Minkä kokoisia palstalaiset ovat?

Jii007

Kuinka pitkä ja painava olet? Oletko tyytyväinen vartaloosi?

Itse olen 182cm ja painan 76kg. En ole tyytyväinen vartalooni, koska se on aika naisellinen leveän lantion vuoksi eikä minulla myöskään ole näkyviä vatsalihaksia. Muuten olen aika tasapaksu pötkylä.
Toivottavasti en joudu koskaan vankilaan, koska naisellinen vartaloni saattaisi koitua ongelmaksi.

70

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+20

      177/90 ja yritän kyllä laihduttaa kokoajan.

    • mies..

      178/88, vartalo on ainut asia elämässä mihin olen tyytyväinen ja josta saan aina kehuja.

    • Make fron Vantaa

      185 cm ja 88 kg. Hauista saisi olla enemmän, muuten ihan ok - niin ja peniksen kokoon en ole tyytyväinen, pituutta olis saanu olla enemmän.

      • Jii007

        Itse taas olen penikseeni ja sen kokoon ihan tyytyväinen, mutta eipä se paljoa lohduta kun sitä ei pääse tositarkoituksessa testaamaan. Onhan se vähän oudon mallinen, mutta ei haittaa minua.


      • MItä ihmeen väliä on peniksen pituudella? :o Emättimen pituus on max 12 cm ja "g-piste" eli klitoriksen rungon se kohta, jota emättimen kautta on helpointa kiihottaa, on 1-4 cm emättimen aukon sisäpuolella.

        Yksikään nainen ei taatusti nauti siitä, että pitkä penis hakkaa kohdunkaulaa vasten. Emättimessä itsessään tai siellä syvemmissä osissa kun ei ole juuri lainkaan tuntoa. Paitsi että se kohdunkaulan hakkaaminen tekee kipeää.

        Paksuus helpottaa orgasmin saamista emättimen kautta, mutta jopa puolet naisista tarvitsee suoraa klitoriskiihotusta joka tapauksessa.


      • pieni muna
        helka kirjoitti:

        MItä ihmeen väliä on peniksen pituudella? :o Emättimen pituus on max 12 cm ja "g-piste" eli klitoriksen rungon se kohta, jota emättimen kautta on helpointa kiihottaa, on 1-4 cm emättimen aukon sisäpuolella.

        Yksikään nainen ei taatusti nauti siitä, että pitkä penis hakkaa kohdunkaulaa vasten. Emättimessä itsessään tai siellä syvemmissä osissa kun ei ole juuri lainkaan tuntoa. Paitsi että se kohdunkaulan hakkaaminen tekee kipeää.

        Paksuus helpottaa orgasmin saamista emättimen kautta, mutta jopa puolet naisista tarvitsee suoraa klitoriskiihotusta joka tapauksessa.

        =keskimäärin ei juurikaan naisia!
        Iso muna, keskimäärin paljon naisia!

        Erittäin helppoa logiikkaa taas.

        Naisen mukaan miehellä ei tarvitse olla isoa munaa, pajon rahaa ja statusta. Mutta jostain syystä asiahan ei ole näin, kun katsoo naisen tekoja;)


      • notkea suttura
        pieni muna kirjoitti:

        =keskimäärin ei juurikaan naisia!
        Iso muna, keskimäärin paljon naisia!

        Erittäin helppoa logiikkaa taas.

        Naisen mukaan miehellä ei tarvitse olla isoa munaa, pajon rahaa ja statusta. Mutta jostain syystä asiahan ei ole näin, kun katsoo naisen tekoja;)

        Taas miesten urbaanilegendaa tässä jauhetaan.


      • BEM
        helka kirjoitti:

        MItä ihmeen väliä on peniksen pituudella? :o Emättimen pituus on max 12 cm ja "g-piste" eli klitoriksen rungon se kohta, jota emättimen kautta on helpointa kiihottaa, on 1-4 cm emättimen aukon sisäpuolella.

        Yksikään nainen ei taatusti nauti siitä, että pitkä penis hakkaa kohdunkaulaa vasten. Emättimessä itsessään tai siellä syvemmissä osissa kun ei ole juuri lainkaan tuntoa. Paitsi että se kohdunkaulan hakkaaminen tekee kipeää.

        Paksuus helpottaa orgasmin saamista emättimen kautta, mutta jopa puolet naisista tarvitsee suoraa klitoriskiihotusta joka tapauksessa.

        Emättimen pituus on max 12 cm ja "g-piste" eli klitoriksen rungon se kohta, jota emättimen kautta on helpointa kiihottaa, on 1-4 cm emättimen aukon sisäpuolella.

        Kyllä taas tuli legendaa ja puolifaktaa oikein kunnolla.

        Itse omistan n. 20 cm meisselin ja tämän emättimes pituusteorian mukaan mun ei pitäisi ikinä saada sitä uppoamaan mihinkään. Kuitenkin voin sanoa, että olen saanut työntää loppuun asti ihan jokaisen naisen kanssa, jopa sen 148 cm pituisen.

        Toki myönnettäköön, että joskus on kierukan pää ikävästi "pistellyt" kalun päähän, mutta kuitenkin.

        Toinen on tuo G-piste. Virallisesti sellaista ei olekaan, mutta aina siitä puhutaan.

        Ja onhan sillä isolla myös se kiihoitusvaikutus.

        Huono puoli isossa on, että peppua ei saa, koska naiset pelkäävät kipua.


    • ....................
    • ,,,.......

      188 ja 80

    • atmta

      175 cm ja 82 kg. Leveisiin hartioihin, lihaksikuutteen ja yleiseen kuntoon olen ihan tyytyväinen. Muuten toki vartaloni on ruma: liian lyhyt, liian karvainen, liian epäsymmetrinen, lihasmassa voisi olla jakautunut tasaisemmin ja lisäksi kävely ym. liikkuminen on kömpelön näköistä sekä hankalaa löytää tähän vartaloon istuvia paitoja.

      • atmta

        Ja minäkin olen penikseni kokoon tyytyväinen, mutta sen en muotoon :(


    • PohPuhPih

      200 kg sarkasmia 85 kg paketissa.

    • minskuli

      181 cm ja 71kg

    • n.ainen 86

      ätminkäisethän kuulostaa olevan kropaltaan jopa houkuttelevan kuuloisia ;)

    • 178cm ja 58kg. Eli jonniiverran painoa vois tulla lissää.

    • 2+18

      185cm ja 100kg.

    • DarkFear (ei kirj.)

      No nyt mun kyllä täytyy tunnustaa että mä olen vain 153 senttiä pitkä ja painankin ainoastaan sen 55 kiloa, mutta ihan turha tulla mitään oletuksia siitä tekemään kun koko ajan väärin en oletukset vain tuntuvat menevän, mä kun sitä just olenkin suvaitsevainen, kansainvälinen, avarakatseinen, sivistynyt, nykyaikainen EUROOPPALAINEN mies!!!!

    • entinenATM

      184cm/102kg. 1,5v aikana tullut 15kg. Ennen ihan hyvän näköinen, nyt aika possu.

    • paino kasvanut

      178 cm ja 78 kiloa. Paino noussut vuodessa 8 kiloa, vaikka aloitin kuntoilun tai ehkä juuri siksi. Muutama kilo on tosin joulusuklaita.

    • lnce

      186 cm ja 80 kg
      Pituuskasvun loppumisen jälkeen eli 18 vuoden ajan on paino pysynyt vakiona 79 /-2kg tekemättä mitään sen eteen. Joten en ole koskaan ymmärtänyt painon kanssa jojoilijoita.

    • BEM

      196 cm, 107 kg. Olen pikku hiljaa tyytyväisempi kroppaani,kun salillakäynti alkaa näkyä. Lisää sais kuitenkin tulla lihasta ja vähän rasvaa pois.

      • painan 0.5kg enempi

        ja olen 27cm lyhyempi, pattia löytyy reilusti ja läskiä myös.


    • old fart

      Täällä yksi vanha pieru joka vain 171 cm ja painaa 72 kg mutta käynyt salilla 15 vuotta joten pelkkää lihasta. Ja hyvin olen saanut naisiakin:)

    • qweerty1

      189cm ja 88kg. Lihaksia on, mutta massaa saisi olla hieman enemmän.

    • Fellow-ATM

      178 cm ja 73 kg. En oo kyllä painoa vähään aikaan kattonu, että voi olla tyyliin 75 kiloakin.

    • 898989898989

      Tästäkin keskustelusta näkyy että joko ollaan tai halutaan olla luikkuja, olisikohan tuolla jotain tekemistä sen kanssa että miksi on sinkku?

      • G.M.

        Joo, kieltämättä aika narukätiseltä moni kuullostaa, moni kuitenkin aika keskivertokengänkuluttajalta.
        Näin heteromiehenäkään asiaa pohtien ei päällimmäisenä ajatuksesta "miehekäs, naisiin vetoava miesruumis" tuli mieleen laiha, näivettyneen näköinen (maratoonarin- ?) vartalo.

        Mitäpä minä itsekään mistään mitään silti tietäisin, ilman naista tässä on taas oltava. :)


    • G.M.

      Entinen mikkihiiri, nykyinen pötkö.
      178cm /n.100kg.
      Harrastan omaksi huvikseni voimailua, siitähän sitä painoa tulee. Onhan etureppukin keski-ikäistyvälle tyypillinen mötikkä, mutta ei silti onneksi löysää fläsää pahemmin.
      Syksyllä kesän työmatkapyöräilyn jälkeen paino yleensä vajaa 90kg, melkein alkaa lihakset erottua.

    • 190 cm ja 89 kg.

    • mmminääpoika

      Olen myöskin 182 cm, niin kuin ap, mutta n. 70 kg painan. En voi kutsua itseäni lihaksikkaaksi, vaan enemmänkin hoikaksi, mutta jotain pieniä lihaksia toki salilla käynnistä johtuen on nähtävissä. En ole ihan kauhean tyytyväinen, mutten sitä nyt vihaakaan. Tietysti haluaisin olla rotevampi luustoltani, mutta luustoon on vaikea vaikuttaa. Vaikka itse sanonkin, niin naama on ihan hyvä, joten ehkä se kompensoi jotain.

    • 2+12

      Keskimittainen ja normaalipainon alarajoilla.

    • Jätti

      132cm 17kg

    • ktm-ytm

      184cm, 70kg. Olen hoikka mutta en pidä itseäni luikkuna, paino vain ei nouse vaikka söisin itseni kipeäksi. Hartiat ovat turhankin leveät ei löydy istuvia paitoja.

      • 1+15

        Olen 187cm ja muutama vuosi sitten taisin painaa 68kg... eli erittäin laiha. Nykyään elopainoa on 86kg mikä on paljon parempi ja näyttää paremmalta myös. Itsekin uskoin, ettei se paino nouse mutta keho pitää vain totutella syömään enemmän hyvälaatuista ruokaa ja sopivin väliajoin. Yleensä kuntoilu lisää näläntunnetta vielä.


      • ktm-ytm
        1+15 kirjoitti:

        Olen 187cm ja muutama vuosi sitten taisin painaa 68kg... eli erittäin laiha. Nykyään elopainoa on 86kg mikä on paljon parempi ja näyttää paremmalta myös. Itsekin uskoin, ettei se paino nouse mutta keho pitää vain totutella syömään enemmän hyvälaatuista ruokaa ja sopivin väliajoin. Yleensä kuntoilu lisää näläntunnetta vielä.

        En näe syytä totutella syömään enempää, koska painoni on ihannepainon rajoissa (lääketieteelliseltä kannalta).
        Olen parina vuotena nuorempana kovasti puntteja nostamalla, lihaa ja kaikenlaisia proteiini ym. jauhoja ämpärikaupalla syöden onnistunut saamaan painon nousemaan yli 85 kg mutta ei lisännyt hyvinvointia, vaan päinvastoin.

        Vieläkin vetelen leukoja, harrastan kalisteniikkaa ja jalkakyykkyjä viikottain, mutta ilmeisesti tämä on normaali painoni, mitään keliakioita ei pitäisi olla (vaikka silti välttelen gluteenia).

        Hyvinvoiva ihminen on komea ihminen. Eli pikemminkin kannattaa panostaa kokonaisvaltaiseen terveyteen ja hoitaa vaivat mahdollisimman hyvään kondikseen. Jos joku kuitenkin haluaa olla tankki niin ei ole minulta pois, tosin kulutettu ruoka saattaa olla joltakin pois. 80-luvulla alkanut ja elokuvissa lapsille opetettu roidattu miesvartaloihanne on silti vääristynyt ja groteski siitä ei pääse mihinkään.


    • 180/82

      Vartalo menettelee, mutta plösö naama häiritsee. Pulleat posket ja näkyvä kaksoisleuka jos ei viitsi partaa ajaa. Kaljalakko ja pieni määrä liikuntaa päivässä toki korjaisi asian parissa kuukaudessa.

      • diagnoosi

        Cushingin oireyhtymä voi aiheuttaa rasvan kertymistä poskiin ja naaman pyöreyttä.


      • diagnoosi kirjoitti:

        Cushingin oireyhtymä voi aiheuttaa rasvan kertymistä poskiin ja naaman pyöreyttä.

        Aika huono diagnoosi sillä oireyhtymä on Suomessa todella harvinainen, mutta pyöreät posket yleisiä. :-)


    • DarkFear (ei kirj.)

      Unohdin sanoa: kaljuuntunut päälaki, ketjupoltosta kellastuneet hampaat ja amputoitu perse, sen 157 cm / 53 kg lisäksi.

    • Äädämi

      187cm/85kg, enkä ole tyytyväinen, tämä ei todellakaan ole ähkijäjyystärin ähkivä ja jyystävä vartalo. Bodattava on ja rankasti. Pää kaljuksi ja pari junttimaista tatuointia, alkaakohan sitten pildee tulla?

    • piiloalfa

      172 / painoa en tiedä. Jossain 75 tienoilla varmaankin. Tavoitteena 65 kg.

    • ????????????????????

      159/48 Melko tyytyväinen olen kroppaani. Vartalomalli on Y ja haluaisin olla tiimalasi, mutta kaikkea ei voi saada.

    • Huh huh huh

      Ei ihme, että läskifobia kukkii kun jengi on niin luikeroa itse.

      • ***

        Ai niin juu kun nykyneitokainen painaa sen n. 100 kiloa niin miehen pitää olla väh. 150 kg ettei oo "luikero". Miesten täytyy yrittää pysyä naisten perässä tässäkin asiassa.


      • zxzxzcxzxxzxxx
        *** kirjoitti:

        Ai niin juu kun nykyneitokainen painaa sen n. 100 kiloa niin miehen pitää olla väh. 150 kg ettei oo "luikero". Miesten täytyy yrittää pysyä naisten perässä tässäkin asiassa.

        Onhan mies aika luikku jos paino on seitsemissä kymmenissä. Vielä jokin aika sitten normisälli painoi helposti 90-100 olematta läski, mutta silloin tehtiinkin muutakin kuin neiteiltiin salilla.


      • fucknut
        zxzxzcxzxxzxxx kirjoitti:

        Onhan mies aika luikku jos paino on seitsemissä kymmenissä. Vielä jokin aika sitten normisälli painoi helposti 90-100 olematta läski, mutta silloin tehtiinkin muutakin kuin neiteiltiin salilla.

        Seuraavasta taulukosta näkyy mm. että 70 kg on normaalin painon, eli ihanteellisen painon, rajoissa suunnilleen pituuksille 168-194 cm, katsoin muutamasta muusta taulukosta ja tulos oli suunnilleen sama:
        http://images.coronaria.fi/6105323.gif (tohtori.fi)

        Eli tuo on se lääketieteellinen fakta, mutta ulkonäköihanteisiin ja odotuksiin vaikuttavat muut asiat. Länsimaissa syödään muutenkin turhan paljon, ei ole ekologisesti tai lääketieteellisesti järkevää.


      • fucknut
        fucknut kirjoitti:

        Seuraavasta taulukosta näkyy mm. että 70 kg on normaalin painon, eli ihanteellisen painon, rajoissa suunnilleen pituuksille 168-194 cm, katsoin muutamasta muusta taulukosta ja tulos oli suunnilleen sama:
        http://images.coronaria.fi/6105323.gif (tohtori.fi)

        Eli tuo on se lääketieteellinen fakta, mutta ulkonäköihanteisiin ja odotuksiin vaikuttavat muut asiat. Länsimaissa syödään muutenkin turhan paljon, ei ole ekologisesti tai lääketieteellisesti järkevää.

        Piti yllä sanomani 170-194cm, tuli 2 sentin heitto.


      • zxzxzcxzxxzxxx
        fucknut kirjoitti:

        Seuraavasta taulukosta näkyy mm. että 70 kg on normaalin painon, eli ihanteellisen painon, rajoissa suunnilleen pituuksille 168-194 cm, katsoin muutamasta muusta taulukosta ja tulos oli suunnilleen sama:
        http://images.coronaria.fi/6105323.gif (tohtori.fi)

        Eli tuo on se lääketieteellinen fakta, mutta ulkonäköihanteisiin ja odotuksiin vaikuttavat muut asiat. Länsimaissa syödään muutenkin turhan paljon, ei ole ekologisesti tai lääketieteellisesti järkevää.

        Voihan sitä katsella vaikka millaisia taulukoita mutta tosiasia on että ennen oltiin riskimmässä ja näin ollen painavammassa kunnossa fyysisesti vaativan elämän takia, ja tuota samaa ei pysty saavuttamaan parin tunnin säälisaleilulla. Nykypäuvän terveydellinen fakta taas on että tod.näk. on parempi olla "normaalipainon" ylä- kuin alapäästä.


      • tannenbaum.
        zxzxzcxzxxzxxx kirjoitti:

        Voihan sitä katsella vaikka millaisia taulukoita mutta tosiasia on että ennen oltiin riskimmässä ja näin ollen painavammassa kunnossa fyysisesti vaativan elämän takia, ja tuota samaa ei pysty saavuttamaan parin tunnin säälisaleilulla. Nykypäuvän terveydellinen fakta taas on että tod.näk. on parempi olla "normaalipainon" ylä- kuin alapäästä.

        Milloin ennen? Olivatko esim. 50-60-luvun fyysisesti vaativan elämän ja suhteellisen vaatimattomalla ravinnolla elleet maanviljelijät, suo-ojankaivajat, heinänseivästäjät, metsätyömiehet yms. riskissä vai jäntevässä kunnossa? Niillä ei ole mitään yhteistä nykyisten salijarmojen kanssa. Paitsi ovat yhtä lyhyitä.


      • kehonkoostumus
        fucknut kirjoitti:

        Seuraavasta taulukosta näkyy mm. että 70 kg on normaalin painon, eli ihanteellisen painon, rajoissa suunnilleen pituuksille 168-194 cm, katsoin muutamasta muusta taulukosta ja tulos oli suunnilleen sama:
        http://images.coronaria.fi/6105323.gif (tohtori.fi)

        Eli tuo on se lääketieteellinen fakta, mutta ulkonäköihanteisiin ja odotuksiin vaikuttavat muut asiat. Länsimaissa syödään muutenkin turhan paljon, ei ole ekologisesti tai lääketieteellisesti järkevää.

        Nuo BMIt ja muut voi tunkea sinne ja syvälle. Tai sitten pitää osata tulkita ja katsoa kokonaisuutta. Terveystarkastuksessa pituuden ja painon perusteella olin 'lievästi lihava', kunnes heitin (college)paidan pois. Tohtori totesi ja kirjasi 'urheilullinen, normaalipainoinen'. Ois ollut vähän tiukkaa pudottaa enää 4 kiloa pois, kun rasvat oli jotain 10-12%. Olen senkin tehnyt, mutta silloin ei oo enää hyvä olo. Eli ei ne taulukot aina totuutta kerro, olipa kuinka tieteellisiä tahansa.


      • ***
        zxzxzcxzxxzxxx kirjoitti:

        Onhan mies aika luikku jos paino on seitsemissä kymmenissä. Vielä jokin aika sitten normisälli painoi helposti 90-100 olematta läski, mutta silloin tehtiinkin muutakin kuin neiteiltiin salilla.

        Ihan puhdasta fantasiaa.


      • tannenbaum. kirjoitti:

        Milloin ennen? Olivatko esim. 50-60-luvun fyysisesti vaativan elämän ja suhteellisen vaatimattomalla ravinnolla elleet maanviljelijät, suo-ojankaivajat, heinänseivästäjät, metsätyömiehet yms. riskissä vai jäntevässä kunnossa? Niillä ei ole mitään yhteistä nykyisten salijarmojen kanssa. Paitsi ovat yhtä lyhyitä.

        Niin, ennen ei normisälli todellakaan painanut 90-100 kiloa, vaan se oli erittäin harvinainen paino. Ihmiset olivat nykyistä lyhyempiä, ja ylipaino oli paljon harvinaisempaa.


      • zxzxzcxzxxzxxx
        outsider1 kirjoitti:

        Niin, ennen ei normisälli todellakaan painanut 90-100 kiloa, vaan se oli erittäin harvinainen paino. Ihmiset olivat nykyistä lyhyempiä, ja ylipaino oli paljon harvinaisempaa.

        No esimerkiksi meikän isäukko joka nuorena oli tukkijätkänä yms. ruumiillisissa töissä 176 senttisenä painoi about 90-100.


      • zxzxzcxzxxzxxx
        tannenbaum. kirjoitti:

        Milloin ennen? Olivatko esim. 50-60-luvun fyysisesti vaativan elämän ja suhteellisen vaatimattomalla ravinnolla elleet maanviljelijät, suo-ojankaivajat, heinänseivästäjät, metsätyömiehet yms. riskissä vai jäntevässä kunnossa? Niillä ei ole mitään yhteistä nykyisten salijarmojen kanssa. Paitsi ovat yhtä lyhyitä.

        No riskillä tarkoitan juurikin oikeasti vahvaa enkä mitään löysää salihiirtä vesilihaksilla.


    • m. 32

      180cm ja 65kg

    • -.-.-.-

      183 cm ja 103 kg

    • hc ätminkäinen

      180cm ja 76kg. Olen mielestäni liian lihava edelleen ja pyrin laihduttamaan maltillisesti ruokavalion ja liikunnan avulla.

      • Kiltti atm

        Olen 167 cm, 80 kg 15 cm/ 5cm. Penkiltä nostan 120kg, jalkaprässin enkka 340kg


    • HC-ATM

      Pituutta jotain väliltä 175cm-178cm (jälkimmäinen luku on mitattu joskus vuosia sitten intissä, itseni on aika vaikea uskoa sitä), painoa tänään aamulla mitattuna 67kg. Liikunnan saralla harrastan lähinnä juoksemista ja pyöräilyä. Punttisalilla en ole koskaan käynyt, koska kuten tämänkin ketjun vastauksista näkee, ihmiset saattavat siellä ajatella kaikkea negatiivista jos ei ole jo valmiiksi leveitä hartioita, tiukkaa sixpackia ja jännittäviä liekkitatuointeja.

    • aika iso siis

      Hyvä pointti pelätä vankilaan joutumista. Naisellinen vartalosi varmasti kiihottaisi niitä koltiaisia.

      Oma kokoni on 17cm.

    • En kerro muita mittoja, mutta painoindeksin voin kertoa. Se on 19.

      Juuri tilasin itselleni kebabin, pizzan ja 1,5 litraa sokerikokista.
      Vartaloni ei ole hyvässä kunnossa, mutta ei se ole kovin huonossakaan kunnossa siihen nähden kuinka epäaktiivinen olen urheilun suhteen ollut.
      Täytyy ottaa tavoitteeksi, että pyrkis olemaan jossain vaiheessa tän vuosikymmen vikalla puolikkaalla parhaassa kunnossa ikinä.

    • ihan jees

      172/75,5. Rinnanympärys 115, vyötärö 84. Rasva% ~17. Penis: riittävä, ei tarvii ujostella.
      Haluaisin olla vähän pidempi, eli ~175-180. Usein mua kyllä luullaan vähintään 175 pitkäksi ryhdin ja olemuksen vuoksi.
      Ikää 42, luullaan alle 35:ksi.

    • Haltiainjoiku

      110cm/87cm/130cm
      164cm
      107 kg

      Pitäisi pudottaa reilu kymmenisen kiloa, jotta saisi ihannevyötärön takaisin.
      Nimim. Pituus ja paino ei kerro strategisista mitoista (kehon muodoista) mitään.

      • lady50

        178/72


    • 165 cm ja paino oli viimeksi 68 kg, mutta tässä kuussa en ole punninnut itseäni kertaakaan ja olen kuitenkin ahkeroinut salilla 3-5 kertaa viikossa, eli ehkä paino samassa tai jopa pikkusen vähemmänkin :)
      Vartalotyyppiin ja muotoon olen tyytyväinen.

      • mies tietenki..

        Vau!


    • 30+ ikisinkku-m

      Pituutta n. 184 ja painoa 76. Aivan liian laiha, vaikka kuntosalilla treenaan säännöllisesti. Olen ollut kyllä paremmassa kunnossa ja motivaatiota löytyy päästä tuonne 85 kg tasoon. Juuri nyt ei vaan pysty täysillä treenaamaan lievän loukkaantumisen takia. En ole koskaan ollut tyytyväinen kehooni, iho-ongelmia on myös ollut teini-ikäisestä asti. Peniskään ei itseä miellytä, sellainen keskikokoinen, pitäisi olla paksu ja pitkä. :)

      Näillä eväillä en ole uskaltanut koskaan yrittää tosissani naisiin tutustua. Koen liikaa stressiä ulkonäöstä ja en pystyisi jakamaan "ongelmiani" jonkin toisen ihmisen kanssa, enkä varsinkaan asettaa itseäni naisen arvostelun kohteeksi. Ulkonäkö mielestäni määrittelee aika pitkälti pariutumisen mahdollisuuden. Hyvä ulkonäkö luo kuitenkin edellytykset ns. normaalile itsetunnolle ja vastaavasti huono tuhoaa itsetunnon monilla kokonaan.

      Kaikkein eniten itseäni kyllä häiritsee lähes jatkuvat iho-ongelmat, joista en ole millään päässyt kokonaan eroon, vaikka kuinka hyvin yritän ihoa hoitaa ja panostaa ruokavalioon. En minä hyvällä ihollakaan vielä naisiin uskaltaisi tutustua, mutta ainakin arkinen elämänlaatu olisi parempi.

    • Mies-22v

      Sulla ap saattaa olla Klinefelterin syndrooma, siihen kuuluu nimenomaan leveä lantio ja naisellinen vartalon malli.

    • heppuli1

      Pituutta melkein 2metriä ja paino heittelee 130 -140kg välillä riippuen treeni/massa kaudesta.työnjohtajan mielestä olen kokovartalo ..... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe