Hei, ystävät

icepicked

hei kaikki Suolistolaiset tämä on minun uusi Kirjoitustyyli eikö olekin vittumainen no hyvä. tällä minä osoitan etten välitä vittuakaan teistä lukioista kirjoitelian asemassa. Tämä paska on suollettu minun Toimesta koska teiniys haha XDXD :3333 :CCCC ihihi enx ookki ihq ??????!! eilen mietin yht leffaa mikä oli cool XD mut joku on painanut minua viimeaikoina jonka vuoksi on nyt pahaolo? Moix !

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko terve, trotski?

      • Ei ole koskaan ollutkaan...


      • veh kirjoitti:

        Ei ole koskaan ollutkaan...

        Ette huomaa mitä arvostelen ja tulen tulemaan arvostelemaan tulevaisuudessa?


      • icepicked kirjoitti:

        Ette huomaa mitä arvostelen ja tulen tulemaan arvostelemaan tulevaisuudessa?

        Olisikos teinien kirjoitustyyli? Ei niistä todellakaan saa aina selvää, joten hyvä niin, jos sitä tarkoitit! :D


      • veh kirjoitti:

        Olisikos teinien kirjoitustyyli? Ei niistä todellakaan saa aina selvää, joten hyvä niin, jos sitä tarkoitit! :D

        Oikeasti minä arvostelen myöskin juurikin Aikuisten kirjoitus tyyliä kun he ei osaa kirjoittaa hyvästi kera omistusliitteiden josta tuli epähyväolo.


      • Miksei olisi? Selväjärkisen tekstin tuotto on terveen merkki.

        Ironia taas on taitolaji, ja sen tuotto sekä ymmärtäminen ovat nekin terveen ihmisen kehittyneitä taitoja.

        Myös parodian ymmärtäminen on "terveen merkki", eli ei näiden asioiden käsittäminen mitenkään mahdotonta ole.


      • veh kirjoitti:

        Ei ole koskaan ollutkaan...

        Tuo oli rumasti sanottu, veh.


      • Tavallaan huvittavaa.. :D Erikoinen huolenaihe.


      • biologi_ei_kirj.

        Minua possessiivisuffiksin puuttuminen tuossa ei hirveästi haittaa, vaikka yleensä olenkin aika tarkka tällaisissa asioissa.


    • HeKeKee'd

      Kukaan ei käytä sanaa ihq tai kirjainta x ks:sän tilalla ja emojiperseily meni yli, mutta muuten aika hyvä.

      • Nyky aikana tekstin Pitää olla yli ampuva kun muuten ihmiset ei pysty tajuta mun virheitä kun ne osaa niin huonosti kieli oppia.


      • icepicked kirjoitti:

        Nyky aikana tekstin Pitää olla yli ampuva kun muuten ihmiset ei pysty tajuta mun virheitä kun ne osaa niin huonosti kieli oppia.

        Kun lukee vanhoja suosikkeja joskus 90-luvulta, 2000-luvun alussa, niin siellä x-kirjaimia lentää..

        "Moi Eki! Oon 14.vee gimma ja oon 164/55, onx ok? Ja sit mä mietin mix mua pyörryttää koko ajan ja oon muutenkin ihan masis ku yx kundi ei tykkää must ku oon niin hirvee läski. TeenAngel85"

        Ja vielä painetussa lehessä :D

        Ja vielä väitetään, että nykynuoret kirjoittaa huonosti D: Sanoisin, että siihen aikaan ne kirjoitti huonosti, mutta me viljellään taas enemmän hymiöitä ja ehkä joidenkin HARVOJEN ihmisten teksti on tosi epäselvää (jotain ajatuksenvirtaa ilman pisteitä ja pilkkuja..)


      • biologi_ei_kirj.
        fnfn kirjoitti:

        Kun lukee vanhoja suosikkeja joskus 90-luvulta, 2000-luvun alussa, niin siellä x-kirjaimia lentää..

        "Moi Eki! Oon 14.vee gimma ja oon 164/55, onx ok? Ja sit mä mietin mix mua pyörryttää koko ajan ja oon muutenkin ihan masis ku yx kundi ei tykkää must ku oon niin hirvee läski. TeenAngel85"

        Ja vielä painetussa lehessä :D

        Ja vielä väitetään, että nykynuoret kirjoittaa huonosti D: Sanoisin, että siihen aikaan ne kirjoitti huonosti, mutta me viljellään taas enemmän hymiöitä ja ehkä joidenkin HARVOJEN ihmisten teksti on tosi epäselvää (jotain ajatuksenvirtaa ilman pisteitä ja pilkkuja..)

        Täällä Pulinoissa ilahduttavan moni vakkari käyttää pisteitä, isoja alkukirjaimia ja ihan oikeita kirjoitusasuja - täällä tekstit ovat siis yleisesti ottaen ihan siedettävää tasoa. Jos taas vilkaisee vaikka Rakkaus-palstaa tai mitä tahansa muuta palstaa, niin aika törkeitä tekstejä sieltä löytyy.


      • biologi_ei_kirj. kirjoitti:

        Täällä Pulinoissa ilahduttavan moni vakkari käyttää pisteitä, isoja alkukirjaimia ja ihan oikeita kirjoitusasuja - täällä tekstit ovat siis yleisesti ottaen ihan siedettävää tasoa. Jos taas vilkaisee vaikka Rakkaus-palstaa tai mitä tahansa muuta palstaa, niin aika törkeitä tekstejä sieltä löytyy.

        Taistelkaamme sivistyneen nuorison hengissäpitämiseksi ja nöyrtykäämme pilkkusääntöjen edessä polvillemme. Olkoon se Pulinat-palstan puolueohjelma nyt aina.


    • ebzu

      No therve.

    • motari

      joo on vitun nolo jos kirottaa sanoi kirjotuskielel. onneks me ollaa niitte yläpuolel ja niit vahvempii. meinaa lentää ain oxennus ku tulee jotai tollast shittii silmie etee

    • No sanotaanko niin, että minä en kauaa tätä tyyliä katsele, eli jätän palstan jos tilanne jatkuu tällaisena. Toisaalta en kuulu kohderyhmään (nuoret) enää muutenkaan kovin hyvin, eli sikäli minun on turha valittaa.

      Mutta minä en rupea tuollaista paskaa lukemaan saati paskasta keskustelemaan. Joku tolkku.

      (Joku eikä jokin, koska sanonta eli idiomi on "joku tolkku".)

      • Täl läistä Kirjoitusta ei ole minun taholta tämän keskustelun ulko puolella eikä tämä pelkästään lapsien, ja nuorien palsta ole Tästähän pitäisi soittaa lapsien suojeluun kun ei ole aikuisien miehien palsta. Siinä yhessä on vaan se yks juttu ne yhet joulu Ruojat ei tulleet siihen yhteen huoneeseen missä oli se yks joku pöytä niin minä soitin minun sille yhelle jollekin äitille.


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        Täl läistä Kirjoitusta ei ole minun taholta tämän keskustelun ulko puolella eikä tämä pelkästään lapsien, ja nuorien palsta ole Tästähän pitäisi soittaa lapsien suojeluun kun ei ole aikuisien miehien palsta. Siinä yhessä on vaan se yks juttu ne yhet joulu Ruojat ei tulleet siihen yhteen huoneeseen missä oli se yks joku pöytä niin minä soitin minun sille yhelle jollekin äitille.

        :DDDDD trotski olet ihan Mahtava olet niin hassu jahauska kun kirjoitat niin Höpösti olet aika moinen Keksiä


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        :DDDDD trotski olet ihan Mahtava olet niin hassu jahauska kun kirjoitat niin Höpösti olet aika moinen Keksiä

        Joo hää on aikamoinen Keksiä ;D Niiqu megalol äx dee


    • Voit yrittää selittää näille hyväkkäille, että jopa vodkan naamaansa hurauttanut Nasse-setä puhuu järkevämpiä.

      Mutta hei, mitäpä jos yrittäisimme sopeutua? Aletaan mekin sitten kirjoittaa silkkaa paskaa, josta kukaan ei saa mitään selvää. Ja koko palsta täyteen tietysti.

      • Joo koko yhteiskunta täyteen sitä yhtä paskaa niinku unkariksikin sanotaan että az az autó ni voidaan mekin Sanoa se se auto XDXD LOL ollaan kirjoittelioita yhdessä.


      • Vitun iPad. Vodkan naamaan hulauttanut.


    • Sanoin Kirjailia ei kirjoittelia. Sitäpaitsi kirjoittelia on väärin kirjoitettu. Etkö osaa kielioppia ???! Miten voit haluta Kirjailiaksi jos et osaa kirjoittaa?tai siis niinku sääntöjä tai semmosta, en osaa selittää.

      • No siisku mä oon friilänseri ni ei mun tarvi välittää mistään kieliopist hei daa ?


      • icepicked kirjoitti:

        No siisku mä oon friilänseri ni ei mun tarvi välittää mistään kieliopist hei daa ?

        Joo niiku sillee. Teet vaan jonku sopparin niin kai se siitä. Mä ostan ehkä palkalla sit kämpän Krunikasta. Siis niistä ekasta kirjasta tulleista palkoista. Mitä kustannus yhtiöön sä oot ajatellu tai miettiny? Mä oon sika varma et ainaski Otavan ja Valion kustannus toimittajat on ihan äimänä kun ne näkee mun romaanit 8'P


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joo niiku sillee. Teet vaan jonku sopparin niin kai se siitä. Mä ostan ehkä palkalla sit kämpän Krunikasta. Siis niistä ekasta kirjasta tulleista palkoista. Mitä kustannus yhtiöön sä oot ajatellu tai miettiny? Mä oon sika varma et ainaski Otavan ja Valion kustannus toimittajat on ihan äimänä kun ne näkee mun romaanit 8'P

        No mä aattelin veeäsooyytä XD ku se on uskottava mut silti medisexikäs , mä haluun talon Keskustasta


    • Siis omakoti talon Keskustasta? Samalla joudut varmaan liittymään keskustaan. XD

      • Ei kun mä liityn Kokoomukseen ja rupeen Wahlroosin bestixex


      • icepicked kirjoitti:

        Ei kun mä liityn Kokoomukseen ja rupeen Wahlroosin bestixex

        Mä mee varmaan Vihreisiin ja alotan ehkä ministerinä. Siis sen kauno kirjallisen alun jälkeen.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Mä mee varmaan Vihreisiin ja alotan ehkä ministerinä. Siis sen kauno kirjallisen alun jälkeen.

        Mä äänestän sua, raxupoxu !


      • icepicked kirjoitti:

        Mä äänestän sua, raxupoxu !

        Jee, sit mä pääsen varmasti läpi ! Ootte ihanii kaikki raxut


      • nasse_seta kirjoitti:

        Jee, sit mä pääsen varmasti läpi ! Ootte ihanii kaikki raxut

        Mut hei poliitiika on vaikeet ! Jaxuhali :Ddddd


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe