Ahdistaa, kun miehet töllöttää.

Likinäkörillitäti

Minulla voimakas likinäköisyys, voimakaslinssiset silmälasit oltava koko ajan. No, se aiheuttaa sen, että monet miehet katsovat minua uteliaan näköisenä, varmaan siksi kun he ovat ihastuneet naisiin, joilla voimakas likinäköisyys, voimakkaat lasit.
Olenhan minä viehättävän näköinen ja älykäs. Vaan miehet kun töllöttävät, niin ahdistaa. Ja myös jotkut silmälasittomat naiset ovat kateellisia meille tyylikkäille silmälasinaisille.

43

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo ratkaisu

      Äläs nyt höpsi. Kenenkään ei tarvitse olla kateellinen toisen silmälaseista, koska nollavahvuuksisia rillejä on tarjolla joka hintaan joka toisessa kadunkulmassa.

      Jos ihmiset töllöttävät sinua voimakkaiden lasiesi vuoksi ja se ahdistaa sinua, hanki ohuiksi hiotut linssit. Ne maksavat vähän enemmän mutta näyttävät ihan tavallisilta silmälaseilta, joissa ei paljon miinuksia ole.

    • Syvimmät sympatiani on puolellasi. Voimia sinulle!

    • toinen rillipää

      Täh? Mistä tiedät että he juuri siksi töllöttävät? Minullakin on lasit, mutta eipä ole koskaan käynyt mielessäkään, että kukaan juuri niiden vuoksi tölläisi minua. :D Vähän jokaisellahan on prillit, nyt kun niitä ei enää tarvitse hävetä.

    • Ennen katsoin naisia panemis objekteina enkä edes ihmisinä mutta haluan muuttua, nykyään katselen naisia eri tavalla, näen heidät ihmisinä enkä ikinä haluaisi tehdä naisille pahaa, olen jo tehnyt niin paljon itsekästä ******.

      Anteeksi naiset kun nykyään katselen teitä mutta olette niin mielenkiintoisia ihmisiä että ei voi kun ajatella teitä.

      Oikeastaan katson nykyään miehiä samalla tavalla, tai oikeastaan kaikkia, haluan muuttua ja aion muuttua, olen muuttunut enkä ikinä mene takaisin, se ei ole sallittua, olen kieltänyt sen.

      Ymmärrän nyt enemmän naisia, miksi? Koska olen aika naismainen, ehkä jopa bisexuaali, en ole vielä varma.

      Haluaisin osallistua hyväntekeväisyyteen mutta en tiedä mistä alottaisin, haluan tehdä hyvää vaikka itse kärsisinkin.

      Niin sori naiset jos olen tuijottanut, en tuijota enään vaan katson siliim ja sanon hei, miten menee :)

      edit: Poistin viestin kun minulta pyydettiin ottaa se pois mutta jos kiinnostaa niin voin kertoa.

      [email protected]

      • ???

        Oletko sinä aloittaja?
        Kirjoitustyylissä on niin paljon samaa, eikä aloitus muutenkaan vaikuttanut naisen tekemältä.


      • ??? kirjoitti:

        Oletko sinä aloittaja?
        Kirjoitustyylissä on niin paljon samaa, eikä aloitus muutenkaan vaikuttanut naisen tekemältä.

        En ole nainen, olen täällä omalla nimellä ja naamalla, en pakene ketään, kohtaan ihmiset ihmisinä paitsi jos he käyttäytyvät kuin eläimet.

        En tiedä onko alkuperäinen nainen mutta minä olen ainakin mies ja kerron vain totuuden miten sen näen, en ole alkuperäinen kirjoittaja, jos olisin niin mitä minä hyötyisin tästä, haluan oppia tuntemaan ihmisiä en tuhlata aikaa trollaamaan suomi 24, sen olen jo tehnyt lapsuudessa ja siitä pyydän saada anteeksi.

        Kiitos kuitenkin kun kysyit etkä vain kertonut että näin asia on, kiitos ja hyvää joulua!


      • uhhuhhuu
        ??? kirjoitti:

        Oletko sinä aloittaja?
        Kirjoitustyylissä on niin paljon samaa, eikä aloitus muutenkaan vaikuttanut naisen tekemältä.

        Pöh, aloitus lienee täysin naisen tekemä. Ei kukaan mies ole noin turhamainen. Eikä mies suutu, jos joku katsoo. Naisista jotkut suuttuu- ei tosin kovin moni.


      • ???
        uhhuhhuu kirjoitti:

        Pöh, aloitus lienee täysin naisen tekemä. Ei kukaan mies ole noin turhamainen. Eikä mies suutu, jos joku katsoo. Naisista jotkut suuttuu- ei tosin kovin moni.

        Minun on vaikea kuvitella, että joku nainen kirjoittaisi noin typerän aloituksen. Kirjoitustyylikään ei oikein ole naiselle tyypillinen.

        Sen sijaan, on erittäin helppo kuvitella, että tuollaisen takana on naisia halveksiva mies. Hän esiintyy aloituksessa naisena, saadakseen naiset näyttämään idiooteilta.

        (PS. "Eikä mies suutu, jos joku katsoo." Miten ihmeessä tuo muka liittyy tähän aiheeseen? Eihän siinä aloituksessa tuollaista väitettykään!)


    • Ou JEA:.!1#%?+

      .

      "Mutta onko se häiritsevää jos taputellaan pepulle" tapu tapu

      har!11

      .

    • runontaja off

      En sitten tiedä, miten vanhat lasit sinulla on. Nykyaikana lienee huomaamattomammat mitä 1970 luvulla, jolloin oli oikein likinäköisillä "pullonpohjalasit".
      Se, että kuvittelee toisten tuijottavan, johtuu yleensä heikosta itsetunnosta.
      Yksi vaihtoehto on hankkia piilolinssit

      • pyh!

        Selvä trollihan tuo aloitus on. Ei kukaan oikeastituollaisia kirjoittele.


      • runontaja off
        pyh! kirjoitti:

        Selvä trollihan tuo aloitus on. Ei kukaan oikeastituollaisia kirjoittele.

        Aikanaan tuo rillitäti kirjoitteli maikkarin teksti-TV:n keskustelupalstalle.


      • pyh!
        runontaja off kirjoitti:

        Aikanaan tuo rillitäti kirjoitteli maikkarin teksti-TV:n keskustelupalstalle.

        ...tai rillitätinä esiintyvä setä.....jos jutut oli yhtä hölmöjä....


      • ylpeä-ukko
        pyh! kirjoitti:

        ...tai rillitätinä esiintyvä setä.....jos jutut oli yhtä hölmöjä....

        Tai rillisetänä esiintyvä täti, joka haluaa huomiota.


      • pyh!
        ylpeä-ukko kirjoitti:

        Tai rillisetänä esiintyvä täti, joka haluaa huomiota.

        Tuossahan esiinnytään rillitätinä, eikä rillisetänä......


    • bdfdbdfbdf

      Naisuimavalvoja päätti uimahallissa tulla miesten suihkuhuoneeseen pesemään letkulla samaa kohtaa lattiasta 3 kertaa :D Menin tahallaan kysymään missä on vessa. Naisuimavalvoja päättikin katsoa penistäni silmieni sijaan. Minulla rupesi seisomaan. Valvoja meni hämilleen. Siitä sai! Ihan oikein! Miesvalvoja kun menisi naisten suihkuun "pesemään lattiaa". mikä meteli siitäkin syntyisi...

      • no höh!

        Miksi ihmeessä tuosta meteli olisi syntynyt, kun sinä niin suunnattomasti kerran NAUTIT tilanteesta! Jos miehet kerran noin myöntesenä asiana (että oikein seisottaa) kokevat sen, jos nainen heitä tirkistelee/tuijottaa, niin eivät he siitä tietenkän mitään valitusta rustaa. Miksi he valittaisivat jostain sellaisesta josta TYKKÄÄVÄT????

        Naiset sen sijaan kokevat vastenmielisenä miesten himokkaat tirkistelyt. SIKSI naiset valittavat, kun eivät tykkää siitä tirkistelystä.

        Do you understand?


      • hhsdsd
        no höh! kirjoitti:

        Miksi ihmeessä tuosta meteli olisi syntynyt, kun sinä niin suunnattomasti kerran NAUTIT tilanteesta! Jos miehet kerran noin myöntesenä asiana (että oikein seisottaa) kokevat sen, jos nainen heitä tirkistelee/tuijottaa, niin eivät he siitä tietenkän mitään valitusta rustaa. Miksi he valittaisivat jostain sellaisesta josta TYKKÄÄVÄT????

        Naiset sen sijaan kokevat vastenmielisenä miesten himokkaat tirkistelyt. SIKSI naiset valittavat, kun eivät tykkää siitä tirkistelystä.

        Do you understand?

        no ei tietenkään ruvennut seisomaan, se kohta oli provo. koin tilanteen tietenkin lähinnä yksityisyyttäni loukkaavaksi.


      • no höh!
        hhsdsd kirjoitti:

        no ei tietenkään ruvennut seisomaan, se kohta oli provo. koin tilanteen tietenkin lähinnä yksityisyyttäni loukkaavaksi.

        Hohohooo...heheheee... vai muka provo...heheee....


      • minä vain

        Seuraavalla kerralla kysy "Pesisitkö tuon?"


      • and u?
        no höh! kirjoitti:

        Hohohooo...heheheee... vai muka provo...heheee....

        i have boner now


      • Sitä kai halusikin
        no höh! kirjoitti:

        Hohohooo...heheheee... vai muka provo...heheee....

        No itseasiassa runkkasin sen jälkeen suihkussa. Onneksi ei ollut muita kuin uimavahti. Muut saunassa. Saipa kunnon shown.


    • Todellisuustaju??

      Kuuleppa sie Likinäkörilitäti- luuletko että miehet olis sinusta kiinnostuneita- ei töllötys oo kiinnostuksen merkki.

      • pyh!

        Tuo aloitus on PROVO!


      • asiaa !

        N. 99,9 prosenttia naisista ymmärtää, että mies, joka katsoo naista silmiin, ei ol "ahdistelija", vaan normaali.


    • …………..

      Provo. Kaikki oikeasti voimakkaita laseja käyttävät tietävät, että nykyään linssit hiotaan ohuiksi - ei kukaan ohikulkija tiedä, minkä vahvuiset lasit kelläkin on. Toista oli ennen, ja tarkoitan nyt, että 20 vuotta sitten...

    • Matta glasit ja

      Ei minua silmälasit kiinnosta pätkääkään ! Hyvä per se ja lantiot niitä minä miehenä katselen ja sitä ei voi kukaan minulta kieltää. Nussin silmilläni laseillakin, älkääs nyt ämmät höpöttäkö, olette katseeni kohde johon ei silmälasit vaikuta pätkääkään, osaatte te tehdä ongelmia mitättömistä asioista.....

      • hohhoijaaaaaa

        Tuo aloitus ei ole kenenkään naisen tekemä. Sen on rustannut joku mies, joka yrittää saada naiset vaikuttamaan typeriltä. Aloittaja ei itse edes käytä silmälaseja, koska hän ei hoksaa, ettei nykyään ulkopuolinen pysty linssien vahvuutta päättelemään.

        Menit siis lankaan, ja ns. "haukuit väärää puuta".


      • Likinäkörillitäti
        hohhoijaaaaaa kirjoitti:

        Tuo aloitus ei ole kenenkään naisen tekemä. Sen on rustannut joku mies, joka yrittää saada naiset vaikuttamaan typeriltä. Aloittaja ei itse edes käytä silmälaseja, koska hän ei hoksaa, ettei nykyään ulkopuolinen pysty linssien vahvuutta päättelemään.

        Menit siis lankaan, ja ns. "haukuit väärää puuta".

        Suuret kiitokset sinulle, kun tuumasit, että minä en edes käytä silmälaseja. Se lohdutti minua ihan kivasti, koska monien vuosikymmenien aikana olen riittävän monta kertaa saanut kuulla olevani rillipää. -Totta kai minullakin on nykyään kevytlinssit, ja useimmat ohikulkijat eivät linssieni voimakkuutta pysty päättelemään. Mutta, on joitakin rasittavia tarkkasilmäisiä viisastelijoita, jotka sanovat: "Sulla lienee noin niin kuin tarkkaan katsottuna melkoisesti miinusvahvuutta linsseissäsi."


      • hohhoijaaaaaaa
        Likinäkörillitäti kirjoitti:

        Suuret kiitokset sinulle, kun tuumasit, että minä en edes käytä silmälaseja. Se lohdutti minua ihan kivasti, koska monien vuosikymmenien aikana olen riittävän monta kertaa saanut kuulla olevani rillipää. -Totta kai minullakin on nykyään kevytlinssit, ja useimmat ohikulkijat eivät linssieni voimakkuutta pysty päättelemään. Mutta, on joitakin rasittavia tarkkasilmäisiä viisastelijoita, jotka sanovat: "Sulla lienee noin niin kuin tarkkaan katsottuna melkoisesti miinusvahvuutta linsseissäsi."

        Lopeta jo pentti, ei sua jaksa enää....haukotus.


    • sinkkublogi
    • Otetaan rennosti

      Mun kommentti. Kyllä mä ainaskin huomaan myös nykyajan "kevyt"linsseistä, jos linssien voimakkuudet ovat eritäin suuret. Eli siis ei niillä "kevyt"linsseillä pysty täysin hämäämään, vaikka onhan ne sentään tyylikkäämmät kuin ns. pullonpohjalasit. Mut tiedotus sekä Likinäkö-Rillitädille että muillekin yliherkille: Mä en töllöttele ketään rillien takia.

      • selväasia

        No tottakai sen huomaa.


      • haukotus.

        Eikä tuo aloittajasetä ole vieläkään naiseksi muuttunut. Aloitus on edelleen jonkun typerän äijän provo.


      • Hmmmmmm hohhoijaaaaa
        haukotus. kirjoitti:

        Eikä tuo aloittajasetä ole vieläkään naiseksi muuttunut. Aloitus on edelleen jonkun typerän äijän provo.

        Juu juu - onhan se niin että kaikki tyhmät tekstit on miesten tekemiä ja kaikki viisaat tekstit on naisten tekemiä... En tosin ymmärrä sun ajattelua.


      • haukotus.
        Hmmmmmm hohhoijaaaaa kirjoitti:

        Juu juu - onhan se niin että kaikki tyhmät tekstit on miesten tekemiä ja kaikki viisaat tekstit on naisten tekemiä... En tosin ymmärrä sun ajattelua.

        Ei ole noin.
        Tämä aloitus vain on provoilevan miehen tyylistä tekstiä. Provot oppii kyllä huomaamaan, kun seuraa näitä aloituksia hieman kriittisesti.


      • ooooooo-oo
        haukotus. kirjoitti:

        Ei ole noin.
        Tämä aloitus vain on provoilevan miehen tyylistä tekstiä. Provot oppii kyllä huomaamaan, kun seuraa näitä aloituksia hieman kriittisesti.

        Ei pysty huomaamaan onx teksti miehen vai naisen? - Sitävastoin rillipäisistä huomaa onko rillilinssit vahvat vai miedot. Minä ainakin huomaan.


      • haukotus.
        ooooooo-oo kirjoitti:

        Ei pysty huomaamaan onx teksti miehen vai naisen? - Sitävastoin rillipäisistä huomaa onko rillilinssit vahvat vai miedot. Minä ainakin huomaan.

        Sinulla on sitten huono ihmistuntemuskyky, jos et huomaa milloin vastakkaisen sukupuolen edustaja provoaa oman sukupuolesi edustajana esiintyen.


      • hohhoijjakkaaa
        haukotus. kirjoitti:

        Sinulla on sitten huono ihmistuntemuskyky, jos et huomaa milloin vastakkaisen sukupuolen edustaja provoaa oman sukupuolesi edustajana esiintyen.

        oletpas terävä. lol. kirjoitin aloituksen ja olen nainen. haulkotus, olet niin kaikkien muiden meidän laumakarjaeläinten yläpuolella...


      • haukotus.
        hohhoijjakkaaa kirjoitti:

        oletpas terävä. lol. kirjoitin aloituksen ja olen nainen. haulkotus, olet niin kaikkien muiden meidän laumakarjaeläinten yläpuolella...

        Onhan sekin toki mahdollista, että joku naisvihaaja-, miestennuoleskelija-nainen kirjoittaa tarkoituksella tuollaisen "naiset-ovat-idiootteja-aloituksen". Kuten näistä vastauksista huomaa, miehet pitävät aloitusta naisen tekemänä, ja se saa heidät tuntemaan ylemmyyttä ja halveksuntaa naisia kohtaan. Halveksunnan herättäminen omaa sukupuolta kohtaan on tietysti miestennuoleskelijan tarkoitus. Hän ei vain huomaa, että ylenkatse kohdistuu myös häneen itseensä (nuoleskelusta huolimatta).


      • wdfsadads
        haukotus. kirjoitti:

        Onhan sekin toki mahdollista, että joku naisvihaaja-, miestennuoleskelija-nainen kirjoittaa tarkoituksella tuollaisen "naiset-ovat-idiootteja-aloituksen". Kuten näistä vastauksista huomaa, miehet pitävät aloitusta naisen tekemänä, ja se saa heidät tuntemaan ylemmyyttä ja halveksuntaa naisia kohtaan. Halveksunnan herättäminen omaa sukupuolta kohtaan on tietysti miestennuoleskelijan tarkoitus. Hän ei vain huomaa, että ylenkatse kohdistuu myös häneen itseensä (nuoleskelusta huolimatta).

        hohhoijjaaa. milloinkohan kompastut tuohon leluälykkääseen näppäryyteesi, josta paistaa läpi ikäsi, joka on varmasti alle 15 vuotta.


    • jag vet

      Eivät kaikki likinäköiset rillipäänaiset ole ihmissuhdekyvyttömiä tervehtimistaidottomia ääliöitä.
      On olemassa myös kunnollisesti käyttäytyviä likinäköisiä rillipäänaisia.

    • rillifriikki

      Minä voisin tuijottaa sinun silmiäsi noiden vahvojen linssien läpi, tuntikausia. Olen aina tykännyt naisista joilla on vahvat lasit. Jos sua tuijottaa joku niin se voi ihailla sinua ja vahvoja lasejasi. Minä katson sillä silmällä aina jos jollain on vahvat tai isot lasit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe