Minkä ikäsistä pojista/miehistä 15-18v tytöt tykkäätte?

poikavaa77

Nii mietin vaa et mikä on teiä mielest sillai paras ikähaitari

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole tyttö, mutta tiedän, että tuon ikäiset tytöt tykkäävät ikäisistään tai itseään pari vuotta vanhemmista pojista. Tietenkin tyttö saattaa myös ihastua itseään nuorempaan poikaan, mutta se on harvinaisempaa.

      Itse henkilökohtaisesti en kannata kovin suuria ikäeroja seurustelusuhteissa. Varsinkaan silloin ei tulisi olla suurta ikäeroa, jos toinen on huomattavan nuori. Täytyy myös huomioida, että laissa on määritelty suojaikärajaksi 16 vuotta eli täysi-ikäinen ei saisi tehdä seksuaalista tekoa tätä nuorempaa lasta kohtaan. Jos nyt jonkinlainen ikähaarukka pitäisi määritellä, niin sanoisin, että sopiva ikäero on korkeintaan pari vuotta tai mikäli nuorempikin osapuoli (joka useimmiten on se tyttö) on jo täysi-ikäinen, niin ikäero voi olla hieman suurempi. Asia riippuu tietenkin myös henkilöiden henkisestä kehittyneisyydestä.

    • Joo siis en oo ihan varma, mut luultavasti just keski-ikäisistä runkkareita jotka on pikkusen alkoholisoituneita. Tälleen mä oon sen päätelly. Ja mul on autoki ja niiku sillee, ja converset, et oon kuitenki tosi nuorekas mut pystyn hakee Alkosta kaikennäköstä kampetta pikku tirpusille jos ne haluu vähän huppeliin niin setä sitten hakee ja vie ne asuntoonsa ja sitten katsotaan sohvalla telkkaria ja sitten ihan vaan jutellaan ja sitte kähmintään ja selitetään rosiksessa että ne ite halus.

      Et päättelee niiku siitä ja sillee.

      • En sinua oittaisi

        Kuhan on viisaa ja älykäs. Viisas mies ei todellakaan kanna viinaa alaikäselle. Siihen on ihan lääketieteellinen syy miksi alkoholille on päätetty tietyt ikärajat. Ja nistiin en koska pitkällä tikullakaan. Vaikka nuo kriteerit täyttäisikin niin en halua miestä joka on minua yli kymmen vuotta vanhempia, koska sitten halutaan jo alkaa perustamaan perhettä ja pyöräyttelemään lapsia... Hyvä puoli täysikäisessä miehessä on se, että jos suhde menee liian hankalaksi voi aina syyttää pedofiiliksi. Mutta en kyllä itsenikään ikäistä poikaa halua, kun harvemmin koen olevani samalla aaltopituudella heidän kanssa.


      • En sinua oittaisi kirjoitti:

        Kuhan on viisaa ja älykäs. Viisas mies ei todellakaan kanna viinaa alaikäselle. Siihen on ihan lääketieteellinen syy miksi alkoholille on päätetty tietyt ikärajat. Ja nistiin en koska pitkällä tikullakaan. Vaikka nuo kriteerit täyttäisikin niin en halua miestä joka on minua yli kymmen vuotta vanhempia, koska sitten halutaan jo alkaa perustamaan perhettä ja pyöräyttelemään lapsia... Hyvä puoli täysikäisessä miehessä on se, että jos suhde menee liian hankalaksi voi aina syyttää pedofiiliksi. Mutta en kyllä itsenikään ikäistä poikaa halua, kun harvemmin koen olevani samalla aaltopituudella heidän kanssa.

        Nii-in, saman voisi olettaa koskevan aloittajaa "poikavaa77". Hänelläkin taitaa olla ikää nimimerkkinsä perusteella sellaiset 36 vuotta.


    • AnnaMqw

      45-vuotta olis sopiva tai alle 30v käy jos on rikas ja palvelu pelaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe