60 uutta työpaikkaa! mahtavaa!

työtön

17

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nobina

      Mielummin työttömänä ku ajaisin tuolla urakkana kellon ympäri.

      • nm. nobina

        lieneekin työttömänä ja ilmeisesti kokee sen hyväksi vaihtoehdoksi. Urakalla ei kukaan aja missään yhtiössä, ei edes Onnibussilla. Meillä kun on kuitenkin olemassa yleoissitovat sopimukset ja myös työaikalain muodostamat vaatimukset. Joten ko. nimimerkin haltija vetelee ihan vaan huvikseen, kun muutakaan ei voi.


    • Soutteri

      Ei taitaisi tämä nobina edes kelvata onnibussille. Mitä olen kuullut niin ei nuo kellon ympäri aja ja palkatkin on kohdallaan. Veikkaan että muilta firmoilta vielä vapautuu kuskeja ja onnibussille tulijoita riittää

    • masa headhill

      Vapise VR!

      ps. Ihan samat työaikalait siellä on kuin muissakin linja-autoyrityksissä. Voisin kyseiseen firmaan hakeutua töihinkin, mikäli olisin vailla työtä. Niin.., ja en edelleenkään provosoidu vastauksista tähän viestiin!

    • siinä on yksi

      mahdollisuus Veolian äijille, jotka joutuvat ensi elokuussa etsimään paikkaansa joukkoliikenteessä, sikäli jos siihen ovat kykeneviä. Lonka sopimus, kun ei kaikille anna sitä pelastavaa mahdollisuutta siirtyä seinän taakse, josta ovat jo joskus ulkoistettu syystä tai toisesta. Se lienee ihan varmaa, ettei Onnibussia ajella turbaani päässä, tai mennä löysät harteet levällään elvistellen hakemaan duunia.

    • mölömölööö

      Kikkarako se siellä taas uhoilee, sulla on jotain kateutta ja antipatioita Veolian kuljettajia kohtaan, ovat näet ammattilaisia, toisin, kuin Nobinan "kuskit"

    • kuyrdfv

      koiviston autonkin työajat päin mäntyä lastaamiseen aikaa joku 10 minuuttia vaikka olis 100 pakettia.

    • tekohammas mukiin

      Miksi aina haetaan vikaa kun joku yrittää eikö työ maistu?? Kyllä vaan mutta tämä nykyinen orjana pitäminen ja painostaminen luo paha verta se on varma!

    • dfgsfdhgfhgfjngnhhnd

      Eikös OnniBus käytännössä valloita markkinoita ja vie sitten vastaavasti töitä muilta eli lakkauttavat joitakin pitkän matkan ajoja kannattomattomana? Toisinsanoen ei työtä tule oikeasti lisää kun hävinneestä talosta jää kuskeja työttömäksi.

      • ....,,,,

        Näinhän se on aina mennyt, firmoja syntyy, ja firmoja kaatuu.
        Tuossa Onnibusin tapauksessa on vain yksi asia, joka ei minua miellytä,
        nimittäin se, että voittorahat menevät Skotlantiin.
        Minulta niitä ei tosin kerätä, koska asun paikassa, jossa ei ole linjalla olevaa bussia nähty vuosikymmeneen.


      • .................
        ....,,,, kirjoitti:

        Näinhän se on aina mennyt, firmoja syntyy, ja firmoja kaatuu.
        Tuossa Onnibusin tapauksessa on vain yksi asia, joka ei minua miellytä,
        nimittäin se, että voittorahat menevät Skotlantiin.
        Minulta niitä ei tosin kerätä, koska asun paikassa, jossa ei ole linjalla olevaa bussia nähty vuosikymmeneen.

        Mitkä voittorahat?
        €uron lippuja puolen miljoonan autoihin jotka korkeina vielä imee naftaakin jotain 50 litraa sadalla. Ei sillä yhtälöllä kyllä voittorahoja tehdä. Ei yhtään.


      • kyllä kait
        ................. kirjoitti:

        Mitkä voittorahat?
        €uron lippuja puolen miljoonan autoihin jotka korkeina vielä imee naftaakin jotain 50 litraa sadalla. Ei sillä yhtälöllä kyllä voittorahoja tehdä. Ei yhtään.

        nuo skotit, jotka ovat kuuluisia rahan tekemisessä, ovat laskeneet siten, että nuo 20 uutta bussia kannatti tilata. ................. voi ajatella kuten tahtoo, mutta olisi se oikeesti järkevän keskustelun muodostamiseksi osoittaa edes jotain sellaista tietoa tai osaamista, jolla tuo ilmeisen mutu ajattelun tuo julki.


      • kulutus25
        ................. kirjoitti:

        Mitkä voittorahat?
        €uron lippuja puolen miljoonan autoihin jotka korkeina vielä imee naftaakin jotain 50 litraa sadalla. Ei sillä yhtälöllä kyllä voittorahoja tehdä. Ei yhtään.

        Daf pieni kulutus, puolet vain 50 litrasta sadalle kilometrille, vaikka on korkeutta kalustossa.


      • daffi daffi
        kulutus25 kirjoitti:

        Daf pieni kulutus, puolet vain 50 litrasta sadalle kilometrille, vaikka on korkeutta kalustossa.

        aivan varmasti. kas kun ei 5 litraa sadalla


    • erg3w3w4reg

      60 on sitten menettänyt työpaikan jossain muualla?

      • höttö

        Palkat puoleen niin on töitä kaikille.


      • karaokea
        höttö kirjoitti:

        Palkat puoleen niin on töitä kaikille.

        Matkustajista 5 vetää litran satasella...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe