Onko ammatti plussaa?

Kysäsin nyt

Tuoko miehiset ammatit plussaa jos on esim.Poliisi, palomies, ensihoitaja, sotilas?

23

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justnain

      Jollakin tavalla kyllä :) Itse tykkään miehistä, joilla on työvaatteet esim. raksamiehet, kuorma-autokuskit, remppamiehet. Siihen lisättynä parransänki ja kunnon käsivarret, niin avot, tämä nainen on helppoa kauraa ;)

      • Raksarami

        Tunnistan tyyppisi, teen raksa-ja remppahommia paikoissa joissa on paljon naisia, välillä tuntuu siltä, kuin olisin ainut mies maan päällä, sen verran on levotonta naisten käyttäytyminen siellä, mutta mitä sitten kun vaihdetaan siviilivaatteet päälle, lopahtaako kiinnostus?


    • kylly

      ei oo

      • Vanhahkorouva

        Räätälin tekemä puku. Käsin tehdyt kengät. Tourbillon ranteessa. Siinäpä klassiset asu/asustekriteerit miehelle.


    • huhhuh3

      Kyllä. Itsellä jopa niin, etten kovin vakavaan suhteeseen harkitse, koska muu sumentuu. Siis olen niin sen ammatin tuoman hehkun pauloissa, että muiden seikkojen tarkastelu jää liikaa taka-alalle. Seksii sopii oikein hyvin. ;)

    • tnrje

      Pitääkö tää kysymys/ nää vastaukset ymmärtää niin että ihannemies = vaatekasa?

    • Insinöörin nainen

      Tota siiiiiis silleen on plussaa, että mainitsemissasi ammateissa mies on yleensä (ainakin alle 50v) hyvässä fyysisessä kunnossa, hyvä kroppa, eikä pallomahaa. Muuten ammatti ei sinällään ole tärkeä. Olen itse ihan tavallinen työntekijä, niin en ehkä kuitenkaan tuntisi oloani kotoisaksi jonkun suuren yrityksen rikkaan toimitusjohtajan kanssa tai tuomarin tai tiedemiehen tai muusikon kanssa. Persoona on se mikä ratkaisee eniten ja mainitsemissani ammateissa olevat ovat vaan niin erilaisia kuin minä ja kyllä ulkonäöllä on sen verran vaikutusta, että kun on kerran elänyt pyöreän sohvaperunan kanssa, joka vähät välitti omasta terveydestään ja yleiskunnostaan, niin enää sellainen ei kelpaa olipa ammatti sitten mikä tahaansa.

    • Ensihoitaja olisi kiva, ainakin jos on hyvä hoivaamaan hellyydenkipeää naistaan :)

    • Pöhhh

      Minulle ei ole miehen ammatilla mitään väliä. Minua kiinnostaa se, miten hän työhön suhtautuu, mitä hän elämässä ja toisissa ihmisissä arvostaa. Tiettyjen ammattien perusteella voi tehdä ihmisistä kaikenlaisia yleistyksiä, joista varmasti osa pitää monien kohdalla paikkansa, mutta ammatti ei välttämättä kerro ihmisestä mitään. Eniten toivoisin mieheltä vain ymmärrystä omille epäsäännöllisille työvuoroilleni.

    • No massia no naisia

      Huonopalkkaiset miehet eivät ole naisten mieleen joten luulisi noiden ammattien karkottavan naisia.

      • 00+9

        Osalle naisia merkitsee raha ainoata oikeaa onnea, tuhlariprinsessan onni on löytää varakas mies jonka hän syö putipuhtaaksi, ja eikun seuraavaa uhria kehiin.


    • burb

      Ammatti kannattaa mainita vain, jos haluaa ahneen ja pinnallisen naisen, jota kiinnostaa ennen kaikkea raha ja materiaali. Jos haluaa naisen, joka on suhteessa tunteen pohjalta, silloin ammatti, raha työ ei merkkaa naiselle yhtään mitään.

      • 10+8

        Onko tuollaisia naisia edes olemassa jotka ei välitä siitä onko miehellä joku mediaseksikäs tai korkean statuksen ammmatti?
        Tuntuu siltä että naiset haluaa yli kaiken voida kehua miehen ammatilla kavereilleen ja tutuilleen ja häpeilevät sitä jos miehellä ei ole mitään kehuttavaa koulutusta tai työtä.


      • Pöhhh
        10+8 kirjoitti:

        Onko tuollaisia naisia edes olemassa jotka ei välitä siitä onko miehellä joku mediaseksikäs tai korkean statuksen ammmatti?
        Tuntuu siltä että naiset haluaa yli kaiken voida kehua miehen ammatilla kavereilleen ja tutuilleen ja häpeilevät sitä jos miehellä ei ole mitään kehuttavaa koulutusta tai työtä.

        Varmasti on paljon tuollaisiakin naisia, jotka haluavat kehuskella ystävilleen miehen koulutuksella ja haluavat (korkeakoulutettujen) ystäviensä hyväksynnän miehen koulutukselle. Mutta on myös meitä (koulutettuja ja ei-koulutettuja), joille muilla asioilla on merkitystä, usko tai älä.


      • burb
        Pöhhh kirjoitti:

        Varmasti on paljon tuollaisiakin naisia, jotka haluavat kehuskella ystävilleen miehen koulutuksella ja haluavat (korkeakoulutettujen) ystäviensä hyväksynnän miehen koulutukselle. Mutta on myös meitä (koulutettuja ja ei-koulutettuja), joille muilla asioilla on merkitystä, usko tai älä.

        Missä ne on? Mulla on toistakymmentä säätöä ja lähes poikkeuksetta ne kusevat juurikin siihen, että nainen arvostaa rahaa ja työtä liikaa, vaatien samaa mieheltä.

        Mulla käy koulutettu ja jopa työssäkäyvä nainen, kunhan naisen prioriteetit menevät oikein. Eli parisuhde menee rahan ja työn edelle ja jos joku yhteinen kiva vaatii sityä, että nainen on 1-2 päivää poissa töistä (vaikka sitten luvatta), niin nainen on sitten poissa töistä. Työ ei käy selitykseksi sille, ettei nyt voida viettää mukavaa iltaa yhdessä.


      • taöhtöa
        burb kirjoitti:

        Missä ne on? Mulla on toistakymmentä säätöä ja lähes poikkeuksetta ne kusevat juurikin siihen, että nainen arvostaa rahaa ja työtä liikaa, vaatien samaa mieheltä.

        Mulla käy koulutettu ja jopa työssäkäyvä nainen, kunhan naisen prioriteetit menevät oikein. Eli parisuhde menee rahan ja työn edelle ja jos joku yhteinen kiva vaatii sityä, että nainen on 1-2 päivää poissa töistä (vaikka sitten luvatta), niin nainen on sitten poissa töistä. Työ ei käy selitykseksi sille, ettei nyt voida viettää mukavaa iltaa yhdessä.

        Ai missä ne on? Tietysti varattuina. Markkinoilla olevista suurin osa on nirsoja. "Jopa työssäkäyvä nainen"? Mitä ihmettä? Eikös työssäkäynti ole normi? Yleensä työsuhteessa oleva on velvoitettu siihen työhönsä, ei voi pois olla noin vain. Millainen käsitys sinulla oikein on työssäkäynnistä? Et taida itse olla juurikaan työsuhteissa ollut? Taitaa se sinun flaksittomuutesi johtua ihan tuosta omituisesta vaatimuksestasi. :D


      • burb
        taöhtöa kirjoitti:

        Ai missä ne on? Tietysti varattuina. Markkinoilla olevista suurin osa on nirsoja. "Jopa työssäkäyvä nainen"? Mitä ihmettä? Eikös työssäkäynti ole normi? Yleensä työsuhteessa oleva on velvoitettu siihen työhönsä, ei voi pois olla noin vain. Millainen käsitys sinulla oikein on työssäkäynnistä? Et taida itse olla juurikaan työsuhteissa ollut? Taitaa se sinun flaksittomuutesi johtua ihan tuosta omituisesta vaatimuksestasi. :D

        Jos flaksilla tarkkoitetaan sitä, että baarista tarttuu mukaan joku muija, ei tuo ole ongelma. Kyllä sellainen useimmiten mukaan tarttuu mukaan, tosin baarissa en niin usein jaksa käydä.

        Useimmiten nämä johtavat vielä uudempaan tapaamiseen, joita tulee yleensä siinä 3-5 kunnes nainen alkaa kyselemään rahasta, työstä ja pistää poikki kun käy selväksi, ettei suhteesta olekaan odotettavissa selkeää rahallistä hyötyä. Ihan muutamia poikkeuksia lukuunottamatta menneet alkuunsa poikki sen takia, että nainen alkaa ahneuksissaan priorisoimaan rahaa ja materiaalia.

        Tähän ei auttanut edes muutaman kohdalla, että mieltymysten, luonteen, persoonan läpän ja seksin kohdalla todellakin kohdattiin ja hauskaa oli kaiken aikaa. Siltikin esteeksi tuli työ eli raha.


    • my oh my

      Ruumiillista työtä tekevä perusduunari on hot. Toimistossa puku päällä istuva mies on turn off.

    • tekotissitonttu

      Seurustelin raksaäijän kanssa parikymppisenä ja hän oli työnulkopuolella kiinnostunut monista asioista, esim kulttuurista, historiasta ja matkailusta vaikka päällepäin oli "vain" raksaäijä. Ihan mukavaa oli viettää aikaa yhdessä, itse olen kulttuurialan ihminen.

      Kaipa siinä ammatissa on omat viehätysvoimansa, varsinkin, jos ala on perinteisesti miehekäs ja liityy turvallisuuteen, joka on tärkeää naiselle, tosin löytyyhän niitä ämmänpieksijöitä poliisesitskin oikein perinteisesti.

      Ammatti ei vielä paljoa kerro ihmisestä, voihan se toimiston löysäperäkin olla metsissä testosteronia puhkuva tappaja ihan salaa vain ja pari kertaa vuodessa.

      Itse en välitä rahasta parisuhteessa, kunhan sitä ei tulla minulta vaatimaan, mutta tapatyötön laiskuri ei kelpaa, vaikka olisi kuinka jännä tyyppi ja toinen, josta en pidä, ovat miehet, joilla on pienemmät kädet, kuin itselläni, siinä on jotain karmivaa, kun miehen käsi on pieni ja löysänsiro, en voi kuvitella sellaista hivelemässä reisieni sisäpintaa, sori vaan, jso joku pikkukätönen tän lukee, mars vaan painot kouraan, nin kyllä ne siitä suonistuu;))

    • kfcblpyfv

      En katsoisi plussana mutta kuitenkin jotain luonteesta kertoo onko poliisi vai sairaanhoitaja.

      • burb

        Poliisien kohdalla kertoo myös fyysisistä ominaisuuksista. Paskalakeiksi hakeutuu tunnetusti pienet miehet, jotka tarvitse uniformun pienen munansa kompensoimiseksi.


      • jpigjfuöp
        burb kirjoitti:

        Poliisien kohdalla kertoo myös fyysisistä ominaisuuksista. Paskalakeiksi hakeutuu tunnetusti pienet miehet, jotka tarvitse uniformun pienen munansa kompensoimiseksi.

        Ei mua fyysiset ominaisuudet kiinnosta, enemmän sisäinen maailmankuva, arvot ja asenteet.


    • burb

      Poliisilla ei nyt ole minkäänlaista ajatusmaailmaa tai maailmankuvaa; eihän sellaisia poliisiksi kelpuuteta. Poliisiksi halutaan typeriä lampaita, jotka eivät osaa kyseenalaistaa mitään käskyä, mitään aukotoriteettiä ja toteuttavat pyynnöstä mitä tahansa esivallan käskyä ajattelematta asiaa lainkaan.

      Sitten poliiseista on toki pieni osa niitä sosiopaattia, joita kiinnostaa hommassa lähinnä sen mielivaltaisuus. Näillä sosiopaateille ei ole mitään väliä miksi saavat yksioikeuden fyysinen väkivallan käyttöön, vaan tärkeää on ainoastaan se yksipuolinen oikeus käyttää väkivaltaa muita ihmisiä vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe