Lestaadiolainen ja homo...

Hohhoijaaa123

Onko kellään kokemusta että miten vanhemmat suhtautuisivat asiaan , olen 14 vuotias ja perheemme on uskovaisia ..

16

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harva hyväksyy

      Varmasti aika vaihtelevasti, Harva hyväksyy vaikka on oma poika kysessä.

      • ramvar

        Nykyään hyväksyy yhä useampi. Hyvä niin.


    • tatu4

      Ois kiva jutella sun kaa jatkossa kaikista asioista ,,, ite samas tilantees ,,

      • Skkaaaiisisi

        Onkos sulla kikkiä ?? Ja minkä ikänen oot:)


      • Vastaapliis:)

        Siis sä kenen nimimerkki on tatu4 ... Ois kiva joo jutella lisää


    • Sssemppiä

      Ei kannata julistautua homoksi. Sinun olisi järkevintä haudata nuo tuollaiset homohommat ihan kokonaan ja ruveta etsiskelemään tyttöystävää.

      • eivoiollatosi

        No se varmaan onnistuu jos sattuu pitämään pojista. Olisi ihan sanoa heterolle ala etsimään poikiystävää,että pääset panolle.
        Ei voi olla tyhmempiä kuin nämät heterot/uskovaiset homopalstoilla.


      • Keskustelun_alottaja

        Huoh, mitä järkee ois ettiä joku kulissi tyttöystävä ? Satuttaa vaan turhaa kyseistä tyttöä ja muutenkin entäpä jos tyttö haluaakin seksiä kanssani? Mitä hän ajattelisi jos en halua häntä? Että oli aika asiaton kommentti mielestäni ^


    • gayyy

      Oisko sulla kik olis kiva jutella lisää näistä asioista sunkaa itse olen tavallaa kokenu ton ja oon 14v

      • Laitapliis:)

        Voitko laittaa ite kikkis tänne ku en tykkää hirveemmi jaella sitä täälä ...? ^ ois kiva jutella joo


    • pyydä kikki hohhoijaa123

      15v homo oon ja lestadiolainen. Jos haluut jutella nii tuu kik

      • Keskustelun.alottaja

        Nii mikä sun kikkis oli? Olis kiva puhuu joo! Ja kiitoksia kaikille vastauksista :)


      • Hohhoijaaaa
        Keskustelun.alottaja kirjoitti:

        Nii mikä sun kikkis oli? Olis kiva puhuu joo! Ja kiitoksia kaikille vastauksista :)

        Olis ihan kiva jos vastaisit kun näät tän:)?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe