Miksi petän enkä eroa

Mies kertoo

Klassinen syy, lapset. Fakta vain on, että avioeron myötä äiti saisi lapset ja itsellä edessä olisi viikonloppuisän rooli. En halua sitä ja siksi olen valmis sietämään tätä surkeaa ja kiihkotonta liittoa. Kyllä, meillä on yhteisiä reissuja ja lomia. Siivoan ja teen ruokaa, olen hyvä isä ja aviomies. Mutta vaimoani en rakasta kuten puolisoa kuuluisi rakastaa. On hän toki lasteni äiti ja sitä kautta välitän hänestä mutta muuten ei tunnu missään. Yhden lapsen olen jo eron kautta jättänyt, toista kertaa en samaa halua kokea.

Kohtalon ironiaa varmaan, että nykyinen vaimoni oli se toinen nainen, jonka takia ensimmäinen liittoni päättyi eroon ja nyt jo useamman vuoden olen pettänyt häntäkin yhden ja saman naisen kanssa.

55

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjhj

      Kai sä eroa kun lapset täysikäisiä. Vai keksitkö uuden syyn jäädä vaimon hoiviin

      • Mies kertoo

        Jep, vielä muutama vuosi ennen kuin lapset on sen ikäisiä, että asiat helpottuvat.


    • vaiko poro ;)

      päivää provo

      • Mies vastaa

        Miksi niin epäilet? Kenelle tämä muka olisi opettavainen tarina? Täällä joku valitti, etteivät miehet kommentoi vaan naiset häärää haukkua vain toisiaan, joten siitä tämä tarina.


      • totuus miehistä
        Mies vastaa kirjoitti:

        Miksi niin epäilet? Kenelle tämä muka olisi opettavainen tarina? Täällä joku valitti, etteivät miehet kommentoi vaan naiset häärää haukkua vain toisiaan, joten siitä tämä tarina.

        Täys provo. Ei miehet ajattele miltä petetystä vaimosta tuntuu, eivätkä miltä petetystä nyx exkakkosesta tuntuu. Sen takia on parempi, ettei kenenkään toisen parisuhteisiin mennä sähläämään. Ei miehet kärsi, mutta petetyt puolisot, suku ja lapset.


      • nähty on
        totuus miehistä kirjoitti:

        Täys provo. Ei miehet ajattele miltä petetystä vaimosta tuntuu, eivätkä miltä petetystä nyx exkakkosesta tuntuu. Sen takia on parempi, ettei kenenkään toisen parisuhteisiin mennä sähläämään. Ei miehet kärsi, mutta petetyt puolisot, suku ja lapset.

        Ikävä kyllä näin se tuntuu monella menevän. Tunnen parikin tapausta, jotka kuvittelevat olevansa oikeutettuja mihin tahansa kuten tämäkin kaveri. Jotain tainnut mennä jo lapsuudessa pieleen vai mitä lie itserakkautta?


    • Elämän oppituntia

      Kannattiko lähteä sen "ihanan" kakkosen matkaan?? Noin käy, kun mies ei kasva koskaan aikuiseksi vaan metsästää ikuista intohimoa!
      Kärvistely kasvattaa luonnetta!

      Minä säälin näitä entisiä kakkosia, mutta toisaalta nyt hänkin vasta joutuu totuuden eteen! Ehkä ymmärtää, ehkä ei...

      • Mies vastaa

        Siinä olet kyllä oikeassa että samat syyt johtivat pettämiseen tässäkin suhteessa. Kyllästyn, haluan jännitystä, villiä seksiä. Yhteenmuutto ja lasten saanti on pilannut varmaan muitakin parisuhteita / läheisyyden suhteesta.


      • Siinäpäseoli
        Mies vastaa kirjoitti:

        Siinä olet kyllä oikeassa että samat syyt johtivat pettämiseen tässäkin suhteessa. Kyllästyn, haluan jännitystä, villiä seksiä. Yhteenmuutto ja lasten saanti on pilannut varmaan muitakin parisuhteita / läheisyyden suhteesta.

        Mies sana ei ehkä ole paras mahdollinen substantiivi sinua kuvamaan...

        Mutta asiaan, miksi ihmeessä perustat perheen jo toisen kerran kun "kyllästyt haluat jännitystä ja villiä seksiä". Ymmärrän kyllä, että alapääsi ohjaa toimintaa mutta voisi kuvitella, että jotakin olisit sinäkin oppinut.

        Vaikka lapset olisivat äidillä, luultavasti voisit heitä tavata niin paljon kuin haluat ja toisaalta, mistä tietää vaikka äiti haluaisi sinun olevan lähivanhempi.

        Yhteenmuutto ja lasten saanti yleensä lähentää puolisoja,.


      • jkhhlcöxözlxj
        Siinäpäseoli kirjoitti:

        Mies sana ei ehkä ole paras mahdollinen substantiivi sinua kuvamaan...

        Mutta asiaan, miksi ihmeessä perustat perheen jo toisen kerran kun "kyllästyt haluat jännitystä ja villiä seksiä". Ymmärrän kyllä, että alapääsi ohjaa toimintaa mutta voisi kuvitella, että jotakin olisit sinäkin oppinut.

        Vaikka lapset olisivat äidillä, luultavasti voisit heitä tavata niin paljon kuin haluat ja toisaalta, mistä tietää vaikka äiti haluaisi sinun olevan lähivanhempi.

        Yhteenmuutto ja lasten saanti yleensä lähentää puolisoja,.

        Miksi ap ei voi harrastaa jännää ja vaihtelevaa seksiä vaimonsa kanssa? Onko mielikuvitus esteenä vai mikä? Selkeästi vaimo on kuitenkin ollut senkaltainen nainen aikoinaan, kun ap on vaihtanut exänsä häneen. Vaihtelu on tahdon asia ja luultavasti vaimokin pitäisi siitä.


      • narsistico
        jkhhlcöxözlxj kirjoitti:

        Miksi ap ei voi harrastaa jännää ja vaihtelevaa seksiä vaimonsa kanssa? Onko mielikuvitus esteenä vai mikä? Selkeästi vaimo on kuitenkin ollut senkaltainen nainen aikoinaan, kun ap on vaihtanut exänsä häneen. Vaihtelu on tahdon asia ja luultavasti vaimokin pitäisi siitä.

        Luulen, että ap:llä se mielenkiinto kohdistuu aina vaan siihen kiellettyyn hedelmään ja se seksi ei vaan kiinnosta sen oman kanssa kovin pitkään. Näitä miehiä löytyy. Todellinen ongelma on siinä ettei ap tiedä rakkaudesta yhtikäs mitään. Hän EI RAKASTA vaan pelkästään HIMOITSEE. Siinä se ongelman ydin ihan pähkinänkuoressa, itse hän tosin ei varmaan tätä tiedosta. Ehkäpä hän on narsisti joka ei ole koskaan lapsuudessaan ollut rakastettu ja ei siksi tiedä mitä se rakkaus on.


      • tavallinen mies
        narsistico kirjoitti:

        Luulen, että ap:llä se mielenkiinto kohdistuu aina vaan siihen kiellettyyn hedelmään ja se seksi ei vaan kiinnosta sen oman kanssa kovin pitkään. Näitä miehiä löytyy. Todellinen ongelma on siinä ettei ap tiedä rakkaudesta yhtikäs mitään. Hän EI RAKASTA vaan pelkästään HIMOITSEE. Siinä se ongelman ydin ihan pähkinänkuoressa, itse hän tosin ei varmaan tätä tiedosta. Ehkäpä hän on narsisti joka ei ole koskaan lapsuudessaan ollut rakastettu ja ei siksi tiedä mitä se rakkaus on.

        Haista kukkanen, mistä kehität narsismin tähän?
        Kirjoitat sujuvasti TODELLISISTA ongelmista jne. Kysyn vain sinulta; millä perusteella?
        Taidat itse olla terapian tarpeessa opistoasteisen bakkeloritutkintosi kera ....


    • kunnolla petetty

      Provo tai ei näitä riittää. Ymmärrys siitä että olisi vakavan itsetutkiskelun paikka. Miksi on kyvytön normaaliin parisuhteeseen, miten perhe tai lapsi kärsii uskottomuudesta, miksi salaa ja valehtelee. Pettäjä menettää enemmän kuin ymmärtää, mutta oma vikansa.

      • justjoooo

        Provohan aloitus lienee, mutta voisi hyvin olla tottakin. Juuri tuollaisia ne pettäjät suurimmaksi osaksi ovat. Varsinkin miespuoliset. Mikään ei riitä. Kun uutuudenviehätys vuosien varrella laimenee, petetään seuraavaakin kumppania.


      • Mies kertoo

        Kerran olen nykyiselle vaimolle jäänytkin pettämisestä kiinni ja sain anteeksi. Eihän se mukavaa ollut katsoa, miten toinen asian takia kärsii mutta jo seuraavalla viikolla olin jo vieraan kanssa. Omasta mielestäni en ole edes parantumaton. Vain liian kauan puutteessa elänyt.


      • lapsi siinä hyörii
        Mies kertoo kirjoitti:

        Kerran olen nykyiselle vaimolle jäänytkin pettämisestä kiinni ja sain anteeksi. Eihän se mukavaa ollut katsoa, miten toinen asian takia kärsii mutta jo seuraavalla viikolla olin jo vieraan kanssa. Omasta mielestäni en ole edes parantumaton. Vain liian kauan puutteessa elänyt.

        Tosiasia on, että tietoisesti ja jatkuvasti pettävät, parisuhteeseen kykenemättömät, ovat seksuaalisuudeltaan jotenki vajaita tai häiriytyneitä. Myös itsetunnossa on parantamisen varaa, samoin identiteetissä, siis mieskuvassa, sinun kohdallasi.

        Pettäjille on siis yhteistä surkea seksuaalinen identiteetti, jota he tuolla pettämisellä koittavat korjata, yleensä onnistumatta kuten sinullekin on käynyt.

        Piiri pieni siis pyörii...


      • Oppia ikä kaikki
        Mies kertoo kirjoitti:

        Kerran olen nykyiselle vaimolle jäänytkin pettämisestä kiinni ja sain anteeksi. Eihän se mukavaa ollut katsoa, miten toinen asian takia kärsii mutta jo seuraavalla viikolla olin jo vieraan kanssa. Omasta mielestäni en ole edes parantumaton. Vain liian kauan puutteessa elänyt.

        Nyt on pakko sanoa, että luulet todella itsestäsi liikoja! Oletko omasta mielestäsi joku tavoittelemisen arvoinen lahja naisille?
        Juu ehkä taas jollekin yksinäiselle ja ukkomiehiä suosivalle!!!

        Nykyisesi koki kantapään kautta mitä on aloittaa varatun kanssa suhde. Toisaalta surullista sekin.


      • eräs vaan
        Mies kertoo kirjoitti:

        Kerran olen nykyiselle vaimolle jäänytkin pettämisestä kiinni ja sain anteeksi. Eihän se mukavaa ollut katsoa, miten toinen asian takia kärsii mutta jo seuraavalla viikolla olin jo vieraan kanssa. Omasta mielestäni en ole edes parantumaton. Vain liian kauan puutteessa elänyt.

        Olen henkisesti erittäin epäkypsä! Sinä kykenet "rakastamaan" vain seksuaalisesti, mutta sinun sydämesi on täysin kiinni. Omat henkiset kuormat ja ongelmat ovat täysin käsittelemättä. Jos et niitä pysty käsittelemään, niin et tule koskaan saamaan rakkautta, joka on syvempää ja kauniimpaa ja kiihkeämpää kuin yksikään sinun hetken kestävä panosuhde, jossa ei ole mukana kuin eläimellinen kiihko. Vika on sinussa, ei naisissa.


    • Asenne ratkaisee

      Ap. Sinulla on asennevamma. Ei ole naisten syy, on ihan oma vamma.

    • boooooring

      Provohan tämä... Kaiketi joku haluaa varoitella kakkosia siitä, ettei seepra pääse raidoistaan ja pettäjä pettää maailman tappiin saakka.

      "Yhden lapsen olen jo eron kautta jättänyt"... Hah!

      • Mies kertoo

        Enää 3 vuotta ja kyseinen lapsi tulee täysi-ikäiseksi. Totta kai tapaamisoikeudet ja yhteishuoltajuus on mutta silti näen lasta pitkän välimatkan takia vain korkeintaan parin viikon välein.


      • kyseinen lapsi?
        Mies kertoo kirjoitti:

        Enää 3 vuotta ja kyseinen lapsi tulee täysi-ikäiseksi. Totta kai tapaamisoikeudet ja yhteishuoltajuus on mutta silti näen lasta pitkän välimatkan takia vain korkeintaan parin viikon välein.

        Kuka isä puhuu omasta lapsestaan näin: "kyseinen lapsi"... Outo sanavalinta ikään kuin ei puhuttaisi yksilöstä, omasta rakkaasta lapsesta.


    • Asennoidu oikein

      Elämä antaa ja ottaa!

      • sdfzdg

        Trolli elää ja antaa palstalle aina puhuttavaa.


    • peilikäteen

      Olisko aika katsoa peiliin. Miksi ne sun naiset lakkaa haluamasta sua. Miks seksi sun kans väljähtyy. Oletko Mieslahna joka odottaa järisyttävää seksiä, mutta et sen eteen mitään ole valmis tekemään. Samaa jyystöä vuodesta toiseen ja ainoa vaihtelu mitä SINÄ keksit on uusi kolo.

    • En ymmärrä

      En ymmärrä tuota lasten takia juttua koska viikonloppuisänä sinulla on paremmat olot isänäkin? Isä saa olla silloin juuri se isä mikä haluaakin ilman vaimon valvovaa silmää. Laatuaika on lapsille ihan suotavaa ja eron jälkeen isä voi todellakin olla sata kertaa enemmän lastensa kanssa kun arjen pyörityksen keskellä jossa ollaan vain osittain. Ei se määrä ole välttämättä lapsille parasta vaan vaan se laatu. Kerran viikossa tai kahdessa kokonaan läsnä heille vai joka päivä osittain ajatukset muualla? ERot voi hoitaa myös fiksusti ja tuolla tavoin kaksoiselämää viettämällä joudut taas katkeran vaimon kynsiin jahka hänelle selviää.

      • mies vastaa

        Haluan nähdä lapseni joka päivä enkä vain kahden viikon välein. Ja onhan se toki helppoa, kun vaimo hoitaa kodin eikä itse tarvitse kaikesta vastata. Win-win -tilannehan tämä on molemmilla: elintaso ei kenelläkään tipu, molemmat saamme viettää aikaa lasten kanssa jne. Näennäisesti kaikki kotona kunnossa ja siedän tämän lasteni vuoksi.


      • Fyllitäti
        mies vastaa kirjoitti:

        Haluan nähdä lapseni joka päivä enkä vain kahden viikon välein. Ja onhan se toki helppoa, kun vaimo hoitaa kodin eikä itse tarvitse kaikesta vastata. Win-win -tilannehan tämä on molemmilla: elintaso ei kenelläkään tipu, molemmat saamme viettää aikaa lasten kanssa jne. Näennäisesti kaikki kotona kunnossa ja siedän tämän lasteni vuoksi.

        Sehän on hienoa, että HALUAT nähdä lapsesi joka päivä. Totuus miksi et eroa ja kanna vastuutasi on tuo talouspuoli. Erossa menettäisit isot summat ja maksaisit joka kuukausi elareita. Ole mies ja myönnä totuus..


    • oot luuseri

      sinulle mies kertoo!
      Sinulle ei mikään riitä.....tulet aina pettämään naisia,vaikka kuinka monta lasta olisi ja kuinka monelle! SAMA LAULU AINA!
      Etkä paljon aattele kuin omaa kul....iasi!

    • perusaino

      Petät, kunnes kärähdät. Siksi erostanne tulee ikävä ja vaikea. Tai sitten vaimosi tapaa miehen, jota rakastaa. Ottaa eron, ja sinusta tulee vasta sitten viikonloppuisä. Mitä pahaa muuten siinä roolissa on? Paitsi ehkä lapsen kannalta, saa huonoja vaikutteita. Ehkei nyt välttämättä juuri sinun tapauksessa. Olen vain viimeaikoina kiinnittänyt huomion kassajonon aina yleistyneempään yhdistelmään: isä ja lapsi. Ostoksina kymmenen kaljaa, ei muuta. Joskus tupakkiaski. Lapselle ei mitään. Eilen sentään näin isän, lapsen, 12 kaljaa, yhden lasten leffan ja karkkipussin. Säälin lapsia, jotka joutuvat viettämään joka toisen viikonlopun kaljoittelevan isänsä kanssa. Heitä tuntuu olevan aina vain enemmän.

      • Ajattele ap

        Ne sinun lapsesi ymmärtävät jälkikäteen sinun epämiehekkyytesi ja valheesi. Et saa heidän arvostustaan tuolla menolla. Mitä kauemmin valheilla täytetty elämäntapasi kestää, sen vähemmän olet ansainnut heidän kunnioitustaan. Olet huono esimerkki lapsillesi.


      • mies vastaa

        Kuten jo kerroin, olen kerran pettämisestä jäänytkin kiinni mutta se ei eroon johtanut, vaikka toki vaimoon sattuikin. Häntä ei vain seksi ole kiinnostanut hirveästi koskaan, joten luulen, ettei se (vieraissa käyminen) tule koskaan johtamaan siihen, että vaimo päättäisi erota. Kyllä se olen aikanaan minä, joka sen päätöksen tulen tässä parisuhteessa tekemään.


      • Säälittää
        mies vastaa kirjoitti:

        Kuten jo kerroin, olen kerran pettämisestä jäänytkin kiinni mutta se ei eroon johtanut, vaikka toki vaimoon sattuikin. Häntä ei vain seksi ole kiinnostanut hirveästi koskaan, joten luulen, ettei se (vieraissa käyminen) tule koskaan johtamaan siihen, että vaimo päättäisi erota. Kyllä se olen aikanaan minä, joka sen päätöksen tulen tässä parisuhteessa tekemään.

        Joku mättää nyt pahasti!
        Siis nykyinen vaimosi( entinen kakkonen) on nainen jota ei ole koskaan seksi kiinnostanut! Mitä helkuttia sellaisen kakkosen valitsit? Eikö niitä kakkosia harrasteta juuri seksin vuoksi?

        Tämä tarina ja aloitus on täyttä soopaa! Nyt hän sekosi juonessaan....
        Unelmoiko kirjoittaja olevansa joku casanova, jokaisen naisen unelma ja märkä päiväuni? Jokainen haluaa hänen siemensä kantaakseen, kun hän on jotain ylimaallista...


      • mies vastaa
        Säälittää kirjoitti:

        Joku mättää nyt pahasti!
        Siis nykyinen vaimosi( entinen kakkonen) on nainen jota ei ole koskaan seksi kiinnostanut! Mitä helkuttia sellaisen kakkosen valitsit? Eikö niitä kakkosia harrasteta juuri seksin vuoksi?

        Tämä tarina ja aloitus on täyttä soopaa! Nyt hän sekosi juonessaan....
        Unelmoiko kirjoittaja olevansa joku casanova, jokaisen naisen unelma ja märkä päiväuni? Jokainen haluaa hänen siemensä kantaakseen, kun hän on jotain ylimaallista...

        Korjaan: seksin haluaminen loppui lasten saantiin ja papin aameneen. Ja ei, lapsilla ei ollut mitään sairauksia joiden takia vaimo olisi ollut väsynyt, ei ole masentunut, ei mitään syytä kuin ettei vaan huvita. Paino noussut aika reippaasti siitä kun tavattiin ja samaan tahtiin hiukset lyhentyneet (pitkä tukka on naisellista).

        Ja ihan suotta pillastut kommenteistani. Tämä on katsos meidän arkea.


      • Säälittää siltikin
        mies vastaa kirjoitti:

        Korjaan: seksin haluaminen loppui lasten saantiin ja papin aameneen. Ja ei, lapsilla ei ollut mitään sairauksia joiden takia vaimo olisi ollut väsynyt, ei ole masentunut, ei mitään syytä kuin ettei vaan huvita. Paino noussut aika reippaasti siitä kun tavattiin ja samaan tahtiin hiukset lyhentyneet (pitkä tukka on naisellista).

        Ja ihan suotta pillastut kommenteistani. Tämä on katsos meidän arkea.

        Enhän pillastunut! Hämmästyin vain...


      • herkkupeppuirmeli
        mies vastaa kirjoitti:

        Kuten jo kerroin, olen kerran pettämisestä jäänytkin kiinni mutta se ei eroon johtanut, vaikka toki vaimoon sattuikin. Häntä ei vain seksi ole kiinnostanut hirveästi koskaan, joten luulen, ettei se (vieraissa käyminen) tule koskaan johtamaan siihen, että vaimo päättäisi erota. Kyllä se olen aikanaan minä, joka sen päätöksen tulen tässä parisuhteessa tekemään.

        Korjaan: seksi sinun kanssasi ei ole koskaan kiinnostanut. Ja vielä vähemmän sen jälkeen kun olet jäänyt kiinni muiden panemisesta.


    • exexexexsex

      Sattuipa itselle kumppani jonka ex ex jätti...löysi uuden ja hankki vielä pari lastakin, ei kelvannut pitkään ja löysi kakkosen...pitkän salasuhteen jälkeen kakkosesta tuli nyksä ja toinenkin exä jäi taakse
      Vahingossa paljastui nykyinen liitto... en itse onneksi päätynyt nyksäksi odottamaan seuraavaa kakkosta
      Mutta onhan siinä vaarina muisteltavaa ex ex ex, ex ex ja ex...ja ehkä vielä joku uusikin :-)

    • Surkea aviomies

      "olen hyvä isä ja aviomies"

      Isänä saatat olla hyvä, mutta aviomies, joka pitää jalkavaimoa ei ole hyvä. Ja haluat pitää lapset? Et oppinut sitten mitään ensimmäisestä avioerostasi. Varsinainen marttyyri. Vaikutat lähinnä autistiselta tyypiltä.

    • pettäjän tie

      Kuullostat ihan sialta. Nyt olet siis sen kanssa joka tuhosi ensimmäisen liittosi ja tämäkään ei enää kiinnosta vaan taas olet jo häntäkin pettämässä. Voi aika helposti todeta, että vika ei ole ainakaan niissä naisissa vaan sinussa.

      • Hit the road

        Ap, sulle ei sovi sitoutuminen...


    • Alivastuulliset isät

      Miten niin "erossa äiti veisi lapset"? Ei vie, jos isä on hoitanut mallikelpoisesti vanhemmuuden ja isyyden velvollisuudet -aina. Yhteishuoltajuus on näitä isiä varten.

      Pettäjämiesten avautuminen kertoo vain heistä itsestään, ei mitään äideistä. He kertovat itsestään sen, että he itse jollain tavalla käsittävät olevansa vanhemmuudessaan alivastuullisia.

    • ala sano rakkaus

      Miksi niin moni kommentoi että tämä on provo? Tunnen omasta lähipiiristä ihan vastaavia tapauksia. Tosin niissä on ratkaisu jo tapahtunut ja pettäjä saanut monoa suhteesta. Helpommin olisi mennyt jos olisi itse rehellisesti lähtenyt, mutta sitä saa mitä tilaa.

      Ap kertoo olevansa hyvä puoliso. E ole, olet huono puoliso, joten se siitä haavekuvastasi. Voi olla ihan ok logistiikkaan & talouteen osallistuva perheyksikön aikuinen, lasten isä, mutta näitä voisit olla eronneenakin.

      Yksi paha ajatusvirhe sinulla on sillä sekoitat rakkauden ja intohimon. Sanot että et rakasta vaimoasi, kaipaat intohimoa. Eihän nyt pitkässä suhteessa aina intohimoa ole. Voi olla muutama vuosi välissä tasaista ja sitten taas kukkii. Jos haluat ikuista intohimoa, niin fakta on että partneria on vaihdettava 2-5 vuoden välein. Kun olet rakkausinvalidi, mutta hyvin intohimoinen,miksi ihmeessä menet naimisiin ja perustat perheen? Harrasta mieluimmin parin vuoden suhteita ilman lupauksia ja vaihda aina kun intohimo loppuu. Ja kerro myös kumppanillesi että tästä on kyse. Säälittävä olet kun lupailet rakkautta tarvitseville ihmisille jotain sellaista (rakkautta) jota sinä et edes kykene antamaan. Ota ero ja toteuta itseäsi.

      • mies vastaa

        Itse asiassa nykyinen suhde on kestänyt jo 7 vuotta. Olemme varattuja molemmat eikä kummallakaan ole kiire erota perheestään. Toki arkea ei yhdessä olla eletty eli siinä lienee oma juttunsa, miksi kipinä edelleen täysiä kytee ja toista jaksaa himoita?


      • TerskaJätkä

        Kyllä myös yhteiskunta ja media sekoittavat rakkauden ja intohimon ja pahasti sekoittavatkin. Jos ihmiset nyt pakostakin omaksuvat yhteiskunnan (ja median samalla) antaman mielikuvan rakkaudesta niin onko ihme että tulkinta on näin että välillä rakkaus on sama kuin intohimo ja välillä ei. Ja kyllähän se niin on että nimenomaan sitä intohimoa etsitään suhteessa. Ns. rakkautta voi tuntea muutenkin esim. veljet siskot vanhemmat lapset. Intohimoa odotellen sitä mennään suhteeseen. Eikös olekin hauskaa etenkin kun se intohimo loppuu aika nopeasti. Paskan möit voisi sitten sanoa yhteiskunnalle ja papeille jotka myivät sulle tuon avioliiton!


      • tunnen muutaman

        Minäkin tunnen pari vastaavaa pelimiestä. Molemmat ovat parisuhteensa alusta alkaen pyörittäneet niin vaimoa, toista naista kuin kolmatta, neljättä jne. On tullut sukupuolitauteja, joita on jaettu kaikille naisille eteenpäin mutta vaimot (molemmissa tapauksissa) antavat kaiken anteeksi. Ja miehet ilmeisesti ihan oikeasti uskovat olevansa oikeasti hyviä tyyppejä, tippaakaan eivät osaa samaistua yhdenkään pyörittämänsä naisen asemaan. Näitä tosiaan on olemassa ja paljon!


      • jdkwodndbb
        tunnen muutaman kirjoitti:

        Minäkin tunnen pari vastaavaa pelimiestä. Molemmat ovat parisuhteensa alusta alkaen pyörittäneet niin vaimoa, toista naista kuin kolmatta, neljättä jne. On tullut sukupuolitauteja, joita on jaettu kaikille naisille eteenpäin mutta vaimot (molemmissa tapauksissa) antavat kaiken anteeksi. Ja miehet ilmeisesti ihan oikeasti uskovat olevansa oikeasti hyviä tyyppejä, tippaakaan eivät osaa samaistua yhdenkään pyörittämänsä naisen asemaan. Näitä tosiaan on olemassa ja paljon!

        Sama täällä, tällaisia miehiä on maa täynnä. Tunnen yhdenkin, joka sai herpeksen jo useampi vuosi sitten eikä ole asiasta vaimolle kertonut, vaikka harrastaa hänen(kin) kanssaan säännöllisesti seksiä ilman kondomia.


    • Valheen jäljet

      Kenellekäs pettäjä olisi luotettava, ei ykköselle, ei kakkoselle, ei kolmosellekaan. Oletko miettinyt mitä vikaa sinussa on, onko mielestäsi puolisossa aina vain syy, sinun pettämiseesikin? Ei hän petä, ei hän ole uskoton mutta sinä olet.
      Vieritätkö syyn AINA toisen niskaan, se on narsismia. Ehkä kannattaisi tutkia itseään ja tekemisiään vakavammin!
      Vaimosi eroaa kyllä sinusta kun asia hänelle selkenee, vaikka sinä et sitä tee. Valheella on aina lyhyet jäljet.

      • Petturit on vitsejä

        Kaikki suhteet, joihin liittyy pettämistä ja valehtelua, joutaa romukoppaan.


    • vastuuseen!

      Tekisi hyvää näille ikipettäjille joutua oikeasti vastuuseen. Voi olla, että ap on provo, mutta vastaavanlaisia tapauksia löytyy. Tällaisten tyyppien touhua ja egoa vaan villitsee kun naiset siitä tappelee. Vaimo ymmärtää ja antaa anteeksi loputtomiin ja kakkonen ihailee ja odottaa loputtomiin. Tai sitten kakkonen jätetään ja jää itkemään perään. Miehelle syntyy kuva itsestään jumalaisena miehenä, itsetunto kohoaa taas ja se puolestaan vetoaa taas uusiin naisiin. Kohta on uusi kakkonen tai kolmonenkin kehissä ja mies porskuttaa tyytyväisenä kodin ja vaihtuvien rakastajattarien virrassa.Jos naiset, niin ykkönen kuin kakkonenkin hylkäisivät, etenkin jos vaimo ja lapset jättää, voisi jotain oppiakin ja joutua kerrankin vastuuseen. Mutta kun ei... Paapotaan ja ymmärretään loputtomiin. Ei opi pettäjä siitä mitään. Ei ainakaan vastuuta. Ehkä oppii vain selittelemään paremmin. Naiset voisivat ottaa vastuuta myös omasta elämästään ja sitä kautta opettaa sitä näille pettäjillekin.

      • Siinä se

        Naiset ei tappele pettäjistä. Kakkosetkin sen jossakin vaiheessa ymmärtää mikä pettäjä on miehiään. Useimmat naiset eivät tunne koko tyyppiä jonka kanssa ovat, ei historiaa eikä nykyistä käyttäytymistä. Mutta koska he leikkivät ihmissuhteilla itsekin, he eivät välitä ja heille kelpaa kuka tahansa joka heitä panee.


      • mistä kyse?
        Siinä se kirjoitti:

        Naiset ei tappele pettäjistä. Kakkosetkin sen jossakin vaiheessa ymmärtää mikä pettäjä on miehiään. Useimmat naiset eivät tunne koko tyyppiä jonka kanssa ovat, ei historiaa eikä nykyistä käyttäytymistä. Mutta koska he leikkivät ihmissuhteilla itsekin, he eivät välitä ja heille kelpaa kuka tahansa joka heitä panee.

        Mikäs se ykkösen rooli sitten on??? Kyllä vain usein naiset hamesankarista taistelevat, kunnes toinen naisista kyllästyy. Vuosia voi siinä taistelussa mennä... Surullista kaikkien kannalta!


    • pyhät ohi

      En olisi niin varma haluaisiko vaimo eroa vaikka totuus paljastuisikin.

      Toiset haluavat pitää taloudellisen tilanteen muuttumattomana, ns.vaimon statuksen ym. onhan näitä syitä.

      Aloittajan kaltaisia aviomiehiä on tässä maassa muitakin.
      Ja parisuhteitakin. Rakkaus on tainnut loppua jo molemmilta, niin miten siinä hehkua liittoon enää saat.

      Väärin se on tietysti kakkossuhteen myötä hakea puuttuvia palasia, mutta ei se vaimon jalkojen ristiminenkään tilannetta ole helpottanut.
      Fiksut ihmiset tietysti pystyisivät selvittämään niitä tilanteita heti kun ongelmat on käsillä, mutta silloin tuskin mieskään pitäisi kakkossuhdetta.

    • äly hoi

      Sinä AP et ilmeisesti oppinut ensimmäisestä avioliitostasi sen että lapsi AINA muuttaa suhdetta?????
      Itsekäs olet, et suinkaan hyvä aviomies. Elä sinä harhamaailmassasi, vaimosi on ehkä hieman yksinkertainen kun sun kanssa löi hynttyyt yhteen. Ansaitsette toisenne, johan te silloin molemmat petitte. What comes around goes around, karma korjaa petturinkin mennessään.

    • heteromies

      Olet säälittävä. Sinusta ei voi käyttää sanaa mies. Et ole mies ensinkään. Olet jokin epäsikiö ja uloste, haiseva sellainen. Petturi, sairas, kenties narsisti. MUTTA ET MIES, muista se.

    • OLET LUUSERI!

      Ap!
      Tarvitset vain naisen joka hoitaa pyykit,laittaa ruuat,siivoo,hoitaa lapset.
      SÄÄLITTÄVÄ LUUSERI!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe