Positiivisyyttä pintaan,vaikka sielu märkänis

Seurattuani palstan antia,kaikki ikävät asiat kasataan saitille ja niitä aletaan paisutella.
Meille kaikille toi Messiaan syntyminen ei kolahda,mutta turha jäädä tuleen makaamaan.
Me sotaajan lapset sainmme tuta sen,ja vahvuus löytyi,tietenkin,taistelevista maamme puolustajista,mutta myös he vahvat naiset kotirintamaalla olivat myös osa Suomen puolustuslinjaa.

Aloiteellisuus ei vahvinta alaani,mutta ketjun kuljettaminen,on todella haasteellista,katsotaan syntyiskö tästä mitään ama

8

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Rituliini todella:D Ihan oikein on ylläpitää positiivisuutta.
      Oletkin ihailtavalla tavalla ollut aloitteellinen viime aikoina. Itse en ole ehtinyt kuin käväistä lukemassa ajoittain, vaikka kaipaankin osallistumista.
      On ollut kakenlaista selvitettävää, tänään viimeksi olen jahdannut energiatodistusta sähkönkulutuksen osalta tähän huoneustooni. Selvisihän se, isännöitsijän kanssa selvitellessä.

      Aamulla nukuin liikaa, enkä ennättänyt terv.keskukseen ajallani, piti poistattaa pari tikkiä jalastani, johon oli taas tullut uusi ihomuutos. No,...sain uuden ajan maanantaina, ja senjälkeen lähete Allergiasair. Hesaan uuden vuoden jälkeen.

      Kaikenlaista myynti ja joulutouhujen lisäksi :D Mielialassa ei sinänsä mitään hämminkiä ole, kun vaan saan langat pidettyä käsissäni.
      Maanantaina tuleekin tyttäreni muutamaksi päiväksi joulunviettoon kanssani, ja välipäivinä tehdään sitten yhdessä hommia.

      Iloista ketjun jatkoa, jouluisin terveisin!

      • Kiitos sini-sirkku,me vain jaksetaan olla positiiviä,sinä teit ratkaisusi ja minä keväänmällä.Huomioin ton ikähaarukan ja että nyt täytyy tehdä sille muuttovietille jotain.
        Kiitos olet aina ollut kannustava, osapuoli en minäkään ilkeä omasta tahdostani,olosuhteet ovat vain edenneet vauhdilla.
        Kiitos kannustuksesta ja täysillä tyrskyjä päin,sanoi minulle erittäin rakas ihminen aikoinaan ama


    • Minä en tuohon messiaaniseen menoon suostu enkä sovi.

      Taustana ajatuksilleni kerron, kuinka jo lapsena oli mieliin iskostettu synti-käsitys. Tuskin osasin edes lukea kun tiesin, että syntinen joutuu helvetin ikuiseen tuleen poltettavaksi. Tuomio siis koski kaikkia, myös pienimpiä. Jos olisin kotipihallani pudottanut vaikka leipäpalan kädestäni vahingossa, olisin siis ollut tuollaisen rangaistuksen kohteena.

      Myöhemmin on kyllä selvinnyt, että suuremmatkin synnit voi saada anteeksi.

      Jeesuksen taustalla on neitseellinen syntymä. "sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi neitsyt Mariasta jne. Tiettävästi kukaan papeista ei usko tuohon mahdollisuuteen.

      Itse epäiln kyllä Jooseppia, joka oli kihloissa Marian kanssa. Tosin minun on tekniikan ihmisenä ymmärrettävä, että Pyhän Hengen livahtaminen Marian peiton alle, olisi ollut paljon huomaamattomampaa.

      • Todella meitä tutkittu tieto kuljettaa,mutta jos silloin jo spermapankki olis ollut todeliisuutta niin mikä ettei neitseellinenkin olis olis ollut mahdollista,anteeksi vain tosiasiat amalle ahdollisia.

        Solubiologia aukeaa,ei etäinen kerronta,että jotain tähtitieteellillstä tapahtui paimenille,he eivät silloin tietäneet,että maapallo pyörii ja se tähti jota lähtivät seuraamaan johti pisteestä A pisteeseen B ja senjälkeen Herodes otti vallan ja kuinka ollakaan,meillä Jouluevankeliumi vailla vertaa.


      • rituliini_38 kirjoitti:

        Todella meitä tutkittu tieto kuljettaa,mutta jos silloin jo spermapankki olis ollut todeliisuutta niin mikä ettei neitseellinenkin olis olis ollut mahdollista,anteeksi vain tosiasiat amalle ahdollisia.

        Solubiologia aukeaa,ei etäinen kerronta,että jotain tähtitieteellillstä tapahtui paimenille,he eivät silloin tietäneet,että maapallo pyörii ja se tähti jota lähtivät seuraamaan johti pisteestä A pisteeseen B ja senjälkeen Herodes otti vallan ja kuinka ollakaan,meillä Jouluevankeliumi vailla vertaa.

        Hei RITU -liity facebuukiin ja tule seniori sivustolle ja mummit sivulle ja minun sivulle.
        Siellä olemme omalla nimellä ja kasvoilla,en koskaan ole huomannut minkäänlaista nahistelua.....
        Olisin kiitollinen,kun tulisit sinä olet Helmi kijoittajien joukossa,nimeni saat jos
        nyt olet ketjulla niin kerron.
        Toivon sinulle Hyvää ja Rauhaisaa Joulua!



        Myös Kaikille Hyvää Joulua!


    • kaapo h

      Aivan oikein! Elämässä pitää nähdä myönteistä.

      Meikäläinenkin on nähnyt kerrassan kielteisinä nuo silloin tällöin esiintyvät musiikkilinkkiketjut, ne kun eivät suinkaan sisällä musiikki joka ainoan iloksi ("Musiikkia iloksemme").

      Ei tarvitse muuta kuin muuttaa ketjun nimi muotoon Musiikkia ilokseni(siis -NI), niin johan ovat asiat kohdallaan.

      Jokainen musiikkikappale on musiikkia sanoman lähettäjän iloksi, mutta ei välttämättä muiden iloksi. Joku voi pitää hanurinsoitosta ja polkasta, kuten tämän kirjoittaja , joku muu voi inhota molempia.

    • emme kiitos

      niin mutta pidättekö sosialismista? hakkaatteko useinkin puolisoanne?

    • att2

      Olen aina positiivinen, täänään 20141222.

      Historia on se mitä sanot, mutta kuinka on historiasi totuus raamatussa???


      Tiede tutkii ja julkaisee sen mitä kirkko ei halua 2014 on hyvin pieni aika historiassa.

      Ehkä olisi aika ennen kuolemaa kaikille tietää totuus jeesuksesta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe