Vaikka olevinaan tähtimerkki. Ruostuvat, ja lahoavat alta.
Täysiä koslia ovat..
Miks mersut on niin passskoja?
10
76
Vastaukset
Sanos muuta. Tuttavankin mersuun tehtiin katsastusmiehen vaatimuksesta hitsaushommia pyöränkoteloihin, eikä autolla ole ikää kuin karvan verran yli 40 vuotta...
Oma mersu on onneksi vasta teini-ikään tulossa, joten vielä ei ole ruosteesta tai lahosta tietoa. Varmaan kymmenen vuoden kuluttua sitäkin alkaa löytymään.
Kosla tarkoittanee autoa. Kyllä. Mersut ovat täysiä autoja. Oikeastaa Autoja.- rotan wanhuslavetti
On jonkin verran perääkin, tietyt mallit ovat olleet kovia ruostumaan, kuinkahan nämä uudet kestää?
- ruostesuojaus
Jos on ladottu €kuja 45,000 kyllä luulisi olevan silloin varaa laitta yksi tonni alustan pesuun massaukseen ja koteloihin öljyt pieni kustannus jos meinaa pitää autoa pitempään.
- Mese_vaihtoon
Niin luulisi, mutta Mesen ostaja on usein tyyppi, jonka on saatava Mese hinnalla millä hyvänsä. Suoraan yksityiseltä voi saadakin hyvän Mesen, mutta liikkeiden käytetyissä maistuu usein tinkiminen vähän sieltä ja täältä: ratti vinossa, jarrut täristävät, pieniä sähkövikoja, työkalut "hukassa", sekundarenkaat - ja tankki lähes kuiva. Vastaavasti jokin muunmerkkinen voi olla ihan nappiostos: aukoton huoltokirja, kahdet hyväkuntoiset renkaat, vasta katsastettu ja esim. jakohihnaremontti tehty ajallaan.
- Junnu671
Aika vaarallisiakin piileviä vikoja on.Tuttavan c mesessä 2000 luvun alkupuolelta meni 90km/h nopeudessa alatukivarsi poikki ja se oli menoa se.Onneksi oli oikean puoleinen ja käänsi auton ojan puolelle eikä vastaantulijoita päin.Auto oli vielä miltei juuri katsastettu ja vikaa ei siellä huomattu koska tukivarsi ruostuu sisältä päin nivelen juuresta.
- kyllä_minullakin
etenkin tuttavien autoissa on ollut jos jonkinlaista vikaa.
- noninytselkis
On ne marsut kovia rasseja! Heti on joku 19v teini pyrkimäsä kyytiin!
Ei ihme et mersut menee niin hyvin kaupaksi.- voiminkäostin
No voin kertoa omalta kohdalta ettei tahdo mennä kaupaksi millään.
Vikoja on tullut koko ajan ,säänöllisesti käytän kl varaosan aseentaja siis kaverilla joka oli veholla asentajana ja nyt omilla nimillään.
käytin jouluukuun viimeinen päivä suuremassa tarkastuksessa ja alle kuukausi sitten piti taas laittaa syylärin jäähdyttimen puhallinta ,ja nyt taas olisi tiedossa vitu-sti laittamista.
Jotain taas kuullu kolinaa keulasta,no asentaja tilaa ainakin eteen iskarit ja samalla se joutuu välykset kattomaan,hel-vetti maraaskuussa vaihdoimme repulisen osaa ja aurauskulmat säädettiin.
Nyt pitäs taas koko keulalaitataa eli menee pari kolme kuukautta koko samaa suovia,ei kestä ajoa,toinen webasto meneillään,no jotenkin herjaa juuri kun vuosi meni umpeen takuun kera eli ei toimi sekään enään,kaksikertaa kävin enne takuun loppumista tarkastuttamassa ja kunnossa oli nyt ei.
No 350000km ja kaikilla mersuilla on sama meillä ollut,tämä kun tuli täyteen niin harmaat ja viimeiset hiukset alkoi nousta ,eli minulla on joko on huono tuuri tai jokin mättää ,nimittäin laatikon saatana ei toimi niin kuin pitää,vain 350000km ajettu sama oli edellisellä mersulla 335000km kohdalla ei toimi enään niin kuin pitää.
On tämä viimeinen mersu nyt eli uskottava on,se syö osia vuoden aikajanalla 5 kertaisesti ellei jopa 10 kertaisesti ,mihinkään autoon emme ole koskaan laittaneet näin valtavasti osaa,ja auto ollu puolivuotta meillä.
Takaiskarit piti jo vaihtaa vimmeksi vaihdettu 2009 mutta minun tuurilla sekin oli poikki kun olin ostanut auton ja liikeestä laakkosilta ujutettu pikku liikeeseen.
Kaikki pitänyt käydä läpi,ja auto on toivottomassa kunnossa,syylärin nesteet vaihdoin uusiksi,sehän jätti meidät tielle alaletku irtos lemmari poikki,melkoisen huono tuuria,no pitihän se termostaattikin vaihtaa että nousisi 90 asteeseen,no nyt näyttää samalta eli taas pitäs uusia ensitalveksi.
Maksoin autosta poikkeuksellisen paljon korimalliin nähden ja tietenkin osat päälle 2002 autosta E väyrysestä on tullut 10000euron auto puolessa vuodessa huoltokirjoinen päivineen.
Ja nyt seon pas-kana ja ajoltaa sekä webasto,ei noilla passaisi ajaa senttikään kun ei ne kestä. - johtotähti-V8
voiminkäostin kirjoitti:
No voin kertoa omalta kohdalta ettei tahdo mennä kaupaksi millään.
Vikoja on tullut koko ajan ,säänöllisesti käytän kl varaosan aseentaja siis kaverilla joka oli veholla asentajana ja nyt omilla nimillään.
käytin jouluukuun viimeinen päivä suuremassa tarkastuksessa ja alle kuukausi sitten piti taas laittaa syylärin jäähdyttimen puhallinta ,ja nyt taas olisi tiedossa vitu-sti laittamista.
Jotain taas kuullu kolinaa keulasta,no asentaja tilaa ainakin eteen iskarit ja samalla se joutuu välykset kattomaan,hel-vetti maraaskuussa vaihdoimme repulisen osaa ja aurauskulmat säädettiin.
Nyt pitäs taas koko keulalaitataa eli menee pari kolme kuukautta koko samaa suovia,ei kestä ajoa,toinen webasto meneillään,no jotenkin herjaa juuri kun vuosi meni umpeen takuun kera eli ei toimi sekään enään,kaksikertaa kävin enne takuun loppumista tarkastuttamassa ja kunnossa oli nyt ei.
No 350000km ja kaikilla mersuilla on sama meillä ollut,tämä kun tuli täyteen niin harmaat ja viimeiset hiukset alkoi nousta ,eli minulla on joko on huono tuuri tai jokin mättää ,nimittäin laatikon saatana ei toimi niin kuin pitää,vain 350000km ajettu sama oli edellisellä mersulla 335000km kohdalla ei toimi enään niin kuin pitää.
On tämä viimeinen mersu nyt eli uskottava on,se syö osia vuoden aikajanalla 5 kertaisesti ellei jopa 10 kertaisesti ,mihinkään autoon emme ole koskaan laittaneet näin valtavasti osaa,ja auto ollu puolivuotta meillä.
Takaiskarit piti jo vaihtaa vimmeksi vaihdettu 2009 mutta minun tuurilla sekin oli poikki kun olin ostanut auton ja liikeestä laakkosilta ujutettu pikku liikeeseen.
Kaikki pitänyt käydä läpi,ja auto on toivottomassa kunnossa,syylärin nesteet vaihdoin uusiksi,sehän jätti meidät tielle alaletku irtos lemmari poikki,melkoisen huono tuuria,no pitihän se termostaattikin vaihtaa että nousisi 90 asteeseen,no nyt näyttää samalta eli taas pitäs uusia ensitalveksi.
Maksoin autosta poikkeuksellisen paljon korimalliin nähden ja tietenkin osat päälle 2002 autosta E väyrysestä on tullut 10000euron auto puolessa vuodessa huoltokirjoinen päivineen.
Ja nyt seon pas-kana ja ajoltaa sekä webasto,ei noilla passaisi ajaa senttikään kun ei ne kestä.hyvän satutarinan kirjoitit ,joka oli kylläkin silkkaa paskaa ja nyt tietysti suunnittelet vaihtavasi korealaiseen sardiinipurkkiautoon tai itäblokin sekunda-autoon.
ja tämä tarina olikin kopio eräästä toisesta automerkistä,johonka vaihdoit vain merkin
- hanurikauppaa
Hengen vaarallisia laitteita on mersut, sukupolvien kirous kummittelee taustalla!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031545
Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.781174- 881117
- 1391016
Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta
Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt580975Mika Muranen juttu tänään
Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras1937Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."
Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih8882- 19852
Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."
Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum9684Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa
On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida8650