Oletteko seurustelleet ruman ihmisen kanssa?

niin.

Kelpaako teille ruma edes?

25

219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enenenennenenenenen

      en...enkä myöskään kauniin.
      mitä seurustelu ylipäätään on?

      • tilaa lehti!

        SEURA SIINÄ SE ON!


      • tilaa lehti!
        tilaa lehti! kirjoitti:

        SEURA SIINÄ SE ON!

        Anteeksi, ajattelin näin glögipäissään keventää tunnelmaa...


    • Aaloe

      Olen seurustellut ruman ihmisen kanssa. Minulta jopa kysyttiin aina välillä miksi seurustelen tämän ihmisen kanssa. Ihmiset katsovat oikeudekseen kysellä toisten elämästä kummallisia asioita.

    • BEM

      En. Ei kelpaa. Tosin sisäinen kauneus voi paikata ulkoisen kauneuden puutteita

    • ai lihav?

      minkänäkönen on ruma?

    • hyvinkää

      Ei tarvitse.

    • Ei enää koskaan.

      Kyllä.

      Olen seurustellut pyöreän naisen kanssa = ruman.

    • Kuka seurustlisi omasta mielestään ruman kanssa?
      Ruma mieli on kamalin ominaisuus. Se saattaa joskus selvitä vasta myöhemmin, joten joskus ne osaa huijata ittensä kanssa suhteeseen...

      Mutta minkälainen on ulkoisesti ruma ihminen? Kaikenlaista olen kuullut, mutta en haukkuisi ketään rumaksi ellei ole ihan mätääntynyt sisin.
      Voin kyllä kertoa tilanteen tullen minkälainen on epäsopivaa minulle, jos suhdetta ajatellaan....

      • Ei enää koskaan

        Lisää liirumlaarumia.

        Paljon tekstiä, ei mitään sanottavaa.

        Ruma on sellainen että kun katselet sitä niin sinua kuvottaa olla sellaisen kanssa sängyssä.

        Olen kokeillut.

        Ei enää läskipalleroita.


      • Ei enää koskaan kirjoitti:

        Lisää liirumlaarumia.

        Paljon tekstiä, ei mitään sanottavaa.

        Ruma on sellainen että kun katselet sitä niin sinua kuvottaa olla sellaisen kanssa sängyssä.

        Olen kokeillut.

        Ei enää läskipalleroita.

        En ole koskaan ollut sängyssä sellaisen kanssa.
        Parin muunlaisen ällötyksen kanssa on ollut läheltä piti tilanne.

        On tyyppejä joidenka en haluaisi koskevan minuun pitkällä tikullakaan. Ei se heistä rumaa tee, tai minusta komeaa tai kaunista.


    • 14+17

      Yksikään ystävistäni ei olisi halunnut entistäni. Minulle hän on yhä silmiä hivelevän komea. Makukysymys.

    • nainennnnmmmm

      En.
      On aina asioita millä voi kompensoida rumaa näköä. Ruma voi laittaa hienot vaatteet ja kengät ja laihduttaa tarvittaessa ja panostaa tukkaan - ja mikä tärkeintä- kehittää itseään (eikä jäädä jumittamaan katkeruuteen). Kaikki tykkää hyväitsetuntoisista ja onnellisista ihmisistä. Ruma voi olla yhtä lailla sellainen pidetty henkilö.

    • No thanks

      En ole enkä aio. Miksi kukan seurustelisi omasta mielestään ruman tai edes objektiivisesti ruman ihmisen kanssa?

      • 8+6

        Kaikki eivät saa hyvän näköistä.


    • 3+12

      Kukaan ei ole halunnut seurustella kanssani.

    • en panis

      No en ole seurustellut, todellakaan.

      Mutta monesti ihmettelen sitä, että mikä saa miehen ottamaan ruman naisen itselleen? Miksi mies menee naimisiin naisen kanssa, jota ei voi pitää kauniina hyvällä tahdollakaan? Miksi mies vaihtaa vapautensa sellaiseen?

      Samaan kategoriaan kuuluu myös nalkuttavat naiset, veemäiset naiset, köyhät naiset, vähä-älyiset naiset, homssuiset naiset, pinnalliset naiset, lihavat naiset, lautarintaiset naiset...

      En tajua, mikä saa miehen pään niin sekaisin? Eikö ne raukat pärjää yksin vai mistä se johtuu, että he huolivat jonkun järkyttävän sotanorsun tai riivinraudan muijakseen?

      Mutta ei kait mun tarvikaan tajuta. Ihmettelen vain.

      • ............

        Mark Webberin tyttöystävä.

        Mark Webber on tämän näköinen. Suomesta ei löydy yhtä komeaa miestä.
        http://www.bbc.com/sport/0/formula1/23073995

        Tässä on hänen tyttöystävä
        http://www.f1grandprix.net/mark-webber-girlfriend/

        "En tajua, mikä saa miehen pään niin sekaisin? Eikö ne raukat pärjää yksin vai mistä se johtuu, että he huolivat jonkun järkyttävän sotanorsun tai riivinraudan muijakseen?"

        Mark Webber päihittää yksilötasolla sinut kaikessa. Ei ole olemassa yhtäkään osa-aluetta, missä olet parempi kuin Mark Webber.

        Ehkä se johtuu siitä, että Mark Webber on henkisesti kypsempi ihminen kuin sinä ja näkee naisessa muutakin kuin sen ulkonäön.


      • Mr Cynical
        ............ kirjoitti:

        Mark Webberin tyttöystävä.

        Mark Webber on tämän näköinen. Suomesta ei löydy yhtä komeaa miestä.
        http://www.bbc.com/sport/0/formula1/23073995

        Tässä on hänen tyttöystävä
        http://www.f1grandprix.net/mark-webber-girlfriend/

        "En tajua, mikä saa miehen pään niin sekaisin? Eikö ne raukat pärjää yksin vai mistä se johtuu, että he huolivat jonkun järkyttävän sotanorsun tai riivinraudan muijakseen?"

        Mark Webber päihittää yksilötasolla sinut kaikessa. Ei ole olemassa yhtäkään osa-aluetta, missä olet parempi kuin Mark Webber.

        Ehkä se johtuu siitä, että Mark Webber on henkisesti kypsempi ihminen kuin sinä ja näkee naisessa muutakin kuin sen ulkonäön.

        Ja nyt naiset alkavat haaveilemaan Mark Webberistä, ajatellen että he voivat saada sisäisen kauneuden ansiosta miehen jolla on pituutta, komeutta, rahaa ja statusta.


      • Hei haloo

        Ole sinä vaan panematta, et sinä heitä saisikaan. Et ottanut sitä huomioon että sille toiselle ihmiselle se oma kumppani on kaikkien kaunein vaikka ei täyttäisikään yleisiä kauneuskriteereitä.


    • Pöhhh

      Tutustuin ensimmäiseen poikaystävääni 18-vuotiaana netin kautta. Huomasimme, että meillä on paljon yhteistä ja halusimme tavata ainakin ystävinä. Ensitapaamisella hänen ulkonäkö suorastaan etoi minua aluksi, mutta hänen persoonallisuutensa kuitenkin teki edelleen vaikutuksen. Aikaa myöten ihastuin myös hänen ulkonäköön ja pidin häntä erittäin viehättävänä, eikä suhde lopulta kaatunut mihinkään noin pinnalliseen kuin ulkonäkö. Halusimme vain eri asioita ns. aikuisena.

    • 11+11+11

      En, olen vain kerran seurustellut ja palstan oppien vastaisesti itseäni tasokkaamman naisen kanssa.

    • pretty handsome

      Ei, valitettavasti

      Olen ana tuntenut vetoa Sissy Spacek ja Suzanne Vega typpiselle babyface kauneudelle.

      https://www.youtube.com/watch?v=05AHPFPpHIM

      Nuoruuden myllerryksissä bodari kaverini yritti heilastaa minut pullukan tyttökaverinsa rumemmalle kaverille. Nyt tuolla naisella on aviomies ja lapsikin kun kauan viimeksi näin. Minä olen yhä neitsyt ja yksin.

      Ei voi mitään, olen mikä olen.

    • erkki-täti

      Minä luulen, että valtaosa kirjoittajista (niinkuin on muutenkin ihmiskunnasta) on RUMIA IHMISIÄ.

      Mikä neuvoksi?

      • Ätmi??

        Selkeesti huomattavissa syy miksi nörttimiehet ei saa koskaan naista! Syy: Haaveilevat kuvamanipuloiduista julkkisnaisista. Tavallinen suominainenhan on pelottava! Pitää olla poikamainen roppa niin on tutumpi ja turvallisempi. Naiselliset ominaisuudet on pelottavia!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe