Pinnallisia naisia on liikaa

Yksinäinen joulu

Siksi tämäkin joulu tulee vietettyä yksin.

17

217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puupää

      Niin on miehiäkin!! :(

      • tämä selvä.

        Nainen valitsee miehen aina.


      • Ei.miesnaistaNaiseks
        tämä selvä. kirjoitti:

        Nainen valitsee miehen aina.

        Osittain totta että nainen "valitsee" miehen eli silloin aloite on yleensä naisella.
        Se, että miehen pitäisi tehdä 100 aloitetta naisen yhtä kohden alkaa tässä maassa mennä siihen, että mä en siihen touhuun ryhdy! En ryhdy siihen leikkiin.

        Jos ulkomailla naiseen tutustumiseen menee hymy, sopivat sanat ja vaikkapa tarjottu drikki (ilman taka-ajatuksia) niin se kertoo jo sen, että suomalaiset naiset ovat testosteroni-äijiä eikä mitään naisia.

        Pitäkööt ne heidät keitä se huvittaa.


      • tuo totta

        Ei me mitään läskejä haluta.


    • voihyvääpäivää

      Minä ajattelisin kyllä niinpäin, että jos nainen valitsee miehen nii miehen tulisi tehdä kaikkensa tullakseen valituksi. Nainen voi toki tehdä aloitteen. Valita keskustelun aiheet. Päättää tapaamispaikka. Viihdyttää seurallaan aikansa. mutta jos se mies ei tee muuta kuin viihdyttyy niin todennäköisesti jää valitsematta.

      Jossain oli muuten aika hyvin sanottu, ettei se määrä vaan se laatu.

      Ulkomailla raha ratkaisee Vai luuletko tosiaan, että olet uniikki urh siellä. Eiköhän ne elääkseen seuraansa tarjoa.

      Voi hyvä tavaton. Jos ei meillä noin yksinkertaisia miehiä olisi niin Aasiassa kuolis popula nälkään.

      • ymmällään

        No mitä sitten kun nainen on tehnyt aloiteen, ollutyhteydenpitäjä suhteessa, mutta mies ei vaan viitsi tehdä suhteen eteen mitään ? Ei vastaa, ei tule naisen luo viettäään yhteistä aikaa. Välillä väittää tekstiviestillä haluavansa olla ja puhuu jopa avoliitosta/yhdessä asumisesta (tekstiviesteissä), kasvotusten ei puhu asiasta, on harvasanainen eikä mestä näy ja kuulu kuukausiin? Eikö se niin menekään, että nainen tekee aloitteen ja "valitsee" miehen?


    • Peili

      "Yksinäinen joulu"

      Kerro tarkemmin, kiinnostuin mitä tarkoitat.

      Minäkin vietän jouluna pyhiä yksin enkä syytä siitä pinnallisia enkä muitakaan miehiä.
      Oma vikani, kun en huoli ketä vaan. Olisi mukavaa katsella vaikka elokuvia hyvässä seurassa ja tutustua kunnolliseen, mukavaan mieheen, mutta kysyntä ja tarjonta ei ainakaan minun kohdallani kohtaa.

    • juupa juu

      Pinnallisuutta on yhtälailla kummassakin naisessa että miehessä. Tämä maailma on muuttunut siitä ei pääse mihinkään. Jokaisella oma arvomaailma, sen mukaan toimitaan.

      • joulu yksin.

        Naisen ei tarvii olla koskaan yksin. Nainen saa valita onko yksin vai jonkun kanssa koska naiselle aina löytyy seuraa jos nainen haluaa. Miehelle ei löydy seuraa jos mies haluaa. Naisia kiinnostaa vaikka joku rikollinen mutta ei kunnollisen miehen seura. Nainen voi tehdä valintoja mutta mies ei saa valita. Suomessa naiset on todella pinnallisia.


      • huusari
        joulu yksin. kirjoitti:

        Naisen ei tarvii olla koskaan yksin. Nainen saa valita onko yksin vai jonkun kanssa koska naiselle aina löytyy seuraa jos nainen haluaa. Miehelle ei löydy seuraa jos mies haluaa. Naisia kiinnostaa vaikka joku rikollinen mutta ei kunnollisen miehen seura. Nainen voi tehdä valintoja mutta mies ei saa valita. Suomessa naiset on todella pinnallisia.

        Miehen ei tarvii olla koskaan yksin. Mies saa valita onko yksin vai jonkun kanssa koska miehelle aina löytyy seuraa jos mies haluaa. Naiselle ei löydy seuraa jos nainen haluaa. Miehiä kiinnostaa vaikka joku horoperse mutta ei kunnollisen naisen seura. Mies voi tehdä valintoja mutta nainen ei saa valita. Suomessa miehet on todella pinnallisia.


    • bimbolot

      Voi voi ihan itkettää.

      Ihmiset kun uskoo että se elämän kunmppani löytyy ihan tuosta vaan. Kunhan valitset jonkun niin se siitä. Niin pinnallista ajattelua ettei edes kiinnosta miehen seura ylipäätään. Ihan kuin suhde perustuisi ulkonäköön ja kilteyteen. Itketään ja itketään kun itselle ei kukaan sovi, nirsoillaan milloin minkä perustein ja ihmetellään että kun ne muut ovat niin.

      valitsen miestä tarkkaan, mikä ei ole synonyymi pinnalliselle tai nirsolle. Ja jokainen ihan itse päättää arvot ja kriteerit, ei siitä muita voi syytä. En halua rumaa, läskiä, lusmua, vanhaa, sovinistia, narsistia, väkivaltaista, juovaa, polttava, laiskaa, holtitonta, elämästä valittava miestä, jos en löydä miestä ilman näitä ominaisuuksia niin onko vika miehissä vai minun kriteereissä? Mutta en valita, elän hyvin yksinkin.

    • TomofFinlayson

      Äh...mitä te valitatte? Ryhtykää homoiksi! Homoilu on nykyään tosi in. Ja homot ovat symppiksiä ja homot eivät ole koskaan yksin. Homoilu on sitäpaitsi miesten hommaa. Siinä ei pinnallisia naisia tarvita. Hyvää joulua kaikille homoille ja lepsoille kans vähän...!

      • Homot

        Homot ne vasta pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ovatkin! Pahempia kun naiset!!


      • 3+16
        Homot kirjoitti:

        Homot ne vasta pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ovatkin! Pahempia kun naiset!!

        Ja pöh. Homoille kelpaa kuka vaan koska jos ylipäätään sellaisen luonnottomuuden toisen jossain kohtaa niin sehän on pakko ottaa. Miehet ja naiset tietävät mikä perus motiivi vastakkaisella sukupuolella on niin tarkempaa hakua ei tarvi tehdäkkään joten enään vaan valitaan pinnallisesti.


    • nainen-vm.1970

      Tarkoitat pinnallisella ilmeisesti naista,joka ei ole valmis ottamaan ketä tahansa.Olen itsekin joulun yksin, koska en ole tavannut miestä,jonka kanssa haluaisin tälläisen tunnelmallisen juhlan viettää.

      Me naiset emme aina etsi ns. jännämiestä niinkuin monet pakit saanut mies luulee. Olen itse tapaillut masentunutta miestä mutta tunsin olevani kuin terapeutti.Tapailin työtöntä miestä,jonka kaikki puheet olivat hyvin pessimistisiä ja jatkuvaa valitusta elämästä.Sitten tapailin hyvin tavallista miestä,joka loppujen lopuksi halusi joka tapaamisella puhua exästään.Tapasin muutaman kerran melkosen rumaa miestä,joka jo toisella tapaamisella näytti mustasukkaisuutensa ja luuli mun kattelevan koko ajan muita.
      Olen siis antanut mahdollisuuden hyvin erilaisille miehille mutta tuo on ollut tulos.Olen siis mielummin yksin.

    • juokse jorpakkoon

      Etsin itse tavallista miestä. Ei paljonkaan vaatimuksia. Työssä käyvä, eikä rapajuoppo ja mielummin alle 120 kg(sekin riippuu kokonaisuudesta ietty) ja mielummin lähellä pk-seutua. No kaikki viestit mitä olen saanu, on ihan jt muuta, nahkapannoista ym. Viimesessä kaveri kaipaili sanojensa mukaan "ensin ystävää". No kun vastasin, niin ei kuulunut enää mitään, kun kerroin eläväni teinin kanssa. Ei luulisi teinin vaikuttavan ystävyyteen. Sama lukee kyllä myös omalla sivullani, joten tuskin edes lukevat näitä, vaan kokeilevat, josko irtois yh:ltä helposi. Paskan jauhantaa tyyni. En viitsi enää edes sivujani päivittää. Roikkukoon siellä ja jos osuu niin osuu ja jos ei ni sitte ei. Tosta porukasta ei kyllä ole väliäkään. Ehkäpä törmään joskus livenä joskus tai sitte en.

      • Pervoja

        Kyllä. Miehet valittaa että naiset saa paljon viestejä mutta 99% on pelkkiä pano viestejä ja muita omituisia..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe