Hei hyvät palstan käyttäjät !

chronoeyesuomi24

Muistuttaisin jokaista säännöistä viime aikaisten asioiden takia täällä. Edelleenkin spämmääminen on kiellettyä (tyhjänpäiväiset keskustelut ,esimerkiksi niin sanottujen näyttelijöiden kehuminen ei asiaan kuulu) Muistutan myös, että jos viestinne sisältää juonipaljastuksia otsikoikaa se "Boiler" tai "juonisekoiluja" merkinnällä. Täten vältämme kaikki turhan mielipahan ja muukin provosointi ja häiriköinti on sallittua ja ehdottoman tärkeää ,jotta normaalit ihmiset saavat käsityksen siitä kuinka sairas tämä sarja ,ja varsinkin sen käsikirjoittaja onkaan ? Lisäksi niinsanottujen näyttelijöiden mollaaminen on todella hauskaa ,koska ne ovat todellakin sieltä surkeimmasta päästä ! Pidetään huoli jatkossa että tämä palsta on mukava paikka kaikille tämän suomen tv-historian surkeimman tuotoksen arvosteluun ja mollaamiseen ,eiks je ?

Mukavaa juhannuksen odotusta teille kaikki sekoboltsit ja friikit ! T. chronoeye

28

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LillansÖöga

      Kerrankin joku kirjoittaa asiaa täällä HYVÄ !

    • AliisaShcenkkman

      Tämä on juuri oikea palsta normaaleille ihmisille JES !

    • gigipollo

      Jep täällä ei enää limaiset homot jyllää

    • Vasaralla...

      Kylläpä olet taas nokkelan pikku keskustelun käynyt itsesi kanssa. Kumma kun ei äitisi aikanaan abortoinut noin nokkelaa kaveria. No, onneksi jälkiabortointi on myös mahdollista. Eiköhän varata sinulle aika sellaiseen.

      • ArjansPeople

        Alkaa jo yrjöttää tuon ( tällä kertaa ) nimimerkillä " Vasaralla... " transsu-homon itkun vääntäminen täällä ,voi voi sitä ja voi voi tätä ? Etkö sä transsu-homo tajua ,että tämä palsta on puhtaille Arjalaisille yksilöille !


    • Paha pukki

      Entäs me pahat palstan käyttäjät?

    • jopa on

      Tää palsta on menny ihan perseelleen.

      Helevetti!

    • ArjansPeople

      Tottakai tämä palsta on mennyt perseelleen ,täällähän ihannoidaan homoutta ,sairauksista kaikkein pahinta.Nämä transsut ja homot jotka täällä kehuvat tätä sairasta friikkien sarjaaaavat siitä sairaita kiksejä ja sonnat lentelee pitkin seiniä?

    • Sontakeisari

      Mistä se sonnan haju aina tulee kun aukaisee telkkarin illalla klo : 19.30 maikkarilta ?

      • gaylaajah

        Sun makkaristas vissiin?????????????????????????????????????????????


    • Lindaveiikko

      No hei ??? Mistäköhän ??

    • tuulialaaksonen19

      Onneksi on olemassa sinkkiämpärit

    • Arvuuttelija

      Niinkö?

    • ZinkkiMies

      Kyllä ja tukevatkin ovat vielä !

    • LaattaatkoJo

      Nyt mä voin pestä oman oksennusämpärini kun Salkut on joulutauolla ?

    • LesboKaarina19

      Ainahan voit vaihtaa kanavaa ? Katsoisit vakka tosielämän L-koodia siinä lesbot nuolevat tosissaan toisiaan ja lyövät lättää hiki päässään ?

    • EliasWikstedt

      Mä katson molempia ja välillä me nuollaan Miskan kanssa toistemme sonnasta kovettuneita anuksia !!

      • näin selvitään

        Ottakaapa lääkkeet hei :D


    • Sontakurkku

      Ei pysty kun on kurkunpää täynnä kovettunutta sontaa ?

    • FridaVonLynx

      Salkkari-fanithan saavat kuulemma Pameja reseptillä ilmaiseksi kun ne ovat niin ääliöitä

    • SekaisinOonTaas

      Niin saavatkin ,heh heh ,mua naurattaa kun sain taas Pameja kun Salkkarit alkaa tänään hohohohooo !?!?!?!?!?

    • Lilliruuska21

      Mä sain lääkäriltä subuja kun sanoin katsovani Salkkareita OHO

    • Pliisimannsku

      Kuka oli lääkäri kerro se kailkille täällä PLIIS

    • Homoveikko

      No voinhan mä sen paljastaa ,se oli homo-Kalle ?

    • Seppo Taalasmaa

      Mulle annetaan täällä suljetulla osastolla aina ennen salkkuja ulostuslääke ja viisi Pamia !

    • LisbethLK33

      Miksi sä saat ulostuslääkkeen mä en saa vaikka pyydän ennen Salkkuja ?? Mä oon muuten täällää Kellokoskella suljetulla Hei vaan kaikille muille hulluille !

    • Miesaalis

      Kenet oot lahjonut?Annat varmaan pesää mieshoitsulle joka on densa ,et sä muuten saisi katsoa Salkkareita?

    • 12+19

      Minulla ei ole mitään Pameja ,mitäköhän ne on ,mutta mulla on aina potta päässäni kun katson salkkuja telkusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe