Elämäni vaikein

päätös

Sinä olit minulle kaikkeni. Olit rakkainpani. Olit elämäni. Nyt olet muisto vain. Sydämeni veit. Ei voi mitään. Elämäni on muutenkin sirpaleina, joku ilta olen muisto vain maan päällä ja pääsen itse parempaan paikkaan, En vain jaksa enää. Joku kaunis ilta. Tarvitaan revontulet, tähtitaivas ja majakka. Anteeksi kaikille.

32

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap......

      Tämä on myöskin lupaus ja sen tulette näkemään. Menetin kaikkeni. Ihan kaiken. Oman tyhmyyteni takia ja tänne asiasta on helppo huudella. Kukaan ei tunne. Sympatiaa ja empatiaa en halua. joten antakaa olla! Tämä oli vaan paskanpurkamista ja talven odottamista, sitä aikaa, jota hänen kanssaan odotin ylikaiken.

      • ei luovuteta

        Sitä voi varmaksi sanoa jos mitään koskaan elämässä..Ehkä hän tulee heittämään teille joulunvälipäivä femmat..mene ja tiedä.


    • Älä luovuta

      Aina elämässä löytyy syitä luovuttaa. Älä luovuta! Oletko kertonut tuolle ihmiselle, joka vei sydämesi?

    • Tulipa murheen

      täyttämä aamu.
      Mitä tapahtui että noin kävi? Teitkö jotain väärin, oliko välimatka liian pitkä, vai mikä käänsi kaiken päättymään?
      Olen todella surullinen puolestasi.

    • ai. .....

      Tein kaiken väärin mitä vaan väärin voi tehdä. Enää sillä ei ole väliä. Odotan vain oikeaa hetkeä. Hän jää muistoihin. En vaan jaksa enää. En pysty. Tämä oli vain purkautuminen. En kirjoita kenellekään enkä sano mitään. Häviän muistojen kanssa joista en luovu. Rakkaus satuttaa

      • Enkelin kosketus

        Ajattele, jos se hän olenkin minä nyt tässä kirjoittamassa sinulle.
        Emme vaan ole vielä kohdanneet tarvittavan syvällisesti irl.
        Siellä on vain pakko noudattaa tiettyjä käyttäytymissääntöjä.
        Elämä on lahja. Onni ja elämän ilo lähtee pieniä asioita tutkiskelemalla, nuuhkimalla...aistimalla asioita. Älä panikoi!


      • Kaikella rakkaudella

        Älä ota kohtuuttomia syyllisyystaakkoja asioista.. elämässä joskus jutut menee noin, kaikkea ei voida hallita eikä ennustaa. Mokaaminen ei ole vaarallista, se on jopa toivottavaa välillä! Ei tarvitse olla täydellinen, sinä kelpaat ja riität ja olet hyvä.

        Mun pitää lähteä kohta, mutta ison halauksen antaisin aloittajalle jos oisit tässä.


    • Elämä on joskus

      petollista elää.
      Omasta mielestään tekee kaiken niin hyvin ja oikein kuin se on mahdollista, mutta kun toinen ei vaan hyväksy.
      Ristiriitoja voi tulla pienestäkin, kun ei osaa niin tekee niin kuin itsestä tuntuu oikealta, tietämättään ettei sitä tekoa tehnytkään oikein. Ei voi ajatella toisen aivoilla, on vain oltava oma itsensä, jatkettava elämää, vaikka sattuu kuinka paljon.

      https://www.youtube.com/watch?v=eAFRWQgwet0

    • M.... Mies

      Jos asiat meni pieleen niin ne voi korjata ja ihmiseltä voi aina anteeksi pyytää jos hän on täällä keskuudessamme. Mitään peruuttamatonta tuskin on tapahtunut ainakaan vielä. Asiat eivät parane itsestään vaan sinun on parannettava niitä. Ensimmäinen askel voisi olla se että sinä muutut olemaan hyvä ja ystävällinen ihminen muille. Kun tämä kaipauksesi kohde näkee todellisen muutoksen sinussa hän varmaan päästää sinut lähelle. Se ei ole helppo tie sillä aina menetetyn luottamuksen eteen saa tehdä moninkertaisesti töitä.

      Tsemppiä ja uskoa sinne.

      • Mutta jos se

        vastapelurin mieleen ei ole mikään muutos, kaikki mitä tekee on vastoin hänen tahtoaan, ja kaikki on väärin.
        Kerro kuin sitten jatkuu.


    • Ajatus aamuun

      Jos se vastapuoli olikin varattu? Aikansa leikki, kunnes tuli aika vetäytyä ja tehdä syyllinen toisesta jonkun olemattoman syyn vuoksi.
      Noitahan täällä riittää. Ovat vapaita, kunnes toinen toivoo viimein tapaamista, niin silloin on p@skat housuissa ja alkaa se toisen syyttely.

      • naisten homma

        Miehet ei eroa hae, tilastotkin kertoo sen. Ne voi elää miten vaan.


      • Miete sivusta

        ihminen on vapaa rakastamaan ja näyttämään sen.
        Olipa sitten varattukin. Asiat vaan täytyy hoitaa hienotunteisesti ja erota.
        Tee sinä tahollasi parhaat ratkaisut. Vastapuoli kyllä ymmärtää joskus,
        kun on oppinut aidon rakastamisen taidon.


      • menkää itseenne
        Miete sivusta kirjoitti:

        ihminen on vapaa rakastamaan ja näyttämään sen.
        Olipa sitten varattukin. Asiat vaan täytyy hoitaa hienotunteisesti ja erota.
        Tee sinä tahollasi parhaat ratkaisut. Vastapuoli kyllä ymmärtää joskus,
        kun on oppinut aidon rakastamisen taidon.

        Koska pettäjillä on ollut aito rakastumisen taito?


      • pettämisen määrää
        menkää itseenne kirjoitti:

        Koska pettäjillä on ollut aito rakastumisen taito?

        Upeeta menkää itseenne kommentti. Tästä päästäänkin hyvään filosofiseen keskusteluun: pettäjien rakastumisen taito? Mitä on pettäminen? Millainen on pettäjä? ja mitä on rakastuminen tai rakastaminen? Pettääkö huonossa suhteessa ollessaan toista, itseään vai kolmatta? Pettääkö tunteiden kertomatta jättäessään itseään tai rakkautensa kohdetta? Pettääkö tunteita paetessaan itseään? Voi sitä


      • totuus tässä
        pettämisen määrää kirjoitti:

        Upeeta menkää itseenne kommentti. Tästä päästäänkin hyvään filosofiseen keskusteluun: pettäjien rakastumisen taito? Mitä on pettäminen? Millainen on pettäjä? ja mitä on rakastuminen tai rakastaminen? Pettääkö huonossa suhteessa ollessaan toista, itseään vai kolmatta? Pettääkö tunteiden kertomatta jättäessään itseään tai rakkautensa kohdetta? Pettääkö tunteita paetessaan itseään? Voi sitä

        olen suhteessa, jossa minua on avoimesti petetty vuosikaudet.
        Helppo sanoa, että hullu oot, kun et lähde suhteesta. Taustalla on kiristystä ja
        uhkailua, joten on ollut helpompi vetää kulissia ja käpertyä.
        Tässä tilanteessa olen antanut itselleni pienen mahdollisuuden seurata
        omien tunteideni kehittymistä. Myönnän, olen ihastunut erääseen mieheen.
        Välillämme ei ole tapahtunut mitään, mutta hän on minulle lahja, sydämeni valittu.
        En osaa enää kantaa itselleni syyllisyyttä siitä, että rakastan. Silti olen leimattu ja hyljeksitty, näilläkin palstoilla, koska olen VARATTU.


    • Tinttarella di luna

      Palsta on täynnä sydämensä menettäneitä. Joku se vei..näinhän se menee. Ei kuitenkaan ole mitää syytä laittaa rukkasia naulaan. Parempi on hyväksyä tosiasiat, ja jatkaa eteenpäin, sillä ei elämä ole näyttänyt yhdellekään meistä vielä kaikkea. Anna sen kuljettaa ja yritä nauttia siitä, että sulle on annettu elämä.

      Mitä sinä elämälläsi teet, on tietenkin sun sinun asia.

      • aapisen rakkauttako?

        Eläisin jos voisin. Nauttisi enemmän jos olisin vapaa. Pakotettuun suhteeseen on hyvä laittaa itsensä sit tajuaakin kaiken olevan kusetusta itse en antaisi naistani kenelekään. Se satuttaa kumpiakin osapuolia koska suhteessa ollessani naiset ovat varattuja ja en sitä tiedä koska asiaa ei mainita. Sit totuus tulee eteen kohtelit niin ja petit naiseni kanssa kyseessä naisen mies. Onko Se nautintoa elämässäsi? Entä sit kun ei ole elämää josta nauttia. Koska Se on jo nähty enempää elämä ei voi tarjota. Petyinkö? En mutta muut kyllä. Häpeä likaisuus mieli sydän kaikki kerta heitolla laitettu remonttiin. Järkevääkö?


    • kiitos elämä

      Minäkin lennän joka yö avaruuteen ikuisiksi ajoiksi kun suljen illalla sängyssä silmäni. Kuvittelen, tunnen kuolevani hiljaa pois. Ja se on todella rentouttavaa.

    • ressukka

      Eli olet tyhmä, itsekäs, katkera ja toivot sääliä, mutta olet liian ylpeä myöntääksesi sen ja siis olet marttyyri.

    • Kaikella rakkaudella

      Ylpeys on hankala kaveri. Siitä luopuminen voi saada ihmeitä aikaan. Kukaan ei voi auttaa jos olet liian ylpeä tukeutuaksesi muihin ihmisiin. Tiedäthän sinä sen varmaan itsekin.

      Oisko aika vaihtaa lasit joiden läpi katselet maailmaa? On olemassa paljon hyviä ihmisiä, jotka ovat luottamuksen arvoisia.

    • Ymmällään

      Mikä pointti näillä Tunteet- ja suhteet ketjuilla oikein on? Että lähetetään viestejä ihmisille nimettömänä. Sovitteko te jotenkin etukäteen partnerinne kanssa, että jätätte tänne viestin? Miksi te haluatte viestitellä kumppaneittenne kanssa julkisesti? Saatteko siitä jotakin tyydytystä?

      • Ei tarvii olla

        Ei täällä kukaan viestittele kumppaninsa kanssa. Sellainen olisi säälittävää ja noloa. Jotkut ehkä viestittelee tai luulevat viestittelevänsä kaivattunsa kanssa.

        Kumppanin kanssa ihmisillä on yhteys tosielämässä, ei täällä.


      • Yhä ymällään
        Ei tarvii olla kirjoitti:

        Ei täällä kukaan viestittele kumppaninsa kanssa. Sellainen olisi säälittävää ja noloa. Jotkut ehkä viestittelee tai luulevat viestittelevänsä kaivattunsa kanssa.

        Kumppanin kanssa ihmisillä on yhteys tosielämässä, ei täällä.

        Mutta onhan nuo viestit ihan selvästi jollekin tietylle henkilölle osoitettu tyyliin "kaipaan sinua", "miksi lähdit?" tai "olet kaikkeni". Mitä järkeä tässä on, jos kohde ei lue tätä palstaa?


      • minä vaan
        Yhä ymällään kirjoitti:

        Mutta onhan nuo viestit ihan selvästi jollekin tietylle henkilölle osoitettu tyyliin "kaipaan sinua", "miksi lähdit?" tai "olet kaikkeni". Mitä järkeä tässä on, jos kohde ei lue tätä palstaa?

        Mä en lähtenyt,enkä pettänyt sua,se oli se toinen osapuoli,anteeksi.


    • Hetken hunningolla

      Petettyjä ja pettäjiä riittää. Samoin on tapahtunut minulle, Mies joka oli luotettava, avoin, arvosti minua naisena, ihaili, palvoi, oli hauskaakin yhdessä, suunnitteli yhteisiä menoja, halusi antaa läheisyyttä ja rakkautta ja seksiäkin, kun on oikea aika molemmila. Sekin ehdittiin kokea ja ihanaa oli! Ilmoitti tekstiviestillä, ettei voikaan aloittaa suhdetta, tekosyykin tälle ilmoitukselle löytyi, sisko saiarstui vakavasti juuri nyt. Nyt olisin ollut tukenasi, jos koskaan! jos se nyt ylipäätään on totta. Tarua koko juttu. . -Hän joka ei ei koskaan voisi loukata naista. Kaikki oli tyhjää puppua. Juuri, kun ehdin rakastua ja kiintyä häneen. Tuliko pupu pöksyihin vai vaimo odotti kotona kaksi vuotta sitten eronnutta sinkkua. Miehiin ei voi luottaa, jos aikuiset lähes 60-vuotiaat käyttäytäytyvät kuin tieni-ikäiset pojan nulikat. Nuoret ovat kyllä usein fiksumpiakin. Huijarit pilaavat maskuliinisten, hienojenkin miesten maineen. SÄÄLITTÄVÄÄ:. Fiksuna naisena suosittelen hoitoa seksuaaliterapeutin tai psykologin juttusille, jos ihmisellä on pakkomielle seksiin ja läheisyyteen, mutta saadessaan haluamansa eivät uskalla ottaa vastaan tätä elämännautintoa, vaan loukkaavat naista ja viisveisaavat naisen tunteista. Onni on, että en jää rypemään. Edelleenkin uskon, että on suomalaisia miehiä, jotka ovat rehellisiä ja haluavat OLLA OIKEASTI NAISENSA arvoisia. Mistä löytyy, sitä ei tiedä.

      • häviääjä

        Tää on totta


      • Pelimies petti
        häviääjä kirjoitti:

        Tää on totta

        Valheelliset rakkauden lupaukset,ennemmin tahi myöhemmin,kaipaus,pettymys ja itsesyytökset astuvat,viattoman ja petetyn osaksi.


      • Ja....
        Pelimies petti kirjoitti:

        Valheelliset rakkauden lupaukset,ennemmin tahi myöhemmin,kaipaus,pettymys ja itsesyytökset astuvat,viattoman ja petetyn osaksi.

        Pelimies jatkaa kierrostaan,kehuu ja rehvakoi kavereilleen panojensa määrää,ottamatta huomioon huijattujensa tunteia?Seuraavaks etsin jos sallimus suo,rauhallisen ja kokemattoman,jämptin maalaismiehen.Karistan tän kaupungin gikolot kannoiltani ja aloitan elämän.


    • Ap:lle

      Kuules nyt,tällä ikäväpalstalla on se ikävä puoli,että tuskin löydät kunnon auttajaa täältä.Älä riko itseäsi enempää täällä,vaan ota nyt järki käteen ja ota yhteyttä elämäsi ihmiseen ja kerro kaipuusi ja rakkautesi hänelle.Vaikutat sivistyneelle ihmiselle jolla on suuret tunteet,ei sellaista ihmistä olekkaan joka ei sinun kanssasi juttelelisi ihan livenäkin.

    • sepäätökses

      Dokaaminen ei auta,pahentaa vain ja synkistää .Tee itsellesi lupaus ja ala raittiiksi,hakeudu hoitoon jos et yksin onnistu.

    • Aamu rakkauden

      Tuhkasta nousee uusi aamu ja uuden elämän ensimmäinen päivä on tässä ja nyt. Uusi ovi avautuu aina kun entinen sulkeutuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe