieniä sieviä sydämiä. ♥ ♥ ♥


      • k/k
        ---- kirjoitti:

        Sulle kai me useimmat, mutta sitähän ei ääneen sanoa saa.
        Ei risuja, vaan pieniä sieviä sydämiä. ♥ ♥ ♥

        Ei kun mä haluisin tabula rasan.


      • ----

    • Risuja ilkiölle

      Risut saa palstan ilkimys.

      • ???

        "Ken hän on, ken hän on, alla naamion?"


    • Kaikki tietää

      Kaikkihan sen tietää, julkinen salaisuus.

    • Mettikselle keittiöapulaisen
      .Korppikselle isomman vaatekomeron.
      Teeweelle saippuaa että saa suunsa puhtaaksi.
      Hunkszille puhallettavan barbaran.
      Leskelle monta, monta pohjoisen partajermuxia.
      Siivojaparalle miehenkuvatuksen joka ei haise hielle eikä juo kaljaa.
      ...
      jatkuu

      • ....

        Kovia kepeät terkut lähetät.


      • "Paloma.se.co"

        Ota huomioon että minä olen nörtti.
        Vain robotti siis kelpaa.
        Minulta sinä saat kunnon melan.
        Korppis saa pienen CD:n.
        Nukke-kotinsa porstuan peiliksi.
        Koti-kiusattu saakoon Gordionin solmuksi menneen johto-vyyhden.
        Sopii hyvin isojen roskien lakaisuun.
        Anceli saa taivaat ja maat.
        Tiinainen Versacen kotelo-mekon.
        Malli-mitoilla.
        Nittaminax suu-suoran viivoittimen ja tiukan pipon.
        Muita tärkeitä rekkautuneita ei taida ollakaan...
        Hups! Onhan.
        Häneen ei saa suoraan viitata.
        Olkoon sala-sana siis valta-istuin.
        Hänelle kaksi rasiaa Fazerin Sorbus-Pihlajan-marja-likööri-konvehteja.
        Sokerittomina sitrunoituina.

        H.


      • Miksi minulle vaatekomero?

        Minullahan on useita vaatekomeroita. Iso vaatehuone makuukamarissa. Eteisessä toinen ja ovensuussa naulakko. Hollannissa oma vaatekaappi ja Petzen perintöpiirongissa kolme laatikkoa vaatteille ja muille tavaroille. Kesämökillä vaatekaappi ja kaksi vaatenaulakkoa.

        Haluan älypuhelimen, tabletin tai järjestelmä kameran.

        Mitäs mää sulle??? Keittiöön jotain kivaa, mitähän. keittiösi näyttää olevan kovassa käytössäsi kuvista päätellen. Milloin on pullaa, pataruokaa tai paistoksia perheellesi.

        Esikoinen soitti juuri, ei mitään lahjoja näillä mennään. Kuopus saa jotain kun hänellä on syntymäpäivä joulun alla.

        Minulta lähtee lämpimän joulun terveiset virtuaalisuklaarasialla seuraaville nimimerkeille..

        Pirrelle, Enkelille, hmp.f, Kotikiusatulle, Lasselle, siivoojalle, hunksille, Latelle, demeterille, mintulle, tulisillalle ja sinulle. Joulukortti mettikselle, siilirouvalle, leskelle sekä leijannalle ja jos joku unohtui ilmoita niin lisään.

        Luotsille ohjekirjan siitä kuinka hän poistaa viestin siten, että siihen vastatut viestit poistuvat.


      • korppis kirjoitti:

        Miksi minulle vaatekomero?

        Minullahan on useita vaatekomeroita. Iso vaatehuone makuukamarissa. Eteisessä toinen ja ovensuussa naulakko. Hollannissa oma vaatekaappi ja Petzen perintöpiirongissa kolme laatikkoa vaatteille ja muille tavaroille. Kesämökillä vaatekaappi ja kaksi vaatenaulakkoa.

        Haluan älypuhelimen, tabletin tai järjestelmä kameran.

        Mitäs mää sulle??? Keittiöön jotain kivaa, mitähän. keittiösi näyttää olevan kovassa käytössäsi kuvista päätellen. Milloin on pullaa, pataruokaa tai paistoksia perheellesi.

        Esikoinen soitti juuri, ei mitään lahjoja näillä mennään. Kuopus saa jotain kun hänellä on syntymäpäivä joulun alla.

        Minulta lähtee lämpimän joulun terveiset virtuaalisuklaarasialla seuraaville nimimerkeille..

        Pirrelle, Enkelille, hmp.f, Kotikiusatulle, Lasselle, siivoojalle, hunksille, Latelle, demeterille, mintulle, tulisillalle ja sinulle. Joulukortti mettikselle, siilirouvalle, leskelle sekä leijannalle ja jos joku unohtui ilmoita niin lisään.

        Luotsille ohjekirjan siitä kuinka hän poistaa viestin siten, että siihen vastatut viestit poistuvat.

        Tärkein unohtui, Tiinalle aforismikirjanen ; ).


      • korppis kirjoitti:

        Miksi minulle vaatekomero?

        Minullahan on useita vaatekomeroita. Iso vaatehuone makuukamarissa. Eteisessä toinen ja ovensuussa naulakko. Hollannissa oma vaatekaappi ja Petzen perintöpiirongissa kolme laatikkoa vaatteille ja muille tavaroille. Kesämökillä vaatekaappi ja kaksi vaatenaulakkoa.

        Haluan älypuhelimen, tabletin tai järjestelmä kameran.

        Mitäs mää sulle??? Keittiöön jotain kivaa, mitähän. keittiösi näyttää olevan kovassa käytössäsi kuvista päätellen. Milloin on pullaa, pataruokaa tai paistoksia perheellesi.

        Esikoinen soitti juuri, ei mitään lahjoja näillä mennään. Kuopus saa jotain kun hänellä on syntymäpäivä joulun alla.

        Minulta lähtee lämpimän joulun terveiset virtuaalisuklaarasialla seuraaville nimimerkeille..

        Pirrelle, Enkelille, hmp.f, Kotikiusatulle, Lasselle, siivoojalle, hunksille, Latelle, demeterille, mintulle, tulisillalle ja sinulle. Joulukortti mettikselle, siilirouvalle, leskelle sekä leijannalle ja jos joku unohtui ilmoita niin lisään.

        Luotsille ohjekirjan siitä kuinka hän poistaa viestin siten, että siihen vastatut viestit poistuvat.

        Ok, ei sitten. Ajattelin vain kun pidät niin paljon vaatteista niin komerosi varmasti pursuavat. Mutta järjestyksen ihmisenä tietenkin kierrätät, poistat ja hankit lisätilaa eli siis komerosi eivät näytä samalta kuin omani.

        Sinulle lahjoittaisin Milla-Magian näyttävän puisen kaulakorun jolla voisit piristää mekkojasi ja toppejasi.

        Pirre meinas unohtua; Pirrelle lahjoittaisin suuren joulukukan ja ison halin. Hänen sydämensä hyvyys on kuin aurinko joka paistaa läpi tummimmastakin pilvestä

        Lasselle, Ancelille Latelle, Demeterille lähettäisin kolumbialaisia joululauluja sis'ltävän cdn. Villancicos, lasten äänillä, iloisen tamburiinin ja muiden helistimien säestäminä.

        Kotikiusatulle itseleivotun joulukakun. Mausteiden tuoksuisen, hedelmäisen kakun.

        Tiinalle sirkushuveja. Kaipaa selvästi jotain hauskaa.

        Puskille lahjoittaisin hyvää mieltä, joulurauhaa, suklaakonvehteja ja nimimerkin, joka ei vaihdu.

        Kaikki te jotka ette ole saaneet vielä lahjaa minulta ilmoittautukaa, muistini on hyvä, mutta olen keskellä yläkerran siivousta. Keskittyminen ei mitenkään paras mahdollinen.


      • +++++++
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Ok, ei sitten. Ajattelin vain kun pidät niin paljon vaatteista niin komerosi varmasti pursuavat. Mutta järjestyksen ihmisenä tietenkin kierrätät, poistat ja hankit lisätilaa eli siis komerosi eivät näytä samalta kuin omani.

        Sinulle lahjoittaisin Milla-Magian näyttävän puisen kaulakorun jolla voisit piristää mekkojasi ja toppejasi.

        Pirre meinas unohtua; Pirrelle lahjoittaisin suuren joulukukan ja ison halin. Hänen sydämensä hyvyys on kuin aurinko joka paistaa läpi tummimmastakin pilvestä

        Lasselle, Ancelille Latelle, Demeterille lähettäisin kolumbialaisia joululauluja sis'ltävän cdn. Villancicos, lasten äänillä, iloisen tamburiinin ja muiden helistimien säestäminä.

        Kotikiusatulle itseleivotun joulukakun. Mausteiden tuoksuisen, hedelmäisen kakun.

        Tiinalle sirkushuveja. Kaipaa selvästi jotain hauskaa.

        Puskille lahjoittaisin hyvää mieltä, joulurauhaa, suklaakonvehteja ja nimimerkin, joka ei vaihdu.

        Kaikki te jotka ette ole saaneet vielä lahjaa minulta ilmoittautukaa, muistini on hyvä, mutta olen keskellä yläkerran siivousta. Keskittyminen ei mitenkään paras mahdollinen.

        Millaisen nimimerkin minulle lahjoittaisit?


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Ota huomioon että minä olen nörtti.
        Vain robotti siis kelpaa.
        Minulta sinä saat kunnon melan.
        Korppis saa pienen CD:n.
        Nukke-kotinsa porstuan peiliksi.
        Koti-kiusattu saakoon Gordionin solmuksi menneen johto-vyyhden.
        Sopii hyvin isojen roskien lakaisuun.
        Anceli saa taivaat ja maat.
        Tiinainen Versacen kotelo-mekon.
        Malli-mitoilla.
        Nittaminax suu-suoran viivoittimen ja tiukan pipon.
        Muita tärkeitä rekkautuneita ei taida ollakaan...
        Hups! Onhan.
        Häneen ei saa suoraan viitata.
        Olkoon sala-sana siis valta-istuin.
        Hänelle kaksi rasiaa Fazerin Sorbus-Pihlajan-marja-likööri-konvehteja.
        Sokerittomina sitrunoituina.

        H.

        HUnkille
        Sitä mä vaan olisin kysyny et millanen se kunnon mela on, onko takuuta varren keston sunhteen?


      • +++++++ kirjoitti:

        Millaisen nimimerkin minulle lahjoittaisit?

        7Plusssaa ?


      • etsitään -
        hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Ota huomioon että minä olen nörtti.
        Vain robotti siis kelpaa.
        Minulta sinä saat kunnon melan.
        Korppis saa pienen CD:n.
        Nukke-kotinsa porstuan peiliksi.
        Koti-kiusattu saakoon Gordionin solmuksi menneen johto-vyyhden.
        Sopii hyvin isojen roskien lakaisuun.
        Anceli saa taivaat ja maat.
        Tiinainen Versacen kotelo-mekon.
        Malli-mitoilla.
        Nittaminax suu-suoran viivoittimen ja tiukan pipon.
        Muita tärkeitä rekkautuneita ei taida ollakaan...
        Hups! Onhan.
        Häneen ei saa suoraan viitata.
        Olkoon sala-sana siis valta-istuin.
        Hänelle kaksi rasiaa Fazerin Sorbus-Pihlajan-marja-likööri-konvehteja.
        Sokerittomina sitrunoituina.

        H.

        Minä voisin lahjoittaa karvahatun jos sopivan satun löytämään.


      • Korppis*
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Ok, ei sitten. Ajattelin vain kun pidät niin paljon vaatteista niin komerosi varmasti pursuavat. Mutta järjestyksen ihmisenä tietenkin kierrätät, poistat ja hankit lisätilaa eli siis komerosi eivät näytä samalta kuin omani.

        Sinulle lahjoittaisin Milla-Magian näyttävän puisen kaulakorun jolla voisit piristää mekkojasi ja toppejasi.

        Pirre meinas unohtua; Pirrelle lahjoittaisin suuren joulukukan ja ison halin. Hänen sydämensä hyvyys on kuin aurinko joka paistaa läpi tummimmastakin pilvestä

        Lasselle, Ancelille Latelle, Demeterille lähettäisin kolumbialaisia joululauluja sis'ltävän cdn. Villancicos, lasten äänillä, iloisen tamburiinin ja muiden helistimien säestäminä.

        Kotikiusatulle itseleivotun joulukakun. Mausteiden tuoksuisen, hedelmäisen kakun.

        Tiinalle sirkushuveja. Kaipaa selvästi jotain hauskaa.

        Puskille lahjoittaisin hyvää mieltä, joulurauhaa, suklaakonvehteja ja nimimerkin, joka ei vaihdu.

        Kaikki te jotka ette ole saaneet vielä lahjaa minulta ilmoittautukaa, muistini on hyvä, mutta olen keskellä yläkerran siivousta. Keskittyminen ei mitenkään paras mahdollinen.

        Paloma@ Riipuksia roikkuu tuossa tietokonepäytäni edessä seinällä kymmeniä erilaisia, ei en halia riipusta.

        Nyt kun noita vistejä tulee muistan tyyppejä jotka unohdin.

        Mimmimummin hänelle huopatossut ; ) Heikulle riippukeinu. Epulle loitsukirjan ja reppuriikalle vodkapullon.


      • Korppis* kirjoitti:

        Paloma@ Riipuksia roikkuu tuossa tietokonepäytäni edessä seinällä kymmeniä erilaisia, ei en halia riipusta.

        Nyt kun noita vistejä tulee muistan tyyppejä jotka unohdin.

        Mimmimummin hänelle huopatossut ; ) Heikulle riippukeinu. Epulle loitsukirjan ja reppuriikalle vodkapullon.

        Ok, no ei sitten sitäkään. Sori! Nyt mä tiedän: INGENTING!
        http://www.raddabarnen.se/jul/

        Heikulle riippukeinuun tuulikannel.
        Mimmille uusi setti matkalaukkuja..

        Saimaantaalle tanssikengät.
        Henrille ja Eerolle snowjoggerit.


      • mimmimummi*
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Ok, no ei sitten sitäkään. Sori! Nyt mä tiedän: INGENTING!
        http://www.raddabarnen.se/jul/

        Heikulle riippukeinuun tuulikannel.
        Mimmille uusi setti matkalaukkuja..

        Saimaantaalle tanssikengät.
        Henrille ja Eerolle snowjoggerit.

        Kiitän....kiitos juolulahjoista jotka ovatkin....aivan ihania..juuri nyt sopivia...huopatossut...ja matkalaukut...eilinenkin meni kokopäivän matkustaessa..se pienin koko riittäisi näihin reissuhin.


      • Jouluiloa (+)(+)
        hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Ota huomioon että minä olen nörtti.
        Vain robotti siis kelpaa.
        Minulta sinä saat kunnon melan.
        Korppis saa pienen CD:n.
        Nukke-kotinsa porstuan peiliksi.
        Koti-kiusattu saakoon Gordionin solmuksi menneen johto-vyyhden.
        Sopii hyvin isojen roskien lakaisuun.
        Anceli saa taivaat ja maat.
        Tiinainen Versacen kotelo-mekon.
        Malli-mitoilla.
        Nittaminax suu-suoran viivoittimen ja tiukan pipon.
        Muita tärkeitä rekkautuneita ei taida ollakaan...
        Hups! Onhan.
        Häneen ei saa suoraan viitata.
        Olkoon sala-sana siis valta-istuin.
        Hänelle kaksi rasiaa Fazerin Sorbus-Pihlajan-marja-likööri-konvehteja.
        Sokerittomina sitrunoituina.

        H.

        @hunksz
        No jos kerran oot nörtti niin miks on poistettu viesti jossa olisin antanut sulle anustapin ja moottoroidun pimperon joulun ratoksi????
        Kuka sen poistatti? Eihän sen pitäis muille kuulua mitä sulle joku haluais antaa lahjaksi.
        Joku geisharobotti tietenkin vois olla vieläkin mieluisampi sulle.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        HUnkille
        Sitä mä vaan olisin kysyny et millanen se kunnon mela on, onko takuuta varren keston sunhteen?

        "kori-kiusattu"

        Tuossa alempana nimim.jouluiloa jne. ihmetteli vähän samaan tyyliin.
        Joten eipäs mennä tämän enempää sinne/siihen päin.
        Fiksu aikuis-ilakointi ei tarvitse tuon enempää ollakseen mukavasti suu-pieliä
        kutittelevaa.

        H.


      • .siilimuori
        korppis kirjoitti:

        Miksi minulle vaatekomero?

        Minullahan on useita vaatekomeroita. Iso vaatehuone makuukamarissa. Eteisessä toinen ja ovensuussa naulakko. Hollannissa oma vaatekaappi ja Petzen perintöpiirongissa kolme laatikkoa vaatteille ja muille tavaroille. Kesämökillä vaatekaappi ja kaksi vaatenaulakkoa.

        Haluan älypuhelimen, tabletin tai järjestelmä kameran.

        Mitäs mää sulle??? Keittiöön jotain kivaa, mitähän. keittiösi näyttää olevan kovassa käytössäsi kuvista päätellen. Milloin on pullaa, pataruokaa tai paistoksia perheellesi.

        Esikoinen soitti juuri, ei mitään lahjoja näillä mennään. Kuopus saa jotain kun hänellä on syntymäpäivä joulun alla.

        Minulta lähtee lämpimän joulun terveiset virtuaalisuklaarasialla seuraaville nimimerkeille..

        Pirrelle, Enkelille, hmp.f, Kotikiusatulle, Lasselle, siivoojalle, hunksille, Latelle, demeterille, mintulle, tulisillalle ja sinulle. Joulukortti mettikselle, siilirouvalle, leskelle sekä leijannalle ja jos joku unohtui ilmoita niin lisään.

        Luotsille ohjekirjan siitä kuinka hän poistaa viestin siten, että siihen vastatut viestit poistuvat.

        Kiitos kortista Korppis. Sähköisesti näillä riveillä tunnelmallisen joulun toivotukset myös.


    • Joulukukkanen

      Minä annan luotsille joulukukan, hän pitää palstan kurissa.

    • eppu2

      Joulutähden heittäisin taivahalle, seuraksi kuun, jotta se teille kaikille loistaisi joulurauhaa.

    • Luotsille purkin piparkakkuja niistä tulee kiltiksi.

      • .--.

        Kilttiäkö vaadit kiltimmäksi
        Asiallisestalko puuttuu asiallisuutta.
        Kannattaa ajatella, että itse ei ole päällikkö joka asiassa, jos se vaikelta tuntuukin?


    • Hei kun keikuskelen

      Minä nappaisisin kaikilta kielen veks.
      Mitäs sillä kielellä, kun sormillahan palstalle napsutellaan.
      Joo, elikkä ihan kaikki olisivat tervetulleita kielenpoistotilaisuuteen.

      Tekisin kuulkaas niin hyvää lohisoppaa, että jo muutaman lusikallisen jälkeen hokaisitte, että Kah pehkana viete, mullei oo kieltä.

      • heikulle.
        mä voisin antaa sulle vakituisen paikan täält palstalta jonne sulla sit olis suorastaan velvollisuus kirjottaa.
        kirjotukses näkeminen on aina mielihyvän aihe.
        Mä kustannan sut kierokselle mailman konserttisaleihin.


    • Hei kun keikuskelen

      Niisk. Nyyh.
      Prrzzzz (nenän niisto)

      Ku-ku-kukaan ei ha-ha... Niisk...ha-lua antaa mulle joululah-hjaa niiiisk.

      Ei sen puoleen, emmää mitää tarttiskaan, mut ku on niin kauhian noloo tunne.
      Nyyf Prrzzzzzz..

      • mimmimummi*

        Minä antaisin sinulle...."Kivanihmisen kunniakirjan" ....ja vaikka uuden kirjoittamattoman kirjan....nimeä ei vielä ole..tai vaikka sano se sävelin.....sopiiko


      • mimmimummi*

        Ai niin ...lohi keitosta piti kysyä....kirkasta vai himmeetä....



    • " tuntematon "

      mun lahjani kaikilee palstalaisille on =

      Hyvää Joulua kaikille

      siunausta ja menenstystä ensivuodeksi,

      olkoon luoja kanssamme !

    • Kaikille kavereille ja kaikille jotka vastailee sellanen tunne et nyt on kaiki hyvin ja tulevaisuus turvattu.

    • kawe

      Lähetän teille kaikille;
      *Hyvän Mielen Joulutervehdyksen, pitäkää huolta itsestänne!
      Onhan täällä hyviä ja nokkelia kirjoittelijoita, joita voisi mainita, mutta ei nyt.

    • eppu2

      Jaah, jos oikein luetteloa pitäisi tehdä se voi mennä näin: Palomalle lasilintu, emäntärievulle sokerikorppuja, mettikselle sydämen muotoinen soppakauha, Pirrelle sylin täydeltä jaksamista, Demeterille lyhde, Korppikselle kynttilä, Hunkzille neljän tuulen hattu,
      Heikulle amaryllis, h.mp.f:lle kukkamekko, siilimuorille esiliina, teeveelle rannetuki , Eerolle kompassi

      Voi voi, nyt sanainen arkkuni ehtyi, en keksi enempää.

      • eppu2

        Tuli vielä mieleen, että Tiinaiselle antaisin hyvän haltijattaren ja koti-kiusatulle hyvän palstalaisen kunniakirjan.


      • Kiitos eppu2, kukkamekko tulee keväällä tarpeeseen :))
        Sä saat minulta villasukat, jotta sun jalat pysyisi yhtä lämpimänä kuin sun sydän :)


      • eppu2
        hmp.f kirjoitti:

        Kiitos eppu2, kukkamekko tulee keväällä tarpeeseen :))
        Sä saat minulta villasukat, jotta sun jalat pysyisi yhtä lämpimänä kuin sun sydän :)

        Kaunis kiitos villasukista, ne aina tarpeen on.

        Vielä antaisin Ancelille loistavasiipisen perhosen.


      • hmp.f kirjoitti:

        Kiitos eppu2, kukkamekko tulee keväällä tarpeeseen :))
        Sä saat minulta villasukat, jotta sun jalat pysyisi yhtä lämpimänä kuin sun sydän :)

        Sun lahjasi unohtu säkin pohjalle onneksi löysin sen ennenkuin Petteri oli ponkaissut uudelleen lentoon.
        Tingelingin taikasauva. Osaisit käyttää sitä oikein.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Sun lahjasi unohtu säkin pohjalle onneksi löysin sen ennenkuin Petteri oli ponkaissut uudelleen lentoon.
        Tingelingin taikasauva. Osaisit käyttää sitä oikein.

        Tää edellinen oli hmp.f:lle.
        Epulle lahjoittaisin diadeemin ja toivoisin hänenpitävän sitä hiuksillaan ja muistamaan että jokaisessa meissä asuu prinsessa.


      • .siilimuori

        Voi kiitos Eppu EsiLiina -lahjasta :). Enhän minä nyt olisi mitään tarvinnut. Oikein Lämminhenkistä ja Tunnelmallista Joulua Sinulle..


      • eppu2
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Tää edellinen oli hmp.f:lle.
        Epulle lahjoittaisin diadeemin ja toivoisin hänenpitävän sitä hiuksillaan ja muistamaan että jokaisessa meissä asuu prinsessa.

        En minä itsestäni ole mitään prissessaa koskaan löytänyt.
        Vanha ämmän kurpake.
        Vaan toisista sen pyrin löytämään, pienistäkin sanoista ja eleistä.
        Ja prinssejä myös.


    • Punaisen L-koon Joulutähti-kukkasen ihan jokaiselle palstan kirjoittajalle.

      Hyvää Joulua kaikille!

      Kiitos kivoista lahjoista *

    • demeter1

      Kiitos lahjoista ystävät. Kaikki täällä ansaitsevat omansa, kun ovat tänne hengenlahjojaan jakaneet pitkin vuotta. Kiitos niistä

      Vanhuudessa on kivaa se, että muisti käy valikoivaksi: kokonaisuudesta muistaa sen, mikä on ollut hyvää: hauskat jutut, ystävällisyys, innoittavat aiheet, uudet näkökulmat, jaetut kokemukset. Niitten varaan voi kai laskea jatkossakin ?

    • jospa sinut se tois
    • hauskoja lauluja on
      • lahja itselle

        Mun lahja !

        Itse itselleni antaisin
        lahjan parhaan saisin ,
        sinut paketiin käärisin,
        aattona paketin aukaisen
        suulle sua suutelen
        hellästi sua rapsutaisin
        vierelleni ottaisin
        omanani pitäisin
        se olisi se
        paras lahja itselle


    • Hei kun keikuskelen

      Olipas mukavata tulla palstalle ja hokata, että en laisinkaan jäänyt ilman lahjoja.
      Yli-paljon mukavia sydäntä lämmittäviä ja kivoja lahjoja. Kyllä nyh kelepaa tämän muorin vastaanottaa joulu.

      -Hei Haloo Heikku, sä oikein inusit ja anelit ja ruikutit ittelles lahjoja. Kukaan muu ei sillee oo vängänny.

      -Joo, samaa mieltä. BUUUU!

      Niin mutku, tuli niin surku olo. Leuan nahka alko tutajamaan ja alahuuli meni rullalle. Niin oli paha mieli, kun kukaan ei muistanut. Tuli niin noloo olo :(

      -No, nolompaa on ruikutusten jälkeiset lahjat. Hah hah haaa, että naurattaa.

      -Komppaan sua, nolo mikä nolo.

      Te ootte vaan kateellisia. Mitä te tolleen joulun kynnyksellä puhutte.

      Riippukeinun vien saareen. Ja tuulikannel helkyttelee iloisesti siinä vieressä.
      Kirjoittamaton Kirja, se oli mielenkiintoinen lahja. Ikänä ennen en oo saanut. Kiitos siitä.
      Ja entäs Amaryllis. Oi ihana, niin ihana.
      Espanjan kielisen musiikin kuuntelin. Sanoja en ymmärtänyt, mutta väsäsin omat kivat sanat musiikkiin.
      Ja sitte vielä kookoon tarjoama Maailman konserttisalit. Huh huh, mää sitte lähen kiertämään vähäköku mualimaa. :)

      Kiva oli lukea tätä ketjua.
      Mun Lohikeittoni kalpenee teidän ihanien lahjojen rinnalla. Tekis mieli vaihtaa lahja. Ma mietin.

      Ai niin joo, mimmimummi kysäs, että kirkasta vai himmeetä.
      Mä tapaan tehdä himmeetä.

      Pitäis alkaa joulusiivojen jatkamisia. Kuhan täs jaksan/viitsin/innostun/inspiroidun.

    • ent. siivoojaparka

      Rekatuille lahjoittaisin vähän vaatimattomuutta. Puskiksille lisää tsemppiä ja vakinikkipuskiksille sisarellisia haleja. Ei kai pitäisi lokeroida, mutta meitä on niin paljon, etten kaikille viitsi alkaa miettimään omia lahjoja.

      Itse sain maapallon toiselta puolelta kaksi vierekkäin liimattua tukaanin sulkaa yli 53:n vuoden ystävyyden symboolina ja käsin kirjoitetun kirjeen, missä hän lupasi tulla kesällä käymään. Lämmitti.

      • kawe

        ent. siivoojaparka
        Aivan upea ystävyyden symbooli - kaksi tukaanin sulkaa - ja oikea kirje.
        Pitkä ystävyyssuhde on arvo sinänsä, ilmeisesti lapsuuden naapureita?

        Minullakin muutama yli 40v. kestänyt ja jokunen myös yli 20v, arvossa pidän.


      • ent. siivoojaparka
        kawe kirjoitti:

        ent. siivoojaparka
        Aivan upea ystävyyden symbooli - kaksi tukaanin sulkaa - ja oikea kirje.
        Pitkä ystävyyssuhde on arvo sinänsä, ilmeisesti lapsuuden naapureita?

        Minullakin muutama yli 40v. kestänyt ja jokunen myös yli 20v, arvossa pidän.

        Ei hän aivan niitä lapsuuden leikkikavereita ole. Heitäkin olen silloin tällöin tavannut, mutta siihen se jää lapsuuden muistelemiseksi ja nykyisten kuvioitten vertailemiseksi. Kasvettu heidän kanssaan jo erilleen.

        Joskus elämässä tapaa sitten jonkun, joka tuntuu niinkuin hänet olisi tuntenut aina. Kuulostaako tutulle? Me oltiin toisella kymmentä, kun ensimmäisen kerran tavattiin eri paikkakunnalla. Oltiin tosin naapureita sielläkin ja koulukavereita ynnä parhaita kaveruksia. Me vaan ymmärrettiin heti toisiamme paremmin kuin kukaan muu. Ja vieläkin...


    • duurissaaaa

      Tuolla etempänä joku lahjoitti reppuriikalle vodkapullon :DDDDD Minä pistän siihen vielä lisäksi virsikirjan jota voi sitten hyödyntää nautittuaan pullolahjaansa.

    • att2

      Kuin---kawe, kaikki saavat, olemme ihmisiä Jeesuksessa ja muissakin joilla on hyvän asian tahto---ei tappaminen ja raha jumalassa.

    • Kivoja lahjoja olette keksineet... Kun en oikein keksinyt mitään "uutta" niin ajattelin antaa teille kaikille nojatuolimatkan Pohjois-Espanjaan, ns. Ranskan tielle St. Pied de Portista Ranskan puolelta Espanjan Santiago de Compostelaan.

      Kertomus on jonkun amerikkalaisen pariskunnan kokemus ja näkökulma, mutta mielestäni hyvä kuvakooste matkan varrelta. Tosin olen kävellyt vain välin Leónista eteenpäin - alkumatkan taittamista suunnittelen hissuksiin.

      Lahjan vastaanottaminen ei vaadi muuta kuin reilut puoli tuntia aikaa. Ja hyvän tuolin. Vastaanottavainen mieli ja vähän mielikuvitusta siihen päälle voi olla hyväksi
      ;-)). Buen Camino! Ja Oikein Hyvää Joulun Aikaa!

      https://www.youtube.com/watch?v=BQvoQ05rRhc

    • Hitsi kun te olette kekseliäitä, todella osuvia lahjoja :))) Mä laitan teille kaikille ilmaisen nettiyhteyden, että saan jatkossakin nauttia hyvästä seurasta.

      • Höh, mulla on jo ilmainen....anna jotain muuta, hei mulle!.... ;)


      • vesi.m kirjoitti:

        Höh, mulla on jo ilmainen....anna jotain muuta, hei mulle!.... ;)

        :))) sulle voisin antaa kupillisen aamukahvia :)


      • hmp.f kirjoitti:

        :))) sulle voisin antaa kupillisen aamukahvia :)

        -aamukahvia..mmm....
        -keitän iltateetä ja sympatiaa sulle.... :)


    • mimmimummi*

      Ajattelin myös ...että ompa meitä kuitenkin paljon täällä.... kaikki ihania omalla tavallaan... tai tavalla omanaan.... elämä on rikasta kaikkine rönsyineen.....
      Tänään antaisin kaikille tuoreita ...makeita..kypsiä .. kirsikoita chilestä......olivat tosi hyviä.

    • Taidan käydä ostamassa Hyasinttejä kimppasaunakamuille. On ne tiistai-illat vaan niin mukavia informaatiotilaisuuksia. Kun osaa oikein ajoittaa kylpemisajankohdan kuulee parhaat jutut. Roskisrouva saa ison joulutähden. Hän on osoittautunut sangen kivaksi kamuksi.

      Tää nyt ei koskenyt palstalaisia, mutta ketjuni kimppasaunasta herätti tunteita suuntaan ja toiseen.

      Sosiaalinen tapahtuma kuten tämä palstailukin.

    • Olen mikä olen

      Itselleni mutta en viitsi koska se ei olisi yllätys.

    • .Siilimuori

      Positiivareilla tänään kalenterissa oiva ajatus:

      Matka toiseen ihmiseen
      on viisasta aloittaa
      siitä missä aita on matalin
      tai portti auki
      -Tommy Tabermann

      Tehdään Joulu sydämmeen tänäkin Jouluna.

      • Siilimuori@ miten sisäistät Tabermanin sanat.

        Aloin miettimään sitä matalinta aidan kohtaa tai sitä porttia, joka on auki, miten mahtaa löytyä?


      • .siilimuori
        korppis kirjoitti:

        Siilimuori@ miten sisäistät Tabermanin sanat.

        Aloin miettimään sitä matalinta aidan kohtaa tai sitä porttia, joka on auki, miten mahtaa löytyä?

        No minä sisäistäisin sen sillain että portti on auki jos voi tulkita edes jonkinlaista positiivista elettä kanssakäymisessä.


      • €ero
        .siilimuori kirjoitti:

        No minä sisäistäisin sen sillain että portti on auki jos voi tulkita edes jonkinlaista positiivista elettä kanssakäymisessä.

        Ystävä hyvä :)
        Sulle hyvää joulumieltä :)

        Ps. Olen ollu poissa oleva, !


      • korppis kirjoitti:

        Siilimuori@ miten sisäistät Tabermanin sanat.

        Aloin miettimään sitä matalinta aidan kohtaa tai sitä porttia, joka on auki, miten mahtaa löytyä?

        "korppis"

        Ole avoin anna
        sylisi johtaa
        mielesi syvyyksiin
        jos tahdot tavoittaa toisen.
        - HUNKSZ

        On kiva väännellä näitä selittämättömyyksiä.
        Seksuaalisia piilo-pirttejä. :)

        H.


      • .siilimuori
        €ero kirjoitti:

        Ystävä hyvä :)
        Sulle hyvää joulumieltä :)

        Ps. Olen ollu poissa oleva, !

        No kiitos samoin, huono joulumieli ei asukkaan meillä jos ei mitää ylläriä tapahdu.:)


      • hunksz kirjoitti:

        "korppis"

        Ole avoin anna
        sylisi johtaa
        mielesi syvyyksiin
        jos tahdot tavoittaa toisen.
        - HUNKSZ

        On kiva väännellä näitä selittämättömyyksiä.
        Seksuaalisia piilo-pirttejä. :)

        H.

        Useinhan runoilijoiden (tunnettujen) tuotannot ovat perusoivalluksia. Siksi kysyinkin ja saahan sitä kysyä, mitä runo avasi lukijalleen.


      • .Siilimuori
        korpikirjailija kirjoitti:

        Useinhan runoilijoiden (tunnettujen) tuotannot ovat perusoivalluksia. Siksi kysyinkin ja saahan sitä kysyä, mitä runo avasi lukijalleen.

        Saa kysyä, jokainen kai näkee nuo perusoivallukset omalla tavallaan.


    • -m09+-.

      Luotsille, kelle muulle, että kestää tätä tyhjänpäiväista moskaa.

    • eppu2

      Kiitos Palomalle diadeemista, olen aina ihaillut niitä.
      Katselin kerran jotain dokumenttia kuninkaallisten koruista, olivat kyllä upeita.
      Vielä keittäisin mimmimummille kirkasta lohisoppaa. On se niin hyvää.
      Saimaantaka tarvitsee kiikarin, jotta voi siikailla sieltä takaa.
      Siivojaparalle annan jalokivin koristellun luudan.
      Tälle -m09 -. , hälle antaisin säkillisen iloista ja hyvää mieltä.

      • ent. siivoojaparka

        Kiitos, eppu2, mutta entisenä (huom. entisenä!!!!) siivoojana tarvitsen luutaa nykyisin vasta Pääsiäisenä, mutta voin säilyttää sitä siihen asti sängyn alla muitten aarteitteni kanssa. Sinulle kissam.. eikun -ihmisenä lahjani taisi olla sekä vaatimattomutta että halit.


      • eppu2
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Kiitos, eppu2, mutta entisenä (huom. entisenä!!!!) siivoojana tarvitsen luutaa nykyisin vasta Pääsiäisenä, mutta voin säilyttää sitä siihen asti sängyn alla muitten aarteitteni kanssa. Sinulle kissam.. eikun -ihmisenä lahjani taisi olla sekä vaatimattomutta että halit.

        Kiitos lahjoista, ent. siivojaparka.
        Vaan, jos Sinä sitä luutaa käytät vasta pääsiäisenä, niin minä liitän siihen lentotaidon. Kuunvalossa jalokivet säkenöi.
        Minun luutani päällä istuu se kissa.


      • Iiiihana Eppu tuo kiikari-idis! Jos sitten vielä saisin toivoa niin sellainen onko se infrapuna- vai mikä että näkisin pimeässäkin tuonne toiselle puolelle. Ettei yölläkään jäisi mitään huomaamati... ;-))

        Ja en muistanut kai Palomaakaan vielä kiittää, aina tarvitaan tanssikenkiä, nyt jotkut hyvät jiveen eli matalat ballerinat joihin ... hmmm ... -varpaani sopisi eikä puristaisi. Kiitos!

        Ja kiitokset vielä sinne-tänne-tuonnekin! Puuuuuhh (puhaltaa lentosuukkoja). Lähtivät ainakin, toivottavasti tulevat perille !!!


    • Hyvää Joulua

      Antaisin Sauli Niinistölle, paras pressa sitten Kekkosen aikojen.

    • Mettis ei kirj

      Kiitän lahjoista!

      Aika osuvia lahjoja näin virtuaalisesti nämä ihanaiset osasivat antaa.


      No, toivotan hyvää joulua kaikille palstan naisille halauksien kera.!

      T. ilkimys Mettis

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe