mite kerron tytölle että tykkään siittä?

apua!

Miten kerron tytölle että tykkään siittä?
Kiitti vastauksista. Kirjottakaa jos tarttette lisää tietoo.

14

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afgrhnhv

      Joo, sama ongelma :-/

    • aaw,söpöö

      ensi vaik juttelette face to face tai jossai faces tai kikis tai wapis tai jossai ja sit sanot ku ootte jutellu jotai perusjuttuu et (esim.!!!):"hei,älä jooko kerro kellekkää mut mä tykkään sust...(tai vaihtoehtoisesti:hei,haluisitko alkaa mun kaa?..." mut jos haluut alkaa sen kaa nii hitaasti,et jos se ei juurikaa tunne sua nii ensi tottakai tutustutte eka! ;) eli ensin sun täytyy jotenki osottaa sille,et sä tykkäät siitä ja hymyilet sille,ja sit ku se on huomannu sen,et kiinnität siihen ylimääräst huomioo,nii sit juttelette ja edellee hymyilet sille paljon ja sitku alkaa vaikuttaa et se kuuntelee sua ja et sitä kiinnostaa sun jutut nii sit voit alkaa miettii kysyy et haluisko se alkaa sun kaa,hyvin se menee ;)

      • aaw,söpöö

        tai sit suoraa talsit sen luo ja sanot:"moi,mä tykkään susta...:)"


    • kiktu

      Meet vaik esim juttelee sille ja sit ku ootte jutellu vähän ni vaikka totuutta ja totuutta ja kerrot siina

    • apua!

      OK mut kumpiki ollaan ujoja.

      • ~_~

        ~_~


    • apua!

      Apua

    • 17wtyty

      Sanot sille että mennäänkö jonnekkin yhdessä kuten vaikka kahville, ja kun istutte pöydässä, tartu sitä reidestä ja työnnä kielesi sen suuhun. Mitä enemmän liikuttelet kieltäsi siellä suussa, sen romanttisemmalta se tuntuu tytöstä. Voin kertoo kokemuksesta koska oon ite 17w tyty :))

    • AloneForever

      Ei ei ei, ihan kauheita ohjeita jaatte täällä.

      Yksinkertaisesti kaveeraa vain hänen kanssaan, koska mikäli "rakkautesi/ihastumisesi/whatever" - tunteesi häntä kohti paljastuu hänelle ja hän ei tunnekkaan samoin sinua kohti niin siitä vaan tulee akwardia jatkossa.

      Mutta jos on tarvetta tunnustaa tunteesi niin tee se vaikka lahjan/kortin muodossa ystävänpäivänä.

      Ole luova, kysy vaikka häneltä onko ketään kiikarissa tjn, tärkein osuus tässä on se että olet aina omatitsesi, älä missään tapauksessa yritä esittää mitään tai päällekäymistä mitä tämä edellinen kirjoittaja ehdotti.

    • hehheh1

      Minkä ikänen oot?

    • apua!

      Ok kiitti vinkeistä ja en oo ollu täs mun keskustelussa ku en oo ehtinyt.
      Ja tuo hehheh1 miks haluut tietää?

    • apua!

      Apua!!!!!!!!!!!

    • (-.-)

      Kertomalla -.-

    • 14vtyttööö

      mee vaa puhuu sille jossai faces tai wa ja sit ku ootte puhunu vähä aikaa nii oo esim sillee et "vitsi sullon ihana/söpö nauru/hymy" :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe