tänään uutisissa

pilkantekoa suomelle

syytetyt pukeutuneet kuin pankkiryöstöön ,miten suomen oikeuslaitos voi sallia tämän.

20

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • You know

      Uutiskuvissa näkyi veri virtaavan, joten taitavat sen.

    • äänestäjä

      eikö tosiaan löydy puoluetta, joka säätäisi lain että oikeudessa ollaan kasvot näkyvissä?

    • Lusija vm-31

      Ei löydy ei! Minä kun jerkuttelin ja tein kilikaleja 60-70 luvuilla ja kun ammattimiehellekin kävi joskus moka niin raastuvan penkillehän sitä jouduttiin ja siellä ei istuttu vaan seistiin ja kakut istuttiin sen jälkeen! Oikeudessa ei ollut puhettakaan mistään kasvojen peittämisestä ja evp. jerkkumies ei saata ymmärtää tätä nykymenoa kun tuntuu tuomaritkin pelleiltä jotka eivät osaa hoitaa virkaansa arvokkaasti! Ja tuomiotkaan ei ole ok vaan täysin mitättömiä! Ennen vanhaan muutaman sadan markan keikasta istuttiin monta suvea =(vuotta) ja linnoissa oli TYÖPAKKO! Töitä tehtiin kovasti ja olin suohommissa konnunsuolla,riihimäellä konepuuseppänä sörkässä hitsarina,sukevalla olin tiilitehtaalla jne....Siihen aikaan rosvotkin oli oikeastaan rehtejä rosvoja joilla oli kirjoittamattomat mutta tiukat säännöt! Oikeuslaitos/poliisi tekivät omia duunejaan kun me rosvot omiamme ja ihan oikeasti me kunnioitimme ja ymmärsimme duunit,vaikka sitä ei ääneen sanottu! Vasikointi tiesi lähes kuolemaa ja vasikka ei suomessa karkuun päässyt kun sana kiiri sörkästä pelsoon. Käräjämatkat oli sinänsä erikoista kun esim.Hämeenlinnan lääninvankilasta käräjille Mikkeliin kesti mennä vankivaunulla edestakaisin toista viikkoa! Sika valtosen hoivissa Toijalassa maattiin aina kun vankivaunuja oli vain kaksi ja ne kiersi ympäri suomen. Se liitettiin aina jonkun matkustajajunan viimeiseksi ja pirun pienessä kopissa istui 6-8 äijää ja petejä oli kaksi,yksi alhaalla ja toinen yläpeti.Sopu antoi sijaa ja matkat meni nessiä termarista hörppien rattoisasti.Tupakan savu oli armoton mutta se oli ihan siedettävää elämää nykymaailmaan verraten ja KAVERIA EI JÄTETTY! Nykyajan sekakäyttäjät on ihan eriluokkaa ja turhan rutisijoita! Kun lusimasta päästiin niin jäi ns.pohjat ja jos juopottelit vaikka niin lähdit pohjia lusimaan jos kännissä tavattiin kartsalta!

    • muistoja

      joskus 80-luvulla läänin ns. mustalla kongilla lusimassa kaveri ylä punkassa ,oli siinä vähän taiteilua ,ei muuten mutta kaverilla oli vain yksi käsi.

    • vanha parempi

      50-60- luvulla oli rikollisen nimi ja kuva lehdessä siihen pitäisi palata ,niin tulisi mummojen potkijat julki.

    • ei ollu ei

      50-60 luvulla ei ollut mommonpotkijoita!

    • seniori 33

      nimi ja kuva lehteen ,niin mummot tunnistaa ja osaavat varoa.

    • Kilu-Pertsa

      Kyllä se puolue löytyy, muttei ole hallituksessa tällä hetkellä. Seuraavassa toivottavasti

    • ONKO TOIVOA

      TOIVOTTAVASTI SITÄ MINÄKIN TOIVON NIIN LOPPUISI TÄMÄ SUOMALAISTEN KUSETUS.

    • Tuomarit estradille

      Syytetty on syytetty niin kauan tuomittu lainvoimaisesti.

      Ihmettelen miksi ei näytetä koskaan tuomareiden naamoja. He saavat itse päättää haluavatko valokuvaan tai televisioon. Veronmaksajat maksavat heidän palkkansa, ja heidän pitää vastata oikeuden toteutumisesta. Se pitää tehdä omilla kasvoilla ja nimellä.

    • järkeä jakoon

      miksi veronmaksajat joutuvat maksamaan esim. rattijuopon oikeusavustajan, jos on kännissä ajanut niin ei sitä mikään muuksi muuta. suoraan vaan tuomio 0,5-1. 3kuukautta lopuille 1vuosi linnaa ,ja auto valtiolle, niin takaan että känniääliöt vähenevät.

      • anti juopottelija

        Rikoksen teko välineet tuomitaan usein valtiolle, miksi ei autoa? Muistaakseni 60 luvulla oli rattijuoppoudesta kolme kuukautta työlaitoksessa minimi.


    • nolla linja

      ratista kiinteät tuomiot ilman oikeudenkäyntiä. laki käyttöön välittömästi.

    • varma ääni

      kännihörhöiltä auto valtiolle se puolue kun tämän lupaa saa minun ääneni.

    • halpa elämä

      aivan naurettavat tuomiot

      • Tuomiot on vähän "epäbalanssissa"

        Poika ajaa mopotytön kuoliaaksi kuorma-autolla = 30 päiväsakkoa

        Poika katsoo netistä muiden söpöjen nuorten poikein kuvia = 50 päiväsakkoa


    • aikoja tapoja

      päättäjät vaihtoon välittömästi ,on mennyt täydellisesti luottamus oikeuslaitokseen, kuten poliisiinkin.

    • täytyy ymmärtää

      minusta tuomiot ovat kohdallaan.

    • eurolandia

      ollaan niin suvaitsevia että sitä se on kun porvarit vihreät ja hurrit päättää asioista

    • oikeisto

      kaikki oikeuskäynnit julkisiksi veronmaksajat ne vankipäivätkin maksavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe