Muistattehan jouluna itseännekin lahjalla!

Alter ego

Varmaan me kaikki olemme tehneet tänä vuonna muiden hyväksi jotain mutta... olemmekohan unohtaneet itsemme? Kai me voimme itseämmekin lahjalla muistaa.
Mitä sinä haluat antaa itsellesi joululahjaksi? Kai myös toteutat sen?
Minä menin ebookersiin ja ostin matkan Lontooseen. Ihan vaatimattoman vaan, halvat lennot ja edullinen hotelli, toukokuussa lähtö ja 3 vrk riittää.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      En vietä joulua. Pakkopullaa, pitää koittaa ottaa iisisti.

      Leskisen muistelmat ostettu. Vielä hakuessa Sam Yaffan pändin, Mad Juanan levy. Lisäksi sapuskaa, jotain kalaviritelmiä. Sama koittaa relata, kun jotkut hösöttää.

      https://www.youtube.com/watch?v=ujN-CpjDIPI

      =DW=

    • Itsekäs ihminen?

      Oi joi...meniköhän vähän metsään

      Kyllä Jouluna nimenomaan muistetaan toisia. Itselle voi ostella tavaraa ja matkoja milloin vain. On harvinaisen teennäistä ostaa itselleen joululahja, varsinkin matka, jonka tekee puolen vuoden päästä

      • Nyt kyllä olen minä sitä mieltä että voihan sitä ostaa muillekin koska vain lahjoja. Kuka kieltää.
        Mie ostin itselleni tosi kauniit kynttilänjalat.
        Vaikken "vietäkään" joulua vaan nautin siitä kaikessa rauhassa itsekseni lukien ja aatona käyn taas katselemassa hiljaista kaupunkia jossa on vain minä ja muutama pukki :) Ainakin yksi vuosi oli näin.


      • oma apu paras

        Hoh ja hah. Ainakin minä ostan aina itselleni joululahjoja, ovat aina mieleisiä ja juuri sellaisia mitä olen halunnut. Muilta saan aina jotain vähemmän toivottua.


      • ...

        Ajat siten tympiinnyin lahjojen ostamiseen ja kaikkiin hition joulukortteihin. Eipä kinnosra sellaiseen idioottimaisuuteen rahaa tuhlata. Lahjojen ostaminen oikeasti vaatii paneutumista ja mitä hiton ideaa on jossain joulukorteissa, en voi tajuta.

        Maintaan taas. Kerran laskin, pian parikymmentä kerrastoa täyttämässä vaatekaappia. Samaten saapssukkia älytön määrä. ekoja osti mutsi osulasta jouksi mulle, halvinta laatua. Tota, en käytä kerrastoa, enkä pitkiä kalsareita. Anoppi pulestaan kutoi niitä hiton sukkia joka jouluksi. Ikinä en ole saanut sanotuksi sille, että en omista saappaita. Ja net hiton konvehtirasiat. En juurikaan syö suklaata, ne yleensä menee vanhoiksi kaapissa.

        Ai niin joukortit, suoraan paperinkeräykseen, hittoako niillä tekee?

        Että just joululahjat erittäin teennäsiä ja tekopyhiä juttuja. Olemassa muutama tyyppi, joille vien konjakkipullon, ikäänkuin kiitokseksi vuoden aikana saadusta avusta. Vaimo hoitaa muut pakolliset, muuten joulu kiinnosta kumpaakaan. Kunhan olisikin sitä paljon puhutua rauhaa, vieläkin pitää joittenkin mieliksi kahlata jossain tuntemattomien ihmisten haudoilla sytyttelemässä kynttilöitä, kiskoa sitä pahanmakuista porkkanalaatikkoa ja kiitellä konvehtirasioista. Paljon kivempi sekin aika ois käytää vaikka makkaran paistamiseen ja tavanomaiseen jutusteluun niitten ihmisten kanssa.

        Kukin tavallaan, se suotava. Mutta tällaisen tavallisen ihmisen opitää käyttää ylimääräistä energiaa, minimoidakseen joulun haittavaikutuksen normaaliin elämään. Jos ylimääräistä "vapaata", sitten tosiaan mieluusti lueskelee, tai kuuntelee musaa tms kivaa ja rauhallista. Toin joulun "juhlimenen" haittaa pahasti rauhoittumista.

        =DW=


      • Telkervo12

        No ohhoh, oletpas rajoittunut jos vain jouluna muita huomioit! Minä teen sen ympäri vuoden, olen kolmessa hyväntekeväisyysjärjestössä vapaaehtoisena ja jotta jaksan, palkitsen kyllä mm. jalkaparkani kustantamalla itselleni pedikyyrin (1 1/2 h). Ihan hyvä idea Alter egolta, pitää muistaa itseäkin eikä esiintyä marttyyrinä.


    • entinen miäs
    • .Siilimuori

      Muistan. Vietän joulun niin eleettömasäti kuin vain kehtaan loukkaamatta kanssaeläjiä.

    • jakolasku

      Ostin pankin kautta itselleni sitä joulurauhaa, jeesusta ei tapahtumassa näkynyt. Maksoin kahden lainamme jämiä sekä auton lopullisesti perheemme jäseneksi.
      Joulurauha maksoi 13.000 ja rapiat päälle.

      Jatketaan vaan itsekeskeisesti oman navan tuijottelua. En ole unohtanut itseäni enkä perhettäni tällä haavaa. Hiljaisuus avaruudessa olisi ihan jees sen voi aistia kun lähtee yökävelylle jouluyönä, silloin kaupungissakin on hiljaista.

      On sangen seesteinen ja stressitön olo, täytyy myöntää. Ihmisillä on yhtenä päivänä vuodessa hiljaisuus ja kuri, joka jouluaatto niin ainakin toivotaan klo 12.00 Turussa. Kaikki on kavereita keskenään "Hyvää Joulua" toivotuksin, tapahan on hieno mutta mitähän se oikeasti tarkoittaa?

      Siis Hyvää Joulua tavalla jos toisella kuten jokaiselle sopii.

    • Otto-poika & Lahja-tytär

      Mitä eroa on Janne Katajalla ja joulupukilla? Joulupukilla on lahjoja... Perinteinen joulun TV-hitti: Lahjomattomat... Joulupukki sai syytteen virkamiehen lahjonnasta...

      Lopuksi vielä levylahja maan korvessa kulkevalle hallituksellemme: Juicen "Kuusessa ollaan".

    • Muistan muistan. Saan uuden öljykattilan kun vanha vuotaa :/

      • MP mies

        Ostin moottoripyörääni lisävarusteen, ensi kesää odotellen. Hyvää Joulua


    • Mä lahjoitan itselleni kymmenen viikon loton, että olisi sitten millä lahjoa itseänsä lisää. Joku viis riviä riittää kyllä, onpahan sitten mitä odottaa joka viikonloppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe