Ulos vitsauksien kirkoista

Eronnut1

Suuren Babylonin äitikirkko katolinen kirkko ja sen tyttäret. Vuonna 1054 katolinen ja ortodoksinen kirkko erosivat toisistaan pääasiassa erään Pyhää Henkeä koskevan oppiriidan (filioque) vuoksi. Protestanttiset kirkot erosivat katolisesta kirkosta reformaation aikana vuodesta 1517 lähtien.

Jumala on sanonut noista kirkoista että "lähtekää siitä (Suuresta Babylonista, sen äitikirkosta ja sen tytärkirkoista) ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. (Johanneksen ilmestys 18:4).

26

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmittaako edes?

      Onpa sinulla vittumainen Jumala.

      • Eronnut1

        Minä en ainakaan haluaisi vitsauksia päälleni jos ne kerran voi välttää. Ei minun Jumalani noita vitsauksia lähetä vaan ne tulee noiden kirkkojen omista toiminnoista ja teoista.


      • Harmittaako edes?
        Eronnut1 kirjoitti:

        Minä en ainakaan haluaisi vitsauksia päälleni jos ne kerran voi välttää. Ei minun Jumalani noita vitsauksia lähetä vaan ne tulee noiden kirkkojen omista toiminnoista ja teoista.

        Ai, sinun Jumalasi ei olekaan kaikkivaltias. Antaa kirkkojen vitsata ihmisiä lopullisesti.


      • Eronnut1
        Harmittaako edes? kirjoitti:

        Ai, sinun Jumalasi ei olekaan kaikkivaltias. Antaa kirkkojen vitsata ihmisiä lopullisesti.

        Ne jotka ovat lähteneet Suuresta Babyloniasta, ja sen äitikirkosta ja sen tyttäristä, eivät saa päälleen niitä vitsauksia joita nuo kirkon jäsenet kohtaavat. Viisaat ymmärtävät tämän mutta tyhmät haluavat kiristellä hampaitaan kieltääkseen totuuden.


      • Harmittaako edes?
        Eronnut1 kirjoitti:

        Ne jotka ovat lähteneet Suuresta Babyloniasta, ja sen äitikirkosta ja sen tyttäristä, eivät saa päälleen niitä vitsauksia joita nuo kirkon jäsenet kohtaavat. Viisaat ymmärtävät tämän mutta tyhmät haluavat kiristellä hampaitaan kieltääkseen totuuden.

        Kylläpä sinulla on tyhmä ja ankara Jumala. Mutta sinullehan onkin tärkeintä, että SINÄ, SINÄ "pelastut"...


      • Eronnut1
        Harmittaako edes? kirjoitti:

        Kylläpä sinulla on tyhmä ja ankara Jumala. Mutta sinullehan onkin tärkeintä, että SINÄ, SINÄ "pelastut"...

        Jokainen saa itse valita palveleeko hän Jumalaa vai Luciferia vai mammonaa tai jotain muuta. Jokaiselle on annettu oma tahto. Lasku tulee joka tapauksessa perässä.


      • Hmmmmmm.
        Harmittaako edes? kirjoitti:

        Ai, sinun Jumalasi ei olekaan kaikkivaltias. Antaa kirkkojen vitsata ihmisiä lopullisesti.

        Onko mielestäsi Jumalan syytä puuttua joka risaukseen?


      • Harmittaako edes?
        Eronnut1 kirjoitti:

        Jokainen saa itse valita palveleeko hän Jumalaa vai Luciferia vai mammonaa tai jotain muuta. Jokaiselle on annettu oma tahto. Lasku tulee joka tapauksessa perässä.

        Ja pelottelua sitten kun ei muu auta. Melkoisen paskamainen Jumala sinulla tosiaankin on. Pelastaa vain kaltaisesi omahyväiset jeesustelijat.


      • Harmittaako edes?
        Hmmmmmm. kirjoitti:

        Onko mielestäsi Jumalan syytä puuttua joka risaukseen?

        Niin, ja pikku risausten seurauksena laittaa osan porukasta johonkin ikuiseen tuleen ja kidutukseen. Sairasmielinen sadisti!


      • Eronnut1
        Harmittaako edes? kirjoitti:

        Niin, ja pikku risausten seurauksena laittaa osan porukasta johonkin ikuiseen tuleen ja kidutukseen. Sairasmielinen sadisti!

        Jumala on pitkämielinen eikä Hän pakota ketään parannukseen eikä Hän haluaisi että kukaan joutuisi kadotukseen. Silti oikeudenmukaisuuden tekoja ei voi hävittää eli jokainen saa itse valita mitä tietä hän kulkee mutta jokaisen omat teot seuraavat jokaista sen mukaan kuin hän on tehnyt.


      • Harmittaako edes?
        Eronnut1 kirjoitti:

        Jumala on pitkämielinen eikä Hän pakota ketään parannukseen eikä Hän haluaisi että kukaan joutuisi kadotukseen. Silti oikeudenmukaisuuden tekoja ei voi hävittää eli jokainen saa itse valita mitä tietä hän kulkee mutta jokaisen omat teot seuraavat jokaista sen mukaan kuin hän on tehnyt.

        Kerro nyt, että mitkä sen pikkumaisen Jumalasi vaatimukset ovat.


      • Eronnut1
        Harmittaako edes? kirjoitti:

        Kerro nyt, että mitkä sen pikkumaisen Jumalasi vaatimukset ovat.

        Parannus ja kaste.Yksinkertaisia ja helppoja tehtäviä jotka vaativat nöyryyttä.


      • Harmittaako edes?
        Eronnut1 kirjoitti:

        Parannus ja kaste.Yksinkertaisia ja helppoja tehtäviä jotka vaativat nöyryyttä.

        Mitä tarkoitat parannuksella? Muistaakseni se kohta, joka on käännetty meikäläisessä Raamatussa parannuksen tekemiseksi kuuluu: "Muuttakaa mielenne suunta". Mitä siihen sinun mielestäsi kuuluu? Käyn kyllä suihkussa aika usein, joten kastepuoli lienee kunnossa.


      • Eronnut1
        Harmittaako edes? kirjoitti:

        Mitä tarkoitat parannuksella? Muistaakseni se kohta, joka on käännetty meikäläisessä Raamatussa parannuksen tekemiseksi kuuluu: "Muuttakaa mielenne suunta". Mitä siihen sinun mielestäsi kuuluu? Käyn kyllä suihkussa aika usein, joten kastepuoli lienee kunnossa.

        Parannuksen teko tarkoittaa mielen muuttamista Jumalan tahdon mukaiseksi eli luopumista väärintekemisestä. Aidon oikean kasteen täytyy tulla henkilöltä jolla on siihen Jumalan antama valtuus ja tuo kaste voidaan antaa vain henkilölle joka ymmärtää parannuksenteon ja erottaa oikean ja väärän toisistaan.eli pieniä lapsia ei voi kastaa. 8-vuotiaat voivat saada kasteen mutta ei sitä nuoremmat.


      • Eronnut1
        Eronnut1 kirjoitti:

        Parannuksen teko tarkoittaa mielen muuttamista Jumalan tahdon mukaiseksi eli luopumista väärintekemisestä. Aidon oikean kasteen täytyy tulla henkilöltä jolla on siihen Jumalan antama valtuus ja tuo kaste voidaan antaa vain henkilölle joka ymmärtää parannuksenteon ja erottaa oikean ja väärän toisistaan.eli pieniä lapsia ei voi kastaa. 8-vuotiaat voivat saada kasteen mutta ei sitä nuoremmat.

        Tuon ainoan oikean kasteen täytyy olla myös upotuskaste eli henkilö, joka kastetaan, täytyy upottaa kokonaan veden alle.


      • Harmittako edes?
        Eronnut1 kirjoitti:

        Tuon ainoan oikean kasteen täytyy olla myös upotuskaste eli henkilö, joka kastetaan, täytyy upottaa kokonaan veden alle.

        Luopuminen väärintekemisestä? No, minä en varasta, en käy vieraissa, en juopottele... Eli se puoli on kunnossa.

        8-vuotias. upotuskaste... Ai, sinä oletkin nensku tai joku mormoni. Teidän kasteillanne ei ole mitään muuta merkitystä kuin että silloin teidät hyväksytään mormonikirkon kastetuiksi jäseniksi.


      • Eronnut1
        Harmittako edes? kirjoitti:

        Luopuminen väärintekemisestä? No, minä en varasta, en käy vieraissa, en juopottele... Eli se puoli on kunnossa.

        8-vuotias. upotuskaste... Ai, sinä oletkin nensku tai joku mormoni. Teidän kasteillanne ei ole mitään muuta merkitystä kuin että silloin teidät hyväksytään mormonikirkon kastetuiksi jäseniksi.

        Valitettavasti minun täytyy sanoa että en ole Nensku enkä kuulu mormonikirkkoonkaan sen enempää kuin baptisteihinkaan jotka eivät myöskään hyväksy lapsikastetta. Baptistit kastavat myös ainoastaan 8-vuodesta vanhempia lapsia.


      • Harmittaako edes?
        Eronnut1 kirjoitti:

        Valitettavasti minun täytyy sanoa että en ole Nensku enkä kuulu mormonikirkkoonkaan sen enempää kuin baptisteihinkaan jotka eivät myöskään hyväksy lapsikastetta. Baptistit kastavat myös ainoastaan 8-vuodesta vanhempia lapsia.

        No, selväksi tuli, että kyse onkin sinun hyväksymisestäsi, vaikka aiemmin kirjoitit Jumalan antamista ehdoista.

        8-vuotias on lapsi, joten hyväksyt lapsikasteet, vaikka annat ymmärtää, että et niitä hyväksy.


      • Jospa?
        Harmittaako edes? kirjoitti:

        Ja pelottelua sitten kun ei muu auta. Melkoisen paskamainen Jumala sinulla tosiaankin on. Pelastaa vain kaltaisesi omahyväiset jeesustelijat.

        Pelastaa mistä?


      • Harmittaako edes?
        Jospa? kirjoitti:

        Pelastaa mistä?

        Niin, mistä? Eronnut1 se kirjoittaa pelastumesta. Kuitenkin itse Juicekin on laulanut, että ei elämästä selviä hengissä.

        Eronnut1 tarkoittaa arvatenkin jotain helvettiä tai kadotusta. Paskamainen on sellainen Jumala, joka sellaiseen laittaa elämässään epäonnistuneet ihmiset. Mutta se hänen taivaansa onkin tarkoitettu omahyväisille jeesustelijoille.


      • Jospa?
        Harmittaako edes? kirjoitti:

        Niin, mistä? Eronnut1 se kirjoittaa pelastumesta. Kuitenkin itse Juicekin on laulanut, että ei elämästä selviä hengissä.

        Eronnut1 tarkoittaa arvatenkin jotain helvettiä tai kadotusta. Paskamainen on sellainen Jumala, joka sellaiseen laittaa elämässään epäonnistuneet ihmiset. Mutta se hänen taivaansa onkin tarkoitettu omahyväisille jeesustelijoille.

        Sinullekin on siis paikka taivaassa.


      • Harmittaako edes?
        Jospa? kirjoitti:

        Sinullekin on siis paikka taivaassa.

        Kiitos vain. En olisi tarvinnut.


      • Jospa?
        Harmittaako edes? kirjoitti:

        Kiitos vain. En olisi tarvinnut.

        Kuitenkin alitajuisesti haaveilet. Voisithan sitten olla oikeastikin kukko.


      • Harmittaako edes?
        Jospa? kirjoitti:

        Kuitenkin alitajuisesti haaveilet. Voisithan sitten olla oikeastikin kukko.

        Jos siellä on mormoniveljiä, en olisi lainkaan varma halustani...


      • Jospa?
        Harmittaako edes? kirjoitti:

        Jos siellä on mormoniveljiä, en olisi lainkaan varma halustani...

        Haluatko siis olla yksin ainoa kukko tunkiolla?


      • Hamittaako edes?
        Jospa? kirjoitti:

        Haluatko siis olla yksin ainoa kukko tunkiolla?

        En yksin enkä yhdessä. Kuoleman jäkeen kukaan ei ole missään muualla kuin atomeina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe