Sierran kuski

Kauhulla kattelen

Mikä hemmetin vatipää ajelee tuolla kylillä vanhalla, tummalla sierralla kylkimyyryä jatkuvasti?? Vauhti on kova ja liiraa siksakkia joka tiellä, joku nuori pojan kloppi se näkyy olevan, mutta ei järjen häiventäkään päässä, kun pieniä lapsiaki kulkee tien reunassa ja kaahaa kuin mielipuoli!!

84

1509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut mersukuski

      Hän on yksi hieman vajaaälyinen tuleva rekkamies. Ilmeisesti katsonut liikaa Ken Blockin videoita youtubesta ja nyt luulee pystyvänsä samoihin suorituksiin sillä ruosteisella sierrallaan. Kortti pois tuommoisilta ja kotiin ajamaan vaikka autoradalla rallia. Mitenköhän sitten käy kun hän päättää kokeilla isolla kuorma-autolla luisun heittoa? Siinä jää kaikki henkilöautoa pienemmät asiat alle!

    • rouva tiilitalosta

      Huolestunutmersukuski minun mielestän sudinpolttaminen on kivannäköistä ja kavereiden kanssa aina pyöränsatulalta ihaillaan tätä sierrasankaria. Ps.oot homo

    • herra puutalosta

      Olen kuullut, että tällä samaisella sierrakuskilla on harvinainen umpinaisen persereiän syndrooma. Ehkä tämä paskan nouseminen aivoihin aiheuttaa tällaista käytöstä. Toinen vaihtoehto voi olla myös se, että hänellä peräkontissa pikkupoikia jotka hän yrittää saada tajuttomaksi rallin ajamisella joka taas helpottaa aktia heidän kanssaan.

    • vanharouva vintiltä.

      Vaan eipähän ole ainut "kylkimyyryssä" ajava kuski sierrakuljettaja. Olen myös huolestunut sinun ajotaidoista huolestunut mersukuski joka ajoit paskaksi tämän kyseisen sierran takapuskurin.

    • tarkkasilmäinen asukas.

      Jokunen kuukausi taaksepäin näin tummansinisen mersun ja ford sierran martinniemmessä. Kummatkin ajoivat törkeää ylinopeutta ja sivuluisissa menivät. Kummankin ajoneuvon rekisterinumerot ja kuskien nimet ovat selvillä ja asiasta ilmoitettu poliisille.

      • Lainrikkoja

        Husse on paras ja se keulii ohi sierrasta ja meessusta... vumvum


      • tästäkeskustellaanvieläh
        Lainrikkoja kirjoitti:

        Husse on paras ja se keulii ohi sierrasta ja meessusta... vumvum

        Sinä senkin homo


      • järkyttynyt taina
        tästäkeskustellaanvieläh kirjoitti:

        Sinä senkin homo

        Olen myös huomannut saman kuskin... Olin käyttämässä suloista koiraani lenkillä. yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta alkoi kuulua korviasärkevää auton mörinää jolloin havahduin katsomaan taakseni. Kauhukseni huomasin että ford sierra tulee peräeellä minua kohti.. Onneksi reflexini toimi ja kerkesin hypätä juuri ja juuri sierran perän edestä pois! En kerennyt nähdä kuskista muuta kuin suuret korvat ja dimexin työasun..


      • takapenkin pirkko
        järkyttynyt taina kirjoitti:

        Olen myös huomannut saman kuskin... Olin käyttämässä suloista koiraani lenkillä. yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta alkoi kuulua korviasärkevää auton mörinää jolloin havahduin katsomaan taakseni. Kauhukseni huomasin että ford sierra tulee peräeellä minua kohti.. Onneksi reflexini toimi ja kerkesin hypätä juuri ja juuri sierran perän edestä pois! En kerennyt nähdä kuskista muuta kuin suuret korvat ja dimexin työasun..

        Onhan sitä jo siinäkin ! Jaxuhali


      • raatikainen
        järkyttynyt taina kirjoitti:

        Olen myös huomannut saman kuskin... Olin käyttämässä suloista koiraani lenkillä. yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta alkoi kuulua korviasärkevää auton mörinää jolloin havahduin katsomaan taakseni. Kauhukseni huomasin että ford sierra tulee peräeellä minua kohti.. Onneksi reflexini toimi ja kerkesin hypätä juuri ja juuri sierran perän edestä pois! En kerennyt nähdä kuskista muuta kuin suuret korvat ja dimexin työasun..

        Sama sierra kuski ajaa päissään martinniemessä


      • paikallinen mummo
        raatikainen kirjoitti:

        Sama sierra kuski ajaa päissään martinniemessä

        Eläpä valehtele :D kuljettaja on täysin alkoholia vastaan kuulo puheiden mukaan!


      • luokkatoveri
        raatikainen kirjoitti:

        Sama sierra kuski ajaa päissään martinniemessä

        Itsekkin sierra kuskina ymmärrän kuinka mukavaa on vetää luisua kylällä mutta tällä minun naapurillani ei ole mitää järkeä siinä touhussa terveisin M.L


      • huhhu.
        luokkatoveri kirjoitti:

        Itsekkin sierra kuskina ymmärrän kuinka mukavaa on vetää luisua kylällä mutta tällä minun naapurillani ei ole mitää järkeä siinä touhussa terveisin M.L

        Veä sinä M.L vittu päähä


      • sivusta seuraaja
        luokkatoveri kirjoitti:

        Itsekkin sierra kuskina ymmärrän kuinka mukavaa on vetää luisua kylällä mutta tällä minun naapurillani ei ole mitää järkeä siinä touhussa terveisin M.L

        Vitun kusiluikki pelle


      • jukka kakkone
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Vitun kusiluikki pelle

        Pojalle antaa jölpeeniä perseeseen nii oppii olemaa


      • jukka kakkone
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Vitun kusiluikki pelle

        Pojalle antaa jölpeeniä perseeseen nii oppii olemaa


      • poikakoira nimeltä päivi
        järkyttynyt taina kirjoitti:

        Olen myös huomannut saman kuskin... Olin käyttämässä suloista koiraani lenkillä. yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta alkoi kuulua korviasärkevää auton mörinää jolloin havahduin katsomaan taakseni. Kauhukseni huomasin että ford sierra tulee peräeellä minua kohti.. Onneksi reflexini toimi ja kerkesin hypätä juuri ja juuri sierran perän edestä pois! En kerennyt nähdä kuskista muuta kuin suuret korvat ja dimexin työasun..

        Olin itsekkin iltakävelyllä kotoa karattuani ja etsimmässä oravia tai kissoja haukuttavaksi näin tämän sierran ja kerkesin juuri ja juuri. Säikähdettyäni kakkasin vahingossa lumelle.


      • tyttökoira nimeltä Jorma
        poikakoira nimeltä päivi kirjoitti:

        Olin itsekkin iltakävelyllä kotoa karattuani ja etsimmässä oravia tai kissoja haukuttavaksi näin tämän sierran ja kerkesin juuri ja juuri. Säikähdettyäni kakkasin vahingossa lumelle.

        Jumalan rauhaa ja hyvää joulun odotusta! Ps. olen kyseisen sierran kuljeta :D


      • käpyperseessä
        tyttökoira nimeltä Jorma kirjoitti:

        Jumalan rauhaa ja hyvää joulun odotusta! Ps. olen kyseisen sierran kuljeta :D

        Kuski uhkasi tunkea kävyn persereikääni jos paljastan hänen nimensä.. Olen tukalassa tilanteessa.. Auttakaa..


      • orava puusta
        käpyperseessä kirjoitti:

        Kuski uhkasi tunkea kävyn persereikääni jos paljastan hänen nimensä.. Olen tukalassa tilanteessa.. Auttakaa..

        On sun annukassa ollu isompiakin objektejakin kuin käpy joten antaa tulla vaan...


      • jätti orkut
        orava puusta kirjoitti:

        On sun annukassa ollu isompiakin objektejakin kuin käpy joten antaa tulla vaan...

        Jos sinun käpyäsi ei lasketa oi oravaiseni niin ei minun anaalireijässä ei ole käynyt mitään suurta


      • opel kusli
        jätti orkut kirjoitti:

        Jos sinun käpyäsi ei lasketa oi oravaiseni niin ei minun anaalireijässä ei ole käynyt mitään suurta

        KO.... NIS.... Olet paljastettu


      • nähläm
        opel kusli kirjoitti:

        KO.... NIS.... Olet paljastettu

        Mikä vitun kusli


      • häpäisty orava
        jätti orkut kirjoitti:

        Jos sinun käpyäsi ei lasketa oi oravaiseni niin ei minun anaalireijässä ei ole käynyt mitään suurta

        Aina nuita sierra klubilaisia saa hävetä!


      • ananas patu
        häpäisty orava kirjoitti:

        Aina nuita sierra klubilaisia saa hävetä!

        Löysä kullinen siipimutteri


      • äidin tyttö
        ananas patu kirjoitti:

        Löysä kullinen siipimutteri

        Aja sinä vaan ananastukka isis autolla.


      • porkkanatukka
        äidin tyttö kirjoitti:

        Aja sinä vaan ananastukka isis autolla.

        Varmaa miu syy...


      • sunnyeetu
        porkkanatukka kirjoitti:

        Varmaa miu syy...

        Jos minulta kysytää niin rahtarit on parhaita js megaforce


      • kustivaa
        sunnyeetu kirjoitti:

        Jos minulta kysytää niin rahtarit on parhaita js megaforce

        Sinulta ei kysytä
        Terveisin kusli vaan


      • diidsei
        takapenkin pirkko kirjoitti:

        Onhan sitä jo siinäkin ! Jaxuhali

        Vitu siera kuskit aina luisuttelemassa


      • peräpukama
        järkyttynyt taina kirjoitti:

        Olen myös huomannut saman kuskin... Olin käyttämässä suloista koiraani lenkillä. yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta alkoi kuulua korviasärkevää auton mörinää jolloin havahduin katsomaan taakseni. Kauhukseni huomasin että ford sierra tulee peräeellä minua kohti.. Onneksi reflexini toimi ja kerkesin hypätä juuri ja juuri sierran perän edestä pois! En kerennyt nähdä kuskista muuta kuin suuret korvat ja dimexin työasun..

        Voimia!!


      • asjghdywa
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Vitun kusiluikki pelle

        no huhhuh


      • dsfas
        asjghdywa kirjoitti:

        no huhhuh

        gfag


    • sierra kusli

      Kiitti "opel kusli" kun kusit mun muroihin.

      • epäamis600

        Ottasko joku amis lommoo?


      • atikainen
        epäamis600 kirjoitti:

        Ottasko joku amis lommoo?

        Otin yhteyttä poliisiin


      • tyä ukko
        atikainen kirjoitti:

        Otin yhteyttä poliisiin

        On tämä saatana tyämaa


      • jounin poika
        tyä ukko kirjoitti:

        On tämä saatana tyämaa

        Soitin vanhemmille


      • ..................
        tyä ukko kirjoitti:

        On tämä saatana tyämaa

        Jaha tänne taas pesiytynyt joku häiriintynyt penikkatautia sairastava yksilö esittämään suuria viisauksiaan. Luuleeko että vitsikästä. Paa pentu säkki päähän.


      • suomi neito
        jounin poika kirjoitti:

        Soitin vanhemmille

        Voisiko tämän poistaa ikävää luettavaa


      • pussipää
        .................. kirjoitti:

        Jaha tänne taas pesiytynyt joku häiriintynyt penikkatautia sairastava yksilö esittämään suuria viisauksiaan. Luuleeko että vitsikästä. Paa pentu säkki päähän.

        Isot kassit on taakka


      • yksinäinen uros 57v
        .................. kirjoitti:

        Jaha tänne taas pesiytynyt joku häiriintynyt penikkatautia sairastava yksilö esittämään suuria viisauksiaan. Luuleeko että vitsikästä. Paa pentu säkki päähän.

        Täynnä pentuja tämä chatti. Pitäis viiä saunantaakse ja pistää anukseen
        .


      • Räpätäti
        pussipää kirjoitti:

        Isot kassit on taakka

        Mieki soitin meijän koiralle. Oli aikas vihanen.


      • plöä
        yksinäinen uros 57v kirjoitti:

        Täynnä pentuja tämä chatti. Pitäis viiä saunantaakse ja pistää anukseen
        .

        Tämä sierra kuskihan on varmasti ainoa haukiputaan kylillä joka vetää luisua, menee ripa eellä joka mutkassa ja miks ei suorallakin :) kukaan muuhan ei tee tätä kyseistä hommaa varsinkaan viikonloppuisin :)


      • large mutta löysä
        yksinäinen uros 57v kirjoitti:

        Täynnä pentuja tämä chatti. Pitäis viiä saunantaakse ja pistää anukseen
        .

        Panen sua mun jölpeenillä persauksee


      • sano homoille kyllä
        yksinäinen uros 57v kirjoitti:

        Täynnä pentuja tämä chatti. Pitäis viiä saunantaakse ja pistää anukseen
        .

        Siitähän sinä yksinäinenuros 57v pitäisit


      • plöä
        sano homoille kyllä kirjoitti:

        Siitähän sinä yksinäinenuros 57v pitäisit

        Pakko myöntää et ei voi ku nauraa taas näille kukkahattu tädeille ja sedille täällä ku on taas semmonen valituksen aihe :D poliisiakin tämä luisuttaminen kiinnostaa niin ....... Pojat on poikia


      • huolettaa
        sano homoille kyllä kirjoitti:

        Siitähän sinä yksinäinenuros 57v pitäisit

        Takavetoiset autot pitäisi kieltää ja kaikkiin autoihin sähköinen käsijarru.. Missä päivi räsänen kun sitä tarvitaan.. Omat lapsenikin 12v ja 15v ovat meinanneet perjantain illan humalatilassa jäädä tämän tumman sierran alle.


      • rakastava setämies
        huolettaa kirjoitti:

        Takavetoiset autot pitäisi kieltää ja kaikkiin autoihin sähköinen käsijarru.. Missä päivi räsänen kun sitä tarvitaan.. Omat lapsenikin 12v ja 15v ovat meinanneet perjantain illan humalatilassa jäädä tämän tumman sierran alle.

        Ootko ihan pöljä nimimerkillä "huolettaa" ? Päästät humalaiset lapsesi ulos? Sellaiset pietään sisällä ja annetaan lisää lääkettä pahaanmieleen.


      • jhon ja
        huolettaa kirjoitti:

        Takavetoiset autot pitäisi kieltää ja kaikkiin autoihin sähköinen käsijarru.. Missä päivi räsänen kun sitä tarvitaan.. Omat lapsenikin 12v ja 15v ovat meinanneet perjantain illan humalatilassa jäädä tämän tumman sierran alle.

        Syyllinen on roni kerkelä


      • pöljä tai en
        rakastava setämies kirjoitti:

        Ootko ihan pöljä nimimerkillä "huolettaa" ? Päästät humalaiset lapsesi ulos? Sellaiset pietään sisällä ja annetaan lisää lääkettä pahaanmieleen.

        Nuorille kuuluu opettaa alkoholin käyttöä heti murrosiässä..


      • hihihi
        jhon ja kirjoitti:

        Syyllinen on roni kerkelä

        Jaakko suorsa


      • hulluahommaa
        hihihi kirjoitti:

        Jaakko suorsa

        Onko tämä jaakko suorsa sama henkilö joka haistelee pikkupoikien satuloita ?


      • joveikkosta
        hulluahommaa kirjoitti:

        Onko tämä jaakko suorsa sama henkilö joka haistelee pikkupoikien satuloita ?

        Olenhan minä t.jaakko suorsa


      • Priimaaja
        joveikkosta kirjoitti:

        Olenhan minä t.jaakko suorsa

        Mie veikhan että tämän keskustelun aloittaja on niin kateellinen ko. Sierrakuskille koska omistaa itse imurifordin jossa ei toimi käysytin. Ostas pyörän ni ois ainaki takavetonen


    • pastori#silli

      Haukipudas..myötähäpeän tunne tästä tulee.Onneksi on kasko autossa,mahtaako sierrassa?jos kolahtaa.jatkan siis vuokra autolla ja sierra jää siihen.

      • hyperturbo supra

        Eihän rallia voiteta jos siellä pelätään!! Ja käykää poriseen sille kuskille itelleen elkääkä täälä vikiskö :D


    • Tavatonta touhua!

      Olen myös nähnyt tumman sierran kaahailevan kuin mikäkin hullu!! Minulla on 7 lasta kouluiässä ja kulkevat matkan kävellen ja pyöräillen Haukiputaalla. Millon jäävät kyseisen sierran alle pelottaa!! Onneksi Taivaan Isä heitä suojelee. Jos joskus hänet nään ja saan kiinni niin laitan kyllä pojan soittamaan omille vanhemmille, taitaa tulla itku sitten!

      • Irmeli 24v

        Juu mikäkin 21 lapsen yh äitinä kävin juttelemassa tälle nuorelle luisuttelijalle. Hän käytti minua ajelulla ja hyvin meni sierra poikittain. Käykää toki muutkin kysymässä jos käyttäisi pikku lenkin vetämässä!


      • sutkid

        mua pelottaa kun mulla on 12 lasta haukiputaan koulussa,
        ja kukaan ei tiedä että olen niiden isä


    • Kahelille kuri!

      Ei muuta kuin rekkari ylös ja soitto poliisille, niin loppuu pojan leuhotukset!!!

      • turboohc

        Kyllä se on iha hyvä et pojat vetävät vähän kylykimyyryä! Siinähän sitä oppii ajamaan!


    • teuvomaantien

      saiskohan naapurin sierraa lainaan?

      • Arttu Driftari

        Vittuako kävelette mun mökkitiellä


      • Ihanat nuoret
        Arttu Driftari kirjoitti:

        Vittuako kävelette mun mökkitiellä

        Tässä ketjussa muutamia tosi oivaltavasti heitettyjä huumoripläjäyksiä! Vanhaa muoria naurattaa niin että vedet silmistä tippuu...


    • eskot

      Saattaa kohta Sierran DOHC-moottorista mennä nokkaketjun laahaimet paskaksi, jos kovin revittelee. Varsinkin jos rajotinta vasten painetaan menemään. Sitten jako hyppää ja männät osuu venttiileihin, sitten tulee itku ja ajot loppuu.

      Ehdotankin vaihtamaan Sierran W124:seen Mersuun, se on kuningaspeli ajaa luisussa, ja niin helevetin luja kampe. Myös tenava, eli w201 kelpaa hyvin. Koneeksi 2.3 tai 2.6, sopivasti tehoa ja kulutusta.

      Niin vielä semmonen asia, että siirtykää ajelemaan syrjemmille kylille (jokikylään yms.) ja äläkää rällätkö sitä samaa pätkää koko ajan. Mutta kohtahan pääsee jäälle ajamaan, jos sää suosii.

    • höpö

      höpöhöpö

      • xd99

        Siis mitä vittuuu


    • 1700i

      Haukiputaallahan tuntuu asuvan asiallisia ja hienoja ihmisiä. Ainakin vastaajien kommenteista päätellen. Automerkit, kirosanat ja oikeinkirjoitus on ainakin hallinnassa. Kerrassaan fiksua porukkaa. Hyvää Joulua vaan sinne Puttaalle!

      • Meikä iha itte

        Jjfdfyy


    • asiantuntija124

      5/5 vaikka paskaa onkin.

      • impolanpelle

        Ne vitun rönttä paskat on niin nähty


    • Ulkomaa

      Voi hurjaa kun kattelee täältä ulkomaasta,ompas sinne Haukiputaalle tullut vitipäiden keskittymä.No hyvä jotta muu maa saa olla rauhassa.

      • pastori*silli

        Onhan se mukavaa kun nää "vitipäät" saa äänensä kuuluville ja tahallaan kiusaavat kukka-hattu tätejä ja setiä..Heillä itsellään on todella hauskaa kun saavat kirjoitella tänne.
        ¨Nämä meidän kylän nuoret on hiukan poikkeavia ja yrittäkää naapurikuntalaiset kestää ja toivokaa ettei sierran toimintasäde yletä kovin pitkälle.

        Ei läheskään kaikki lapsukaiset ole näin tyhmiä kuin täällä näyttäisi olevan,kun otanta on niin pieni.
        Kyllä se järki tavoittaa nämä kaikki pennut joskus ja tiedä vaikka jotakin pientä jäisi muistiinkin kun moititaan kaahailusta ja siitä että päälleajo on kuolemantuottamus ja siitä voi saada häkkiä,eikä saa edes sierraa mukaan muurien sisälle.


    • naapuri5

      Eivät tunnu nämä Sierran ja Mersun kuskit olevan ainoita kaahareita Puttaalla-jospa ikä tekisi tehtävänsä heidän kohdallaan! Yksi jo ukottunut "luupää" kahaa sinisellä Volvolla, niin että oman terveyden vuoksi on parempi vaihtaa tien toiselle puolelle-jos ehtiipi!!! Tämä herra se on oikein kolarien kunkku, joten kannattaa varoa!!!

    • Sirpa69v

      Sinä senkin kakkapylly Sierramies sietäisit hävetä. Lopeta se siksakin vetely pitkin kyliä niinkuin olisi jo. Nykyään tämä kaheli ajaa vanhalla valkoisella Saabin röntällä jossa on laittomia rekka-auton valoja. Kerran kun olin seolla pelikonetta pimputtelemassa eläkepäivieni kuluksi niin näin kuinka hän pyöräytti ritari ässä käännöksen saabin läjällä ja lähti renkaat ulvoen pihasta. Siinä vaiheessa minulla valahti pillumehut ja paska housuun joten lähdin rollaattorillani kotia vaihtamaan pöksyt.

    • mummeli1234567

      Taasko saamme häntä pelätä!!??!?!?!

      • toinenkylänmummeli

        Valitettavasti näin on....


    • Shöykusli

      Mahtannoo olla melekone shöymies tämä kusli

    • onsekyllä

      On se vaan joo melkonen kusti

    • hiljainenkylätie

      Mihin ovat nämä Haukiputaan kaaharit luikkineet? Nykyään kylällä vallitsee rauha...

    • Penaaliantti666

      Vitun maalaisapinat autoinensa

    • paljastuit

      se on sun äpäräpoika?

    • Tympääntynyt

      Kyseinen reikäpää kuski kaahaa nykyään tummalla v70 volvolla. Ajo vieläkin vastuutonta. Päivisin ajaa kasettiautoa katiskalle. Ajan kysymys milloin isompi vahinko sattuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe