uuden ravintolan säännöt???

ravintoloitsija

pidän henk,koht huolen siitä että viet astiasi palautuspisteelle,siivoat jälkesi,kiität ruuasta tai ei oo enää vittu mitään asiaa mun ravintolaan.palauttet on myös positiivisia.olette ystävällsiä.siinä kriteerit miten voitte syödä ravintolassa.

Tässä säännöt jotka pitää laittaa kaikkiin rafloihin

31

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamupaska

      Kas kun asiakas ei vielä vie astiansa tiskikoneeseen niin, ettei ravintelin henkilöstön tarvitse vaivautua.

      Mieti vähän mitä kirjoitat ja vaadit maksavilta asiakkailta - todennäköisesti raflasi ei kauan ole toiminnassa.

      Tärkeintä ravintola-toiminnassa on asiakkaiden palvelu ruoan laadun ohella ja sinä vielä vaadit kiitosta huonosta kokemuksesta.

      Häpeä!

    • marne333

      maisteletko myös keittiössä kokin makkaraa ;-D

      • ravintoloitsija

        Jos jumalauta ravintolassa on astioiden palautuspiste,niin mitähän se mahtaa tarkoittaa? Ketään en laita palauttamaan niitä astianpesu koneeseen.nyt oikeesti vähä järki käteen jos sitä ny on edes?


      • mamuakakova
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Jos jumalauta ravintolassa on astioiden palautuspiste,niin mitähän se mahtaa tarkoittaa? Ketään en laita palauttamaan niitä astianpesu koneeseen.nyt oikeesti vähä järki käteen jos sitä ny on edes?

        Puhut ravintolasta vaikka tarkoitat ruokalaa tai syöttölää.

        Valitettavasti nykyään myös pikaruokapaikat luokitellaan ravintoloiksi vaikka nimitys pitäisi olla eri.

        Ravintola on omasta mielestäni ruoka-paikka, jossa on pöytiintarjoilu ja henkilöstö hoitaa astioiden keruun asiakkaan joutumatta tehdä sitä - muut paikat ovat lähinnä itsepalvelupaikkoja, joista ei pitäisi käyttää sanaa ravintola.


      • ravintoloitsija
        mamuakakova kirjoitti:

        Puhut ravintolasta vaikka tarkoitat ruokalaa tai syöttölää.

        Valitettavasti nykyään myös pikaruokapaikat luokitellaan ravintoloiksi vaikka nimitys pitäisi olla eri.

        Ravintola on omasta mielestäni ruoka-paikka, jossa on pöytiintarjoilu ja henkilöstö hoitaa astioiden keruun asiakkaan joutumatta tehdä sitä - muut paikat ovat lähinnä itsepalvelupaikkoja, joista ei pitäisi käyttää sanaa ravintola.

        Huomaa että tollanen kukkahattu taas valittaa.syö kotona jos kaikki on niin helvetin hankalaa??


      • raflanpitäjä
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Huomaa että tollanen kukkahattu taas valittaa.syö kotona jos kaikki on niin helvetin hankalaa??

        Kukkahatun voit syödä ihan itseksesi jos noin vaikeaa on jummartaa asiakasta.

        Ja sinä muka palvelet asiakasta?


      • ravintoloitsija
        raflanpitäjä kirjoitti:

        Kukkahatun voit syödä ihan itseksesi jos noin vaikeaa on jummartaa asiakasta.

        Ja sinä muka palvelet asiakasta?

        Tottakai ymmärrän jos aiheellista!! Hahhah minulla on laadunmittaaja valmiina aina ennen kun ruoka on valmis joten miten asiakas voi väittää ruokaa raa aksi tai palaneeksi? Ja pidän vain kiireen takia astianpalautus pistettä koska minulla on erikseen tiskaaja puljussa joka hakevat ne. Miksi yhdestä palautuspisteestä pitää nostaa noin iso meteli??


      • 2+3
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Tottakai ymmärrän jos aiheellista!! Hahhah minulla on laadunmittaaja valmiina aina ennen kun ruoka on valmis joten miten asiakas voi väittää ruokaa raa aksi tai palaneeksi? Ja pidän vain kiireen takia astianpalautus pistettä koska minulla on erikseen tiskaaja puljussa joka hakevat ne. Miksi yhdestä palautuspisteestä pitää nostaa noin iso meteli??

        Ei siitä kukaan ole meteliä nostanut paitsi sinä :D mee hoitoon äläkä spämmi näitä ketjuja parin päivän välein


      • ravintoloitsija
        2+3 kirjoitti:

        Ei siitä kukaan ole meteliä nostanut paitsi sinä :D mee hoitoon äläkä spämmi näitä ketjuja parin päivän välein

        Mitähän olen nyt "spämminyt" vai mitä tuo tarkoittaakaan?


      • ravintoloitsija
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Mitähän olen nyt "spämminyt" vai mitä tuo tarkoittaakaan?

        Olen monta vuotta yrittänyt saada ymmärrystä,mutta ei vieläkään.miksi en sa äa pitää astianpalautus pistettä?


      • 3+6
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Olen monta vuotta yrittänyt saada ymmärrystä,mutta ei vieläkään.miksi en sa äa pitää astianpalautus pistettä?

        Mikäs tappelu täälä on? Mitä täälä oikeesti tapahtuu? :D


      • ravintoloitsija
        3+6 kirjoitti:

        Mikäs tappelu täälä on? Mitä täälä oikeesti tapahtuu? :D

        No täälä nämä laiskat paskat kitajaa taas ku on niin huonoa asiakaspalvelua kun pitää viedä lautaset lajittelupisteelle.lounas buffetista on kumminki kyse.kas kummaa kun asiakas ei käske työntekijöiden puolesta laittamaan ruokaa tai käydä niittenpuolesta kusella! Ihme vitun kitinää jatkuvasti.ja sitten ihmetellään kun palvellaan huonosti!no en ihmettele yhtään jos asiakas kohtelee työntekijöitä huonosti.jumalauta on siinäkin yksi valittaja joka itse maustaa ruoan ja kehtaa tulla valittamaan että liian mausteista.kyllä mä laitan aina tuollaiset paikan maineen pilaajat ojennukseen.pitää puhua netissäkin paskaa "huonoa" kaikki vaikka ei oikeasta menost a mitään hajua.


      • loskatsuuhun
        ravintoloitsija kirjoitti:

        No täälä nämä laiskat paskat kitajaa taas ku on niin huonoa asiakaspalvelua kun pitää viedä lautaset lajittelupisteelle.lounas buffetista on kumminki kyse.kas kummaa kun asiakas ei käske työntekijöiden puolesta laittamaan ruokaa tai käydä niittenpuolesta kusella! Ihme vitun kitinää jatkuvasti.ja sitten ihmetellään kun palvellaan huonosti!no en ihmettele yhtään jos asiakas kohtelee työntekijöitä huonosti.jumalauta on siinäkin yksi valittaja joka itse maustaa ruoan ja kehtaa tulla valittamaan että liian mausteista.kyllä mä laitan aina tuollaiset paikan maineen pilaajat ojennukseen.pitää puhua netissäkin paskaa "huonoa" kaikki vaikka ei oikeasta menost a mitään hajua.

        No toi rafla ei kauaa pystyssä ole, kun omistajalla on noin huono asenne maksavia asiakkaita kohtaan.

        Tässä tulee vastaan vanha viisaus eli kohtele muita kuten haluat heidän kohtelevan sinua äläkä vittuile kaikille niin yritys voi pysyä pystyssä vielä ensi vuonnakin.

        Jos asiakkaat ovat sinulle rasite niin jätä ravintolayrittäminen ja mene vaikka tyhjentämään lokakaivoja.


      • ravintoloitsija
        loskatsuuhun kirjoitti:

        No toi rafla ei kauaa pystyssä ole, kun omistajalla on noin huono asenne maksavia asiakkaita kohtaan.

        Tässä tulee vastaan vanha viisaus eli kohtele muita kuten haluat heidän kohtelevan sinua äläkä vittuile kaikille niin yritys voi pysyä pystyssä vielä ensi vuonnakin.

        Jos asiakkaat ovat sinulle rasite niin jätä ravintolayrittäminen ja mene vaikka tyhjentämään lokakaivoja.

        Niin eli automaattisesti olen huono koska laitoin palautuspisteen?? Ei helvetti oikeasti mitä syytöksiä! Millä perusteella?? Siis miksi on vaikeata viedä astiat sinne mihin pyydetään jättämään?? Laiska? Esittää kovista? Piittaamattomuus? Ei kiitollinen? Kukkahattu kenties??


      • ravintoloitsija
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Niin eli automaattisesti olen huono koska laitoin palautuspisteen?? Ei helvetti oikeasti mitä syytöksiä! Millä perusteella?? Siis miksi on vaikeata viedä astiat sinne mihin pyydetään jättämään?? Laiska? Esittää kovista? Piittaamattomuus? Ei kiitollinen? Kukkahattu kenties??

        VASTAA !!!!


      • ravintoloitsija
        ravintoloitsija kirjoitti:

        VASTAA !!!!

        Eipä vissii sanomista ku totuus tulee ilmi? :) asiakkaastahan se johtuu jos kerran ruoka ei ole raakaa..nii että mistäs panta kiristää?


      • ravintoloitsija
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Eipä vissii sanomista ku totuus tulee ilmi? :) asiakkaastahan se johtuu jos kerran ruoka ei ole raakaa..nii että mistäs panta kiristää?

        Menikö kukkahatut hiljaiseksi??


      • 411213
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Menikö kukkahatut hiljaiseksi??

        ÄLä nyt hinttari riehu siellä. Palkkaa henkilökuntaa jos ne astiat on ongelma äläkä odota asiakkaiden tekevän niitä töitä joihin olet liian köyhä työntekijää palkkaamaan.


      • ravintoloitsija
        411213 kirjoitti:

        ÄLä nyt hinttari riehu siellä. Palkkaa henkilökuntaa jos ne astiat on ongelma äläkä odota asiakkaiden tekevän niitä töitä joihin olet liian köyhä työntekijää palkkaamaan.

        Mitä vittua sä saatana hintti mesoat siellä?? Jos laittaa palautus pisteen niin mitä se tarkoittaa?? Pitääkö rautalangasta vääntää vai kädestä pitäen näyttää vitun vajakki


      • souuenaf
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Menikö kukkahatut hiljaiseksi??

        Toki asiakkaiden tulisi käyttäytyä siististi ja noudattaa ravintelin sääntöjä, mutta purkautumisesi kiroiluineen kertoo paljon asenteestasi ja sen perusteella et sovi asiakkaiden palveluun.

        Kerran käytyäni ravintolassani tuskin toista kertaa enää tulen niin asenteesi takia kuin arvatenkin ruoan tason vuoksi.

        Kukaan "kukkahattu" ei mennyt hiljaiseksi vaan asenteesi asiakkaisiin mykistää.


      • ravintoloitsija
        souuenaf kirjoitti:

        Toki asiakkaiden tulisi käyttäytyä siististi ja noudattaa ravintelin sääntöjä, mutta purkautumisesi kiroiluineen kertoo paljon asenteestasi ja sen perusteella et sovi asiakkaiden palveluun.

        Kerran käytyäni ravintolassani tuskin toista kertaa enää tulen niin asenteesi takia kuin arvatenkin ruoan tason vuoksi.

        Kukaan "kukkahattu" ei mennyt hiljaiseksi vaan asenteesi asiakkaisiin mykistää.

        Käyt ravintolossasi kerran etkä mene enään uudestaan? Miksi edes perustat ravintolaa? Olen aina asiakkaille mukava ja erittäin kohtelias F 2 F . Eli millä perusteella syytät että en osaa olla asiakkaiden kanssa? Palvelen heitä aina mielelläni.miksi muuten olisin tässä työssä? Ihmettelen vain miksi asiakkaat eivät tajua "palautuspiste" käsitettä


      • kukkiahattuun
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Käyt ravintolossasi kerran etkä mene enään uudestaan? Miksi edes perustat ravintolaa? Olen aina asiakkaille mukava ja erittäin kohtelias F 2 F . Eli millä perusteella syytät että en osaa olla asiakkaiden kanssa? Palvelen heitä aina mielelläni.miksi muuten olisin tässä työssä? Ihmettelen vain miksi asiakkaat eivät tajua "palautuspiste" käsitettä

        Siis erittäin kohtelias "fuck to fucker" vai miten sen lyhensitkään.

        Ihmiset tajuavat sen käsitteen jos vain selvästi kertoisit siitä tai merkkaisit sen. Ja silti jos joltain jää astiat palauttamatta pisteeseen ei se silti ole "maailmanloppu" vaan ne astiat voi kerätä pois myöhemmin.

        Kiroilusi osoittaa tiettyä asennevammaisuutta, mikä taas asiakaspalvelualalla ei ole hyvä juttu ollenkaan.


      • ravintoloitsija
        kukkiahattuun kirjoitti:

        Siis erittäin kohtelias "fuck to fucker" vai miten sen lyhensitkään.

        Ihmiset tajuavat sen käsitteen jos vain selvästi kertoisit siitä tai merkkaisit sen. Ja silti jos joltain jää astiat palauttamatta pisteeseen ei se silti ole "maailmanloppu" vaan ne astiat voi kerätä pois myöhemmin.

        Kiroilusi osoittaa tiettyä asennevammaisuutta, mikä taas asiakaspalvelualalla ei ole hyvä juttu ollenkaan.

        "Kukkiahattuun" tarkoitin että face to face..olen aina kohtelias naamatusten.


      • ravintoloitsija
        kukkiahattuun kirjoitti:

        Siis erittäin kohtelias "fuck to fucker" vai miten sen lyhensitkään.

        Ihmiset tajuavat sen käsitteen jos vain selvästi kertoisit siitä tai merkkaisit sen. Ja silti jos joltain jää astiat palauttamatta pisteeseen ei se silti ole "maailmanloppu" vaan ne astiat voi kerätä pois myöhemmin.

        Kiroilusi osoittaa tiettyä asennevammaisuutta, mikä taas asiakaspalvelualalla ei ole hyvä juttu ollenkaan.

        "Kukkiahattuun" tarkoitin että face to face..olen aina kohtelias naamatusten.


      • paras asiakas
        ravintoloitsija kirjoitti:

        "Kukkiahattuun" tarkoitin että face to face..olen aina kohtelias naamatusten.

        No etkä ole. Autisti pelle sinä olet


      • ravintoloitsija
        paras asiakas kirjoitti:

        No etkä ole. Autisti pelle sinä olet

        Mistä sä sen saatana pelle tiedät!?!?!


      • koKKKiii
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Mistä sä sen saatana pelle tiedät!?!?!

        haha, taisi osua arkaan paikkaan :D itke sinä vaan siellä kuset housuissa ja elä omassa mielikuvitusravintolassasi


      • ravintoloitsija
        koKKKiii kirjoitti:

        haha, taisi osua arkaan paikkaan :D itke sinä vaan siellä kuset housuissa ja elä omassa mielikuvitusravintolassasi

        Eipä osunu.mistä tälläiset päättelyt??


    • vie voe

      Ovet säppiin, jätä homma ammattilaisten käsiin ja mee kotiin ruikuttaan.

      • ravintoloitsija

        Sähän "tiedät" niin vitusti?? "Ammattilainen" vajakki


      • mamuillepannaa
        ravintoloitsija kirjoitti:

        Sähän "tiedät" niin vitusti?? "Ammattilainen" vajakki

        Tämä "ravintoloitsija" on vaarallinen asiakkailleen, jos kiellelliset vaikutteet ovat myös raaka-aineissa eli pelkkää vittua ja kuraa.

        Jos toimii asiakaspalvelu-alalla täytyy myös käyttäytyä sen mukaan eli ottaa asiakas huomioon eikä häpäise häntä mitenkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe