Kulta. susta on tullut pullukka,

..Mies..

Pitäiskö asialle tehdä jotain. Ei millään pahalla, mutta...laihdutatko vähän, kiinnostaisit enemmän.

118

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullava.

      Jaa, ei mulle tämä. Olen nimittäin aina ollu pullukka :D

      • madame laardi

        Eikä mulle, koska oon hirvittävä läski.


      • no mutta
        madame laardi kirjoitti:

        Eikä mulle, koska oon hirvittävä läski.

        hyvänen aika.


    • ..Mies..

      Meinaan vaan, että näyttäisi miehenkin silmiin paremmalta kun ei läskiä hölly joka puolella. Itse treenaan ja hyvä kroppa ja vaadin toisiltasiis naisilta samaa. Turha ikävöidä jos itse miehen omalla kropallaan ajaa pois.

      • ...

        Sinähän se tänne olet tullut ikävöimään, että pitäskö SUN muuttua ja pyrkiä eroon tuosta ulkonäköongelmasta, jonka olet itsellesi kehitellyt?


      • ei kiinnosta

        Miehellä on hyvä kroppa ja tyhjä pää.


    • ..Mies..

      Joulu tulee, kannattaa miettiä , mitä suuhunsa laittaa, ettei nyt 7kg kinkkua syö itsekseen.Hyvää joulua kuitenkin.

    • ..Nainen..

      Kulta. susta on tullut kusipääidiotti. Pitäiskö asialle tehdä jotain. Ei millään pahalla, mutta... viisastuisitko vähän, kiinnostaisit enemmän.

      • Tosi hyvä :D

        ^-Ahhahhaaaa... Tää oli hyvä :D


      • ..Mies...

        Odotettavissa oli tuollaisia viestejä, eihän lihavuudesta saa naisten mielestä puhua. Kuitenkin laihduttavat ikänsä salaa ja samalla pitäisi uskoa, että kaikki muu tärkeämpää kuin kroppa. Haloo. herätkää naiset.


      • yyyyh
        ..Mies... kirjoitti:

        Odotettavissa oli tuollaisia viestejä, eihän lihavuudesta saa naisten mielestä puhua. Kuitenkin laihduttavat ikänsä salaa ja samalla pitäisi uskoa, että kaikki muu tärkeämpää kuin kroppa. Haloo. herätkää naiset.

        Arvasin, että vastaisit jotain tänsuuntaista - onhan miesten pinnallisuus aivan hitonmoinen tabu. Ollaan olevinaan niin ajattelevia ja tuntevia yksilöitä, eikä mennä yhtään sen mukaan, mihin se keppi siellä jalkojen välissä osoittaa, pah. Sitten salaa ajatellaan kuitenkin noin ahtaasti.


      • ..Mies..
        yyyyh kirjoitti:

        Arvasin, että vastaisit jotain tänsuuntaista - onhan miesten pinnallisuus aivan hitonmoinen tabu. Ollaan olevinaan niin ajattelevia ja tuntevia yksilöitä, eikä mennä yhtään sen mukaan, mihin se keppi siellä jalkojen välissä osoittaa, pah. Sitten salaa ajatellaan kuitenkin noin ahtaasti.

        Älä nyt vuokseni itkemään rupea, voin heltyäkin.


      • terv pippurinen :)
        ..Mies... kirjoitti:

        Odotettavissa oli tuollaisia viestejä, eihän lihavuudesta saa naisten mielestä puhua. Kuitenkin laihduttavat ikänsä salaa ja samalla pitäisi uskoa, että kaikki muu tärkeämpää kuin kroppa. Haloo. herätkää naiset.

        Kuules mies sama vika teilläkin
        miettikää mitä juotte
        kalja lihottaa


      • ..Mies..

        Miksi tuossa noin paljon tykkäyksiä. Tykkäisittekö arvon ladyt jos miehenne painaisi yli 130kg. epäilenpä.


      • yyyyh
        ..Mies.. kirjoitti:

        Älä nyt vuokseni itkemään rupea, voin heltyäkin.

        En sentään, lähinnä vain yökin sun teksteille :D


    • ...Mies..

      Siis mistä vedit herneitä nenääsi, ei ymmärrä..

      • voi miehen tyhmyyttä

        ihminen on aina tärkein, ei paino. jos ei kiinnosta mene eteenpäin jonkun luuviulun kanssa. alhaalla on taso miehellä.


      • ..Nainen..

        Meinaan vaan, että kuulostaisi naisenkin korviin paremmalta kun ei paskaa valu joka lauseella. Itse luen paljon ja hyvä pää ja vaadin toisiltasiis miehiltä samaa. Turha ikävöidä jos itse naisen omalla tyhmyydellään ajaa pois.


    • pilli pullapitkonen

      Täytyykin kiskoa irtsareita kaksin käsin, jospa se on resepti päästä teidän kiinnostuksestanne kokonaan?

    • Aloittajalle n

      Olet vasta poikanen.

    • ..Mies..

      Toki luonnekin tärkeä, mutta ihra ei vaan iske. Kyllä itsekin sen fiksuina ymmärrätte.

      • iskeekö vai eikö

        Tunteeko se nainen mitään intohimoa sinua kohtaan, miksi palstalla?


      • ..Nainen..

        No fiksu myös ymmärtää esittää ratkaisuja pelkkien vaatimusten sijaan. Ehdota vaikka yhteistä liikuntaharrastusta ja tarjoa kevyt illallinen.


      • ..Mies..
        ..Nainen.. kirjoitti:

        No fiksu myös ymmärtää esittää ratkaisuja pelkkien vaatimusten sijaan. Ehdota vaikka yhteistä liikuntaharrastusta ja tarjoa kevyt illallinen.

        Ei jaksa kuulemma. väsynyt ym.


      • ..Nainen..
        ..Mies.. kirjoitti:

        Ei jaksa kuulemma. väsynyt ym.

        Eli et ole niin ihanaa seuraa, että jaksaisit edes innostaa lenkille?

        Mies, sun keissi on menetetty.


      • ....Mies..
        iskeekö vai eikö kirjoitti:

        Tunteeko se nainen mitään intohimoa sinua kohtaan, miksi palstalla?

        Muuten vaan, kultaani odotellessa.


      • ..Mies..
        ..Nainen.. kirjoitti:

        Eli et ole niin ihanaa seuraa, että jaksaisit edes innostaa lenkille?

        Mies, sun keissi on menetetty.

        Salille saan mukaan kun lupaan olla pilkkaamatta. Naisethan on vähän huonompia salillakin.


      • :DD

        Jos ei suhun iske, niin löytyy kyllä kymmeniä muita, joihin se iskee. ;D


    • pehmoinenn

      Aattele miten kivalta pehmeä vatsa tuntuu vatsan alla. Paree se kuin kovat lonkkaluut.

    • ..Mies..

      Ei ollut tarkoitus loukata, mutta onhan se terveydellikin vaarallista olla lihava.

    • 11+2

      Laihat on ryppyisiä, valitsetko ihran vai rypyt?

      • ..Mies..

        Rypyt kuuluu elämään .


    • Pullababy

      laihdutus ei ole mun juttu ja mistä olet saanut päähäsi, että ikävöisin sinua. En vaihtaisi sinuun nykyistä elämääni

      • ..Mies..

        Kyllä vaihtaisit, kun näkisit minut.


      • liisa lipidi
        ..Mies.. kirjoitti:

        Kyllä vaihtaisit, kun näkisit minut.

        Ettekö te ole vielä tavannutkaan? Mutta telepaattisesti aistit hänen ihrakerroksensa?


      • ...Mies..
        liisa lipidi kirjoitti:

        Ettekö te ole vielä tavannutkaan? Mutta telepaattisesti aistit hänen ihrakerroksensa?

        Mulla hyvät aistit, vähän turhankin hyvät, kaikkien muiden lisäksi.


    • herkkupeppu

      Pitäis kyllä laihduttaa, joo, mutta tällä hetkellä hyvä ruoka on kivempi vaihtoehto, kuin huonot miehet.

      • RÖPI

        Olet tehnyt tosi huonoja valintoja mielestäni. Koita korjata "kurssia". Pidän peukkua ja "keppiä"pystyssä puolestasi...:)


      • Hähä! : D
        RÖPI kirjoitti:

        Olet tehnyt tosi huonoja valintoja mielestäni. Koita korjata "kurssia". Pidän peukkua ja "keppiä"pystyssä puolestasi...:)

        Hyvä ruoka on aina parempi vaihtoehto kuin huonot, mutta vaativat miehet. Ihan oikein se tekee.


    • Kaltaisesi mies

      On miesten pohjasakkaa. Otan osaa hänen puolestaan.

    • jumalatar.

      Terveydelle vaarallista on olla sinä, pääset aika äkkiä tuonpuoleiseen tuolla asenteella. Kornia ikävöidä naista ja vaatia laihduttamaan. Treena liika läski ( aivosi ) päästäsi pois niin on varmasti muillakin huolia vähemmän ja kevyempi elää tämä elämä. :)

    • ...Mies..

      Kyllä hän vielä kiittää minua kun ei joudu ennenaikaisesti hautaan ainakaanlihavuuden takia. Ja kyllä teidätkin jokaisen saisin mukaani jos haluaisin.

      • alkoi hiukoa

        Mut saat ainakin heti lähtemään mukaan, jos tarjoat mulle perhepizzan ja jälkiruuaksi muutaman kermamunkin. Joko mennään?


      • ..Nainen..

        Turha luulo. Oma ihastus on urheilullisen lisäksi myös fiksu. Pelkällä kropalla ei kuule pärjää.


    • ..Mies..

      Väärä ruokavalio.

    • Pullukkavartalo

      Hahhahaa repesin tälle ketjulle. :D Siis jos se nainen laihduttaisi, niin sultahan poju menisi järki. Kun lihavanakin NOIN paljon kiinnostaa!! ;D

    • ..Mies..

      Siis, ei lihava, vaan pullukka. Kaksi eri asiaa, tosin kuten aloituksessakin oli, voisi karistaa muutaman kilon.

      • Pullukavartaloinen

        No anteeksi. Korjaan: pullukka. Kovin on muutamasta kilosta ennenaikainen hauta tiedossa? Ymmärtäisin, jos puhuisit ihan oikeasta lihavuudesta.


    • ..Mies..

      Kiloja voi tulla jos ei siis liiku ja jos syö rasvaa ja muuta. Pidän vaan hellästi huolta ettei näin pääse käymään. Ja en halua,että hän tulee tänne ikävöimään minua jos hänet jätän.

      • Pullukkavartaloinen

        Öh siis olipa kummallinen tuo viimeinen lause. Että noin niinkuin ajattelit "hellästi" pitää huolta mutta jos kasvaa kasa, niin jätät hänet eikä ole oikeutta tulla ikävoimään tänne? Jees! Nää on näitä provoja taas. :D


    • ..Mies..

      Siis toivon, että hän ymmärtää, että kannattaa pitää kiinni minusta.Hän tietää, mitä mieltä olen tietyistä asioista . On oikeus tulla ja mennäkin..

    • Lenkille..

      kehotan teitäkin palstalaiset nostamaan peppunne ja lähtemään lenkille. Terve.

    • ylös, ulos ja

      lenkille! :)

    • "miehelle"

      Rakas. Vaikka oletkin timmi mies, ja kaikin puolin ihana ja haluttava saalis, niin en siitä huolimatta ala itseäni sinun takiasi laittamaan sun mieleiseen kuntoon.

      Jotkut nuoret naiset ovat helposti ohjattavissa noilla sanoillasi, mutta elämää nähnyt, ja paljon kokenut näkee sun kaltaisen ihmisen läpi sun suodattimistasi huolimatta.

      Etsi siis arvoisesi, ja kulje tästä lähtien laput silmissä minun lähelläni, ettei habitukseni herätä sussa inhon reaktioita :)

    • Kumpi parempi.

      Susta ei oo tullu yksinkertainen vaan oot aina ollut! Usein näkee luuviulun seurassa läskin kaljamahaisen ukon... Kummasti näyttää kelpaavan mutta oiskohan syynä se, että sen luuviulun korvien välissä ei oo mitään...

      • Esko..

        Se viulu on passannu sen pilalle ja nääntyny siinä sivussa varmaan..


      • Voi,voi....
        Esko.. kirjoitti:

        Se viulu on passannu sen pilalle ja nääntyny siinä sivussa varmaan..

        Näln varmaan on käynyt.


      • ..Mies..
        Voi,voi.... kirjoitti:

        Näln varmaan on käynyt.

        Ei muuten pidä paikkaansa. Pientä hemmottelua toki kaikki kaipaa ja pullukka jakselee paremmin kuin hyvin.


    • Sain just orgasmin

      Tiedetään. Ethän näe naisessa muuta kuin hänen puutteensa, joista muistat mukavasti sivulauseessa puolihuomaamattomasti aina mainita. Enää se ei minuun tehoa, tämä on minun elämäni. Olenkin saanut hyvää mieltä ihan toiselta mieheltä ja motivaatio on vihdoin katossa. Minusta tulee entistäkin kauniimpi ja terveempi. Mutta ei sinua varten eikä sinun ansiostasi. Mukavaa loppuelämää sinullekin!

    • maan_nainen

      Hohhoi, kaikenlaista mahtuu näköjään myös provojen maailmaan. Miten aikuiset ihmiset jaksaa provoilla?

    • pohtia mies

      Hei, kuka provoilee esittäen pohtiaa?

      • tusinaprovoja

        Mitä väliä?


      • ..Mies..

        Pohdi itseksesi. En matki ketään, ei tarvitse.


    • Ei voi olla minulle

      koska olen paremminkin laihtunut.

    • Ruokaohjeita

      Sulottaret... vaihdetaanko ruokaohjeita?

      Mitä ihanaa meinaatte leipoa jouluksi?

      • .. Mies..

        Kalaa, vettä ja luumuja. Alkoa ei saa käyttää, lihottaa. Vesi käy hyvin.


    • pullataikin@

      Pulskistutaanpa vähän lisää hihhih.

    • Pulska

      Ap voisi ilmaista asian ehkä kauniimminkin. Minulle kun asiasta huomautettiin, niin suutuin aivan kauheasti, koska asia on aika arka. Mutta kyllä minä hänen vuokseen ryhdyin laihduttamaan, vähintä mitä voin tehdä. Nyt kun olen melkein kaksi vaatekokoa pienempi, on oma olo parempi mutta miestä kiinnostaa ihan yhtä vähän. Jatkan siis laihduttelua vain itseni, en hänen takiaan.

    • 45684648

      Kannattaiskohan vaihtaa sitä ikävän kohdetta jos ei nainen kelpaa sulle sellaisenaan! Jollekin hän varmasti kelpaa aivan omana itsenään!

      • ..Mies..

        Ei hän muita vilkuile, minä paras. Hän myös ilmaisee kaikn tavoin.


    • Normipainonen

      Mulla kiikarissa pullukka, hän kelpais sellaisena kuin on, eri hyvin!!

    • kilo sinne tänne

      Mitä jos on iso ja painava pää.

      • ..Mies..

        No se on luonnonoikku, ei voi mitään. Kunhan käyttää päätään oikein.


    • ...Mies...

      Pullukka oli lenkillä, taisi purkaa paineita samalla. 8km juoksi, ei nyt ihan hyvä, mutta en nyt viitsi sanoa mitään.

    • ei auta

      Selkeä provo tämä. Silti hauska lukea vastauksia. On tietty hyvä näyttää hyvältä ja voida hyvin, mutta pahempi ongelma on jos on sisäisesti tosi ruma, siinä ei paljon hoikkuus ja kauneus auta.

    • ..Mies..

      Pullukka on kaunis sisältä, en sitä ole kieltänytkään. Kuten minäkin.

    • ..Mies..

      Nyt saunaan hikoilemaan.Terve.

      • Ihannemitoissa

        Terve. Istu kiukaalla ainakin 1,5 h.

        Ihannemitoissa, liikunnallinen, mutta sen verta on mulla hoksitinta että tiedän ettei kaikki ole. Jotkut ajattelee, jotkut tekee, jotkut sitä ja muut tätä. Meitä on erillaisia eikä tarvitse olla samaa kokoakaan kaikkien. Aliravitsemus tai järjetön ylilihavuus erikseen, mutta muuten..Fiksut antaa arvoo muillekkin kun vain niille jotka on kopioita itsestä!


    • ympäripyöreä

      Voi kun pääsisikin niin vähällä, vain muutaman kilon laihduttamisella, mutta kun pitäisi saada ainakin 20-30 kiloa pois.

      • oikea nainen

        Miehelle: minä tapasin kerran kaltaisesi miehen. Kohtuus oli se, että suklaarasiasta saa ottaa vain yhden makeisen. Nuorekkuutta miehesssä oli se, kun kulkee lippalakki väärinpäin päässä joulukuussa. Harrasti sisustamista, osti Jyskistä karseen halvan metallihärpäkkeen tv: alle pöydäksi. Harrasti matkailua, osti kerran vuodessa halpismatkan Teneriffalle sadeaikaan tammikuussa, kääri takkapuut ulkona sanomalehtiin, ettei sisälle tule roskia puista....

        Haluatko "mies" kuulla lisää kaltaisistasi...???


    • 18+20

      Sympatiat ap:lle. Vastauksista päätellen aikamoisia pullukoita palstan naiset. Vaatteet tilataan nettikaupasta, kun ei sovita edes sovituskoppiin.

      "Allit" solvaa Alli Paasikiveä näiden kohdalla, ei ne mitään rekan rengas käsivarsia kuvaa kuitenkaan.

      • iso iita

        Minä en osta nettikaupasta vaatteita, vaan puolustusvoimien ylijäämähuutokaupasta joukkuetelttoja päälleni.


      • siunausta sullekin, nyyh

        Mä en ainakaan ole yhtään ylipainoinen, vaikka vastasin. Sen verran täytyy osallistua talkoisiin halveksimaan teitä narsisteja, jotka asettaudutte aina itsestäänselvyytenä ihmisten yläpuolelle. Lohduta nyt siinä sinä vaan toista kaltaistasi, Nyyh, hän sai huomiota, mitä tuli kerjäämäänkin.


      • pasku-bertta
        iso iita kirjoitti:

        Minä en osta nettikaupasta vaatteita, vaan puolustusvoimien ylijäämähuutokaupasta joukkuetelttoja päälleni.

        Maastokuosi on aina muodikas. :D


    • Suoraan sanoen

      Nainen olen mutta en pullukka. Pullakka nainen ulospäin kertoo naisen asenteen itsensä hoitamiseen, jos kysymyksessä ei ole sairaus. Paisuuhan sitä jos syö enemmän kuin kuluttaa eikä liiku. Se pitää kestää kuulla jos niin on. Herkkähipiäinen ei auta olla.

    • Mä en oo

      mikään pullukka vaan suorastaan läski. Mutta pysyypähän sun kaltaiset tyhjäpäät, joilla aivot ovat valahtaneet vyön alle, loitolla.

    • ..Mies..

      Kauneinta huomenta kaikille hoikille palstlaisille. Pullukka lähti tyytyväisenä töihin. Minä lepäilen tämän päivän, vaikka teidän seurassa. Ei pullukka siitä varmaan pahastu.

    • ..Mies..

      Kaunista päivää Kaikille , koosta , iästä riippumatta. Näin joulun alla pitää ollä ystävällinen. Muistakaa aamupuuro, kaura sellainen.

    • tikkunainen

      pitkältä lenkiltä tulin, kelpaako ..Mies..

    • ..Mies..

      Mitäköhän ostaisi kullalle joululahjaksi. Tietysti olen itse paras lahja, mutta ehkä voisi jotain pientä miettiä. Ehkä jumppa-asu tmv.

    • ..Mies..

      Kävin ostamassa nuudelia ja tonnikalaa, kokkaan kullalleni herkullisen päivällisen valmiiksi kun tulee töistä. Jälkkäriksi klementeenejä ja sitten mennäänkin salille yhdessä. Toiset miehet vilkuilee pullukkaani, mutta ei se minua haittaa,kelpaisi näköjäänmuillekin.

      • terve ruoka

        tavalliset nuudelit ei ole pullukan ruokaa....

        tummariisi sopis paremmin tai kasviksia ja salin jälkeen se tummariisi ateria.


    • ..Mies..

      Pullukka lähti, ei kuulemma jaksa laihduttaa. Nyt olen sinkku...

    • Kulta ja sen kyllä

      Huomaa.

      Susta on tullut löllerö- pullero!

      Hauskaa joulua! Varo, ettei sua lahdata näin joulun alla. :D

    • Pullukka..

      Kulta, niin sustakin!!! Kattelin sua tossa eilen että kumpusi on "hieman" pyöristynyt...

      • ..Mies..

        pullukka tuli takaisin. Rakastaa kuulemma liikaa minua. Kerkesin jo....voi noita naispoloja..


    • Ihan ilolla kannan

      Parempaakin tekemistä, kuin juosta pitkin metsiä.

      • Kuusen kyllä

        Pullukka hakee, mieluiten juosten. Sitten koristelee sen ja laittaa muutenkin joulun minulle.


    • ..Nainen..

      Tuommoisen miehen minäkin haluun.Ihanasti pitää huolta omastaan.

    • .......

      pikku possuina me tanssimme vain..hyvää joulua.

    • .....Mies,,

      Pullukka avasi suklaarasian.

    • mietin vaan

      kun se oli mun.

      • PULLAPITKOT

        on maukkaita.


    • kysyyhän

      Jaa. Oisko jo askitesta?

    • niin mitä?

      Kyllä se niin on ettei parane niitä lisäkiloja hommata näin jouluna. Niin että laittakaahan naiset ne suklaat ja punkut syrjään vaan. Miehille vois sanoa että ei torttua, piparia eikä kinkkua.
      Mutta sitähän sanotaan, että paheiden summa on vakio niin että kuntoilu on terveellistä. Ei naiset muutakuin kaloreita kuluttavaa....

      • .....

        Jep jep


    • Joulu tulloo

      hyvää joulua.

      • minä,,,


      • sil viis,,,
        minä,,, kirjoitti:

        läski on läski....


      • Läskistä sentään
        sil viis,,, kirjoitti:

        läski on läski....

        voi päästä eroon, mutta pääkopan sisällölle ei voi tehdä mitään. Kyllä mua enemmän häiritsisi, jos se ongelma olisi tuossa jälkimmäisessä.


    • sopivasti lihava

      Kyllä sitä voisin laiduttaa, mut mites sä muuttuisit Glooneyn näköiseksi???

    • elämän reunalla

      Ei pidä. En laihduttaisi kenenkään mieliksi, vaan itseni vuoksi. Mutta, koska itselläni ei ole väliä, en viitsi nähdä vaivaa :).

      • Rakasta itseäsi

        ystävä hyvä.


    • Läskipää.

      Lihavat on lepposia, ei ne keksi muille kepposia....

    • Kinkkua

      tuli syötyä hänenkin edestä, ja nin hyvää ol.

    • ei haittaa

      Ja kohta olen vielä pullukampi kun meen hakeen kinkkua ;P

    • mitä linkitit??

      olen kuullut, ettei noita linkkejä, joissa on punaista kannata avata, ellei halua viruksia koneelleen......

    • Tule ulkoiluttamaan

      Okei, jos sulle sopii että mennään yhdessä lenkille joka ilta ennen suihkuun ja nukkumaanmenoa.
      Sitä se Joulu teettää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe