joulun toivotus Toyota kuskeille

Minä tämän jo viime jouluna laitoin ja nyt laitan tämän uudestaan kaikille Toyota ihmisille ja suomalaiset ovat Toyota kansaa siitä turha länkyttää Toyota kuskeille kilisee kilisee kulkunen kuin fordin vetonivel ja loistaa jouluntähti kuin volkkarin moottori vikavalo. Monesti ole sanonut että Toyota ihmisillä on arvot kohillaan ja ovat elämässään onnistuneet monissa valinnoissa eurokuskit kyntävät merkkikorjaamon joulupiha sohjossa ja perheen lahjarahat laakkosen tiskillä. Hyvää joulua ja mielenrauhaa Toyota kuskit. Luottotaksikuskini ei enään joulutoivotuksiani saanut kun meni Avensiksen pmvhen vaihtamaan ongelmia tulee sen olen hänelle sanonut

9

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieli oppi

      vetonivel, jouluntähti. vikavalo, eurokuskit, merkkikorjaamon, joulupiha, lahjarahat, mielenrauhaa, Luottotaksikuskini, joulutoivotuksiani....

      Alkaa papalla tuo kieli oppi unohtumaan. ilmi selviä yhdys sana virheitä pukkaa hirveästi.

    • älyä hävitä

      onkos tämä se kuuluisa skeida julli larvanto,nyt suksi kauas täältä pilkkuja nussimasta.

    • gorillapappa

      Yhdyn edelliseen puhujaan tai siis en tietenkään sillä lailla sillä Toyota ihmiset ovat hetero seksuaaleja mutta onnellisen perhe joulun perus edellytys on ainoa oikea auto valinta eli Toyota ja kuten laulussa sanontaan "kun maas on hanki ja autot jäässä ja kone sammunut euro rotiskon käy lämmin henkäys talvisäässä kun Toyota on kun Toyota on" niin selväähän se on Toyota perheessä pikku pilttien silmät loistavat kun vastuullisilla vanhemmilla on näinä synkkien talous ennusteiden aikoina ollut ollut kylmän viileää harkintaa auto kaupoissa ja tästä syntynyt säästö näkyy sekä harmonisena yhdessä olona ja mielen rauhana sekä runsaana joulu lahja määränä josta euro rottelolla ajavat vain näkevät päivä unia.

    • Tojon tilannut

      Kiitos pappa ja papalle rauhallista joulua. Tojo on esikuva jota toiset kadehtii ja kopioi ja se näkyy täälläkin pettereiden katkeruutena.

      Kuusi ja puolikuukautta vanha Auris toiminut kuin japanilainen kello ei vian vikaa. Mittarissa nyt noin 7500 ja luovutushuolto tehty ei muuta.

    • corollan tuhoaja

      Papalle jouluntoivotus:

      Ota ne sukset ja suksi vittuun joulupukkia katsomaan, josko muorin vanhasta mädästä alapäästä löytyisi sieltä risukon seasta pikku tonttuja? Iske järvivettä hanuriin, se on varmasti vanhalla muorilla kovin pskainen

    • Nipponkamapertti

      Huomaa että pappa ja gorillapappa ovat pistäneet verrattomat jouluterveiset, itse toivotan omasta puolestani itse kenenkin talouteen hyvää ja rauhallista joulua ja uutta vuotta. Myöskin muistutus pyhien meno ja paluu liikenteeseen että maltti on valttia. Varustautumalla oikein liikenteeseen turvaamme oman ja muiden matkanteon.

      • Per Saukko

        Vaikka valitettavasti keskenkasvuiset räkänokat yrittävät epätoivoisilla agitsiooneilla pilata vakaan ja valistuneen toyota yhteisön joulun häiriköimällä jopa hyvän joulun toivotuksissa. Minä myöskin toivotan toyota yhteisölle hyvää joulua ja uutta vuotta. Ja kyllä samat toivotukset myös kaikille muille, myöskin näille agitsiooni häiriköille ehkä hekin kasvat vielä vastuuntuntoisiksi yksilöiksi.


    • tänään käyn antamassa luottomyyjälle oman joulu muistiaisen poika kävi ostamassa hyvän puna viinin kiitokseksi vuosittaisesta joulukortista näitä ei lasipalatsi liituraita jolpit lähettele ja luottomyyjä onkin jäämässä lomalle kyllä hän on töitä tehnytkin siellä on ollut porstua pullollaan Toyotan ostajia ja siinä on saanut olla linjastoille yhteyessä jotta asiakkaat saaneet sen parhaimman samalla käyn kirkolla kaupassa jouluostoksilla.

      • Kus etta ja

        Sinähän se sälli olet, ensin myyjä kusettaa papparaisia pitkin vuotta ja lähettää ilmaisen tojologo joulukortin ja papparaiset siitä hyvästä kantaa vasta lahjoja koijarille. Miten pääsee tojokauppiaaksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe