Suomalainen Vs Virolainen

herra1987

Olen tutustunut lähes samaan aikaan mukavaan ja kauniiseen suomalaiseen naiseen sekä samanlaiseen virolaiseen naiseen. Molempia olen tapaillut muutaman kerran ja molemmat ovat omalla tavallaan täydellisiä. Ongelmana on juuriki se, etten osaa päättää kumman kanssa haluaisin jatkaa tästä pitemmälle, joten ajattelin kysyä täältä mielipiteitä?

Tein pinnalta riipasevan listan asioista, jotka ovat mielestäni huomioitava:

Suomalainen
- puhumme samaa kieltä
- hyväksyy paheeni osittain
- sopeutuva
- "turvallinen valinta"
- asuu lähellä

Virolainen
- puhumme englantia
- hyvällä tavalla erinlainen
- samat paheet kanssani
- bilettäjä (niin olen minäkin)
- "seikkailu valinta"
- asuu Virossa

Molemmat todellakin ovat mahtavia, mutta erinlaisia omalla kauniilla tavallaan.
Nuoruudesta jo opin, että ei kannata kahta naista pyörittää pitemmän ajan, kaikille tulee vain paha mieli siitä touhusta.

Neuvoja ongelmaani?

7

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kumpaakaan

      Mitähän nuo paheesi ovat? Voisitko tehdä paheissasi parannuksia ja muutoksia, miksi edes haluat pitää paheesi?

      Minä en sinun ottaisi kumpaakaan. Kyllä sen omansa tunnistaa niin varmaksi, ettei muut enää ole mielessä.

      Itsellä on kahdesta virolaisesta kokemusta, huijaavat minkä ehtivät ja ovat ylimielisiä suomalaisia kohtaan..

      Oletko itse niin valioyksilö, että sinulla on varaa valita.. onko naisen mielipiteellä merkitystä haluaako hän sinut..

    • Paras mahdollinen dream ratkaisu olisi että olisitte kaikki kolme yhdessä mutta se voi olla fantasiaa, harmi

      Minun mielipiteeni on se, että sinun täytyy tehdä päätös, kumpaa minä suosittelisin kysyt?

      En oikeastaan tiedä mutta tämän haluan kertoa sinulle, olen niin onnellinen sinun puolestasi, sinulla on vaihtoehtoja ja varmaan paljon kavereita, tuntuu niin hyvältä kertoa tämä sinulle.

      Valitse se nainen kenenkä kanssa haluaisit viettää loppuelämäsi ja myös nykyhetken, tämä olisi paras järkevä vaihtoehto tietysti vain minun mielestäni

      Kerro minulle please lisää, olet niin mahtavan kuuloinen ihminen, olen niin onnellinen puolestasi, kiitos.

      [email protected]

    • Anteeksi, että kesti vastata. Joulukiireet...

      Selvitystä Ei kumpaakaan:lle:
      Tarkoitan paheilla tässä tilanteessa ekstaasia ja alkoholia. Miksi pidän paheeni on, koska tykkään juhlia ja rellestää kerran kuukauden tai kahden välein. En tarvitse valistusta huumeista/alkoholista.

      Kyse ei nyt ole mistään varmasta avioliitosta, vaan lähinnä seurustelusta ja katsoa miten homma etenee siitä.

      En pidä itseäni valioyksilönä. tilanne nyt vain on niin, että molemmat naiset ovat kiinostuneita minusta ja minä heistä

      Selvitystä iiro.mattilalle
      Dream ratkasu todellakin olisi tuo haremi, mutta ei europalaiset naiset siihen suostu.

      Ongelma juurikin on se, etten tiedä kumman kanssa haluaisin olla loppuelämäni, molemmat liian täydellisiä.

      Tilannekatsaus:
      Olen ollut molempiin naisiin yhteyksissä lähes saman verran. virolaiseen internetin välityksellä ja suomalaiseen muutaman kerran kasvotusten sekä internetin välityksellä.

      Virolainen on tulossa tammikuussa käymään suomessa ja haluaisi nähdä.
      Suomalainen taas on tammikuun muissa maisemissa.

      Tilanne ei ole juurikaan muuttunut radikaalisti mihinkään.

      Pystyisin tapailemaan molempia helposti, mutta mielestäni se on moraalisesti väärin. Mitä mieltä olette?

      • ei kumpaakaan

        Jos kerrot molemmille, että tapailet muitakin, se on heidän valintansa haluavat jatkaa kanssasi.

        Oletko kertonut suomalaiselle, että käytät huumeita? Minusta se olisi reilua, että hän voi päättää haluaako huumeveikon seurustelukumppanikseen.

        "En tarvitse valistusta huumeista"

        Jos kerran käytät huumeita, nimenomaan tarvitset valistusta huumeiden haitallisuudesta.

        Pelkkä nettituttavuus ei kerro paljonkaan, onko teillä livenä kemiaa virolaisen kanssa. Mutta jos olet tavannut suomalaisen naisen kasvotusten muutaman kerran ja vielä joku toinen kiinnostaa, se jo kertoo, että tämä suomalainen ei kiinnosta sinua tarpeeksi. Ette ole oikeat toisillenne.


    • näin se menee....

      Mitä sitä siitä syyllisyyttä että kahden kanssa vehtaat ja katsot kumman kanssa paremmin toimii ja pidät toisen varalla.
      Näinhän ne Suomalaiset naisetkin toimii niin miksei mieskin voisi vastaavasti.

    • Samaa kokeillut

      Ota se virolainen.

      Molemmista kokemusta. Virottareni oli vielä puoliksi venäläinen. Asunut kyllä Suomessa jo pitkään. Kieliongelmia ei ollut. Omillaan toimeentuleva, ahkera ihminen.

      Ei ollut tippaakaan ylimielinen, eikä rahojeni perässä. Ihan loistonainen. Nätti ja itsestään huolehtiva, toisin kin monet suomalaiset tuulipukuämmät. Oma suomalaiseni oli kyllä myös nätti ja piti huolta lookistaan.

      Virotar kertoi muuten, että vaikka leipä loppuisi, niin venänäinen nainen haluaa näyttää hyvältä, pukeutua kauniisiin vaatteisiin ja kulkea talvella oikeassa aidossa turkissa.

      Päädyin sitten turvalliseen suomalaiseen, joka lopulta petti, valehteli ja jätti. Päällimäisenä jäi mieleen hänestä tuon "ryssän" haukkuminen ja mustamaalaaminen. Ja se, että panen siihen kaikki välit poikki, myös kaveripohjalta.

      Tapasin sattumalta ihan kauppamatkalla loppukesästä tuon virottaren. Hän oli edelleen sydämellinen, muisteli hyvällä lyhyttä yhteistä aikaamme. Vaikka sen tylysti lopetin Suomi-naisen ohjeiden mukaan.
      Nyt hänellä uusi elämä, uudet kuviot. Ihan meinasi tulla ikävä. Varsinkin kun supisuomalaiseni nosti kytkintä.

      Oma kokemus on, että virolaiset/venäläiset on ihan ok. ihmisiä. Eivätkä ollenkaan sitä, mitä heistä näilläkin palstoilla usein sanotaan. Samanlaisia ihmisiä ja yksilöitä, mitä mekin. Mustia lampaita varmaan löytyy, kuten kaikissa kansallisuuksissa. Jopa meissäkin!
      Valtioden rajat on joku joskus karttaan piirtänyt. Mutta joka maassa samoja ihmisia olemme, hyveinemme ja puutteinemme.

      Yksi ero: Politiikalla ei virotar tippaakaan päätään vaivannut. Sanoi, että suomalaiset ovat neuroottisia venäläisten suhteen. Venäjälle Suomi on yksi kärpäsen paska kartan reunassa. Heidän johdollaan on vähän isompia ongelmia. Siellä etelämmässä. Jo kolme vuotta sitten. Suomen johtajat tekevät vain tuosta Venäjän karhusta omaa sisäpolitiikkaa. Moskovalle Suomi ja suomalaiset, "EVVK". Näin kertoi. Tietenkin vain yhden ihmisen mielipide tuokin.

    • tekotissitonttu

      Oot niin nuori, että mitä, jos vaan olisit sen kanssa, kumman kans on mukavampi olla. Tosi hyvä, että haet aitoa suhdetta, mutta olo siinäkin tärkeintä on.

      Suomalaiselle pitää kertoa, jos vedät joskus essoja, siitä ei muuten hyvää seuraa, jos saa joskus kautta rantain tietää asiasta. Kysy vaikka, käyttääkö se itse tai onko kokeillut, niin saat tietää kannan paljastamatta paheitasi, joiden jatkamista en entisenä käyttäjänä suosittele, vaikket valistusta kaipaakkaan, mut asiat menee niin helposti ja äkkiä päin helvettiä, jos ovat mennäkseen.

      Mulla on kans naisena hyviä kokemuksia Suomessa asuvista virolaisista ja venäläisistä naisista, ovat aina ystävällisiä ja aitonaisellisia, eivätkä kadehdi mua. Lääkärini on virotar, kaunis ja koulutettu miellyttävä ihminen. Suomalaiset naiset ovat usein toisia kauniita naisia kohtaan nin v-mäisiä, et pahaa tekee, virolaiset eivät ole. En tosin osaa sanoa itseäni nuoremmista polvista tarkkaan, millaisia ovat, kun oon jo kohta 40.

      Kaikkea hyvää ja toivotan onnea!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe