Miksi totuus on "likaa"

Kun Totuus haittaa

Keputoiminnan luonne ilmenee suhtautumisesta ex-puoluesihteeri Korhoseen. Kun Korhonen lopultakin puhuu totta ja kertoo julkisuuteen mitä kepussa tapahttu, häntä syytetään omannpesän likaajaksi.

Tosiasiassa Korhonen vain kertoo kuinka likainen ja valheellinen kepu on. Kepulle totuus ja julkisuus on "likaa". Valhe, salailu ja petos ovat kepulle "puhtautta".

Kepu-kellokkaat kuuluttavat:
- petämme teitä,
-salaamme toimintaamme ja
-vehkeily venäläisten kanssa on edelleen normaali toimintaperiaatteemme.

28

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsokaa Korhosta

      Korhonen taitaa ryypätä aika paljon.

      • A. K. Arjalainen

        Niin Kekkonenkin teki.


      • höröt

        Korhonen on ryypännyt vain vettä, Korhonen on täysin raitis. Syönyt liikaa.


    • Toivossa hyvä elää
    • Ihmettelen-----

      MInä arvpostin Korhosta silloin kun oli npuoluesihteerinä ja sen j'älkeenkin.

      Nyt se arvostus on karissut nollaan. Olisi ottanut tappion 'äänestyksessä kuin mies, eikä olisi alkanut juonittelemaan kuin uhmaikäinen lapsi.. Korhonen pistettiin median taholta tiukkaan rakoon, Aiheetta. Niin tehtiin monelle muullekin Keskustapoliitikolle.

      Muta pitääkö sitä alkaa jinittelemaan...ja väärälle taholle...Mediallehan Korhosen pitäisi juonitella..

      Korhonen alkoi vainoajiensa kaveriksi kostaakseen keskustalle...

      • Mitä arvostetaan..

        Näin se menee kepussa. Niin kauan kuin kepu kieroilee, valehtelee ja salailee, on hän arvostettu. Kun rupeaa puhumaan totta ja kertomaan äänestäjille, mitä todella tehdään "karisee arvostus nollaan".

        Sulo Aittoniemi oli oikeassa, enemmän kuin oikeassa...


      • Ihan tosi asia
        Mitä arvostetaan.. kirjoitti:

        Näin se menee kepussa. Niin kauan kuin kepu kieroilee, valehtelee ja salailee, on hän arvostettu. Kun rupeaa puhumaan totta ja kertomaan äänestäjille, mitä todella tehdään "karisee arvostus nollaan".

        Sulo Aittoniemi oli oikeassa, enemmän kuin oikeassa...

        Se on ihan tosi asia. Korhosen pitäisi purkaa tuo katkeruutensa sille taholle johon se kuuluu. MEDIALLE:

        Turhaa se Kepulle riehuu


      • sekoilun pohja
        Ihan tosi asia kirjoitti:

        Se on ihan tosi asia. Korhosen pitäisi purkaa tuo katkeruutensa sille taholle johon se kuuluu. MEDIALLE:

        Turhaa se Kepulle riehuu

        siis kepun tekemiset eivät kuulu kepille, eli kepu ei vastaa tekemisistään vaan vastuu kepun örvellyksistä kaatuu medialle.


      • Revi siitä
        sekoilun pohja kirjoitti:

        siis kepun tekemiset eivät kuulu kepille, eli kepu ei vastaa tekemisistään vaan vastuu kepun örvellyksistä kaatuu medialle.

        Niin mistä tekemisistään?

        Koko media peli on täysin tuulesta temmattua.

        Oikeus on sen todennut. Laittomuuksia ei ole tehty...

        Ainoa voimassa olava ja ylemmän oikeusasteen vahvistama on KOKOOMUSpoliitikon tuomio.


    • Suti sanelee
    • Kun totuus haittaa

      Mikä saa sinut uskomaan, että Korhonen kertoo totuuden ja vain totuuden?

      Sekö, että hän haluaa kertoa mahdollisimman ikäviä asioita kepusta.

      Pikemminkin voisi yleisen elämänkokemuksen valossa epäillä Korhosen keksivän mahdollisimman räväköitä juttuja puolueen vahingoittamiseksi lähdettyään näille "paljastusten teille".

      Ja mitä tässä Venäjä jutussa sitten oikein tapahtui?

      Puoluevirkamiehet neuvottelivat yhteistyösopimuksesta, jota ei sitten allekirjoitettu. Syystä tai toisesta.

      Pääministeri Katainenhan kehui samaisen venäläispuolueen olevan heidän veljespuolueensa? Ovatko hekin nyt rikollisia ja valehtelijoita?

      Mä en tajuu...

      • Keputotta taas tuli

        >>Pääministeri Katainenhan kehui samaisen venäläispuolueen olevan heidän veljespuolueensa?


      • Satavarmasti
        Keputotta taas tuli kirjoitti:

        >>Pääministeri Katainenhan kehui samaisen venäläispuolueen olevan heidän veljespuolueensa?

        Olen itse televisiosta kuullut. Yhteyttä en muista mutta onhan siitä olemassa todisteet, joten turha väittää muuta.


      • Keputottat taas tuli
        Satavarmasti kirjoitti:

        Olen itse televisiosta kuullut. Yhteyttä en muista mutta onhan siitä olemassa todisteet, joten turha väittää muuta.

        Muistan itsekin saman ja luulenpa muistavani sinua paremmin. Etenkin, kun Kataisen televiisolausunto on linkitetty tännekin monta kertaa.

        Mutta jos minun on turha väittää muuta, enpä jaksa jankuttaa, kun asia ei sinänsä paljoa edes kiinnosta. Ja tuon aiemman kommentinkin laitoin vain siksi, että ei kuitenkaan kannata alkaa valehtelemaan.


      • 670973
        Satavarmasti kirjoitti:

        Olen itse televisiosta kuullut. Yhteyttä en muista mutta onhan siitä olemassa todisteet, joten turha väittää muuta.

        "onhan siitä olemassa todisteet"


        Mikset sitten esitä niitä?

        Väitteesihän oli tämä, vai oliko se jonkun muun? Sitäpaitsi, jos on niin satavarmaa, miksi perässä on kysymysmerkki?

        "Pääministeri Katainenhan kehui samaisen venäläispuolueen olevan heidän veljespuolueensa?"


      • keputottako?

    • erikoista...

      Miksi Korhonen ei häpeä omia tekemisiään, hän oli myös itse mukana näissä hommissa joista hän syyttää muita.

      • Oman pesän putsaajat

        Oliko juuri niitä hommia, joissa se oli muiden kanssa mukana, mutta muut syyttivät kaikesta Korhosta?


      • Höpöhöpö------------
        Oman pesän putsaajat kirjoitti:

        Oliko juuri niitä hommia, joissa se oli muiden kanssa mukana, mutta muut syyttivät kaikesta Korhosta?

        MEDIA syytti...ei muut...

        MEDIA syytti kaikkia muitakin Keskustalaisia


      • Niinkö oli?
        Höpöhöpö------------ kirjoitti:

        MEDIA syytti...ei muut...

        MEDIA syytti kaikkia muitakin Keskustalaisia

        Mikä se kepun sisäinen ryhmä oli, joka hyökkäsi Korhosen kimppuun niin, että Korhosen kaksoisvelikin alkoi lähetellä kirjeitään?



        Kyllä se oli kepun sisäistä kahinaa, joka sai tragikoomisikain piirteitä.
        Ei media ole mikään syyttäjätaho edes.


      • höhöhöhööhöhöhöhöhö
        Niinkö oli? kirjoitti:

        Mikä se kepun sisäinen ryhmä oli, joka hyökkäsi Korhosen kimppuun niin, että Korhosen kaksoisvelikin alkoi lähetellä kirjeitään?



        Kyllä se oli kepun sisäistä kahinaa, joka sai tragikoomisikain piirteitä.
        Ei media ole mikään syyttäjätaho edes.

        Hoohihohohohohoo

        Juuri tätä jota sinä jatkat vieläkin hohohooho Sinä olet ihan kuin Hesari ja Iltis silloin..mieti...


    • kansa väärässä..

      Puoluesihteeri vastaa jäsenkirjanpidosta. Korhonen oli vastuussa kepun sotkuista ja eduskuntaan pyrkiminen jäi kannattajien puutteessa unelmaksi. Miksi kansa ei äänestänyt Jarmo Korhosta?

      • Näin se vain on

        Kukahan pääsisi eduskuntaan Korhosen kampanjalla?

        Kampanjoi puoluetta vastaan ja oli puolueen ehdokas:D

        Naurettava yritys saada ääniä.

        Jios olisi tyytynyt puoluekokouksen äänestyspäätökseen ja jatkanut normaalilla tavalla olisi varmasti tullut valituksi. Ei äänestäjät tuollaiselle katkeralle ja puluettaan vastaan toimivalle ehdokkaalle todellakaan halua antaa ääntään.

        Korhonen halventaa demokratiaa.


    • Kun tässä jo iltatoimeni suoritettuani tulin vielä vilkaisemaan palstaa ja huomasin tuon, täytyy siihen ottaa kantaa - ihan valistavassa mielessä.

      Totuudella ja kepulaisuudella ilmeisesti saattaa olla ylikäymätön ristiriita. Sen tämä totuuden kertomista välttääkseen aikoinaan kellarissa piileskellyt kepun entinen puoluesihteeri on ymmärtänyt. Lopulta totuus sai hänessä voiton.

      Olisikohan siihen vaikuttanut Korhosten sukuvika, voittamaton taipumus rehellisyyteen? Näin arvelen, vaikka en tietääkseni häneen ainakaan läheisempää sukua olekaan.

      Samaa Korhosten sukuvikaa hänellä näkyy olevan toisessakin suhteessa. Varsin hyvin ja hauskastikin kirjoitettu on hänen kirjansa Väyrysen valtakunta. Olen sen kohta loppuun lueskellut - parin muun kirjan ohessa - ja olen tainnut siitä jo jonkin pätkän täälläkin jo esille tuoda, mutta loppuun ammennettu ei sekään lähde vielä minulle liene.

      • Suosittelen lämmöllä

        sinullekkin parin viikon kellarikeikkaa. Jospa sinäkin alkaisit sitten kertomaan totuutta, etkä vain tuota jatkuvaa minä, minä totuutta.

        Sama vaiva näkyy olevan tälläkin toisella Korhosen suvun suurella pojalla Jarmolla. Minä, minä totuus sillekkin maistuu ja muut ovat syyllisiä suureen surkeuteen...

        Oksettava tyyppi.


    • Täällä oikea Osmium 76, tervehdys kaikille ja etenkin Sinulle.

      Minulla on myös Väyrysen valtakunta kesken, sain Itsenäisyyspäivänä lahjaksi lapsilta Paavo Lipposen uusimman Murrosten aika, sen olen lukenut kokonaan ja Jarmo Korhonen on kesken.

      Yllättävän hyvä ja Jarmo Korhonen pyrkii varmasti totuuteen, se on uutta kepulaisten joukossa.

      En käsitä miten joku vai sanoa Jarmo Korhosen kirjan perusteella, että hän on oman pesän likaaja. Hän kertoo tosiasioita keskustasta ja sen johtajista ja varsinkin Väyrysestä ja Kääriäisestä.

      Paavo Väyrynen on juuri sellainen erittäin epärehellinen juonittelija jolle isänmaan ja kansan etu on täysin toissijainen. Sellainen Paavo Väyrynenn on ja lähes kaikilla suomalaisilla on tämä käsitys Väyrysestä. Hänen vallanhimo on käsittämättömän suuri.

      Puheenjohtaja Mari Kiviniemi esti Paavo Väyrysen vappupuheen sanoen: "Ei täällä riidanhaastajia tarvita."

      Paavo Väyrynen on juuri sopiva johtamaa vihan, kaunan ja kateuden puoluetta, keskustaa, mutta ministeriksi häntä ei saa päästää isänmaan edun nimissä. Vajaa puolivuotta sitten Paavo Väyrynen vaati että Suomen on erottava EU:sta ja liityttävä Venäjän, Valko-Venäjän ja UKRAINAN talous- ja valtioliittoon. Silloin Itä-Ukrainassa oli jo täysi sota. Näin vähän Paavo Vladimirov Väyrynen tietää mitä maailmalla tapahtuu.

      Mahtaako Paavo Vladimirov Väyrynen tietää, että Berliinin muuri on murtunut?

      • Muuri on ikuinen

        Berliinin muuri voi kaatua, mutta fsb:n väykyn sisään kiveämä muuri on purkamaton.

        Jalasmökkimies on kävelevä neuvostofossiili.


      • Kauna, katkeruus

        ja totuus eivät todellakaan kulje käsi kädessä.

        Sen voi havaita sinunkin reppanan jutuista. Puhumattakkaan Korhosista.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe