Aseksuaali bi

aurajuusto

Suoraan sanottuna se kuva, minkä olen saanut mielipiteistä aseksuaaleihin, on se että kukaan ei sellaista halua kun ei seksi kiinnosta, varsinkaan homosuhteissa. Sen jälkeen kun "tulin ulos kaapista" aseksuaalisuudestani, masennukseni on pahentunut ja maailma tuntuu heittävän oblivionmaiseen kuoppaan. Olen 16, en ole koskaan suudellut ketään enkä omannut parisuhdetta. Miten helvetissä edes selittäisin tällaisen asian?

Olen miettinyt asioita pääni puhki, enkä ole löytänyt mitään syytä miksi kukaan edes pitäisi minusta. Minulla ei ole enää ystäviäkään, asun tuppukylässä jossa lähikauppaankin on reippaat kymmenen kilometriä, joten jessus, taidan olla jo yhteiskunnan ulkopuolella.

6

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi, ymmärrän täysin, tällä hetkellä itsekkin mietin haluanko tosiaan seksiä tai tarvitsenko sitä.

      Tuntuu nyt siltä että ainoastaan haluaisin ihmis ystävän, vaikka edes feikki ystävän internetissä.

      MInä pidän sinusta ihmisenä, en tällä hetkellä vihaa sinua yhtään koska en tunne sinua täysin, olen tosi kiinnostunut bi-gay- ja lesbo ihmisistä kun he ovat aina olleet minulle mukavia ihmisiä.

      Oletko yksin? Haluisitko pelata steamissa peliä? Mitä teet vapaa aikanasi?

      Minulla on kuva suomi24'ssa, olen ruman ja tosi ruman väli asteella mutta silti välitän sinusta ja haluan sinulle parasta.

      Hahah, oikeastaan itsekkin asun yhteiskunnan ulkopuolella Nokialla, ei täällä ole paljon nähtävää.

      Haluatko kertoa itsestäsi privateilla?

      Siis oikeasti toivottavasti kaikilla on joku ystävä tai rakas, edes perheläinen. Jos sulla ei ole ketään ota yhteyttä, ja minä voin olla sinulle ihminen ja kuunnella ja vastata, kiitos.

      [email protected]

      Ei tarvitse kertoa mitään jos et halua, olen suomi 24- joka päivä kello 16-20

      Ota yhteyttä jos on vitun tylsää, minulla ei oikeasti ole mitään tässä elämässä mutta en jaksa enää odottaa, aion hankkia ystävän tämän vuoden aikana, se tapahtuu en välitä edes kuka se on.

      Voidaan jopa puhua täällä tai ei sitten puhua ollenkaan mutta tiedä tämä, et ole yksin.

      Meitä on tosi monta, tiedän sen kun olen tavannut samanlaisia ihmisiä koko elämäni, mutta olemme niin ujoja ettemme pärjää hyvin "Normaalissa" näyttely maailmassa :P

      Kiitos jos välitit lukea, toivon sinulle parasta.

      • Siis oikeasti en ole mikään feikki, tämä ei ole teeskentelyä, en vain sano mitä haluat minun sanovan, kaikki minkä kerroin on totuus, minulla e ole aikaa enää valehdella tuntemattomille, oikeastaan en enää suostu valehtelemaan ikinä uudestaan, jos en halua kertoa jotakin vielä niin tunnustan sen

        Oikeasti välitän sinusta ihminen, en pysty sitä nyt todistamaan vaikka tiedät oikean Nimeni ja oikean naamani, en vielä siis ole luotettava sen ymmärrän mutta teen parhaani, haluan auttaa sinua ja myös auttaa itseäni.

        Mulla on steamissa pari sataa peliä, voin ostaa sulle vaikka Loadoutin tai ihan minkä tahansa pelin.

        Jos tuo ei kiinnosta, niin mitä sinä haluisit tehdä toisen ihmisen kanssa,

        En vielä tiedä mikä olen, mutta haluan olla ihminen niin kauheasti.

        Jos vastaat niin lupaan puhua rauhallisemmin aluksi, en käske sinun kertoa mitään mitä et halua, kerro mitä haluat ajan kanssa.


    • Aseksuaali bi, mua jännittää oppia uusista asioista, oho toivottavasti tulee vastaus joskus, odotan ikuisesti, voit vaikka miettiä vuoden, odotan vastausta vaikkei sitä ikinä tulisikaan

      Hyvää joulua, :P

      • Korjaus, Loadout on ilmainen, unohdin sen koska itse käytin paljon rahaa turhaan krääsään :P Okei, no more pressure my friend, rauhotun nyt, tosiaan anteeksi mutta tulin niin iloiseksi kun luin viestisi että melkein rupesin itkettämään.

        Masennus on kauheata, koko elämäni olen ollut masentunut, se ei ole hyvä olo tila, en tiedä voinko auttaa mutta olen valmis tekemään kaikkeni että nauttisit elämästä :)

        Love from Iiro Mattila, Nokia, Age 24.


    • etoleyksin

      Hei tule muiden aseksuaalien joukkoon. Löydät meitä varmasti, jos olet mukana sosiaalisessa mediassa tai osaat googlettaa;) Et ole yksin tämän kanssa.

      • etoleyksin

        Lisään vielä, että ymmärrän täysin tuon tunteen ulkopuolisuudesta. Mitä tulee kaapista ulostulemiseen niin kannattaisi hankkia ympärillesi tukijoukkoa eli ihmisiä jotka hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. On raskasta olla yksin erilainen kun pitäisi aina selitellä itseään muille ja taistella ennakkoluuloisuutta ja yksinäisyyttä vastaan. Eli tosiaan kannattaa etsiä aseksuaaliseuraa täältä netin ihmeellisestä maailmasta. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe