Millaista on tylsä seksi?

Kysyvä mies

Millaista on mielestänne tylsä seksi ja moniko täällä parisuhteessa oleva kokee seksin olevan parisuhteessa tylsää?

192

9159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

      Kun asiat on alkanu tapahtuun "rutiinilla".. tiedät asennot ja ja muut tapahtumat jo ennen kun olette kumppanin kanssa edes alottanu.. eli yllätys elementti sekä uutuudenviehätys puuttuu hommasta joka laskee myös intohimoa.. se on kyllä kiva että saa poistettua puutetta.. mutta tylsä seksi tuntuu lähinnä runkkaamiselta ainoana erona että oman käden sijasta käytät hyväkses toisen kehoa...

      • tällai

        et sit osaa :D


      • Ukkomies tietää
        tällai kirjoitti:

        et sit osaa :D

        Asiassa on aina kaksi puolta. Uutuudenviehätys vähenee, mutta toisaalta tiedät mistä naisesi nauttii ja hän tietää, mitä sinä haluat. Pystytte tyydyttämään toisenne paremmin.


      • Henkinen valmennus

        Neljäkymmentä vuotta saman kanssa, tuntuu että kaikki on jo rutiinia.


      • onnellinenvaimonmies

        Rutiinia on, mutta välillä vähän pervompia juttuja tehdään hotellissa ja niitäkin meillä on. Homma on toiminut ja olen ollut naimissa 13 vuotta enkä kertaakaan vieraissa käynyt.

        Minä nautin tästä vaimon kanssa. Ennen suhdettamme, monet jutut yhdenillan ja muut suhteet olivat keskimäärin paljon laimeampia seksin suhteen kuin nykyään perus seksi vaimon kanssa.

        Vieraisiin on ollut mahdolisuutta mennä, mutta vielä ainakin toistaiseksi en ole mennyt vaikka toinen on ollut kuinka viehättäva ja humalassakin olen ollut. Olen huomannut, että naisia viehättää itsevarmuuteni.


      • seksi24
        Ukkomies tietää kirjoitti:

        Asiassa on aina kaksi puolta. Uutuudenviehätys vähenee, mutta toisaalta tiedät mistä naisesi nauttii ja hän tietää, mitä sinä haluat. Pystytte tyydyttämään toisenne paremmin.

        Kyllä väljähtyy ja sen vuoksi olenkin www.seksi24.net treffisivustolla ettinyt syrjähyppyseuraa. Ihan mukavasti sieltä on löytynyt kokeilun haluisia naisia :)


    • numkkumattiseksi

      Kohtuu tylsää sekin jos nainen ilmaisee halukkuutensa sillä, että jättää pikkarit pois nukkumaan mentäessä mut yöpaita on ja villasukat jalassa. Sit se merkki on, että hän kääntyy peppu sinuunpäin ja alkaa nukkua.. saat panna.. noh.. käyhän se noinkin tietysti, se paineiden poisto.

      • on teillä ongelma

        Meillä ukko lykkii en mä jaksa moiseen paneutua enää mitä sillä on väliä mistä suunnasta ne mällit laskee Kuhan saa pesää


      • Hanne 40

        Näin juuri 40-v täyttäneenä olen
        tosi tyytyväinen sex-elämäämme,
        se jatkuu edelleen 4-5 krt/vko ja
        olen nauttinut entistä enemmän,
        kun mieskin oppinut huomioimaan naisen ja
        ei ole pelkoa et lapsi tupsahtaa makkariin!


      • tällai
        Hanne 40 kirjoitti:

        Näin juuri 40-v täyttäneenä olen
        tosi tyytyväinen sex-elämäämme,
        se jatkuu edelleen 4-5 krt/vko ja
        olen nauttinut entistä enemmän,
        kun mieskin oppinut huomioimaan naisen ja
        ei ole pelkoa et lapsi tupsahtaa makkariin!

        sanoo nainen..


      • tällai

        et sit osaa. :D


    • vasemmallavetelen

      Se on tylsää kun sai viimeksi 1996. Pari kertaa olen senyt jälkeen tavannut naisia joilta olisi voinut irrota mutta asiat ei vaan mennyt ihan ok.

    • seksi ja moniko

      … tylsä seksi
      Sääliseksi on usein toiselle osapuolelle ”tylsää”, mutta yleensä viisas teko.

      moniko täällä …
      Äkkiä laskien sai lukumääräksi 2537. Miksi kysyt tällaista?

    • djtjdjd

      kaikki seksi on ihan hanurista

    • alaston aamuhetki

      Tylsä seksi on sellaista, että mies ei oikeasti näe minua tai on kiireinen. Tylsässä seksissä ei ole ikinä mitään uutta. Aito himo ja tilannetaju puuttuu. Parisuhteessa tällä hetkellä seksi on ihan parasta, koska sitä ei ole ollenkaan. Vetäkää siitä omat johtopäätöksenne =)

      • seksilady

        Meillä kans muutama minuutti ja sit mies laukee se oli siinä. Onneksi rakastajan kanssa vedetään kahden tai kolmen tunnin sessioita. Se on oikeita ja intohimoista seksiä.


      • ....
        seksilady kirjoitti:

        Meillä kans muutama minuutti ja sit mies laukee se oli siinä. Onneksi rakastajan kanssa vedetään kahden tai kolmen tunnin sessioita. Se on oikeita ja intohimoista seksiä.

        Jakorasia lumppu huora toiv.ukkos jättää tollasen lorttoperseen


      • lummppppppuuuuu
        .... kirjoitti:

        Jakorasia lumppu huora toiv.ukkos jättää tollasen lorttoperseen

        joku heräs heti :)


      • seksilady
        lummppppppuuuuu kirjoitti:

        joku heräs heti :)

        Näköjään on se kumma ihan ku ois sulta pois. Hii hi


      • Terve ruumis
        seksilady kirjoitti:

        Meillä kans muutama minuutti ja sit mies laukee se oli siinä. Onneksi rakastajan kanssa vedetään kahden tai kolmen tunnin sessioita. Se on oikeita ja intohimoista seksiä.

        Meillä tylsä seksi on sellaista, että kolme tuntia pamputtaessa muijan silmät pyärähtelee päässä, sisään työnnöllä kuuluu UUH, ulos vedolla AAH. Kovalla rutistuksella tipat väännettyäni muijan suupielet vääntyy hymyyn ja kuuluu OIIII. Melko tylsät 15 vuotta. Onneksi on päässyt sipasemaan naapurin nuorikkoa jonkusen kerran. Vahingossa pässiä kerran ja tosi hopusti. Muutama lehmä, kanoihin en ole sekaantunut.


      • Alaston aamuhetki
        .... kirjoitti:

        Jakorasia lumppu huora toiv.ukkos jättää tollasen lorttoperseen

        Minäkin toivon että tajuais jo häipyä, niin päästäis poikain kanssa rauhassa puuhiin :D


      • väinökr
        seksilady kirjoitti:

        Meillä kans muutama minuutti ja sit mies laukee se oli siinä. Onneksi rakastajan kanssa vedetään kahden tai kolmen tunnin sessioita. Se on oikeita ja intohimoista seksiä.

        Toi on oikeeta meininkii ! Jep


      • tällai
        Terve ruumis kirjoitti:

        Meillä tylsä seksi on sellaista, että kolme tuntia pamputtaessa muijan silmät pyärähtelee päässä, sisään työnnöllä kuuluu UUH, ulos vedolla AAH. Kovalla rutistuksella tipat väännettyäni muijan suupielet vääntyy hymyyn ja kuuluu OIIII. Melko tylsät 15 vuotta. Onneksi on päässyt sipasemaan naapurin nuorikkoa jonkusen kerran. Vahingossa pässiä kerran ja tosi hopusti. Muutama lehmä, kanoihin en ole sekaantunut.

        sanoo mies..


      • tällai

        sanoo nainen..


      • tällai
        .... kirjoitti:

        Jakorasia lumppu huora toiv.ukkos jättää tollasen lorttoperseen

        sanoo 1% naisista, ja kun ei niin on heti lumppu. kaikki miehet on yksiä huoripukkeja, on siis totuus eikä myytti..


      • kaikki1
        .... kirjoitti:

        Jakorasia lumppu huora toiv.ukkos jättää tollasen lorttoperseen

        Just , miehet on just tollasia , itte ne ei viitsi kuin tyhjätä ne kalunsa , jos nainen haluaa jotain parempaa , sitä on heti horo ja lumppu , säälittäviä ja omistushalusia nuo äijät , hävetkää:)


      • Ei suominaista!
        Alaston aamuhetki kirjoitti:

        Minäkin toivon että tajuais jo häipyä, niin päästäis poikain kanssa rauhassa puuhiin :D

        Tämän takia on hyvä välttää suomalaista naista, ihan kaikille sinkkumiehille vinkiksi. Jalat aukeaa vieraille, eikä toisen ihmisen tunteilla ole mitään väliä, kunhan itsellä on kaikki hyvin.


      • seksilady
        Ei suominaista! kirjoitti:

        Tämän takia on hyvä välttää suomalaista naista, ihan kaikille sinkkumiehille vinkiksi. Jalat aukeaa vieraille, eikä toisen ihmisen tunteilla ole mitään väliä, kunhan itsellä on kaikki hyvin.

        Kyllä ne miehetkin sen osaa.


      • Keneltäkään pois
        seksilady kirjoitti:

        Meillä kans muutama minuutti ja sit mies laukee se oli siinä. Onneksi rakastajan kanssa vedetään kahden tai kolmen tunnin sessioita. Se on oikeita ja intohimoista seksiä.

        Miljoonat italialaiset, ranskalaiset jne eivät voi olla väärässä.


      • eikun jahti päälle
        seksilady kirjoitti:

        Meillä kans muutama minuutti ja sit mies laukee se oli siinä. Onneksi rakastajan kanssa vedetään kahden tai kolmen tunnin sessioita. Se on oikeita ja intohimoista seksiä.

        kannattaa kokeilla useampaa vierasta,josko löytyisi se oikea rakastaja joka vie tajunkin.oikeat armastelijat,joko heräsi mielenkiinto ja hyrrää että kipiää tekee.ei kannata aineskään kertoa ystäville jos saa koko kehonsa kyllyydestä


      • seksilady kirjoitti:

        Meillä kans muutama minuutti ja sit mies laukee se oli siinä. Onneksi rakastajan kanssa vedetään kahden tai kolmen tunnin sessioita. Se on oikeita ja intohimoista seksiä.

        Ite huomannu saman iän karttuessa. Nyt jaksaa pidempään eikä kokoajan tarvii pelätä et mä tulen... Mulla kans yks nainen käy kylässä kun haluaa hyvää kyytiä. Ei kuulemma sa sitä mieheltään. Mä käyttäysyn asiallisesti ja joskus matkustetaan yhdessä ja retkeillään luonnossa sitä tehden:-)


      • eikun jahti päälle kirjoitti:

        kannattaa kokeilla useampaa vierasta,josko löytyisi se oikea rakastaja joka vie tajunkin.oikeat armastelijat,joko heräsi mielenkiinto ja hyrrää että kipiää tekee.ei kannata aineskään kertoa ystäville jos saa koko kehonsa kyllyydestä

        Olisko mitään ideaa testata muutama kumppani ENNEN ku menee vihille? =)


      • "true story"

        fake and gay!


      • i call slut
        eikun jahti päälle kirjoitti:

        kannattaa kokeilla useampaa vierasta,josko löytyisi se oikea rakastaja joka vie tajunkin.oikeat armastelijat,joko heräsi mielenkiinto ja hyrrää että kipiää tekee.ei kannata aineskään kertoa ystäville jos saa koko kehonsa kyllyydestä

        jos pitää pettää niin eikös se silloin ole sen aviomiehen vika ku on pannu jo aivot pellolle ku eihän se nyt millään tavalla järkevää ole ehheh


      • almah
        .... kirjoitti:

        Jakorasia lumppu huora toiv.ukkos jättää tollasen lorttoperseen

        Oletkos seksiladyn aviomies? =) Kandeis ehkä miettiä, voisko pitää vaimokultaa paremmin hyvänä


      • mietinpähä vaa
        Ei suominaista! kirjoitti:

        Tämän takia on hyvä välttää suomalaista naista, ihan kaikille sinkkumiehille vinkiksi. Jalat aukeaa vieraille, eikä toisen ihmisen tunteilla ole mitään väliä, kunhan itsellä on kaikki hyvin.

        Jännä ku tässä keskustelussa aikasemmi joku mies kertoi pettävänsä vaimoo ja oikein sivustotki linkkas, nii eipä kukaa siihen mitää sanonu. Mut heti ku nainen kerto sama, nii hyvänen aika mikä lumppu. Sekö on nii, et miehelle se on ihan fine, mut jis nainen pettää nii se on hirveeeen väärin.


      • Tiainen.
        Terve ruumis kirjoitti:

        Meillä tylsä seksi on sellaista, että kolme tuntia pamputtaessa muijan silmät pyärähtelee päässä, sisään työnnöllä kuuluu UUH, ulos vedolla AAH. Kovalla rutistuksella tipat väännettyäni muijan suupielet vääntyy hymyyn ja kuuluu OIIII. Melko tylsät 15 vuotta. Onneksi on päässyt sipasemaan naapurin nuorikkoa jonkusen kerran. Vahingossa pässiä kerran ja tosi hopusti. Muutama lehmä, kanoihin en ole sekaantunut.

        Yök. Kanaa voi panna vain yhteisuoleen, josta tulee myös paska ulos. Sama se on kaikilla linnuilla. Onneksi lintuihin sekaantumisesta on kirjattu lajikohtaiset vankeusrangaistukset: kuu kiurusta, puoli kuuta peipposesta, västäräkistä vähäsen, pääskysestä ei päivääkään.


      • Aikuinen mies
        inkkupinkku-70 kirjoitti:

        Olisko mitään ideaa testata muutama kumppani ENNEN ku menee vihille? =)

        No nyt tuli jotain tolkkuu; mikä ihmeen kiire on tehdä heti lapsia ja mennä naimisiin ja ottaa miljardi asunto- ja autolainaa ja sitten kohta huomata, että jatkuvasti tekee mieli hyppiä vieraissa ja ainakaan se oma ei enää kiinnosta, kun se alkaa vanhenemaan ja väsymään.

        Mikä pettymys, ei kukaan koskaan kertonut että niin voi käydä!

        Moniko on viiskymppisenä sen saman kaa, jonka 18 v -ikäisenä tapasi?

        Kyllä nykyään pitää voida hiukan maistaa erilaisia kumppaneita. Varsinkin jos ei ihan sokeesti oo retkahtanu siihen ensimmäiseen...

        Ja naisen kyseessä ollen ne jotka alkaa tähän tyrkyttää jotain lutkatuomioita, niin häiritkää harvoja aivosolujanne miettien hiukan, että haluutteko naida jotain neitsyitä? Niistäkö se aikuisen miehen ilo irtoaa? Häh?


      • K. A. I.
        tällai kirjoitti:

        sanoo 1% naisista, ja kun ei niin on heti lumppu. kaikki miehet on yksiä huoripukkeja, on siis totuus eikä myytti..

        90 % keskusteluun osallistuneista paljastaa, että heidän avio tai avoliitto perustuu itseharkitulle ja järjestetylle liitolle, EI TAATUSTI AIDOLLE RAKKAUDELLE !!! Olen ollut 57 vuotta saman naisen kanssa avioliitossa, saatu 2 lasta. Eikä meillä ole ollut minkäänlaisia ongelmia seksielämässä, sillä koettu ja testattu on kaikkea mitä jompi kumpi on keksinyt. Avioliito pitää perustua puhtaalle ja luotettavalle molemminpuoliselle rakkauddelle, EI ITSE AJATUKSISSA SUUNNITELLE PERUSTALLE !!!!!!


      • 19+11
        almah kirjoitti:

        Oletkos seksiladyn aviomies? =) Kandeis ehkä miettiä, voisko pitää vaimokultaa paremmin hyvänä

        "almah"
        Eikä mitään hyvänä vaan puolipohjaa perseelle ja menköön lumppu omia menojaan ja jääköön sinne. Ei kai sellaisen yleisessä käytössä kuraantuneen jakorasian kanssa yksikään arvonsa tunteva miehen puoli halua elää. Kyllä mieskin jonkinlaisen kunnioituksen on ansainnut akaltaan ja kunnioitus on sitä, että ei missä tahansa juosta huoraamassa.


      • harvassa heitä
        K. A. I. kirjoitti:

        90 % keskusteluun osallistuneista paljastaa, että heidän avio tai avoliitto perustuu itseharkitulle ja järjestetylle liitolle, EI TAATUSTI AIDOLLE RAKKAUDELLE !!! Olen ollut 57 vuotta saman naisen kanssa avioliitossa, saatu 2 lasta. Eikä meillä ole ollut minkäänlaisia ongelmia seksielämässä, sillä koettu ja testattu on kaikkea mitä jompi kumpi on keksinyt. Avioliito pitää perustua puhtaalle ja luotettavalle molemminpuoliselle rakkauddelle, EI ITSE AJATUKSISSA SUUNNITELLE PERUSTALLE !!!!!!

        Tulee palan tunne kurkkuun, että jossain voikin olla onnekas nainen.


      • Herkkukeppi
        Tiainen. kirjoitti:

        Yök. Kanaa voi panna vain yhteisuoleen, josta tulee myös paska ulos. Sama se on kaikilla linnuilla. Onneksi lintuihin sekaantumisesta on kirjattu lajikohtaiset vankeusrangaistukset: kuu kiurusta, puoli kuuta peipposesta, västäräkistä vähäsen, pääskysestä ei päivääkään.

        Siispä pääskystä panemaan... ;) Nam!


      • Juupa juu
        mietinpähä vaa kirjoitti:

        Jännä ku tässä keskustelussa aikasemmi joku mies kertoi pettävänsä vaimoo ja oikein sivustotki linkkas, nii eipä kukaa siihen mitää sanonu. Mut heti ku nainen kerto sama, nii hyvänen aika mikä lumppu. Sekö on nii, et miehelle se on ihan fine, mut jis nainen pettää nii se on hirveeeen väärin.

        En minä siitä tiedä, kun ei kiinnosta miesten tekemiset. Ja pettävä nainen on pahin lutka, sehän nyt on sanomattakin selvää. Täälläkin isoimmat plussat kerää pettävät lutkat, jotka vielä kehuskelevat huoraamisellaan. Tyypillisiä suominaisia siis!


      • seksilady
        19+11 kirjoitti:

        "almah"
        Eikä mitään hyvänä vaan puolipohjaa perseelle ja menköön lumppu omia menojaan ja jääköön sinne. Ei kai sellaisen yleisessä käytössä kuraantuneen jakorasian kanssa yksikään arvonsa tunteva miehen puoli halua elää. Kyllä mieskin jonkinlaisen kunnioituksen on ansainnut akaltaan ja kunnioitus on sitä, että ei missä tahansa juosta huoraamassa.

        No en nyt ihan missä tahansa huoraa, on tarkoin valittu ihana mies ja en nyt kaikille jaa mut tälle yhdelle ihanuudelle kyllä ,kun antaa mulle sellaista seksiä mistä myös minä nautin.Ja uskon myös ,että avioliittoni tulee melko pian päätökseen. Hyvä niin


      • 9+10
        seksilady kirjoitti:

        Meillä kans muutama minuutti ja sit mies laukee se oli siinä. Onneksi rakastajan kanssa vedetään kahden tai kolmen tunnin sessioita. Se on oikeita ja intohimoista seksiä.

        Mun mies oli kans samanlainen minuuttimuna. Kerran ei päästy edes minuuttiin. Pääsin vierasta maistamaan. Voi jumala voiko tällaista olla ajattelin?! Sinne jäi mies ja otin petoskumppanini. Nyt on niitä parin kolmen tunnin sessioita kokonaisvaltaisella hoidolla ihan joka päivä. Ennen piti itsetyydytystäkin harrastaa kun aina jäi ilman. Nykyään ei ole yksinkertaisesti voimia sellaiseen. Ei ole tarvettakaan.


      • sakke3

        Ei tylsää seksiä varmaan olekaan.Minulla on sellainen tilanne että itsellä on haluja mutta vaimo ei ole kiinnostunut.Olen yrittänyt viestittää että ei se nuoruuden muna pystyssä tarkoita että nyt pitäisi toteuttaa samaa.Usein vaimo sanoo että jos alkaa niihin sinun himoitsemaasi nuolemis sessioihin sinä kuitenkin haluat homman loppuun.Vastaan aina että ei sinun tarvitse tehdä yhtään mitään.Haluan vain tuntea molempien osastoiden tuoksut ja maun. Kun olin 15v niin vanhemmat naiset opettivat täytyy nainen valmistella hyvin aktiin niin jos ei jaksa kauan pidätellä niin nainen ainakin saa hyvän orgasmin.


      • terska-arska
        seksilady kirjoitti:

        Meillä kans muutama minuutti ja sit mies laukee se oli siinä. Onneksi rakastajan kanssa vedetään kahden tai kolmen tunnin sessioita. Se on oikeita ja intohimoista seksiä.

        Nyt kirjoitat asiaa pairn kolmen tunnin sessiosta,niinhän se pitääkin olla.parisuhteessa ei mitään toivoa sellaisesta,sääliseksi ei innosta


      • sakke3

        Iän myötä seksi ei tylsisty se vain muuttaa muotoaan.Itse ainakin nautin näin 61v täyttäneenä esim. jos nainen kysyy voitko hieroa minua tai voitko pestä minut joka paikasta niin onhan se suuri kunnia.Tietenkin siinä halut syttyy,mutta ei se ole sellaista kuin 20:veenä.Mutta onhan 60v naisella ihan samat tuoksut siellä ala päässä kuin 20v:lläkin.Saatan olla poikkeava mutta nuorena poikana vanhemmat naiset opettivat nuolemisen ihan molemmilta osastoilta ja siitä lähtien olen ollut koukussa.Tietenkin pitää tarkkailla mikä naista eniten miellyttää ja keskittyä sitten siihen


    • j. keli ahma

      Tylsä seksi on sellaista, jossa on joka kerralla sama kohde. Huomenna naapuria, sitten naapurin naapuria, jne, lopulta taas esim viikon päästä omaa, niin alkaa olemaan vähemmän tylsää.

      • tällai

        sanoo mies..


    • ohoh!

      Aina samalla tavalla ja samoilla sanoilla, kaikki alkaa ja loppuu. Mieluummin omaan käteen, äärimmäisessä hädässä työkaveriin, naapurin muijaan tai kehen vaan...

      • tällai

        sanoo mies..


    • Avioseksiä

      Silloin en tuntenut seksiä enää mielekkääksi, kun lykin vaimoani sohvalla ja hän käski mennä alemmas, koska ei näe television tekstitystä.

      • taitolaji72

        aika noloa tulla tunnustamaan noin julkisesti, että miten osaamaton sitä onkaan.


      • Avioseksiä
        taitolaji72 kirjoitti:

        aika noloa tulla tunnustamaan noin julkisesti, että miten osaamaton sitä onkaan.

        Vaimoani ei vain kiinnosta seksiasiat tippaakaan, antaa kyllä, muttei se saa häiritä hänen toimiaan.


      • Champagne***

        Olen joskus kokenut saman miehen suunnalta, mutta sellaista se välillä on rutiinimuodisdaan. Ei siitä kannata ottaa itseensä, kyllä avioseksi on kuitenkin mielestäni nsutinnollisempaa kuin joku ulkopuolinen. Meitä vaan on niin moneksi, jonkun mielestä tuohon vihreämpää muualla. Minusta on mukava kun tiedän, että mieheni tyydyttää minut joka kerta; joskus lyhyemmällä kaavalla, harvemmin pidemmällä monen tunnin sessiolla. Tiedän, että hän hakee vinkkejä esim. netistä, enkä laita sitä pahakseni. Parempi niin kuin joku vieras, koska siinä piilee aina riskejä; taudit, raskaudet yms. Miehen helpompi ehkä tyydyttyä ja tarvekin on useammin yleisesti, mutta sellaiseen seksiin en suostu, etten tyydyttyisi, silloin yhtälö ei ole oikea. Toki niitäkin kertoja on molemmilla silloin kun on kysymyksessä esim pikapano. Silloin tyydyttyy usein se, joka leikin aloittaa, parhaimmillaan molemmat.


      • niin oli meillä
        Avioseksiä kirjoitti:

        Vaimoani ei vain kiinnosta seksiasiat tippaakaan, antaa kyllä, muttei se saa häiritä hänen toimiaan.

        meillä kans vähän samaan tyyliin kun sulla"avioseksiä",mun vaimo joko lukee kirjaa tai tekee seuraavan päivän ostoslistaa,kerran oli nukahtanu.Sitten selvis että oli jo 3 vuotta ollu työkaveri jonka kanssa oli huorannu niin ei tehny mieli,kysyin syytä niin sanoi vaihtelun virkistävän ja saavaan tyydytystä arkeen.H...a.


      • Joku.
        niin oli meillä kirjoitti:

        meillä kans vähän samaan tyyliin kun sulla"avioseksiä",mun vaimo joko lukee kirjaa tai tekee seuraavan päivän ostoslistaa,kerran oli nukahtanu.Sitten selvis että oli jo 3 vuotta ollu työkaveri jonka kanssa oli huorannu niin ei tehny mieli,kysyin syytä niin sanoi vaihtelun virkistävän ja saavaan tyydytystä arkeen.H...a.

        Isäni sanoi, että äidilläni on aina kirja mukana sängyssä. Jos jotain muutakin joskus tapahtuu, äitini vain nostaa kirjaa ylemmäksi.


      • tällao
        taitolaji72 kirjoitti:

        aika noloa tulla tunnustamaan noin julkisesti, että miten osaamaton sitä onkaan.

        sanoo nainen (prostituoitu)


      • 12+10

        "Avioseksiä"
        Juu, juuri noin se menee, se on sitä tylsää seksiä. Mutta ei mitään hätää, seuraava vaihe on se, kun ei ole seksiä ollenkaan, joten ei ole tylsääkään.:)


      • surkeat tumpelot
        Avioseksiä kirjoitti:

        Vaimoani ei vain kiinnosta seksiasiat tippaakaan, antaa kyllä, muttei se saa häiritä hänen toimiaan.

        No sehän vaan todistaa, ettet sinä osaa sitä esileikkiä etkä muutakaan noissa puuhissa. Miehellä on tärkeä tehtävä saada nainen kastumaan ja haluamaan. Etkö tiennyt, no en ihmettele. Naisella kun nääs se kiihottuminen ei tule kuin sormia napsauttamalla. Jos vaimosi on katsonut telkkaria ja sulla on ruvennut tekee mieli niin oot vaan siinä samoin tein alkanu hommiin. Ah niin tyypillistä mieheltä. Sitten ihmetellään kun ei se vaimo halua. Voi sääliks käy näitä vaimoparkoja. Tuolla on miehiä jotka ihan oikeesti osaa sen homman.


    • jasu5

      Vierasta pitää saada niiiiin paljon että omakin maistuu vieraalta, silloin elämä maistuu, kokemusta on ja hyvin on mennyt.... ;))

      • sammy von stondis

        Kyl tietty ku pelisäännöt selvät.. muuten onx vitun järkee loukata toista tahallaa ja tää jasu varmaa saa siit sen xtra boostin en sano mielenvikanen vaan ainoastaa ihmisjätettä taispermaviemäri.. mut asiansa osaavat jotka jättää teeskentelyt ovien ulkopuolelle.. sanon vaa: olette ihania kaikki ..


      • 3+16

        "jasu5"
        Kuulostaa jotenkin loogiselta ja yllättävän ymmärrettävältä.


      • surkeeta on
        3+16 kirjoitti:

        "jasu5"
        Kuulostaa jotenkin loogiselta ja yllättävän ymmärrettävältä.

        Mies joka ei sitä omaansakaan saa tyydytettyä ei saa tyydytettyä niitä vieraitakaan. Näin se vaan on. Ei osaa hommaansa ollenkaan. Miten paljon näitä miehiä oikein on, jotka ei tiedä naisen tyydyttämisestä yhtikäs mitään.


    • vain oma mies kelpaa

      MInä haluan omaa miestäni yhtä paljon kuin suhteen alussakin. Suhteen alussa seksiä oli joskus pari-kolme kertaa päivässäkin, nyt kolmesti viikossa kun on pieni lapsi, mutta aina se oman miehen läheisyys tuntuu hyvältä. Vieraaseen en vaihtaisi enkä missään tapauksessa pettäisi. Ja minun miehelläni on maailman täydellisin muna :) juuri sopivan kokoinen, tarpeeksi iso mutta ei liian ja esteettisesti suorastaan kaunis. Kyllä saa aviomies kunnon suihinotot monta kertaa viikossa. Ja minun alapäästä kiittää kätilöä, tuntuu kuulemma paremmalta kuin ennen synnytystä.

      • tällai

        sanoo nainen..


      • piippuli

        kornia, kenelle satuja kerrot ?


    • kurre1

      Mulla ainakin altavastaaja ei tykkää 1,2tunnin pamputuksesta,mulla ei mälli lennä alle 1,5tunnin,ikävä itsellekkin koska väsyn höyläämiseen.Kaveriani saa pamputtaa kuin tulpatonta mobedia,hän saa orkut vasta 1-2tunnin kuluttua ja kiljahtelu on niin valtavan mahdotonta että seinä naapurini jo laittoi mulle huomautus kirjelmän. VAIHDANKO ASUNTOA,VAI OLISKO JOLLAIN ERO ROUVALLA TAI LESKELLÄ MESTAA K.O. TAPAHTUMIIN??

    • boringmaritalsex

      Sen verran tylsää on avioseksi että ei lennä enää mälli vaikka miten paukuttaisi pakaroihin.

      Vieraiden kanssa lentää spermat akan víttuun tosi äkkiä.

      go figure

      • tällai

        sanoo mies..


      • 15+20
        tällai kirjoitti:

        sanoo mies..

        "tällai"
        Ei kun miesmäinen mies


      • sitä saa mitä....
        15+20 kirjoitti:

        "tällai"
        Ei kun miesmäinen mies

        No en mieheksi menisi sanomaan. Kyllä on jotain aivan pielessä tuossakin liitossa. Niitä on monia joiden avioseksi sen kuin paranee yhteisen elämän myötä. Ovat siis ymmärtäneet jotain aivan olennaisesta siitä avioliitosta. Tuo boringmaritalsex ei ole sitä hoksannut ja kun ei sitä tiedä ei tule ikinä ymmärtämäänkään.

        Toivottavasti se hänen vaimonsa ymmärtää hakea eroa ja ehkä löytää sen joka asian tajuaa. Hänen exänsä sitten jossain vaiheessa tajuaa olevansa ihan yksin eikä kukaan muukaan enää huoli joten itku pitkästä ilosta ja sillai.


    • soppeuvu siihen vaan, nuorin kolomest täyttää jouluna 5v. piparii ei oo annettu yhtee kertoo "astutuksen" jäläkeen, kohta 6v iliman pilluu...

      • taitolaji72

        voit syyttää itseäsi kun ei onnistu, jos se tekisi hyvää toisellekin niin muijasi kyöhnäisi kainalossasi vähän joka toinen tunti. Että ole ilman vaan kun sen ansaitset.


      • 9+10
        taitolaji72 kirjoitti:

        voit syyttää itseäsi kun ei onnistu, jos se tekisi hyvää toisellekin niin muijasi kyöhnäisi kainalossasi vähän joka toinen tunti. Että ole ilman vaan kun sen ansaitset.

        "taitolaji72"
        Ei kun suosittelen pillun vaihtoa. Jos on 6 v joutunut olemaan ilman, on jo korkea aika hakea uutta ja parempaa. Ethän autoakaan pidä, jos se ei kulje eikä kuljeta, vaan panet vaihtoon ..


      • ei parane ei
        9+10 kirjoitti:

        "taitolaji72"
        Ei kun suosittelen pillun vaihtoa. Jos on 6 v joutunut olemaan ilman, on jo korkea aika hakea uutta ja parempaa. Ethän autoakaan pidä, jos se ei kulje eikä kuljeta, vaan panet vaihtoon ..

        Jos ei hommia osaa ei se vaihtamalla parane. Ei todellakaan. Tulee vaan lisää näitä jotka ei kummasti enää halua. Näin se menee.


    • nyt on kolmeki viikkoa menny pelkällä runkkauksella mut ei voi mitään ku töitä on ollu niin paljon,joulu lomilla nussitaan jos ei satu jost akalla menkat :-)

      • climax79

        vedin vaikka olikin.
        keli kuin keli


    • huijatut

      Nän se yleensä on. Parisuhde on pitemmän päälle rikos seksiä kohtaan.

      • tällai

        sanoo mies..


    • kaiken kokenut

      Parisuhdeseksi on parasta ja jos se on tylsää jollekin, sillä on silloin parisuhteessa vika, ei seksissä.

    • PiIIuhaukka

      Seksi ei väljähdä kun jaksat pitää mielessä, että kumppanisi on maailman tärkein ihminen.

      Aina se ei ole helppoa, mutta siihen oppii kun keskittyy olennaiseen, eikä ajattele toisen pikkuvikoja ollenkaan.
      Et sinä itsekään ole läheskään täydellinen. Tämä kannattaa aina palauttaa mieleen, niin on helpompi jatkaa hymyilyä.

      Kun opit olemaan joka hetki kohtelias ja huomaavainen, niin sillä on ihmeen piristävä vaikutus teidän molempien elämään.

      Ei koskaan riitoja. On se mahdollista, mutta täytyy myös osata tehdä valintoja.

      Jos homma ei suju, niin jättiläismäinen kukkapuska hyvästiksi anteeksipyynnön kera. Silloin voit joskus palata "muistelemaan menneitä" jos siltä tuntuu.

      Luonteeseeni kuuluu, että haluan pitää toisen onnellisena kaikin mahdollisin keinoin ja kun onnistun, niin olen itsekin onnellinen.

      Tähän kuuluu myös seksistä huolehtiminen, että on keksittävä jotain uutta jos vähänkään huomaan urautumisen merkkejä.

      Vaikka en ole sieltä kehnoimmasta päästä rakastaja, niin ostan myös leluja, öljyjä, makuliukasteita, asuja ym. rekvisiittaa niin, että jokainen nainen tulee varmasti tyydytetyksi.

      Monelle naiselle on kiihottavaa tulla tyydytetyksi sauvalla, jos hänellä ei ole sellaista koskaan ollut.
      Nykyinen kumppanini tyydyttää ensin itse itsensä ja minä vain katselen ja kuvaankin joskus. Tämän jälkeen pieni tauko ja aletaan luonnonmukaisiin hommiin ja joskus hän saa samalta seisomalta kolmekin orgasmia ja sen jälkeen on taatusti taivaallinen olo, eikä todellakaan ole tylsää.

      • Toi on kyllä ihan totta. Väiliilä on tosin vähän vaikeampiakin jaksoja, niitä mahtuu aina. Mutta sen jälkeen taas vauhdilla. Ja kivaa on, eikä haittaa vaikka vanhenee..
        Uutta voi keksiä ja kun osaa rentoutua niin hyvin menee.


    • kurre1

      KELI KUN KELI AINA HALUTTAA JA PITKÄN KAAVAN MUKAAN!!

    • elämäopettaa

      Muijat ei pese pilluaan, piereskelee ja haisee, hyi saatana kuvottavaa olla suhteessa viikkoa pidempää.

    • pesästä nauttiva

      Tylsän seksin voi poistaa, kun uskaltaa puhua rehellisesti molempien tarpeista, mutta moniko pystyy ???????? Kasvatuksen tulos, ja jos opit on seksi/porno lehdistä , ei tule onnistumaan.

      • näin on

        Just näin. Siinä pornossahan ei sillä naisen tyydyttämisellä ole yhtikäs mitään merkitystä. Jos mies saanu kaiken oppinsa sieltä niin ei voi kuin ihmetellä jos nainen jaksanut vuotta pidempää sellasta. Kuinkahan moni mies muuten ei tiedä tätä. Veikkaisin että suurin osa.


    • pesän asukki

      pesästä nauttiva taitaa olla niin sanotusti tossun alla.

      • cariina

        Vastenmielistä vihjailua, uskollisuus on siis tossun alla olemista? Ei mikään ihme että joku itsestään epävarma rassukka, joka ei osaa tyydyttää vaimoaan luulee vieraan helman olevan parempi ja se että saa, kuvaa muka sitä että hän osaa mutta vaimossa vika.. eipä se todellakaan ole niin. Ettäs kehtaatte, vanhat rasvaiset äijät.


      • pes nauttiva

        "pesän asukille sen verran, parempi "tussun alla ja joskus päällä" (luki häiriö) ?? kuin kylmässä pesässä siitä ei varmaan nauti kumpikaan ??? tai jos ????
        Poikamies jo 15 v, asuin kylmässä pesässä monta vuotta, nyt on nautintojen aika antaa ja saada ???? loukkaamatta ketään


    • Mia4

      Ei

    • www.hear.fi/pedia/Ra

      www.hear.fi/pedia/Rakastelu

    • -K-

      Pitkässä parisuhteessa seksin voi vasta sanoa alkavan, alkavassa suhteessa se on tylsää ja huonoa, vasta sitten kun toisen tuntee kunnolla ja luottamus toiseen on kasvanut täyteen mittaansa, voi seksistä alkaa oikeasti nauttia. Joo, totta on että uutuudenviehätystä ei ole kuin uudessa suhteessa, mutta ei se tee seksistä hyvää. Jos tarkoitat intohimoa, niin se kyllä säilyy helposti pitkässä suhteessa, mikäli vähän viitsit nähdä vaivaa. Molemmat osapuolet voivat vaikuttaa siihen, tuleeko seksistä rutiinia vai ei, kokeilkaa yhdessä uusia juttuja ;) Jotenkin näistä kirjoituksista huomaa onko kirjoittaja mies vai nainen, itse olen nainen ja vinkkinä miehille; rohkaise naista tekemään aloitteita ja kokeilemaan uusia juttuja. Monesti huomaa, että nainen helposti rutinoituu, kun mies ei ehdotuksista ja aloitteista huolimatta suostu tekemään niitä, vaan pahimmassa tapauksessa seksi on yhdentekevää rynkytystä :/

    • Sanoomies

      Meillä on ainakin kiimaa, vaikka on oltu jo yli 15 vuotta yksissä. Viimeksi tos puoltuntia sit. Yleensä ehdottelijana on muija. Aamuseksi just kun pitäisi lähteä töihin on ihan toimiva (onneksi molempien työt on sopivasti joustavia).

      Kait siinäkin piilee oma juttunsa kuinka hyvin on kaverinsa valinnut. Meillä on muija ainakin iän saatossa parantunut kun vertailee. Tai sit muiden on rupsahtanut vauhdilla :-)

      Sanoo mies

      • selvä näkijä

        Taitaa muijas hakea vauhtia päiväseksille siinä.


      • Not a real
        selvä näkijä kirjoitti:

        Taitaa muijas hakea vauhtia päiväseksille siinä.

        Epäilisin samaa. Ei kuulosta todelliselta, tai sitten on vain joku märkä uni!


      • voit sitä miettiä
        Not a real kirjoitti:

        Epäilisin samaa. Ei kuulosta todelliselta, tai sitten on vain joku märkä uni!

        Jos sulla itselläs ei toimi eipä se tarkoita sitä ettei muilla niin olisi. Jotkut miehet tajuaa mistä siinä naisen tyydyttämisessä on kyse ja miten se tehdään. Ei se sen kummempaa ole. Kyllä se nainen silloin haluaa enemmän kuin se mies.


    • ?...

      Mikä seksi?
      Pitkässä suhteessa seksi loppuu kuin seinään, varsinkin lasten jälkeen.
      Kukaan ei .... äitiä.
      Eikä edes mieli tee kun kohdellaan kuin kapista koiraa. Muut ihmiset ja sukulaiset tulee arvojärjestyksessä ennen puolisoa. Mitään ei tehdä eikä mennä yhdessä ulos.
      Anoppila on tärkein paikka käydä.
      Kyllä siinä seksi halut karisee ainakin itseltä.
      Älkää mennä naimisiin, älkää tehkö lapsia ja asukaa omissa osoitteissa niin mahdollisesti seksi pysyy tuoreena ja sukulaiset pois mielestä ja elämästä.

    • pitkään liitossa ole

      Eiole tylsää, jos ei sitä tylsäksi tee..tiedenkin molemmat pitää olla aktiivisia ja valmista panostamaan..En usko ettäkukaan innostu siitä ettäkäydään aina samat kuviot esim lailtana saunan jälkeen..paitsi tietty jos haluaa ett on nopeasti ohi

    • just2

      itkee ,,nussii ja näkee kuolemanunta, sinä se on, aluksi,

    • tehtävä

      kannattaa pitää naisesta kiinni jos 15 vuoden jälkeen pitää seksistä ja varsinkin kun tekee aloituksia. pitkässä suhteessa seksi vähenee tai loppuu kun aloitukset jää usein miehen tehtäväksi ja tulee mieleen onko seksi huonoa kun sitä pitää pyytää aina.

    • lykkimättäparas

      Pitääkö parisuhteessakin harrastaa seksiä? Sitten kyllä pysyn poikamiehenä. Minähän en mitään akkaa ala lykkimään. Liha tuoreena sanon minä.

    • näin meille käy

      Tuli vaihdevuodet ja ei kiinnostanut vaikka mitä yritin. Mietin vuoden ja toisenkin ja siinähän se lopetti seisomisen ja nyt muistot vain. Teen jotain muuta, mutta mummoa en enää nussi vaikka ruinaisi.

    • teki hyvää

      Ainakin itse koen.

      Parannuksena on tullut sitten käytyä panemassa siellä sun täällä.

    • 9+15

      Parisuhteessa se on parasta ja siitä jää hyvä mieli. Ei tuu morkkiksia.

    • lipeäkala

      Vieraisiin kipikapin :) . kyllä se on ruinoomista. Akka kylkee kientää. Huomen aamusta Virroon ja hmmmmmmm !!

      • nettiseksiähansilta

    • kokenut.

      Vapaa suhde paras suhde varttuneempana, molemmilla tietty vapaus, oma elämä vieraissakin saa joskus käydä. Siinä intohimo kukoistaa..

    • 49ukm

      Kyllä se vähän alkaa kyllästyttää 30v yhdessä olon jälkeen.Ei mitään uutta enää.Välillä käyn leski rouvaa höyläämässä ja kiima on aivan toista luokkaa.Pesä on tiukka kuin Immen p....u.Syntiä se on mutta kyllä piristää.Kyllä vieraasta saa eri kiksit.Nyt pitäis löytää joku uusi vieras koska tää alkaa tuntua arkiselta:)

      • ...

        Vittu mikä tyyppi


      • TeuvoHAkkarainen
        ... kirjoitti:

        Vittu mikä tyyppi

        minareetin tolpassa ukko huutaa uli uli uli


    • mies 30+

      Näitä ei varmaan lueskele kö seksifriikit tai puutteessa olevat, mut mun mielestä avioseksi toimii. Meillä se on aikalailla kerta viikkoon kun on pieniä lapsia. Ajatus seksistä ei ole enää niin kiehtova kun ennen, mutta täytyy sanoa että 95% kerroista, itse aktin aikana oikein yllättyy että näinkö kivaa tää olikin. Näin siis meillä, kun yhteiseloa alkaa olla 10 vuotta takana ja tiedetään toistemme mieltymykset. Meille seksi ei ole elämän tärkein asia, mutta hankala ois kuvitella et kerta vuoteen säkkipimeässä lähetyssaarnaajaa. Mutta sen on huomannut että mitä pitempi on tauko, sitä kiihkeämpää on touhu. Vieraissa ei ole tarvinnut käydä.

    • acca bella

      Parisuhdeseksi on parasta, nimenomaan pitkässä suhteessa kun tietää jo toisen mieltymykset. Yhden yön jutut ovat useimmiten onnetonta koheltamista, ja niin voi olla suhteen alkukin.

      Tosin ei se parisuhdeseksikään aina toimi. Jos on aikansa yrittänyt löytää yhteistä säveltä sänkyhommissa eikä vain onnistu, on ehkä parasta lopettaa koko suhde.

    • Muija.

      Lihoi ja seksi kävi ällöksi. Vaihdoin normipainoiseen ja muutaman vuoden nuorempaan ja taas seksi maistuu.

    • jorma@jorma

      Kuka viitsii harrastaa seksiä saman partnerin kanssa 4-5 kertaa viikossa? Melkoista pakkopullaa.

    • MIes, 45

      Koen parisuhdeseksin usein tylsäksi ja epätyydyttäväksi. En syytä siitä kumppaniani vaan syy on ihan luonnollinen:


      - sen saamisessa ei ole "valloittamisen riemua"
      - se on rutinoitunutta ja yllätyksetöntä
      - muistuttaa usein lähinnä masturboimista
      - vastapuoli ei suhtaudu minuun sen intohimoisemmin kuin minä häneen


      Oma ratkaisuni on ollut jo 15 vuotta se, että minulla on ollut satunnaisia irtosuhteita. Ne ovat saaneet minut tuntemaan itseni vielä samaksi saalistajaksi kuin nuorena miehenäkin. Seksin laatu toki vaihtelee paljon - välilla ruhtinaallisesti parempaa kuin parisuhdeseksi, välillä selvästi huonompaa.


      Pystyn nykyään erittelemään seksuaalisuuteni omaksi saarekkeekseen. Toisin kuin voisi luulla, en ajattele "toisia naisia" kaikenaikaisesti - lähinnä vain silloin kun tapaan heitä. TIEDÄN että tällaista ajattelua ei tässä ketjussa suvaita, saan kohta läjän solvauksia niskaani, mutta siitä huolimatta olen vain yksi monesta.


      En usko avioliittoon automaattisena onnen ja auvoisuuden lähteenä MUTTA uskon jälkeläisten huolenpitoon ja lapsien kannalta avioliitto on kuitenkin hyvä järjestelmä, koska se pitää isän ja äidin yhdessä lähellä lapsia.


      Seksi on oma asiansa. Avioliitto ei poista tarpeita ja varsinkin jos elää suhteessa jossa masturbointi on ainoa tapa saada seksiä, suosittelen lämpimästi irtosuhteita, sillä ne pitävät elämänhalun ja ilon yllä.

      • missä on klitoris?

        Kyllä se on hemmetin sääli suomalaisia naisia, kun tänne tullaan vuodattamaan mitä uskomattominta tekstiä. Usko tässä nyt sitten johonkin rakkauteen tai romantiikkaan, kumppanuuteen ja toisen kunnioittamiseen ja välittämiseen koko pitkän elämän ajan, kun miehet ne vain haluaa päästä paukuttamaan ja kannustavat toisiaankin olemaan niin "miehekkäitä" pettäjäsankareita, niin itsekkäitä ja omahyväisiä luusereita et ei oo tosikaan.. tekö muka jotain suuria rakastajia? Omissa kuvitelmissanne toki kyllä. Ei että kukaan niistä allanne ulvovista naisista olisi mitenkään tyydytettyjä, tuntevat korkeintaan vaan vallanhalua kun ottavat toiselta naiselta pahuuttaan miehen.


      • Miehet nöyryyttyvät

        Olen 50 nainen. Olen ollut 2x avioliitossa ja 2x avoliitossa. Vielä seurustelusuhteita.
        En ole ikinä saanut orgasmia näiden miesten kanssa. Enkä tule saamaan kenenkään kanssa.
        Mies kun ottaa ohjat käsiinsä näin. Rintojen hipaisu, pimpsan kokeilu,kirkkaat valot päälle.Arvostelu,onko tuhero liian karvainen,onko ominaistuoksu? Pitäskö olla posliini? Tai sitä tai tätä.
        Tässä vaiheessa olen niin kypsä petihommiin,että olen valmis mihin tahansa,että tämä nöyryytys ja tarkastelu loppuu mahdollisimman pian.
        Mies tyytyväiseksi suulla tai kädellä.
        Itse myöhemmin sooloseksiä.
        Tämä toistuu aina. Olen alkanut siksi erakoksi.


      • kuumamilffiuuh
        missä on klitoris? kirjoitti:

        Kyllä se on hemmetin sääli suomalaisia naisia, kun tänne tullaan vuodattamaan mitä uskomattominta tekstiä. Usko tässä nyt sitten johonkin rakkauteen tai romantiikkaan, kumppanuuteen ja toisen kunnioittamiseen ja välittämiseen koko pitkän elämän ajan, kun miehet ne vain haluaa päästä paukuttamaan ja kannustavat toisiaankin olemaan niin "miehekkäitä" pettäjäsankareita, niin itsekkäitä ja omahyväisiä luusereita et ei oo tosikaan.. tekö muka jotain suuria rakastajia? Omissa kuvitelmissanne toki kyllä. Ei että kukaan niistä allanne ulvovista naisista olisi mitenkään tyydytettyjä, tuntevat korkeintaan vaan vallanhalua kun ottavat toiselta naiselta pahuuttaan miehen.

        tule panemaan 16-vuotiasta miestä ;)


      • PiIIuhaukka
        Miehet nöyryyttyvät kirjoitti:

        Olen 50 nainen. Olen ollut 2x avioliitossa ja 2x avoliitossa. Vielä seurustelusuhteita.
        En ole ikinä saanut orgasmia näiden miesten kanssa. Enkä tule saamaan kenenkään kanssa.
        Mies kun ottaa ohjat käsiinsä näin. Rintojen hipaisu, pimpsan kokeilu,kirkkaat valot päälle.Arvostelu,onko tuhero liian karvainen,onko ominaistuoksu? Pitäskö olla posliini? Tai sitä tai tätä.
        Tässä vaiheessa olen niin kypsä petihommiin,että olen valmis mihin tahansa,että tämä nöyryytys ja tarkastelu loppuu mahdollisimman pian.
        Mies tyytyväiseksi suulla tai kädellä.
        Itse myöhemmin sooloseksiä.
        Tämä toistuu aina. Olen alkanut siksi erakoksi.

        Voi hyvä ihminen sentään miten sinua on kohdeltu! Kukaan mallikaan ei ole sellainen mitä mainoskuvissa ja jokainen nainen on yksilö, oli tämä millainen hyvänsä.

        Rumaa naista ei ole olemassakaan, mutta typeriä miehiä kylläkin.

        Jos joku alkaa seksiin, niin sitä täytyy kunnioittaa ja olla samalla otettu, että kaikista vaihtoehdoista juuri minä tulin valituksi.

        Arvostelevat ukot eivät todellakaan ole ansainneet tyydyttämistä.

        Herrasmiehiäkin on vielä olemassa, joten älä ihmeessä sentään erakoksi ala, mutta odottele rauhassa, että saat selville millaisen miehen kanssa olet tekemisissä.

        Pelkkää tyydytystä hakeva paljastaa itsensä varsin pian ja voit kiittää häntä seurasta, mutta todeta, että ette sovi yhteen.

        Se oikea tulee yleensä vastaan silloin kun sitä vähiten odottaa. Näin sinullekin vielä käy, koska olet jo suorittanut pitkän oppimäärän näissä asioissa.


      • totuus esiin
        missä on klitoris? kirjoitti:

        Kyllä se on hemmetin sääli suomalaisia naisia, kun tänne tullaan vuodattamaan mitä uskomattominta tekstiä. Usko tässä nyt sitten johonkin rakkauteen tai romantiikkaan, kumppanuuteen ja toisen kunnioittamiseen ja välittämiseen koko pitkän elämän ajan, kun miehet ne vain haluaa päästä paukuttamaan ja kannustavat toisiaankin olemaan niin "miehekkäitä" pettäjäsankareita, niin itsekkäitä ja omahyväisiä luusereita et ei oo tosikaan.. tekö muka jotain suuria rakastajia? Omissa kuvitelmissanne toki kyllä. Ei että kukaan niistä allanne ulvovista naisista olisi mitenkään tyydytettyjä, tuntevat korkeintaan vaan vallanhalua kun ottavat toiselta naiselta pahuuttaan miehen.

        No kyllähän se taitaa olla niin, ettei alun perinkään ole ollut kyse rakkaudesta ehkä paremminkin rakastumisesta. Ei ole sama asia. Voi näitä reppanoita, ei ihme että avioerotilastot on mitä on. Kas kun miehet ei eroa jos se seksi on niin tylsää. Sitä olen miettinyt. Silloinkin kun on ihan avioliiton ulkopuolinen pitkään jatkunut suhde niin naimisissa jatketaan.

        Onko kyse kuitenkin siitä, että eron tullessa eteen ei olekaan enää niin kivaa. Ei saa kuitenkaan sitä mitä avioliitossa oli. Ja ne naisetkin joiden kanssa sekstailtu pitkin poikin avioliiton aikana ei olekaan enää ihania ja houkuttavia. Voi voi, naisten pitäisi kyllä tarkkaan harkita millaisen miehen kanssa menevät naimisiin ettei se yhteiselo alkaisi jo pian olemaan sellaista kun näistä miesten viesteistä pistää silmään.


    • Lisää jännää?

      Tuoko vasta HIV-riski seksiin tarpeeksi jännitystä?

      • ...

        siitäkin loppuu jännä, heti kun tartunta on saatu


    • Huoruudenpaulat

      Älkää ottako oppia näistä viekoittelevista puheista, älkää sitoko itseänne pahansiteisiin ja kahleisiin, vaan pitäkää temppelinne ja aviovuoteenne puhtaina. Jumalan siunaukset ja varjelukset pysyvät elämässänne. Maailma muuttuu, mutta Jumalan Sana ei koskaan muutu, taivas ja maakin katoavat ennen sitä. Mistä hengellisesti on kyse huoruudesta:

      "Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

      Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita. Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten; ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.
      Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!

      Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi". Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.
      Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan. " 1.kor. 6

      • taas homotusta

        aika perverssiä yhtyä herraan.


    • .... sexy, mitä se on ............

    • tylsä

      Ilmeisesti on tylsää, kun niin paljon tapahtuu pettämistä parisuhteissa.

      • niinpä9

        Nykypäivän miehillä on taidot hukassa, kuvittelevat voivansa ja olevansa oikeutettuja oikein mahtiuroksina vain makaamaan palvottavina ja vähän lykkiä, kuin joku pornoleffan antisankari, ja että se riittäisi pitämään kotilieden lämpimänä.


    • Ei ole tylsää

      Seksi on aina tylsää. Hyvä seksi tarkoittaa viskin juomista ja telkkarin katsomista samalla, kun ämmä ottaa suihin.

      • hanki pumpattava

        Näinpä juu. Seksi on siis taatusti tylsää sille "ämmällesi" siitä voit olla varma. Ja sinä taas olet mies jota kukaan nainen ei sänkyynsä halua että varaudu jo siihen että maksat siitä seksistä tai hanki sellainen pumpattava malli (se tosin ei taida osata edes sitä suuseksiä mutta siihen saat tyytyä valitettavasti).


    • BIG DICK

      Jos seksi ei olisikaan tylsää, niin ne pitkät esileikit on kyllä ihan perc€estä

      • käy sääliksi

        Se kertoo siitä ettet ole ollut naisen kanssa jota rakastat tai sitten et edes tiedä mitä rakkaus on, joka on kait vielä surkeampi asia kannaltasi.


    • nainennmmm

      Tylsästä seksistä puuttuu intohimo.

    • Naiselle tylsä seksi on sellainen, jossa ei ole kunnon esileikkiä-- siis edes joskus! Mutta näin 20 v.saman miehen kanssa naineena sanon kyllä, että taivaankiitos seksileluille, ja miehelle, joka niitä tahtoo käyttää!

    • ...

      tylsä seksi on sellaista, että se ei itseä kiinnosta.

      olen suhteessa ja seksi on tylsää.

      pidän naistani kuitenkin silloin tällöin hyvänä, jotta rauha säilyy maassa

      • ...

        jatkan vielä sen verran, että tämmönen vanhus-suhdehan tämä on keski-ikäisillä ihmisillä.

        Toisaalta suhteessa on niin paljon positiivisia puolia, että jatketaan.


      • ... kirjoitti:

        jatkan vielä sen verran, että tämmönen vanhus-suhdehan tämä on keski-ikäisillä ihmisillä.

        Toisaalta suhteessa on niin paljon positiivisia puolia, että jatketaan.

        HIH aika hyvä jatko! Hyvää Joulua sinulle!


    • fatserin ruskee

      mun muijja haluaa aina perseeseen,kerran kun sillä oli ripuli niin panin sitä kakkareikää ja siltä tuli just kunnon kurat,voi että mun kulli oli ihan paskas,sen jälkeen imetin sitä,ja se sitten tykkäsi siintä suklaatikkarista.

    • Cloetta...

      Tiedän millaista on tylsä seksi; yritetään kovasti, ei oikein tunneta toista, ujostellaan ja ihmetellään jne. tekniikalla yritetään korvata tunne.

      Olen ollut naimisissa 19-vuotiaasta saman miehen kanssa, noin 37 vuotta on yhteistä taivalta taivallettu. Seksi on vieläkin hyvää, ensimmäiset 35 vuotta se oli upeaa. Minusta se, että tuntee toisen ja tietää esim. että pikaseksi tai aamu pitkän kaavan mukaan miellyttää molempia. Kokemusta on jonkin verran muustakin, pari kertaa on tullut hairahdettua ja voin sanoa, että hohhoijaa, kyllä parisuhdeseksi on jotakin aivan toista kuin yhden yön juttu vaikka se aluksi saattoikin tuntua jännittävältä ja kiihottavalta; kiihottuminen oli osittain sitä, että teki jotain kiellettyä.

      Nämä kertaluonteiset syrjähypyt, joita uskon miehellänikin olleen parisen, ovat vain lujittaneet uskoamme toisemme olevan se oikea, myös seksin suhteen.

      Nyt reippaasti yli 5-kymppisinä, seksiä on silloin tällöin,.se on mukavaa ja leppoisaa ja molempia tyydyttävää. Suurimmat kiihkot on yhdessä jo eletty ja elämässä kun on niin paljon muutakin tärkeää ja yhteistä.

      • .nn

        Yylntäkää löylykauha perseeseen ääliöt


    • kurre1

      Rakkaus on sama mutta kohteet vaihtuu!! Naapurin aviossa oleva nainen tulee päivittäin luokseni pamputukseen kun hänen siippa lähtee töihin,ei saa mieheltään kunnon kyytiä puhumattakaan orkuista,mutta meillä menee kivasti ja hän on tyytyväinen suoritukseeni. Kuitenkin ajattelin vielä ennen joulua edelleen jos sais täysin vierasta,jos ei natsaa niin Anttilasta ostan vaahtokumi patjan ja teen siihen reiän ja vedän mällit sinne johan tuli vierasta ilman voihkuja aaah,aah,ihanaa,oooiiii,uuuuh!!

      • .....

        Ei vittu oikeesti.. Oksettavaa sairaita kommetteja kyllä laitettu, näkyi olevan muutama normaali vastaus.. Toisekseen te, jotka petätte miltä tuntuis, jos se osuus omaan nilkkaan että kumppani hakua vierasta.. Se olis teille ihan helvetin oikein maistaa vähän omaa lääkettä..


      • Kanki Koistinen

        Taidat olla muissa maailmoissa ja kuvittelet tarinasi, nysä mikä nysä .. Hmmmm


      • eleleni
        ..... kirjoitti:

        Ei vittu oikeesti.. Oksettavaa sairaita kommetteja kyllä laitettu, näkyi olevan muutama normaali vastaus.. Toisekseen te, jotka petätte miltä tuntuis, jos se osuus omaan nilkkaan että kumppani hakua vierasta.. Se olis teille ihan helvetin oikein maistaa vähän omaa lääkettä..

        Pettäjä tuntee huonoa omatuntoa. Nämä "miehekkäät" kommentoijat mieluusti naamioivat sen reteän ulkokuoren ja kliseiden alle, mutta totuus on aika surkea.


    • Meillä toimii-tai ei

      No jaa, miten sen nyt ottaa, oman kokemuksen mukaan se "väljähtyy" kun lapset äidin mielestä rajoittaa seksin harrastamista. Mökille kun mennään kahdestaan, niin silloin ei ole esteitä ;)), kait se on niin et - niinkiun makaa, niin siten petaa.
      aikuisten pitää oikeasti ottaa sitä omaa aikaa, kyllä ne lapset pärjää sen aikaa omillaan ( pisto - poisto - ravistus ).
      Parsta se on silloin, kun tuntuu että, "kohta joku tulee" jännitys luo tunnelmaa.

    • sdgzxcv

      Uroksen tehtävä on kylvää siemenensä mahdollisimman moneen naaraaseen, tämä on luonnon aivan perimmäisimpiä sääntöjä. Ja naisten tehtävä on ottaa siemenet vastaan mahdollisimman vahvalta urokselta.

      Parisuhde rikkoo tätä sääntöä ja on täysin luonnonvastainen.

      • Ghkuujgg

        Heh, kerran kuukaudessa seksiä. Vaimo aina väsynyt kun tekee liian pitkiä työpäiviä. Pakko masturboida päivittäin ja olen harkinnut huorissakäyntiä. Ikää kohta 40v ja suhteessa 9v


      • Strolym

        Voi olla luonnonvastainen, mutta ihmisten maailmassa (biologisesti ihminenkin on toki eläin) seksi sentään jakautuu tasaisemmin verrattuna eläinmaailmaan. Ja useammat miehet pääsevät seksistä nauttimaan. Parisuhteisiin nojautuva yhteiskuntajärjestys perheineen lienee kuitenkin yleisen edun kannalta enemmän voimavara kuin haitta?


      • pitäs ajatella ensin
        Ghkuujgg kirjoitti:

        Heh, kerran kuukaudessa seksiä. Vaimo aina väsynyt kun tekee liian pitkiä työpäiviä. Pakko masturboida päivittäin ja olen harkinnut huorissakäyntiä. Ikää kohta 40v ja suhteessa 9v

        Vaimossasi ei ole vika jos on pakko olla töissä pitkiä työpäiviä. Mahtaako hän sille mitään jos on väsynyt. Jos huoriin eksyt ja tuot jonkun taudin tai vaimosi saa tietää ja avioero tulee. Onko se sen arvoista mitä sitten jää jäljelle siitä.

        Kyllä miehet on joskus ihan uskomattomia noissa pettämisjutuissaan. Kuinka monta on sellaista jotka katuu loppuelämänsä yhtä ainoata syrjähyppyä joka vei ilon elämästä. Ehkä vaan joidenkin pitää oppia kantapään kautta vaikka se tietäisi sitä ettei enää mitään mistä iloa ammentaa. Kyllä se onnellinen parisuhde on parasta mitä ihmiselle on tarjolla.


    • ....

      Niin siis mikä seksi? Ei meillä ole sellaista harrastettu enää pitkään aikaan. Väkisinkin tässä alkaa katsella ympärilleen, että olisko mahdollisesti aika vaihtaa emäntää. Tähän on nyt turha tulla kenenkään itkemään huonosta taidosta tai riittämättömästä varustuksesta, kumpikin on kohdallaan. Alkupuolella suhdetta seksiä oli noin 5-6 kertaa viikkoon. Nyt noin 1 kerta kahteen viikkoon jos silloinkaan.

      • houlu

        Aika paljon on taidoista kiinni, etenkin juuri siitä että osaa huolehtia riittävästä saannista niin, että toisellakin on hyvä. Tuossa kohtaa harkintaa ensin vähän, eli keskittyisin siihen puolisoon enemmän, keskustelisin kunnolla ja yrittäisin paremmin, sitten vasta lähtisin vaihtamaan, nimittäin ongelmien syy kuitenkin useimmiten katsoo vastaan sieltä peilistä. Jos tarpeet eivät kohtaa ja seksi on niin kauhean tärkeää että ihan vieraisiin harkitsee menevänsä, kannattaisi ehkä valita puoliso alunperin hiukan huolellisemmin ja muutenkin, kuin ulkonäön perusteella?


    • Strolym

      En ole koskaan kokenut tylsää seksiä, vaan ainoastaan hyvää seksiä! Mieluummin parisuhteessa kuin sinkkuna. Parisuhteessa on juuri ihana puoli, että silloin saa seksiä.

      • Sinkkuliini

        Saa vai?


      • normi homma?

        Parisuhteessa voi vielä saadakin, mutta menepä naimisiin ja hanki edes yksi lapsi, niin johan alkaa puute kaihertamaan.

        Lukemattomilla miehillä seksi on tuolloin käytännössä loppunut. Itselläni se jäi alle kertaan vuodessa ja 12 vuoden jälkeen olin liian vittuuntunut kerjäämiseen, että vaimo otti hatkat, mitä en toki ihmettele, sillä miten voi olla kiva, jos on koko ajan puutteessa vaikka halut ovat tallella?
        Täytyy olla aika ihmemies jos siinä ei muutu. Sama kuin opettelisit olemaan syömättä. Siltä se ainakin tuntuu.

        Uudessa suhteessa purettiin kumpikin paineita monta kertaa päivässä, nyt kymmenen vuoden jälkeen saman verran kuukaudessa, tosin vaihtelevasti olosuhteiden mukaan. Mökillä ja lomilla vieläkin joskus pari, kolme kertaa päivässä.


    • Koettu on

      Parisuhdeseksi voipi mennä siihenkin, että se arvas vaimo kommentoi:"Kun ei miun tee yhtään mieli, mutta kyllä mie voin olla". Siinä vaiheessa, kuten jokainen varmasti arvaa, tai peräti tietää, miehen rinta pullistuu ylpeydestä ja tuntuu, että "halli kulkee", kun vaimo osoittaa niin valtavaa halua aviomiestään kohtaan...
      Voidaan puhua hienoja sanoja "avioliiton hoitamisesta", "avioseksin piristämisestä", yms. teoreettista sanoilla saivartelua, mutta siinä vaiheessa, kun henkilökemia on em. kuosissa, ei siinä kaalimato.com auta, eikä mikään muukaan. Vaikka tilanteesta huolimatta voi kuitenkin pysyä uskolisena, siitäkään ei välttämättä kiitosta kannata odottaa, vaan siitä huolimatta voi lopputuloksena sontaa silmille, ja mies olla silti huorapukki, ja kaikki lähistölläkin olevat naiset huoria. Siinä vaiheessa "kotileikkiä" uskollisuudesta ainoa palkka on puhdas omatunto, mikä sinänsä on iso asia.
      Varmasti vieraissa hyppely on jännittävää, ja "kielletyn hedelmän" maku lisää hönkää, joskin niihin vieraisiinkin sitten on pakko saada vaihtelua, ettei uutuudenviehätys ja jännitys katoa, ja sen myötä hirrrrvvee kiima.
      Niin kauan, jos avioliitto / parisuhde kokonaisuutena toimii ja vallitsee yhteisymmärrys ja sopu, kannattaa kyllä harkita perusteellisesti, käyttääkö ajatteluun ylä- , vai alapäätä. Rikottua luottamusta ei korjaa mikään. Valehtelu , salailu, selittely , valheessa eläminen taas on henkisesti erittäin raskasta, ja totuus kuitenkin jossakin vaiheessa paljastuu. On tietenkin ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaista omaatuntoa, ehkä heille kaikki on sallittua ja mahdollista, mutta hekin jäävät kiinni jossakin vaiheessa. Jos on vain kaksi aikuista, mikäs siinä, kantapäät vastakkain.........Jos on jälkikasvua, on kyllä miettimisen paikka, mikä se miehen mitta oikeasti on. (naiset tosin taitavat nykyisin olla vähintään yhtä kerkeitä loikkimaan vieraissa, kuin miehet, elleivät enemmänkin) Kaksi siihen kuitenkin aina tarvitaan.

    • Reikä tiukaksi!

      Tunget dildon samaan reikään. Naiset kulanma pitävät siitä!

    • Ruupe3

      Olen 65 v mies. Elämäni aikana olen joutunut köyrimään naista jos toistakin. Edestä, takaa, yltä, alta, reppuun, peppuun, suihin ja jos jonnekin ihopoimuun. Voin kertoa, että ei seksi väljähdy pitkässäkään parittelusuhteessa, mutta olut saattaa panojen välissä laimeta, kun näin vanhemmalla parkkiintuneella mulkulla työstäessä ei mälli oitis irtoa.

    • VilliHanhi

      Aviota 18v ja lapsia liuta. Seksiä kerran pari vuodessa ja silloinkin lähinnä akan mieliksi. Seksi on menettänäyt täysin merkityksensä jonain onnen/tyytyväisyyden lähteenä. Mitään en ole katunut niin paljon kuin naimisiin menoa. Vieraan kauniin naisen pillu olisi ok. Mutta koska sitä saadakseen pitäisi jaksaa jutella ja kuunnella yms panostaa, niin mieluummin menen vaikka kalastamaan.

    • JohanOnmarkkinat

      Parisuhde seksi on parasta mitä tiedän. Jos sielä on puutteita niin ne johtuu kyllä jostain aivan muusta kuin siitä fyysisestä. Ymmärrys toista kohtaan, kunnioittaminen ja rakastaminen on voima jota ei ylitetä. Kaikki muut ehdotukset on myynnin ja markkinavoimien roskaa..

      • onpas ikävää

        Juu näin on. Se on kumma kun ei tiedetä mistä siinä liitossa on oikein kysymys. Mikä mättää? Onko tämä nyt suomalaisten miesten ongelma vai mikä. Seksiä on ja tulee pysymään kunhan puolisot ovat suhteessa tosissaan ja mieskin tietää miten nainen tyydytetään ja mitä kaikkea muuta siihen kuuluu ennen seksiä. Naistahan tulee kohdella hyvin. Olla hellä ja kunnioittava ja tietää mistä nainen pitää. Taitaa olla näitä miehiä todella harvassa.


      • flickhellu
        onpas ikävää kirjoitti:

        Juu näin on. Se on kumma kun ei tiedetä mistä siinä liitossa on oikein kysymys. Mikä mättää? Onko tämä nyt suomalaisten miesten ongelma vai mikä. Seksiä on ja tulee pysymään kunhan puolisot ovat suhteessa tosissaan ja mieskin tietää miten nainen tyydytetään ja mitä kaikkea muuta siihen kuuluu ennen seksiä. Naistahan tulee kohdella hyvin. Olla hellä ja kunnioittava ja tietää mistä nainen pitää. Taitaa olla näitä miehiä todella harvassa.

        Täällä ne ruikuttavat, jotka eivät osaa ja joille ei mitään anneta. Loput ovat juuri nyt peittoa heiluttamassa..


    • tylsäätylsää

      Joo, tylsää on, jos seksiä ylipäätään on. Mies laukeaa liian nopeasti.Sellaista runkkaamistahan se meidän "rakastelu" on ollut- itse saa itseään räpeltää samalla kun ukko vetäsee muutaman kerran...nimittäin jos meinaa orgasmin saada. Niin on tylsää, ettei huvita enää oikeastaan ollenkaan, jo ajatus likaantuvista lakanoista meinaa ällöttää. Ihan turhaa touhua. Mieheni ei vaan osaa! Ei vaikka kuinka opettais ja samoista asioista sanois. Olkoon sitten ilman! En mä jaksa viiskymppistä äijää opettaa, kun ei ole aiemmin mennyt perille.

      20 vuotta tätä samaa, hohhoijaa... tietoisesti en siltikään lähde pettämään, mutta siitä en mene takuuseen, jos joskus joku väen vängällä haluaisi mulle kunnon kyydit antaa , ettenkö lähtis hakemaan tyydytystä. Tuskinpa sellaista upeaa mahdollisuutta edes tuleekaan, koska en käy kapakoissa enkä juo. Ja tuskinpa kukaan tulee ovikelloakaan soittamaan, että saiskos rouvaa panna :)

      En mä tuosta erotakaan halua, tosi hyvä mies se on muuten, kaikin puolin. Ja minä olen ollut hyvä vaimo, vaikka tuo seksi kinnaakin tässä. Joskus aiemmin ajattelin, etten ikinä pettäisi, missään tilanteessa, enkä myöskään aiemmin kestänyt ajatusta siitä, että hän pettäisi. Nyt en ole enää niin ehdoton, kuten mainitsin. Myöskin minulle on ihan sama jos mies pettäisi- tuskinpa siitä kahden minuutin vedosta kukaan kostuu yhtään..tai kärsii :D

      • ongelman ydin

        Just näin. Miehet jotka ei osaa sitä omaakaan tyydyttää eivät takaa mitään nautintoa muillekaan. Hakevat vaan itselleen nautintoa siinähän se ydinongelma just onkin.


    • Ernesti O

      Olemme yli kuusikymppisiä, aviossa melkein 40 vuotta. Mitä on tylsä seksi? Älkää turhaan vastatko, ei se minua kiinnosta, meillä seksi ei ole sellaiseksi muuttunut ja se riittää.

    • SexSexSex. . . .

      Ei seksi koskaan kuolahda, mutta ruoho on aina vihreempää aidan toisella puolella...

    • 100 v.m

      Oon 100 vuotias poikamies ja pannut aivan saat**asti! Enää ei seiso, mutta keinot on monet runkata.

    • Pysy miehenä

      Kun panee asiat toimimaan niin homma toimii 1000. kerrankin jälkeen.

      Jos päästää eukon määräämään tahdin ja aletaan mennä "naisen ehdoilla" niin katastrofi ja ero siitä tulee.

    • Kauhiast hämmästyny

      Onko parisuhteessa seksiä?

    • Pimpsaa. . . . .

      Pitääkö seurustella?

      Liukkari ja tekopimpsa a.30-50e ja elmukelmua saa kaupasta yllinkyllin...

    • LIISAKKI

      Itsekäs seksi on tylsää. Jos etsit vain omaa nautintoasi, tulet pian huomaamaan kumppanisi olevan saman toistaja etkä saa nautintoasi. Itsekäs ja omaa nautintoaan etsivä joutuu vaihtamaan kumppania tämän tästä saadakseen riittävästi kiihotusta. (Jännitystä.) Jos vaivaudut etsimään kumppanisi nautintoa, saat itsekin moninkertaisesti enemmän kuin vain itseäsi ajatellen. KUKIN TIETENKIN TAAPLAA TAVALLAAN, ELLEI PAREMMASTA TIEDÄ.

      • flickhellu

        Näin kirjoittaa nainen joka saa ja joka antaa. Sen huomaa, kun on itse samanlainen.


      • onspeeeeeeeeed

        Voisin taaplaa sua perusteellisesti, ellet olis ruma maalaislehmä.


    • suhdetappaa pappaa

      Täällä oli 5 vuotta sitten pääotsikkona "itsetyydytys voittaa seksin" ja provosoiva litsin kuva. Ilmeisesti ylläpidon seksiin kyllästyneet eunut oli tehnyt toivoen että parisuhteessa oleville ollaan kateellisia. Se että joku on kateellinen mukaseksistä onkin seksiin parisuhteen takia kyllästyneille ainoa seksi-ilo.

      • 85856856

        Onks sulla muuten tekemisestä pulaa, ihan vaan aattelin kun muistelet jotain noin tärkeää viiden vuoden takaa.


    • EI sitten kannata

      MARJATTA809 SIVUJA LIKKAILLA.

    • climax79

      Kun toinen kysyy kokoajan et mitä voin tehdä jos on ollut jo tuttu ajat... eikä tee asialle mitään että ei tarvis kysellä OTA SELVÄÄ

      on niin vitun lahna eikä tee sille mitään.
      hei kattokaa flätät et miten kyykätään squat challenge 100 days niin muuttuu asiat

      plus youtube on täynnä oikeesti asiallisia vinkkejä.
      asiallinen miesten terveys lehti ja naisten terveys lehti

      jnejne

      • fafafafa

        Yhdys sanat opettele edes vitunpelle


    • onnistuuko1

      No hupsista,löytyiskö minulle paljon puhuttuun "pettämiseen"kaveri?
      Olen erittäin kunnollinen kuuskymppinen nainen.Nyt päätin hyljätä tämän kunnollisen tien ainakin väliaikaisesti.Olen hyvännäköinen,hyväkuntoinen ja haluaisin hyvän vastakappaleen tyydytettäväksi.Kuitenkin yli viiskymppisen,myös yläpäästään kunnosa olevan miehen.Helsingin ympäristöstä tai Hesasta.22

    • Not happy

      Tylsää on sellainen pitkäaikaisen parisuhteen seksi, jota harrastetaan aina samalla tavalla, samana päivänä, jopa lähes samana kellonaikana, samassa asennossa ja tietenkin aina pimeässä ja koskaan mitkään muut vaihtoehdot eivät tule kysymykseenkään.

    • __JuSSi__

      Minä olen asunut vaimon kanssa jo kolme vuotta ja varmasti seksi olisi alkanut tuntua tylsältä, ellen kävisi aina välillä vieraissa miehissä. Minulla on monta perussuomalaista tuttua ja panemme toisiamme usein. Heillä on tosi kiihottavaa rekvisiittaa, kuten nahkasaappaita, natsiunivormuja ja geishakuulia, joita tungemme toistemme perseisiin.

    • Elämäänsäkyllästynyt

      Itse en saa seksiä tarpeeksi vaikka elän avioliitossa. Olen reilu kolmekymppinen mies. Vaimoni on tosi haluttava ja kaunis mutta usein vaimon ei vain tee mieli seksiä ja itse saa mankua vieressä hyväillen naistaan koko ajan mutta sekään ei tahdo riittää. Olen kait menettänyt viehätysvoimani vaikka en ole ruma tai lihava, olisiko varustuksessa vikaa.. pitäis olla pienempää! Itse haluaisin rietasta seksiä ja molemmin puolista nautintoa. Esim. Suihinottoa ei voi saada ollenkaan vaikka pidän siitä tosi paljon , kaluni liian paksu. Virikkeistä ja asusteista pidän myös mutta vaimo ei. seksiä on n. kerran kuukaudessa. Eli mitään uutta ei voi kokeilla. Runkkaamaan sitä vain joutuu, onneks on nykyään hyvät valikoimat seksivideoita. Elän täysin fantasia maailmassa seksin suhteen ja itse saan spermani roiskutella.

    • jammusetä69

      Semmostahan se on!

    • Kyllä oli tylsää!

      Miehelle riitti seksi kerran kuussa, itse olisin toivonut pari kertaa viikossa. En enää moneen vuoteen tiennyt halusiko mies seksiä kanssani ollenkaan vai suostuiko vonkaamiseeni välillä koska hänen "kuului" suostua kun kerta parisuhteessa ollaan. Kyllä se seksin riemu väheni kun pannessa mietit että hluaako tuo edes. Lopulta seitsemän vuoden suhteessa kuusi vuotta oli pihtaamista miehen puolelta ja lopulta omat halut loppui ja suhde tuli siltä osalta tiensä päähän. Ero tuli kun siihen yhdisti vielä pari muuta eroavaisuutta. Toivon että mies löytää naisen jota seksi ei kiinnosta. Itse en enää moiseen seksittömyyteen suostu. Kyllä se naiseutta söi kun miehelle oli kärsimystä joutua harrastamaan seksiä kanssani. En ole ruma tai lihava.

      • ...

        no moro,
        Itse olen mies ja halut olis tallella, mutta omaa avovaimoa kohtaan ne on kyllä jo aika hiipuneet. Ja juuri tuosta syystä että kumppanilla ei oikein ole halua.

        Oikeastaan en enää edes ehdottele, kun hänelle se tuntuu olevan enemmänkin vaan velvollisuushommaa. Kyllä siinä omatkin fiilikset menee.

        Aloitteita hän ei ole tehnyt oikeastaan koskaan, ja nykyään kun ikää on jo kertynyt, niin on kertonut ettei oikeastaan välitä seksistä juurikaan.

        Että tämmöstä täällä. Ei tässä isommillakaan rakastajan taidoilla mitään intohimoista suhdetta enää saada syttymään.


    • Pete543

      Jos seksi loppuu omassa parisuhteessa, niin silloin salasuhde voi olla ratkaisu. Kannattaa vilkasta http://seksiseura.info/

    • Naminamm

      Tässä kohta 8 vuotta ollut saman miehen kanssa. Eikä seksi koskaan ole tylsää ;)

      • kohta kolkytvuotta

        No ei toi 8 v mikään leveilyn aihe oo. On tosi lyhyt aika ihmisen elämässä.


      • kohta kolkytvuotta

        No ei toi 8 v mikään leveilyn aihe oo. On tosi lyhyt aika ihmisen elämässä.


    • 3kymppinenPariskunta

      Meillä käytetään välillä mustaa miestä panemassa vaimoa, ja itsekkin lähtenyt pari kertaa kaverien kanssa Thaikkuihin ja luvalla paikallisia pannut. Pysyy raikkaana ja rakkaus kumppania kohtaan säilyy, vaikka molemmat saa tyydytyksen seksuaalisesti.

      • onnee

        Juu ja taudit kaupanpäälle


    • LiisaLortto

      Tässäpä mukava sivusto hieman tuhmemman seuran hakuun. Kiimaisia naisia ja uroksia deittiseuraa vailla:)

      Tsekatkaapas tarjonta: http://tinyurl.com/qbk9ldm

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe