Vastakkaisen sukupuolen kiinniottaminen ilman vaatetusta

Nöyryytetty

Olin laivalla. Tuli vedettyä tietenkin hitonmoiset perseet ja menin hyttini suihkuun, josta kaverini ilmoitti henkilöstölle kun en ollut tullut sieltä ulos. Monta vartijaa, jotka ksaikki olivat vastaikkaisen sukupuolen edustajia raudoittivat minut suihkusta alasti ja sitten kietoivat yhteen peittoon niin että osa yksityisalueistani näkyi matkalla putkaan yleisissä laivan tiloissa ja veivät laivaputkaan ilman mitään vaateita ta peittoa. En saanut vaateita ja vasta myöhemmin minulle annettiin yksi peitto. Olin putkassa koko yön ja seuraavaan päivään aina satamaan saakka.
Muutakin nöyryytystä tehtiin, vittuilua, ei sammutettu valoja, vaikka niin pyysin, koska sairastan migreeniä. Migreenini on todettu ja minulla on siitä lääkärintodistus. (ei ollut tietty mukana) eikä minulle annetttu lääkärien määrämiä lääkkeitä migreeniin eikä muuhunkaan, mitä lääkäri on minulle määrätty. Ei unilääkeitä, mahalääkeitäni yms.

Tämä oli niin nöyryyttävä kokemus vaikka tästä on jo muutama kuukausi aikaa, että näen paljon yhä tilanteesta painajaisia ja näen unia joista yritän juosta pakoon, ettei kukaan vie putkaan. EN PÄÄSE YLI.

Haluan valittaa asiasta. Mihin ja mitä kannattaa kertoa. Onko mahdollista saattaa nämä vartija/järjestyksenvalvojat tai mitä ikinä ovatkaan vastuuseen traumaattisesta kokemuksesta ja minun kärsimyksestä. Sain migreenikohtauksen ja tämä jatkui kolmisen päivää putkeen. Migreeni on erittäin tuskallinen olotila.

En sitten kaipaa mitään " No mitäs olit kännissä" -kommentteja tai vastaavia. Haluan vain kommentteja onko väärin toimittu ja jos joku tietää jotain laivaputkan lakipykälistä tai jotain aiheeseen liittyvää tai mielipiteitä asiasta.

ISO KIITOS asiallisille kommenteille.

15

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bääsiga

      Vain samaa sukupuolta olevien olisi saanut ottaa sinut kiinni. Tiedä sitten noista säännöistä merellä...

      • Nöyryys

        Eivät merelllä säännöt voi kuitenkaan olla niin epäinhimillisiä!


      • iujhytgrf

        Voi hohhoijaa.

        Et tiedä noista säännöistä merellä, mutta et näemmä hölkäsen pölähtävää säännöistä maissakaan, jos sinun mielestäsi vain samaa sukupuolta oleva henkilö voi suorittaa kiinnioton.

        Laitapa nyt sitten seuraavaksi se lain nimi ja pykälän numero, jossa näin sanotaan. Lupaan haukkata hatullisen paskaa heti kun sellaisen laitat.


    • Nöyryytetty

      Lisäksi oliin koko ajan niin ahdistunut, etten saanut käydä (titenkin valvotusti) ulkona haukkaamassa happea. Ja niin lääkkeet he löysivät laukustani janäyttivät minulle, mutten saanut ottaa :( PERKELE. Se oli kauheaa kidutusta. Olen ennenkin ollut putkassa enemmän kuin kerran, mutta ei ole ikinä lähimaillakaan näin kohdeltu. Yksi mulkku sanoi että soitaa minulle suoraan mielenterveysttutkimuksiin auton satamasta.. ÄÄh! Apua joku joka tietää. Tämä on VÄÄRIN!

    • 16+5

      Meneeköhän laki suomen vai ruotsin vai minkä mukaan

      • merimies kun olen me

        Merellä on omat säännöt sekä laivayhtiöllä. Mikä laiva oli kyseessä?


      • Nöyryytetty
        merimies kun olen me kirjoitti:

        Merellä on omat säännöt sekä laivayhtiöllä. Mikä laiva oli kyseessä?

        Silja Line. Mitäköhän sääntöjen laatijoilla on liikkunu päässä, jos minun kohtelu oli lain ja sääntöjen mukainen....


    • aepä

      Miksi he veivät sinut putkaan? Jos kerta olit suihkussa? vaikka kännissä?

      • Nöyryytetty

        Olin heidän mukaan itsetuhoinen. WTF?


      • iujhytgrf
        Nöyryytetty kirjoitti:

        Olin heidän mukaan itsetuhoinen. WTF?

        Noniin, pikkuhiljaa tässä vyyhti aukeaa. Olet ollut tolkuttomassa humalassa, sekava, itsetuhoinen ja käyttäytynyt suihkussa siihen malliin, että kaverisikin ovat jo huolestuneet ja henkilökuntaan ottaneet yhteyttä. Sinulle on asiasta kertynyt jonkinmoinen tapa, jos tämä ei ollut edes ensimmäisten kertojen joukossa. Siitäpä sitten henkilökunta paikalle, ja järkkärit suorittamaan kiinnotto, koska muuta yhteistyön muotoa ei kanssasi ole ollut mahdollista harjoittaa. Mitään sääntöä siitä mitä sukupuolta kiinnottavan järjestyksenvalvojan tulee olla, ei tietenkään ole, ja keskimäärin yksityisellä turvallisuusalalla ainakin ns. kenttätyössä nyt vaan ihan biologisista syistä on enemmän miehiä.

        Noh, ei sitä kiinnottoa vastaanpanevalle henkilölle oikein voi siten suorittaa, että housut ja paidan saisi puettua, vaan sillä peitellään yksityiset alueet, mitä satutaan näppärästi saamaan päälle kiedottua. Tässä tapauksessa se peitto.

        Lääkkeitä ei tietenkään itsetuhoiselle anneta. Vai voitko olettaa, että järkkärien pitää tuntea kaikki mahdolliset lääkkeet ja pystyä päättelemään millä niistä saa näppärästi hengen itseltään ja mitä voi turvallisesti antaa ja paljonko. Migreeni, vaikkakin tietysti hemmetin tuskallinen vaiva, ei myöskään ole mikään sellainen henkeä uhkaava vaiva, johon pitäisi ehdottomasti heti saada lääkitystä.

        Miten sitten ajattelit, että sinua olisi voitu siellä kopissa valvoa (kiinniotettua kun tulee valvoa), jos valot olisi sammutettu?

        Tahdonvastaiseen mielenterveyshoitoon voi määrätä vain lääkäri. Tarinan loppua viestisi ei paljasta, mutta tuskin menee kauheasti pieleen, jos veikkaan, että laivan tullessa satamaan olit jo sen verran rauhoittunut, että sinut oli päästettävä vain jatkamaan omin päinesi matkaa.

        Voit tietenkin pyytää asiasta selvitystä laivayhtiöltä ja, jos et siihen ole tyytyväinen, tehdä rikosilmoituksen. Kehoitan kuitenkin aloittamaan juttukierroksen vaikka kavereistasi ensimmäisestä.
        Kuten itsekin myönnät, et muista kaikkea, olit sekavassa tilassa ja kovassa humalassa. Se tuppaa tuo selväpäisempien ihmisten versio tilanteesta olemaan näissä jutuissa hieman toisenlainen, ja monesti myös objektiivisempi.

        Joten tuon kertomuksen perusteella aika heikolta vaikuttaa mahdollisuutesi saada ketään " vastuuseen traumaattisesta kokemuksesta ja minun kärsimyksestä". Paras lienee kun selvität itsellesi mahdollisimman tarkasti mitä on tapahtunut (totuus on helpompi niellä kuin epävarmuus ja arvailut siitä mitä mustissa aukoissasi tapahtuu), ja sen jälkeen haet ammattiapua, jos ylipääseminen on vaikeaa.


    • Nöyryytetty

      En muista tapahtumista kuitenkaan kaikkea. Myönnetään. Olin aika sekavassa tilassa.

    • paskianmarjat

      Älä jätä ainakaan asiaa hoitamatta! Kohtuutonta sanon mie ja vie asia vaikka EUn tuomioistuimeen, jos se sitä vaatii! shiiiiiit

      • maskanparjat

        Aika hiljaista on tällaisen bagatellijutun kanssa mennä Eu-tuomioistuimeen...


    • Ööpeöi

      Eivätkö antaneet mahdollisuutta pukeutua?

      • maskanparjat

        Vähän huono se on änkyräkänniselle, sekavalle ja itsetuhoiselle yrittää selittää, että nyt lähdetään tuonne kiinniottotilaan rauhoittumaan, että viitsisitkö pukea päällesi ettei tarvitse alasti lähteä. Voit olla ihan varma, että perille ei mene. Johan siitä kertoo yksin tuo raudoittamisen tarve.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe